Skrevet av Emne: PROTEIN PULVER..  (Lest 15290 ganger)

Utlogget Pastranaa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: PROTEIN PULVER..
« #90 : 20. januar 2010, 16:36 »
Må si at 100% Pure Whey protein fra norkost med jordbærsmak imponerte meg!!

Prøvde først sjokoladen, erfart at sjokolade som regel er best på smak, men denne smakte ikke godt. Hadde derfor ikke noen høye forventninger til jordbær smaken heller. Men denne smakte godt!! Cheesy Har i tillegg tilbud på norkost, så jeg tror jeg går for denne Cheesy

Utlogget Mats_AA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: PROTEIN PULVER..
« #91 : 20. januar 2010, 16:51 »
Jeg ville vurdert Bodysupport sine produkter.. Litt dyrere, men skal være veldig god på smak og tviler ikke på kvaliteten med tanke på at det er blant annet Jostein Ødegården og Thomas Stellander som driver det Smile

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: PROTEIN PULVER..
« #92 : 24. februar 2010, 15:43 »
Hei, Marianne. fin diskusjon Smiley Har prøvd litt av hvert når det gjelder proteintilskudd, men er ganske fersk i faget for å si det sånn. Har drevet i litt over ett år med hard styrketrening / muskelbygging og vurderer å handle 2.5kg eller 5 kg 90+ protein fra dere i ej shop.no Hører det skal være bra protein så tenkte jeg skulle gi den en sjanse Smiley Har prøvd både whey fra PF og protein tech nutrition. Mulig å sende med noen smaksprøver samtidig med bestilling eller ? Er ikke sikker på om jeg skal noe mer enda, muligens kreatin eller gainer. Er ganske lang og har høy forbrenning, det vil si 181cm høy og 70 kg.  Så stapper i meg mat døgnet rundt og har bra kontroll på maten, bare trenger påfyll med kostillskudd får å få alt til å gå opp, siden jeg trener veldig mye. Skal inn i militærpolitiet som førstegangstjeneste snart, så greit å være " godt sammensatt "

Hvordan går det ola ? Fikk du bestilt skikkelig med protein eller ?


Vi sender med smaksprøver om du spør om det i kommentarfeltet ja :-) Skriv gjerne inn hvilke produkter og hvilke smaker du ønsker prøver på.

Soje

Utlogget danib

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 52

  • Climbing the ladder
Sv: PROTEIN PULVER..
« #93 : 24. februar 2010, 16:10 »
Må bare slenge inn at hvis det er protein for å gå opp i vekt du er på jakt etter eventuelt øke i masse osv.
så anbefaler jeg Kost1 sin higher weightgainer med sjokosmak. blandes 3 dl melk og 1 dl vann med 4 målebeger.. smaker kanongodt. og legger på deg som f.

er på 3 bøtta nå ( 4 kg i hver bøtte ) og har gått opp 8 kg siden jeg begynte.

http://www.kost1.no/product_info.php?cPath=7&products_id=200

billig og bra.. også har de en sånn pakketilbud 2 bøtter og shake til 699,-
RM:
BP: 80 kg - raw      mål : 120
KB: 190 kg - belte  mål : 250
ML: 140 kg - belte   mål : 250

Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94218

Utlogget Sckank

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 193

Sv: PROTEIN PULVER..
« #94 : 04. mai 2010, 12:19 »
Soje - Hvis man tar 90+ og 4dl melk eller så, så burde jo blanding bli ganske nær 50/50 whey/kasein, tror du ikke det da?  Smiley
Da får man jo en perfekt blanding isåfall.
Prøver å trykke i meg så lite pulver som mulig. Ærnæringsmessig så kan man jo ikke sammenligne kjøtt/fisk med pulver. Men gud hjelpe meg så enkelt det er Wink
KB - 192 | ML 200 | BP 127.5

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: PROTEIN PULVER..
« #95 : 05. mai 2010, 15:15 »
Pulver og piller er farlig enkelt! Dessverre ligger det i vår natur at vi ønsker å gjøre alt enklere og enklere for å slippe å bevege oss så mye. Tenk bare på hvordan TV kvelden hadde vært uten fjernkontrollen...

Produkter som vi(ej-shop) og andre aktører selger kan sikkert hjelpe alle på en eller annen måte, men man må definere sitt eget behov. Klarer man ikke det på egenhånd så må man hente hjelp fra noen man stoler på.

Nesten alt proteinet i melka er fra kasein. I 4dl skummetmelk får da ca 12g kasein. For å få 50/50 blanding må du da ha ca ca 40g(1dl) 90+ (ca36g protein med overslagsmessig 24g whey og 12g kasein).

Det jeg mener om kosttilskudd er at folk bør prioritere vanlig mat først. Proteiner er oppskrytt og i "vinden" for tiden, noe som blir helt feil.
Det du trenger er jo helt avhengig av hvordan du spiser og drikker ellers. Mulig karbohydrattilskudd hadde vært viktigere :-)
Min personlige favoritt er energy boost 4:1 som inneholder mye karb, litt hydrolysert wheyprotein med lett tilgjengelige BCAA og salter. Alt som skal til for at man virkelig kan yte og restituere. Kombinerer man den med kre-alkalyn så har man det man trenger egentlig...

Soje

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!