Skrevet av Emne: Jaagland tjener 2,2 mill - betaler null i skatt  (Lest 5003 ganger)

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Jaagland tjener 2,2 mill - betaler null i skatt
« : 13. desember 2009, 21:36 »
Tjener 2,2 mill. - betaler null i skatt:

- Jagland-avtalen er urettferdig
Vanlige nordmenn i utlandet blir tatt mye hardere, sier sjefen i Skattebetalerforeningen.

Er dette en grei ordning?

Ja, hvis den gjelder for alle..




http://www.dagbladet.no/2009/12/13/nyheter/innenriks/skatt/skattepolitikk/9494451/
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Jaagland tjener 2,2 mill - betaler null i skatt
« #1 : 13. desember 2009, 22:17 »
Pinlig av Jagland-igjen. Privat helseforsikring og null i skatt. Søtt når det kommer fra en arbeiderparti-mann

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Jaagland tjener 2,2 mill - betaler null i skatt
« #2 : 13. desember 2009, 22:19 »
Pinlig av Jagland-igjen. Privat helseforsikring og null i skatt. Søtt når det kommer fra en arbeiderparti-mann

man of the people det der ;p
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Jaagland tjener 2,2 mill - betaler null i skatt
« #3 : 13. desember 2009, 22:24 »
Nå må man huske på at han er en stor ressurs for Norge. Et respektert ansikt utad med fantastisk engelsk.
Engelsken hans er verdt skattefritak i seg selv.
 Når verdens mektigste mann besøkte Norge, hvem forholdt seg "cool" og slettes ikke som en unge i godteributikken, jo, Torbjørn Jagland!

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Jaagland tjener 2,2 mill - betaler null i skatt
« #4 : 13. desember 2009, 22:32 »
Nå må man huske på at han er en stor ressurs for Norge. Et respektert ansikt utad med fantastisk engelsk.
Engelsken hans er verdt skattefritak i seg selv.
 Når verdens mektigste mann besøkte Norge, hvem forholdt seg "cool" og slettes ikke som en unge i godteributikken, jo, Torbjørn Jagland!
Haha. Ja, det skal ikke stå på engelsk-skillsa der i gården, nei.



Synes dette er ganske pinlig på Jaglands vegne. Det at han skal dra inn så mye penger uten å betale et rødt øre i skatt er ikke forenelig med hans liv i politikken. Det virker rett og slett veldig dobbeltmoralsk.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Jaagland tjener 2,2 mill - betaler null i skatt
« #6 : 14. desember 2009, 10:38 »
Kommer det som noen overraskelse på noen at politikerne våre er en gjeng med fantefolk og juksemakere? De lever av å lyve, gjemme unna sannheter, bedra og komme med løfter de allerede vet at de aldri kommer til å innfri.

Om helvete finns, havner de der sammen med forsvarsadvokater, pedoer, parkeringsvakter, journalister og eiendomsmeglere. Folk som lever av å ljuge så det renner snørr av både snas og patter dagen lang.

Vi som har trent reint, betalt skatt og oppført oss noenlunde sømmelig på TF sendes rett opp i det helligste nirvana, hvor fyll øker testoproduksjonen, ingen er homo og du kan parkere ferrarien akkurat hvor du vil uten å risikere bot.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

tfildaed

  • Gjest
Sv: Jaagland tjener 2,2 mill - betaler null i skatt
« #7 : 14. desember 2009, 11:06 »
Haha. Ja, det skal ikke stå på engelsk-skillsa der i gården, nei.



Synes dette er ganske pinlig på Jaglands vegne. Det at han skal dra inn så mye penger uten å betale et rødt øre i skatt er ikke forenelig med hans liv i politikken. Det virker rett og slett veldig dobbeltmoralsk.

Er det Jagland som har bestemt at det skal være slik?

Bor man utenfor Norge i 183 dager pr år så skatter man ikke hjem til Norge, reglene til Europa-parlamentet og EU har vel ikke Jagland bestemt.

Slik er det i EU, for de som gjerne vil ditt og dele bort godene vi har i Norge!!!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Jaagland tjener 2,2 mill - betaler null i skatt
« #8 : 14. desember 2009, 11:19 »
Er det Jagland som har bestemt at det skal være slik?

Bor man utenfor Norge i 183 dager pr år så skatter man ikke hjem til Norge, reglene til Europa-parlamentet og EU har vel ikke Jagland bestemt.

Slik er det i EU, for de som gjerne vil ditt og dele bort godene vi har i Norge!!!

Greit nok det. Jeg har ingen innvendinger mot akkurat det.
Men jeg mener at skatter du til utlandet skal du heller ikke ha de samme fasilitetene og kravene som det jeg har når det gjelder helsevesen, trygd og andre ting som man har som normann. Da må du holde deg til det landet du skatter til.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget TheRat

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 111
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 111

Sv: Jaagland tjener 2,2 mill - betaler null i skatt
« #9 : 14. desember 2009, 11:24 »
Men jeg mener at skatter du til utlandet skal du heller ikke ha de samme fasilitetene og kravene som det jeg har når det gjelder helsevesen, trygd og andre ting som man har som normann. Da må du holde deg til det landet du skatter til.

Jagland har null rettigheter, nettopp på grunn av at han ikkje skatter.
245 - 155 - 262.5 @ Trening, raw
Sterk, Blid og Fordomsfri!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Jaagland tjener 2,2 mill - betaler null i skatt
« #10 : 14. desember 2009, 11:32 »
Han har alle rettigheter, det korrupte svinet.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Jaagland tjener 2,2 mill - betaler null i skatt
« #11 : 14. desember 2009, 11:54 »
Han har alle rettigheter, det korrupte svinet.

Jepp.  Han er en del av et lederskikt der tankegangen er som så at Barack Obama, Vladimir Putin og andre ledere venter med lengsel og smerte på at Norge skal instruere dem i klimakvotenes genialitet.  De tror også at palestinere og israelere ser til Norge og venter på at vi skal løse midtøstenkonflikten for dem.  Videre tror de at bare Norge blir med i EU, så skal Norge gjøre EU (høyre)sosialdemokratisk.  I virkeligheten tilhører Jagland et karrieristskikt som er som oppglødde skolegutter hver gang de er så heldige å møte en ekte internasjonal kjendis.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Jaagland tjener 2,2 mill - betaler null i skatt
« #12 : 14. desember 2009, 11:57 »
Jagland har null rettigheter, nettopp på grunn av at han ikkje skatter.

Han har ikke rettigheter i forhold til helsevesenet, men det er slett ikke det eneste vår skatt går til. Han som har vært en forkjemper for høyere skatter kunne fint betalt det uansett om han ønsket, selv om han ikke må. Han er en hykler, enkelt og greit

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Jaagland tjener 2,2 mill - betaler null i skatt
« #13 : 14. desember 2009, 12:25 »
er helt enig i at han godt kunne ha bidradd til staten,men det som virkelig provoserer meg er alle rikingene i landet som sutrer over alle slags former for skatt mens dem har ræva si full av penger
disse menneskene tar ut aksjeutbytte år etter år og betaler kun 28% prosent skatt
og dem er det maaange av Cool la oss heller krangle om dem Wink
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Jaagland tjener 2,2 mill - betaler null i skatt
« #14 : 14. desember 2009, 12:43 »
Utbytte skatten er nå 45% til orientering.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!