Skrevet av Emne: Vil øke bilavgiftene  (Lest 14641 ganger)

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #135 : 17. desember 2009, 17:10 »
Så du innrømmer at jeg har rett. Flott Smiley

Nei, jeg orker bare ikke å diskutere det med deg mer. Jeg ser som sagt ikke på TV, men jeg laster ned torrents, (som jeg spiller av på en sweet-ass 40" full HD TV). Jeg hadde likt å se NRK lage dokumentarer som "Wild Russia", "Inside The Green Berets" eller "Apocalypse: The Second World War". Kanskje Discovery sender mye søppel, men ikke prat dritt om Nationa Geographic, din pung.

Jeg foreslår at du tar en NRK-fri kveld denne helgen og laster ned noen av disse kvalitetsseriene.

http://torrentz.com/search?q=national+geographic

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #136 : 17. desember 2009, 17:39 »
Nei, jeg orker bare ikke å diskutere det med deg mer. Jeg ser som sagt ikke på TV, men jeg laster ned torrents, (som jeg spiller av på en sweet-ass 40" full HD TV). Jeg hadde likt å se NRK lage dokumentarer som "Wild Russia", "Inside The Green Berets" eller "Apocalypse: The Second World War". Kanskje Discovery sender mye søppel, men ikke prat dritt om Nationa Geographic, din pung.

Jeg foreslår at du tar en NRK-fri kveld denne helgen og laster ned noen av disse kvalitetsseriene.

http://torrentz.com/search?q=national+geographic

Jeg bruker også torrents, som jeg ser på min 42 tommer full HD plasma. Blir NRK-fri i dag ja, da jeg skal se videre på tv-serien Breaking Bad. Inside green berets og andre verdenskrig er jeg ikke så interessert i. Fikk nok av andre verdenskrig på ungdomsskolen skal jeg være helt ærlig.

Jo, jeg snakker dritt om national geographics fordi de ikke går i dybden på noe. Det er bare superoverfladiske programmer, og repriser. Jeg liker det programmet som handlet om de to kisene som kjørte motorsykkel til Afrika osv. Greit med slike programmer, men som opplysningskanal synes jeg NG suger.

Sjekk ut www.freedocumentaries.com

Ligger mye ræva konspirasonsdrit der, men de som BBC har laget er veldig bra og veldig informative. Kanskje du og tør å ta en titt opp av populærvitenskaplig Se og Hør.
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!