Skrevet av Emne: Vil øke bilavgiftene  (Lest 14742 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #120 : 17. desember 2009, 13:15 »
Nok en gang eier du deg selv mer enn noen andre. Begynner faktisk å bli litt nysgjerrig på hva du studerer egentlig?

Er det det nye du skal si hver gang du ikke finner på noe motargument?
Du høres ut som en trettenåring; " Du eier deg selv..serriøst ass, du eier deg selv"

Jeg studerer ernæring. Du da? Onani på ronkehøyskolen?

Litt morsomt egentlig at du tar drittslenging mot deg selv så veldig høytidelig og alvorlig, når alt du selv gjør er å slenge dritt. Er du litt typen som slenger dritt for å holde de vonde følelsene fra da du ble mobbet på skolen i sjakk? Jeg har forståelse for det Fleksnes, men med mellomstort firma og millioninntekt så synes jeg du burde bli litt mer glad i deg selv. Du er flink, du KAN! Du vil! Du får til!

 Thumbsup
Sa brura

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #121 : 17. desember 2009, 13:43 »
rickus at du gidder å irritere deg over denne tullingen Wink
hvis han  tjener 1 million i året,så tjener du og jeg 200mill i året Wink
å sitte her inne og nerde hele dagen lang som et forumtroll er ikke akkurat en godt betalt jobb Grin
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #122 : 17. desember 2009, 13:46 »
rickus at du gidder å irritere deg over denne tullingen Wink
hvis han  tjener 1 million i året,så tjener du og jeg 200mill i året Wink
å sitte her inne og nerde hele dagen lang som et forumtroll er ikke akkurat en godt betalt jobb Grin


Irriterer meg ikke Smiley

Men det er jo tydlig at han er usikker. Tenåringer er jo ofte det. Men du skal vite det Fleksnes, at jeg og de fleste andre her inne synes du er morsom. Vi ler av deg hele tiden! Du må bare ha troen, og roe ned litt. Du trenger ikke å være krampeaktig frekk i alle innlegg for at vi skal like deg. Jeg vet så godt at du har en karakter i SIMS online som er bedriftseier, og at han/du tjener godt. Men i blandt kan det være godt for deg å legge den karakteren i fra deg, og bare være deg selv. Du er jo fantastisk på din egen måte! At du ble bitter den dagen du fikk hjerneskaden forstår vi alle, men det er på tide å ta opp livet igjen Fleksnes! Start livet!

 Gull

Du får til!!
Sa brura

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #123 : 17. desember 2009, 13:50 »
Irriterer meg ikke Smiley

Men det er jo tydlig at han er usikker. Tenåringer er jo ofte det. Men du skal vite det Fleksnes, at jeg og de fleste andre her inne synes du er morsom. Vi ler av deg hele tiden! Du må bare ha troen, og roe ned litt. Du trenger ikke å være krampeaktig frekk i alle innlegg for at vi skal like deg. Jeg vet så godt at du har en karakter i SIMS online som er bedriftseier, og at han/du tjener godt. Men i blandt kan det være godt for deg å legge den karakteren i fra deg, og bare være deg selv. Du er jo fantastisk på din egen måte! At du ble bitter den dagen du fikk hjerneskaden forstår vi alle, men det er på tide å ta opp livet igjen Fleksnes! Start livet!
kanskje han trenger en støttekontakt? sosialisering kan være vanskelig uten litt støtte Cool
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #124 : 17. desember 2009, 13:54 »
Nå finnes det noe som heter "supply and demand", noe som gjør at sjeldnere eller mer etterspurt arbeidskraft ofte blir dyrere (høyere lønnet), selvom det ikke gir mer samfunnsnytte. Dersom politi og helsevesen skulle bli likt lønnet som foreksempel toppledere, med argumenter som at vi trenger politi og leger mer enn røkker, ville det blitt skattebetalerne som måtte betale for dette. Nå finnes det vel enkelte som mener at de som tjener 2 milliarder bør betale 1 999 700kr mens de som tjener 430 000 betaler 130 000kr i skatt "likt" for alle, da kunne dette kanskje fungere, problemet er vel da at det ikke hadde vert noen som hadde hatt incentiver for å tjene noe særlig mer enn 300 000 kr, og vi hadde tapt skatteinntekter. Usikker på hvordan du ville løst det, gjennom marxistisk (?) tankegang.
Problemet med helse og politi er at de som skaper efterspørselen (det er hele Norges befolkning) ikke er samme entitet som kjøper tjenestene (det er politikere). Det er en drøss av ubesatte stillinger, så efterspørselen er der. Men tilbudet uteblir fordi mange med f.eks sykepleierutdannelse ikke har anledning til å jobbe for en så lav lønn og gjør noe annet isteden.

Forøvrig, tilgang og efterspørsel er noe legeforeningen vet å tyne.

En av grunnene Fleksnes nevner på at Røkke burde tjene bra er risikoen han tok i et så vanskelig marked, når en først klarer å opnå suksess i et så vanskelig marked fortjener en å få en slags belønning.
Med å gå konk en rekke ganger er det ikke Røkke selv som bærer tapene, det er de som har utestående fordringer hos Kamerat Røkke. Så han har risikert andres penger.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #125 : 17. desember 2009, 14:03 »
Irriterer meg ikke Smiley

Men det er jo tydlig at han er usikker. Tenåringer er jo ofte det. Men du skal vite det Fleksnes, at jeg og de fleste andre her inne synes du er morsom. Vi ler av deg hele tiden! Du må bare ha troen, og roe ned litt. Du trenger ikke å være krampeaktig frekk i alle innlegg for at vi skal like deg. Jeg vet så godt at du har en karakter i SIMS online som er bedriftseier, og at han/du tjener godt. Men i blandt kan det være godt for deg å legge den karakteren i fra deg, og bare være deg selv. Du er jo fantastisk på din egen måte! At du ble bitter den dagen du fikk hjerneskaden forstår vi alle, men det er på tide å ta opp livet igjen Fleksnes! Start livet!

 Gull

Du får til!!

Har endelig fått gjort det slutt med mora di, så nå skal livet for alvor starte!


rickus at du gidder å irritere deg over denne tullingen Wink
hvis han  tjener 1 million i året,så tjener du og jeg 200mill i året Wink
å sitte her inne og nerde hele dagen lang som et forumtroll er ikke akkurat en godt betalt jobb Grin


Ehem, iår ble det 3 gitt. Nærmer deg milliarden du da.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #126 : 17. desember 2009, 14:14 »

Jeg studerer ernæring.



Gratulerer - du går en massiv fremtid i møte!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #127 : 17. desember 2009, 14:15 »
tydeligvis så er ikke matte noe for deg
for hvis jeg skulle ha nermet meg 1 milliard,så burde du iallefall ha bikket en god million til på ditt fantasilystløgnerbarometer,og det har du desverre ikke gjort enda
trøkk enter 20 ganger til og kanskje du har tjent  deg enda en million
først da vil din påstand om min millardinntekt begynne å stemme  Wink
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #128 : 17. desember 2009, 15:32 »
Hvis du har 200 mill om jeg har 1. Hva får du når jeg har 3? 600mill. Ok, ikke fullt en milliard, men jeg regner med økning neste år - og da kommer du jo enda nærmere!

God jul alle sammen - jeg mener det - til og med til deg unknown - selv om du pisser på at faren min er død, så er det kun fordi vi sitter på ett nettforum og ikke kjenner hverandre, og som man reder ligger man - jeg griner ikke av den, selv om du kanskje liker å tro det.

Forøvrig artig at alle først angriper på at man tjener for mye, og når man så oppgir inntekt er det ingen som tror på det heller - ett nyttårsforsett kan være å ikke si imot seg selv, den krangern vinner man aldri!

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #129 : 17. desember 2009, 15:41 »
Hvis du har 200 mill om jeg har 1. Hva får du når jeg har 3? 600mill. Ok, ikke fullt en milliard, men jeg regner med økning neste år - og da kommer du jo enda nærmere!

God jul alle sammen - jeg mener det - til og med til deg unknown - selv om du pisser på at faren min er død, så er det kun fordi vi sitter på ett nettforum og ikke kjenner hverandre, og som man reder ligger man - jeg griner ikke av den, selv om du kanskje liker å tro det.

Forøvrig artig at alle først angriper på at man tjener for mye, og når man så oppgir inntekt er det ingen som tror på det heller - ett nyttårsforsett kan være å ikke si imot seg selv, den krangern vinner man aldri!



God jul til deg og Fleksnes. Jeg har ingenting i mot deg, annet enn meningene dine, men jeg har også gitt deg honnører oppigjennom fordi du er morsom.
Sa brura

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #130 : 17. desember 2009, 15:42 »
Hvis du har 200 mill om jeg har 1. Hva får du når jeg har 3? 600mill. Ok, ikke fullt en milliard, men jeg regner med økning neste år - og da kommer du jo enda nærmere!

God jul alle sammen - jeg mener det - til og med til deg unknown - selv om du pisser på at faren min er død, så er det kun fordi vi sitter på ett nettforum og ikke kjenner hverandre, og som man reder ligger man - jeg griner ikke av den, selv om du kanskje liker å tro det.

Forøvrig artig at alle først angriper på at man tjener for mye, og når man så oppgir inntekt er det ingen som tror på det heller - ett nyttårsforsett kan være å ikke si imot seg selv, den krangern vinner man aldri!

God jul sjæl, din stinkende kladd av gribb-guano.  Jeg kritiserer deg ikke for at du tjener mye.  Jeg kritiserer et samfunnssystem, og har mange gode venner som er skrikende uenige med meg.  Jeg synes også at du er morsom innimellom, Fleksnes.  Det er helt sant.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #131 : 17. desember 2009, 15:43 »
Group-hug?
Sa brura

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #132 : 17. desember 2009, 16:17 »
Men tilbake til tema.

Staten taper altså 3,8 milliarder kroner i avgifter pga. nordmenn kjøper mer miljøvennlige biler. Hvorfor øker staten avgiftene da? Man kan jo like gjerne si at staten har "betalt" 3,8 milliarder for å få en mer miljøvennlig bilpark. Syns dette høres helt rettferdig ut jeg. Om AP virkelig mener noe om at vi skal kutte utslipp her i Norge, så kan man ikke straffes for å ha handlet miljøvennlig. For det er jo nettopp dette denne avgiften gjør, den straffer oss ved å ikke la oss kjøpe biler etter vårt behov. Staten burde heller se på utbyttingen til en mer miljøvennlig bilpark som et miljøtiltak, istedet for en mulighet til å presse mer penger ut av oss.

Det ble kronglete, men dere forstår kanskje hvor jeg vil hen?
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #133 : 17. desember 2009, 16:33 »

Ok, RETARD, dagens programoversikt

Discovery i dag:

Femte gir
Femte gir     Elendig program, topgear som nrk3 sender er mye bedre.

Everst: kampen mot toppen      REALITY
Møkkajobber:                           REALITY
Top ti stridsvogner:                   REPRISE REPRISE REPRISE
Hvordan virker det?                   Totalt usaklig. Tog som skal ta oss til Jordas indre.
Hvordan den lages:                    Hvordan motorsykkelmotor lages, cmon, who cares?
Overhaling:                               Yes, enda et hjernedødt redneck PIMP YOUR RIDE program
Miami ink:                                zzzzzzzzzzzzzzz REALITY
Møkkajobber:                            REALTY, gørr kjedelig.
Mythbusters.                              OK; ganske kult, REALITY
Mann mot natur:                         REALITY, helt ok fordi han spiser ekle ting.
Sekunder fra ødeleggeles:           Ting som kræsjer
Ekstreme eksplsjoner:                 Ting som sprenger
American Chopper:                     REALITY om en feit familie som krangler. man lærer ingenting
Miami Ink:                                  REALITY om folk som vil ha tattiser


And it goes on..


National:

Jeg orker ikke en gang. Bare totalt meningsløse programmer.


Nrk i dag:

Schrødingers katt:    I hvert fall litt lærerikt
John Stewart:    Kult
Viten om solsystemets ekstreme skapelse:  Ok, sikkert sett før, men bedre enn hva Discovery kan diske opp med.

Nyheter
Vår aktive hjerne
Solens mat:  Om matkultur
Jerusalem: Dokuemtar om Jerusalom (palestina-israel)
NYHETER
KULTURNYHETER
Pøbel i Køben: Dokumentar om raddiser i københavn
Schrødingers katt: Dokumentar om tvillinger
30 Rock:   BRA komiserie
House: OK legeserie
Curb your enthusiasm:  GENIAL serie
John stewart



Så hvis jeg fikk velge en kanal som faktisk gir noe info og underholdning vil jeg velge Nrk.

Discovery er verst. De går virkelig ikke i dybden på NOE. Alle seriene er reality shows som ikke gir noen info. American Chopper handler kanskje om motorsykler, men hvis du kan noe som helst om motorsykler, så får man null lærdom av det. Man lærer ingenting av Discovery.
Og alle programmer som ikke er reality er bare repriser. Selv endel av dokuene som jeg ser på, som mann mot natur er repriser.

Samme på national, repriser, repriser, repriser, og hvis de en sjelden gang sender noe interessant, og det IKKE er en reprise, så lærer man ingenting nytt. Det er som å lese et ti år gammelt illustrert vitenskap på tannlegekontoret. Sånn ble universe til! Og usaklige ting som hvordan det hadde vært om vi klarte å lage et tog som kunne reise til Jordas indre kjerne.

Så du får slutte å poste selv, din retard.


Greit, kos deg med NRK, jeg håper det er verdt et par tusenlapper i året. Selv skal jeg bruke lisenspengene på noe mer fornuftig. Kanskje en romantisk middag og kino sammen med mammaen din? Wink Kiss

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #134 : 17. desember 2009, 16:47 »
Greit, kos deg med NRK, jeg håper det er verdt et par tusenlapper i året. Selv skal jeg bruke lisenspengene på noe mer fornuftig. Kanskje en romantisk middag og kino sammen med mammaen din? Wink Kiss

Så du innrømmer at jeg har rett. Flott Smiley
Slapp av, jeg sparer de tusenlappene ved at jeg ikke har lyst til å gjøre noe med morra di.
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!