Skrevet av Emne: Røyking.  (Lest 18265 ganger)

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Røyking.
« : 07. desember 2009, 23:55 »
Hva er dette med røyking? Liker jenter at gutter/menn røyker? Er det tiltrekkende å se andre mennesker ødelegge kroppen sin? (Satt på spissen). Jeg har røyket litt selv, men bare passivt og aldri noe jeg har begynt med. Ser ingen grunn til det heller. Men kunne gjerne tenkt meg litt innslag om hva dere jenter syns om det... :Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget RoBeRt0

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 410
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 410

Sv: Røyking.
« #1 : 31. desember 2009, 16:43 »
Hehe. Vist det var sånn at jentene likte det. Hadde du da starta å røyke ?  Drikke

Gaaanske sikker på at jenter ikke finner det "tiltrekkende" at gutter røyker.

Utlogget krissmp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

Sv: Røyking.
« #2 : 31. desember 2009, 16:51 »
Tror veldig mange syns røyking eg mer eller mindre ekkelt og lite tiltrekkende, men samtidig så tror jeg det kan ha motsatt "effekt" også. Tror dette er fordi det gjennom mange år er blitt "reklamert" for att røyking er tøft og tiltrekkende i filmer og reklame, ved att det tøffe hovedrollene røyker.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Røyking.
« #3 : 01. januar 2010, 15:40 »
Er vel smak og behag som alt annet. Veldig mange jenter som røyker også så..........

Blæh, fuck em all!
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Røyking.
« #4 : 01. januar 2010, 15:50 »
Er vel smak og behag som alt annet. Veldig mange jenter som røyker også så..........

Blæh, fuck em all!

Yeah! In their vagina!

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Røyking.
« #5 : 01. januar 2010, 17:06 »
Cheesy
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget blkheart

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 5

Sv: Røyking.
« #6 : 03. januar 2010, 23:29 »
Vell, vil ikke si at det er tøft å røyke, er usunt å ikke bra for kroppen.
Har selv vært røyker før, og man tenker egentlig ikke så mye over det når man har røyk selv/røyker selv.

Men opp i opp, hvis jeg faller for en person så spiller det ingen rolle om han røyker eller ei Smiley
Men igjen, en person som aldri har røkt før har nokk annet synspunkt.  Wink


Utlogget Tommi Thorvildsen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 43

Sv: Røyking.
« #7 : 15. januar 2010, 17:39 »
For jeg som ikke røyker å kysse med en jente som røyker og fortsatt har røyke smak i kjeften, er som å kysse med et askebeger!!!meget skuffende pga. smaker røyk og liker ikke det! Smile
Tommi Thorvildsen

Besøk meg på www.tomminutrition.com



Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Røyking.
« #8 : 18. januar 2010, 01:28 »
^^Hehe, svar av selveste Thorvildsen himself... Smiley Morsomt i grunn, hadde faktisk en liten drøm om deg her om dagen (no homo)... Tongue

Jaja, tilfeldighetenes mysterier... :Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget JudasIskariot

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Røyking.
« #9 : 19. januar 2010, 19:32 »
Jeg ser på røyking som et tegn på svakhet.

Ingen LIKER å røyke første gang man gjør det. Men likevel begynner tusner pga. det å bli sosialt akseptert.
Når jeg ser en røyker seg jeg en slave til konformitet.

Videre... selvrespekt. Det er skadelig på så mange måter at det er helt latterlig, her er folk som ødelegger seg selv og andre rundt seg over tid. Det går også utover arvematerialet, så spesielt jenter som røyker under graviditet er det laveste form for liv i min mening.

Praktiske grunner som at det smaker dritt å kysse en som røyker er bare en ting til på listen.

Så er det avhengigheten, må nesten le her og... klarer du ikke slutte eller vil du ikke slutte? Patetisk begge deler.

Røyking sier mye om en person, men noe positivt? Neppe...

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Røyking.
« #10 : 20. januar 2010, 01:56 »
Jeg ser på røyking som et tegn på svakhet.

Ingen LIKER å røyke første gang man gjør det. Men likevel begynner tusner pga. det å bli sosialt akseptert.
Når jeg ser en røyker seg jeg en slave til konformitet.

Videre... selvrespekt. Det er skadelig på så mange måter at det er helt latterlig, her er folk som ødelegger seg selv og andre rundt seg over tid. Det går også utover arvematerialet, så spesielt jenter som røyker under graviditet er det laveste form for liv i min mening.

Praktiske grunner som at det smaker dritt å kysse en som røyker er bare en ting til på listen.

Så er det avhengigheten, må nesten le her og... klarer du ikke slutte eller vil du ikke slutte? Patetisk begge deler.

Røyking sier mye om en person, men noe positivt? Neppe...

Honnør! Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Røyking.
« #11 : 20. januar 2010, 08:02 »
usexy. 'nuff said.
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Daeemon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: Røyking.
« #12 : 20. januar 2010, 22:19 »
Vel, det er en ganske viktig ting du glemmer her; Det er en stor forskjell på de som røyker for å bli sosialt akseptert og de som røyker fordi de gir faen i hva andre mener om dem, og bare pga de liker det. Personlig tar jeg meg et par om dagen, og en del flere når jeg er på byen. Og helt ærlig, hadde en jente dømt meg bare over det, så tror jeg ikke jeg kunne brydd meg mindre.

Har også en venninne som var i kvartfinalen til frøken norge, som sa rett ut at hun syntes det var sexy når gutter røyka. Jeg tviler virkelig sterkt på at det finnes jenter som ville droppet deg bare pga du liker å ta en sigarett eller to Wink (jeg har hvert fall ikke møtt noen!)

Jeg ser på røyking som et tegn på svakhet.

Ingen LIKER å røyke første gang man gjør det. Men likevel begynner tusner pga. det å bli sosialt akseptert.
Når jeg ser en røyker seg jeg en slave til konformitet.

Videre... selvrespekt. Det er skadelig på så mange måter at det er helt latterlig, her er folk som ødelegger seg selv og andre rundt seg over tid. Det går også utover arvematerialet, så spesielt jenter som røyker under graviditet er det laveste form for liv i min mening.

Praktiske grunner som at det smaker dritt å kysse en som røyker er bare en ting til på listen.

Så er det avhengigheten, må nesten le her og... klarer du ikke slutte eller vil du ikke slutte? Patetisk begge deler.

No offense, men holdning din her er bare så idiotisk at jeg finner deg direkte ekkel. Maken din ignorant og egoistisk holdning skal du lete lenge etter.

Ingen liker å røyke første gang de gjør det? Her tar du feil. Hadde ingen likt det så hadde det heller ikke spredd seg så drastisk som det gjorde første gang det kom ut. Hell, jeg er som regel den som går mot strømmen når det gjelder mange ting her i livet, men røyking var noe jeg likte fra dag 1 jeg prøvde det.

Hva med dem som startet ut av idioti og sosial aksept når de var 13/14 år? Eller de som starter pga opprør mot foreldrene? Forså å bli avhengig? Ikke alle her i livet vokser opp på en dans av roser, det eksisterer tilogmed grunnlag og forståelse for dem som ender opp som heroinavhengige og alkoholikere, prøv å se livet fra litt flere sider.

Sånne forbanna bedrevitende holdninger som du har, har jeg virkelig ikke mye til overs for.
18 år
BP 120
ML 180
KB 100x10 (ikke maksa enda)

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Røyking.
« #13 : 20. januar 2010, 22:27 »
Jenter bruker ofte å si "bryr du deg om utseende eller personlighet?" hvis en røyker har det ikke noe med personligheten å gjøre da?

Selv ville jeg gitt faen om hva hun hadde tenkt om meg, for det sier ikke en dritt om meg hvis jeg må ta meg 1 eller 2 sig om dagen. Jeg er enig i at det vil påvirke hvordan hun ser på deg, når en hører at en røyker da tenker man helst at den personen er mer fest menneske, gir litt faen, ute å drikker osv..

Edit:

Må si jeg er 100% enig med Daeemon, det er faktisk veldig mange som prøver å slutte men får det ikke til, ikke fordi de ikke vil men pga de klarer ikke! Det finnes mange fantastiske mennesker som røyker, det har så lite å si at at det ville vært idiotisk å bare spekulere i.

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Røyking.
« #14 : 20. januar 2010, 22:39 »
Jeg ser på røyking som et tegn på svakhet.

Ingen LIKER å røyke første gang man gjør det. Men likevel begynner tusner pga. det å bli sosialt akseptert.
Når jeg ser en røyker seg jeg en slave til konformitet.

Videre... selvrespekt. Det er skadelig på så mange måter at det er helt latterlig, her er folk som ødelegger seg selv og andre rundt seg over tid. Det går også utover arvematerialet, så spesielt jenter som røyker under graviditet er det laveste form for liv i min mening.

Praktiske grunner som at det smaker dritt å kysse en som røyker er bare en ting til på listen.

Så er det avhengigheten, må nesten le her og... klarer du ikke slutte eller vil du ikke slutte? Patetisk begge deler.

Røyking sier mye om en person, men noe positivt? Neppe...

Sånne forbanna bedrevitende holdninger som du har, har jeg virkelig ikke mye til overs for.

Helt enig, jeg blir dårlig av kids som tror de vet alt!

Honnør!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!