Skrevet av Emne: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig  (Lest 42003 ganger)

Utlogget Felt

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #45 : 07. desember 2009, 22:24 »

danacup osv

legg gjerne til linker..?
Jeg vil Trolle bedre enn alle trollere!

Utlogget Hurricane Harila

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 555
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 555

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #46 : 07. desember 2009, 22:29 »
Ja, og det er litt synd om jentene digger slike karer mest!


Hvorfor vil de ha C.Ronaldo, når de kan få Harlia Grin
høhø
Beste løft på stevne:

Knebøy: 240 kg
Benkpress: 145 kg
Markløft 270 kg

Toltal: 655 kg

Meritter:
J.NM sølv i markløft 2009
2. plass  -93 åpen Syd Norsk 2011
1. plass  -93 åpen RM Øst 2012

"Keep your loving brother happy"

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Bole_musa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #48 : 07. desember 2009, 22:32 »
legg gjerne til linker..?

og jeg har hørt at Jan Thomas tar 180 kg i benk, men det var visst ikke sant det heller. må ikke tro på alt du hører...
ble feil sitat, men samme

Utlogget jæren powermaskin jr.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 576
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 576

  • Mageruter er et tegn på underernæring!
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #49 : 07. desember 2009, 22:33 »
Amatørnewb du har funnet det perfekte navnet til deg selv, veldig bra Smiley

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #50 : 07. desember 2009, 22:35 »
Vi fotball elskere vant. kort oppsummert: fotball spillere vet hvordan de trener og styrkeløftere har ikke peiling. Og ikke minst, vi er drit lei av dialekter

3000 situps.. Joa, peiling..


Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #52 : 07. desember 2009, 22:44 »
hahaha bare fordi jeg traff et sårt punkt? Ikke rart du blir lei deg, når jeg påminner deg om at du ser opp til menn med små truser. ohh yhee that is matcho.



Bra du finner gleden i å være fjortis en hel kveld på treningsforum.no :-) ser forresten ikke opp til byggere. Men argumentene dine suger. Forresten, du har jo ikke kommet med et "brukanes" (om du forstår såpasss me dialekt) argument i denne tråden. Tøff på nett, det skal du ha Wink men noe så utrolig uinspirerende lesning som ditt forsvar av fantasiobjektet ditt har jeg sjeldent lest.

Bygging, strongman,fotball og fjortiser til side. Har noen kommet med forskning som tilsier at tusenvis av sit-ups har noe for seg innen sport?

Ser du skriver, "vi fotballspillere hadde rett".. Med hva da? barnslig synsing pga en helvetes fotballspillers påståtte magetrening? Greit at du er kåt på Ronaldo, men kom med litt empirisk forskning som støtter argumentene dine, så ska jeg holde kjeft.

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #53 : 07. desember 2009, 22:45 »
Vi fotball elskere vant. kort oppsummert: fotball spillere vet hvordan de trener og styrkeløftere har ikke peiling. Og ikke minst, vi er drit lei av dialekter

Haha. Poenget mitt var at jeg tror mange ikke ser visten med denne sinnsyke mengden sit-ups. Kan heller balansere det til å trene hele kroppen. Det at han har six-pack osv kommer jo ganske enkelt av at han er en toppidrettsutdøver som løper store lengder.
Ikke særlig forbiddelig det han gjorde ovenfor manu i sommer heller, hvem kan vel glemme sirkuset før han dro til real. Kunne vel latt klubbene tatt set av handelen dem i mellom, og ikke gått ut i media osv.
Dog, alle må innrømme at han ser ut som en stor BØG, og når han stikker til LA for å henge seg på Paris Hilton, så sier det det meste om karen!
 Uansett, han vil aldri bli bedre enn Messi! Wink
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #54 : 07. desember 2009, 22:47 »
Bra du finner gleden i å være fjortis en hel kveld på treningsforum.no :-) ser forresten ikke opp til byggere. Men argumentene dine suger. Forresten, du har jo ikke kommet med et "brukanes" (om du forstår såpasss me dialekt) argument i denne tråden. Tøff på nett, det skal du ha Wink men noe så utrolig uinspirerende lesning som ditt forsvar av fantasiobjektet ditt har jeg sjeldent lest.

Bygging, strongman,fotball og fjortiser til side. Har noen kommet med forskning som tilsier at tusenvis av sit-ups har noe for seg innen sport?

Ser du skriver, "vi fotballspillere hadde rett".. Med hva da? barnslig synsing pga en helvetes fotballspillers påståtte magetrenign? Greit at du er kåt på Ronaldo, men kom med litt empirisk forskning som støtter argumentene din, så ska jeg holde kjeft.

ikke for å være kuk, men alt ronaldo har gjort frem til nå har vært rett..
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #55 : 07. desember 2009, 22:49 »
Lol, Ronaldo har blitt verdens beste fotball spiller med hvordan han legger opp treninga. Hvis dette innebærer 3000 situps, så kan det vel ikke være noe feil med dette? Empirisk forskning? hva slags bullshit er det. Ronaldo har gjort det slik, han har bra abs er en syk fotball spiller. Hvorfor legge om opplegget? Btw, jeg er ikke en fan av klyser. Heller ikke av store menn i truser, så jeg nøyer meg med dumme blondiner.

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #56 : 07. desember 2009, 22:51 »
Lol, Ronaldo har blitt verdens beste fotball spiller med hvordan han legger opp treninga. Hvis dette innebærer 3000 situps, så kan det vel ikke være noe feil med dette? Empirisk forskning? hva slags bullshit er det. Ronaldo har gjort det slik, han har bra abs er en syk fotball spiller. Hvorfor legge om opplegget? Btw, jeg er ikke en fan av klyser. Heller ikke av store menn i truser, så jeg nøyer meg med dumme blondiner.

Oioi, du er jo akkurat som han jo. Tongue
Du får se en dag, kanskje, etter 3000 situps 365 dager i året + en del trening, så kan du bli som han. Du har jo mye av samme holdningen til ting også virker det som. Smiley

"Empirisk forskning? hva slags bullshit er det." HAHAHA, en av tidenes kommentarer. Vel, for å si det sånn. Uten dette hadde vi fremdeles vært i middelalderen. Men der hadde vel du passet godt inn.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #57 : 07. desember 2009, 22:55 »
Selv om Ronaldo er en metroseksuell mediahore så fortjener han respekt for å legge ned det arbeidet han gjør i treninga si. Den fysikken har ikke kommet av seg selv, og det har ikke ferdighetene hans heller. Han er den perfekte kombinasjonen av talent og innsats. Hadde ikke de fleste fotballspillere vært late og uvitende mtp. blant annet den fysiske treninga så hadde vi sett flere spillere som han. Ronaldhino f.eks. er et prakteksempel på en ekstremt talentfull fotballspiller som endte opp med å ødelegge mye av karrieren grunnet latskap og festing.

[edit] Det med 3000 situps er sikkert bare bullshit.


Sitat
Uansett, han vil aldri bli bedre enn Messi!
Ronaldo er bedre enn Messi. Messi har litt bedre teknikk, og er en del bedre i å drible på små flater, men Ronaldo er mye mer komplett. Ronaldo er i verdenstoppen i alt som har med individuelle ferdigheter i angrep å gjøre.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Hurricane Harila

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 555
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 555

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #58 : 07. desember 2009, 22:56 »

Hehe
Sorry, glemte D&G klæra i garderoben Wink

spilte faktisk magisk den kampen du tok det bilde fra Wink

http://dt.no/article/20070314/SPORT/103140304

Greit nok,  C.Ronaldo 1, Harila 0

Men så utligner jeg vel mot slutten, med noe rippa lår C.Ronaldo bare kan drømme langt etter vet jeg Wink

1-1 ? Wink
Beste løft på stevne:

Knebøy: 240 kg
Benkpress: 145 kg
Markløft 270 kg

Toltal: 655 kg

Meritter:
J.NM sølv i markløft 2009
2. plass  -93 åpen Syd Norsk 2011
1. plass  -93 åpen RM Øst 2012

"Keep your loving brother happy"

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #59 : 07. desember 2009, 22:58 »
synes synd på ryggen hans hvis han tar 3000 situps..
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!