Skrevet av Emne: Brian Buchanan  (Lest 6185 ganger)

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Brian Buchanan
« #30 : 05. mai 2004, 15:35 »
Mannen har en utrolig smal øvre bekkenåpning, sammenlignet med kassediameteren, og det er kanskje begrenset hvor stor midjediameteren ville blitt uansett hvor mye knebøy/markløft han hadde kjørt.

Skulle gjerne hatt et slikt bekken selv jeg.  Smiley

Enig ang. beina hans, de er for små i forhold til resten.
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Brian Buchanan
« #31 : 05. mai 2004, 22:21 »
Forresten, nå som det er sol og fint, kan vi vel snart kalle deg for BrunBjørn? Wink

Ursus arctos that is!! I vinter var det Thalarctos maritimus.......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Growth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 129

SV: Brian Buchanan
« #32 : 05. mai 2004, 22:47 »
Enig i at det er et visst Arnold preg over han der. Selv syns jeg han hadde en perfekt kropp! estetisk vakkert med en slik smal midje. Smal midje og skikkelig v-rygg! er sånn det skal være. Passe store bein spør du meg. Eddie Murphy med muskler ja   biggrin

Utlogget reidar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 464
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 464

SV: Brian Buchanan
« #33 : 06. mai 2004, 10:09 »
De aller fleste har lett for å legge på masse på lårene i forhold til andre kroppsdeler. Derfor mener jeg at mange av byggerne har usymmetriske kropper med for store lår i disse moderne tider. Med den treningen som skal til for å få monsterlår, vil også midje og gluteus få enorme proporsjoner og det synes jeg er uheldig.

Det ble sagt om Frank Zane at han hadde for tynne lår. Nå var jo ikke han en gigant, men var kjent for sin symmetriske kropp med smal midje. Han svarte selv at han holdt tilbake på lårtreningen bevisst fordi han ikke hadde problem med å øke masse der. Han mente at han med større lår ville ødelegge symmetrien og de fine linjene.

Kroppsbyggere skal jo ideelt ha en symmetrisk utviklet kropp, men unntaket er midjen og gluteus som skal være så smal som mulig. Det er jo dette momentet, sammen med lavere fettprosent som skiller dem fra styrkeløftere og andre strong-men!

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Brian Buchanan
« #34 : 06. mai 2004, 15:47 »
De aller fleste har lett for å legge på masse på lårene i forhold til andre kroppsdeler. Derfor mener jeg at mange av byggerne har usymmetriske kropper med for store lår i disse moderne tider. Med den treningen som skal til for å få monsterlår, vil også midje og gluteus få enorme proporsjoner og det synes jeg er uheldig.

Det ble sagt om Frank Zane at han hadde for tynne lår. Nå var jo ikke han en gigant, men var kjent for sin symmetriske kropp med smal midje. Han svarte selv at han holdt tilbake på lårtreningen bevisst fordi han ikke hadde problem med å øke masse der. Han mente at han med større lår ville ødelegge symmetrien og de fine linjene.

Kroppsbyggere skal jo ideelt ha en symmetrisk utviklet kropp, men unntaket er midjen og gluteus som skal være så smal som mulig. Det er jo dette momentet, sammen med lavere fettprosent som skiller dem fra styrkeløftere og andre strong-men!

Ja, her er jeg faktisk enig. Jeg mener symmetrien for ofte blir ofret til fordel for mest mulig masse!

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Brian Buchanan
« #35 : 06. mai 2004, 19:26 »


Ja, her er jeg faktisk enig. Jeg mener symmetrien for ofte blir ofret til fordel for mest mulig masse!

NO SHIT.. Skjønner ikke at Ronnie Coleman bare vinner og vinner.... Plagsomt når man ser hvor BRA mange av utøverene ser ut... Ronnie coleman og markus ruhl kunne ha vært med i egene MASSE-konkuranser...

Håper og tror Jay Cutler vinner Mr. Olympia som kommer nå....

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Brian Buchanan
« #36 : 07. mai 2004, 17:16 »
Ha ha. Sjekk ut dette bildet. Selvfølgelig fake

Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Brian Buchanan
« #37 : 08. mai 2004, 00:02 »
hehe,   

Har han på video fra mr.olympia 1988

der ser man tydelig hvor sinnsyk smal midje han har... Det var forøverig Lee Haney som vant hele greia...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!