Skrevet av Emne: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde  (Lest 5833 ganger)

Utlogget no-pain-no-gain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #30 : 07. desember 2009, 20:49 »
Ikke for å være slem, men det hadde hjulpet en del hvis du hadde giddet å bruke punktum og stor bokstav, kanskje også kasta inn et komma noen steder. Det er litt vanskelig å skjønne hva du skriver.

Ellers føler jeg at det store problemet her er at du gir inntrykk av at de produktene du bruker gir deg masse i form av prestasjon og velvære. For mennesker med mindre kunnskap om kosttilskudd blir dette meget god reklame for produkter som i beste fall gir en grei placebo.

Det at du spiser 6 måltider om dagen har ingen ting å si på hvor bra kostholdet ditt er. Folk som virkelig har kontroll er klar over ting som daglig kaloriinntak, hvor mange gram protein de får i seg og prosentvis andel karb, prot og fett.

Det at du sier at kostholdet ditt kan være dårlig fordi du er "sånn passe fit" og "bedre enn bolegutta på gymmet" er litt forskrekkende. Det blir nesten som jeg skulle sagt at den bensindrevne bilen min er så fet at jeg fyller diesel.

Du sier også at du bulker, men kostholdet ditt inneholder veldig lite fett slik jeg kan se det. Fett er det beste du kan spise på bulk. Det er også en nødvendighet skal du ha kontroll på insulinet ditt.

Alt i alt skal du få lov å ta det tilskudde du vil, det jeg reagerer på er når folk kommer og preker gull og grønne skoger om tilskudd som ikke har noen påvist effekt på økt progresjon av kapasitet under trening.
"Modern fitness is defined by apparance rather than actual horsepower. A training environment contaminated by this attitude cannot produce superior fitness, physical or mental."-Mark F. Twight

"Alle drømmer om å vinne.
Ingen drømmer om å trene."-Cato Z. Pedersen

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: kostholdsrutiner og vurderinger med bilde
« #31 : 07. desember 2009, 21:07 »
Ikke for å være slem, men det hadde hjulpet en del hvis du hadde giddet å bruke punktum og stor bokstav, kanskje også kasta inn et komma noen steder. Det er litt vanskelig å skjønne hva du skriver.

Ellers føler jeg at det store problemet her er at du gir inntrykk av at de produktene du bruker gir deg masse i form av prestasjon og velvære. For mennesker med mindre kunnskap om kosttilskudd blir dette meget god reklame for produkter som i beste fall gir en grei placebo.

Det at du spiser 6 måltider om dagen har ingen ting å si på hvor bra kostholdet ditt er. Folk som virkelig har kontroll er klar over ting som daglig kaloriinntak, hvor mange gram protein de får i seg og prosentvis andel karb, prot og fett.

Det at du sier at kostholdet ditt kan være dårlig fordi du er "sånn passe fit" og "bedre enn bolegutta på gymmet" er litt forskrekkende. Det blir nesten som jeg skulle sagt at den bensindrevne bilen min er så fet at jeg fyller diesel.

Du sier også at du bulker, men kostholdet ditt inneholder veldig lite fett slik jeg kan se det. Fett er det beste du kan spise på bulk. Det er også en nødvendighet skal du ha kontroll på insulinet ditt.

Alt i alt skal du få lov å ta det tilskudde du vil, det jeg reagerer på er når folk kommer og preker gull og grønne skoger om tilskudd som ikke har noen påvist effekt på økt progresjon av kapasitet under trening.

joda kan være enig i det du skriver der ja:)
og ja vet jeg har uvane med måten jeg skriver på, på nett..
det med kostholdet kan være dårlig der er jeg ikke helt enig, jeg mente og skrev at jeg blir naturlig ganske fort fitt uten og ha noe sånn voldsomt streng diett bare jeg spiser endel tar kosttilskuddene mine og trener hardt..og allerede i ung alder trente jeg endel mer i, og merk ikke alle men et par av øvelser som benk,nedtrekk,press enn "bolerne" som var for og få poenget ut men mener da altså "bolerne" som i  endel av de faste gjengangerene som hadde trent fast x antall år mere en meg på samme tid, og fikk noen blikk som hva i alle dager er den ungdommen på..
så poenget der var bare at jeg greier og få bra styrke uten en mega streng diett, så samme nå pr dags dato, trenger ikke helt nazi opplegg på etingen bare jeg får ihvertfall nok kcal..
fett tar jeg ca 3x3 tbb med udos pluss mye oliven oljer og el sunne fett oljer i alle måltidene jeg lager som trenger steking..
men jeg prøver ihvertfall og skjerpe meg litt og tenker på forholdet carbs-protein-fett pr dag, men en forvandling er ikke gjort over natten men litt etter litt, dette er og første gangen jeg virkelig prøver og bulke en solid ekstra dose en normallt, da jeg har høy forbrenning og får lett markerte muskler og har bra kroppsfasong og har alltid vært fornøy med eget useende og muskler, men som nevt denne gangen går jeg for det lille ekstra:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!