Skrevet av Emne: Røyking.  (Lest 18247 ganger)

Utlogget Daeemon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: Røyking.
« #30 : 21. januar 2010, 22:53 »
ey, du gjorde det personlig først!
18 år
BP 120
ML 180
KB 100x10 (ikke maksa enda)

Utlogget stef

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 61

Sv: Røyking.
« #31 : 27. januar 2010, 15:23 »
For jeg som ikke røyker å kysse med en jente som røyker og fortsatt har røyke smak i kjeften, er som å kysse med et askebeger!!!meget skuffende pga. smaker røyk og liker ikke det! Smile

Takk å gud jeg så noen skrive dette.

Jeg ser på røyking som et tegn på svakhet.

Ingen LIKER å røyke første gang man gjør det. Men likevel begynner tusner pga. det å bli sosialt akseptert.
Når jeg ser en røyker seg jeg en slave til konformitet.

Videre... selvrespekt. Det er skadelig på så mange måter at det er helt latterlig, her er folk som ødelegger seg selv og andre rundt seg over tid. Det går også utover arvematerialet, så spesielt jenter som røyker under graviditet er det laveste form for liv i min mening.

Praktiske grunner som at det smaker dritt å kysse en som røyker er bare en ting til på listen.

Så er det avhengigheten, må nesten le her og... klarer du ikke slutte eller vil du ikke slutte? Patetisk begge deler.

Røyking sier mye om en person, men noe positivt? Neppe...

Honnør.

Vel, det er en ganske viktig ting du glemmer her; Det er en stor forskjell på de som røyker for å bli sosialt akseptert og de som røyker fordi de gir faen i hva andre mener om dem, og bare pga de liker det. Personlig tar jeg meg et par om dagen, og en del flere når jeg er på byen. Og helt ærlig, hadde en jente dømt meg bare over det, så tror jeg ikke jeg kunne brydd meg mindre.

Har også en venninne som var i kvartfinalen til frøken norge, som sa rett ut at hun syntes det var sexy når gutter røyka. Jeg tviler virkelig sterkt på at det finnes jenter som ville droppet deg bare pga du liker å ta en sigarett eller to Wink (jeg har hvert fall ikke møtt noen!)

No offense, men holdning din her er bare så idiotisk at jeg finner deg direkte ekkel. Maken din ignorant og egoistisk holdning skal du lete lenge etter.

Ingen liker å røyke første gang de gjør det? Her tar du feil. Hadde ingen likt det så hadde det heller ikke spredd seg så drastisk som det gjorde første gang det kom ut. Hell, jeg er som regel den som går mot strømmen når det gjelder mange ting her i livet, men røyking var noe jeg likte fra dag 1 jeg prøvde det.

Hva med dem som startet ut av idioti og sosial aksept når de var 13/14 år? Eller de som starter pga opprør mot foreldrene? Forså å bli avhengig? Ikke alle her i livet vokser opp på en dans av roser, det eksisterer tilogmed grunnlag og forståelse for dem som ender opp som heroinavhengige og alkoholikere, prøv å se livet fra litt flere sider.

Sånne forbanna bedrevitende holdninger som du har, har jeg virkelig ikke mye til overs for.

Dagens latterkrampe.
Stefan Ødegård - 21 år.
Status - SOMMERDEFFING:
87kg @ 8.23 fett%.

Utlogget Daeemon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: Røyking.
« #32 : 27. januar 2010, 19:46 »


Dagens latterkrampe.

Konstruktivt.
18 år
BP 120
ML 180
KB 100x10 (ikke maksa enda)

Utlogget Frederico

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Røyking.
« #33 : 06. februar 2010, 22:53 »
Jeg ser på røyking som et tegn på svakhet.

Ingen LIKER å røyke første gang man gjør det. Men likevel begynner tusner pga. det å bli sosialt akseptert.
Når jeg ser en røyker seg jeg en slave til konformitet.

Videre... selvrespekt. Det er skadelig på så mange måter at det er helt latterlig, her er folk som ødelegger seg selv og andre rundt seg over tid. Det går også utover arvematerialet, så spesielt jenter som røyker under graviditet er det laveste form for liv i min mening.

Praktiske grunner som at det smaker dritt å kysse en som røyker er bare en ting til på listen.

Så er det avhengigheten, må nesten le her og... klarer du ikke slutte eller vil du ikke slutte? Patetisk begge deler.

Røyking sier mye om en person, men noe positivt? Neppe...


Så det du mener er at folk som røyker er rett og slett dumme og mindre innteligente?
Hva folk gjør med kroppen sin, er dems egen sak. Ingen andres.
Ingen tvil om at røyking ikke er bra, men det er ikke alkohol heller, eller bilkjøring for den saks skyld.

Ingen som tenker på at når man setter seg bak rattet, er man med på å tvinge på folk luftveisproblemer pga div avgasser.
Sett deg i ett tett rom sammen med bilen og la bilen gå, og se hvor lenge du overlever. Gjør det samme med røyken. Hvem dør først tror du...? Så hvem er da dummest?
Jada jeg vet dette er en ''røyketråd''

Hadde røyk vært så sykt skadelig, hadde sigaretter vært forbudt i Norge for lenge siden. Men på en annen side; noe må jo få dette landet til å gå rundt. Wink

Men å si at en person som røyker ikke har noe posivt ved seg, da kan du virkelig ikke ha mange år bak deg.
Ditt utsagn vitner om uvitenhet uten sidestykke og ikke mist at du er ekstremt fordomsfull.
Og det sier mer om DEG enn om en person røyker eller ikke. Wink

Og en ting til... Jeg observerer stadig sterkt motstandere av røyk som dilter etter oss røykere når vi skal ut og ta oss en blås. Hvorfor blir dem med når dem HATER røyk..?
Så pokker ta dere ''røyk-hatere'', kjøp røyk selv og slutt å snylt på oss røykere. Wink

Utlogget peter.S

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Røyking.
« #34 : 06. februar 2010, 23:22 »
Bilkjøring er det nokså lite å gjøre med, kanskje fixe hydrogenbiler til alle i fremtiden woot...
Røyking er bare helt feil, det skader andre folk og ikke bare deg selv. Det går an å leve i dagens verden uten å røyke, biler osv er noe helt annet.

Røykere er verdens mest egoistiske folk, de driter i sin egen, derfor også andre sin helse. De sier alltid "eeeey du dør ikke av det", nei det gjør jeg ikke men hvorfor faen vil jeg påvirke kroppen min i en negativ retning?  :Smiley

Røyking burde vært forbudt, men det er så mange som røyker allerede at politikerne kan ikke bare forby det uten å få en gjeng med pissed off røykere mot seg, hvis halve norge hadde vært avhengig av heroin, hadde heroin da blitt forbudt? neppe. Cry

For min del kan hensynsløse røykere brenne sakte og smertefullt i helvete.
Det er godt mulig at røykere er like smarte som andre folk, men en ting er sikkert: de fucker til andre sin helse, ikke bare sin egen, og de fleste gir faen i at de gjør dette.  Angry

Stump røyken, for deg selv og for andre.  biggrin

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Røyking.
« #35 : 14. februar 2010, 18:06 »
Jah, nå har vi i allefall fått sensur tobakk skap i butikkene samt. sensur røykort (labelene er fjernet)... Gjett om det er kaos og surr nå... Stakkars, dumme røykere finner jo ikke fram. :Smiley

Ntåååååå...... biggrin
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Røyking.
« #36 : 14. februar 2010, 18:33 »
Pussig, jeg ser på det som en styrke.

Å gjøre noe som smaker dritt og får deg til å føle deg dårlig nok ganger til at det blir en vane viser at du er en person som kan sette deg et mål og gjennomføre det uten å gi opp.

Videre, er det en styrke å fortsette å røyke. Med tanke på all anti-røyke-propagandaen som forteller en at en er ei nepe med lunger fulle av tjære og arterier fulle av plakk, og alikevel ikke bikke for alt dette presset, det krever en sterk karakter.

Så: en røyker er en sterk person.

Var det innlegget seriøst? Huh
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Røyking.
« #37 : 14. februar 2010, 18:34 »
nei. ikke vær barnslig nå.

Snakker om å være barnslig, det er du som begynner å snakke om alder.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget krissmp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

Sv: Røyking.
« #38 : 15. februar 2010, 17:47 »
Og du er en 32 år gammel blogger, ikke døm meg.

Dagen kommentar=) Den fikk meg virklig til å smile og våkne litt til etter middagsluren.

Utlogget rasteplass

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 241
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 241

Sv: Røyking.
« #39 : 15. februar 2010, 18:04 »
Bilkjøring er det nokså lite å gjøre med, kanskje fixe hydrogenbiler til alle i fremtiden woot...
Røyking er bare helt feil, det skader andre folk og ikke bare deg selv. Det går an å leve i dagens verden uten å røyke, biler osv er noe helt annet.

Røykere er verdens mest egoistiske folk, de driter i sin egen, derfor også andre sin helse. De sier alltid "eeeey du dør ikke av det", nei det gjør jeg ikke men hvorfor faen vil jeg påvirke kroppen min i en negativ retning?  :Smiley

Røyking burde vært forbudt, men det er så mange som røyker allerede at politikerne kan ikke bare forby det uten å få en gjeng med pissed off røykere mot seg, hvis halve norge hadde vært avhengig av heroin, hadde heroin da blitt forbudt? neppe. Cry

For min del kan hensynsløse røykere brenne sakte og smertefullt i helvete.
Det er godt mulig at røykere er like smarte som andre folk, men en ting er sikkert: de fucker til andre sin helse, ikke bare sin egen, og de fleste gir faen i at de gjør dette.  Angry

Stump røyken, for deg selv og for andre.  biggrin


Mye bedre å lage et undergrunnsmarked for tobakk i stedet?

Utlogget peter.S

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Røyking.
« #40 : 17. februar 2010, 20:42 »
Mye bedre å lage et undergrunnsmarked for tobakk i stedet?

da holder iaffal røykere dritten sin unna andre, dvs ikke røyke på gata. foran utesteder, busstopp osv ^_^

Utlogget Ringstad92

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Røyking.
« #41 : 18. februar 2010, 00:08 »
da holder iaffal røykere dritten sin unna andre, dvs ikke røyke på gata. foran utesteder, busstopp osv ^_^

Helt enig akkurat der.

Annen ting som skulle ha vært sagt er, de foreldre som røyker er dårlige forbilder til ungene sine. Vist vi foreksempel ser på statestikken på røykende foreldre og antallet unger som begynner med akkurat dette, for de "snappa" en røyk hos morra si som røyker en 20 pakk om dagen, er de mest sannsynelig et veldig høyt antall som kommer til å fortsette med dette. akkurat fordi de har dårlige forbilder.

Utlogget Rømmling

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Sv: Røyking.
« #42 : 18. februar 2010, 03:00 »
kysse jenter som røyker smaker skorstein hehe men nå liker jenter mye rart, eks dama likte da jeg kom inn å hadde mekka bil for jeg lukta olje og bensin,

jeg er ikke røyker, eneste gangene jeg angrer på dette er når det er mye Mygg og insekter ute  biggrin
da er det fint å være litt pasiv røyker, slipper alle de insektene når man sitter ut en sen sommerkveld og koser seg med god drikke og varm grill hehe

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
Sv: Røyking.
« #43 : 19. februar 2010, 18:31 »
Så det du mener er at folk som røyker er rett og slett dumme og mindre innteligente?
Røyking er ikke intelligent, heller ikke en målestokk på intellekt.
Sitat
Hva folk gjør med kroppen sin, er dems egen sak. Ingen andres.
Det belaster samfunnet i form av økte utgifter til helsevesenet.
 
Sitat
Ingen tvil om at røyking ikke er bra, men det er ikke alkohol heller, eller bilkjøring for den saks skyld.
At noe annet er "verre" er det eldste og dårligste argumentet tatt til forsvar for røyking. Bilkjøring er ihvertfall nyttig til å frakte folk fra A til B.

Sitat
Ingen som tenker på at når man setter seg bak rattet, er man med på å tvinge på folk luftveisproblemer pga div avgasser.
Sett deg i ett tett rom sammen med bilen og la bilen gå, og se hvor lenge du overlever. Gjør det samme med røyken. Hvem dør først tror du...? Så hvem er da dummest?
Jada jeg vet dette er en ''røyketråd''
Det er bra vi ikke kjører bil inne i små rom som andre folk må oppholde seg. Selv tar jeg tog og trikk.

Sitat
Hadde røyk vært så sykt skadelig, hadde sigaretter vært forbudt i Norge for lenge siden. Men på en annen side; noe må jo få dette landet til å gå rundt. Wink
Hadde røyk kommet i dag hadde det vært forbudt, men siden det lurte seg inn før de helsemessige følgene ble avklart, ble det ikke det. Det er ikke bare å forby røyk i dag.

Sitat
Men å si at en person som røyker ikke har noe posivt ved seg, da kan du virkelig ikke ha mange år bak deg.
Det eneste "positive" med røyk jeg har sett er for psykiatriske pasienter som døyver andre behov med røyken. Behovet skulle ikke vært der i utgangspunktet, men sånn er det nå. Personer kan riktignok ha mange positive sider på tross av at de røyker.

Sitat
Ditt utsagn vitner om uvitenhet uten sidestykke og ikke mist at du er ekstremt fordomsfull.
Ja, til dels, men nå skal jeg bruke et av dine tidligere argumenter og si at det er bedre å være fordomsfull overfor noe folk kan velge å gjøre/ikke gjøre fremfor å være fordomsfull for hudfarge/religion/twistfavoritt.

Sitat
Og en ting til... Jeg observerer stadig sterkt motstandere av røyk som dilter etter oss røykere når vi skal ut og ta oss en blås. Hvorfor blir dem med når dem HATER røyk..?
Så pokker ta dere ''røyk-hatere'', kjøp røyk selv og slutt å snylt på oss røykere. Wink
Jeg er så heldig at et ekstremt fåtall av mine venner røyker. Kanskje disse motstanderne går ut for å få rørt på seg, og få litt (ordentlig) frisk luft? Det er jo faktisk andre enn røykere som har rett på å ta seg en pause iblant Smiley

Som andre sier her, å kysse jenter som har røkt smaker ikke godt. Det finnes heldigvis nok av jenter som ikke røyker, slik som min samboer.

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget Mortn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: Røyking.
« #44 : 19. februar 2010, 18:39 »
man kan si akkurat det samme om alkohol, snus osv osv... vil ikke bli enige uansett

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!