Skrevet av Emne: Klimabløffen  (Lest 51501 ganger)

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Klimabløffen
« #195 : 09. januar 2010, 19:39 »
din mor holder ivertfall meg varm under dyna... så jeg har en liten global oppvarming under dyna... digg det  biggrin

Ok, vi får ta det med i morgendagens beregning.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Klimabløffen
« #196 : 09. januar 2010, 19:49 »


Om det er lover som blir vedtatt og avgifter som blir pålagt må de jo selvfølgelig betale selv også, men det er jo klart at en helst skulle sett at de gikk frem som gode eksempler. Men på en annen side, det er en jobb for de - det er viktigste er at de gjør det de kan for å få frem utslippskutt på viktige områder. Rensing og andre miljøtiltak på en stor russisk fabrikk betyr mer enn million norske husstander som bestemmer seg for å resirkulere og sykle til jobben.

I tillegg syns jeg det skal satses mer på forskning... Et gjennombrudd når det gjelder miljøvennlig energi betyr mer enn alt annet.
enig der, så hvorfor legger de så mye ansvar over på befolkningen i ett land.. dette forstår eg ikkje. maser om alternativ oppvarming, elektrobiler osv. setter opp avgifter på eldre biler, og pris på drivstoff.. de fleste har faktisk ikkje råd, selv om ting på lang sikt er billigere.
Westside disciple

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Klimabløffen
« #197 : 09. januar 2010, 22:48 »
enig der, så hvorfor legger de så mye ansvar over på befolkningen i ett land.. dette forstår eg ikkje. maser om alternativ oppvarming, elektrobiler osv. setter opp avgifter på eldre biler, og pris på drivstoff.. de fleste har faktisk ikkje råd, selv om ting på lang sikt er billigere.

Er jo en kraftfull måte å få endringer det. Jeg mener at det heller bør gjøres gjennom oppmuntring enn straff, til en viss grad. Holdningsendring i hele befolkningen er jo kjempebra Smiley

Tja, spørs hva du mener med at folk flest ikke har råd.. Wink  Folk flest har RÅD til å kjøre elbil eller spare strøm...

din mor holder ivertfall meg varm under dyna... så jeg har en liten global oppvarming under dyna... digg det  biggrin

Ny teori: Frøys på tåa i natt - global oppvarming er en bløff!

En til: veldig varmt under dyna i natt (for resten av kroppen). Det er ikke vinter - vinteren er en bløff!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Klimabløffen
« #198 : 10. januar 2010, 06:40 »
Ny teori: Frøys på tåa i natt - global oppvarming er en bløff!

En til: veldig varmt under dyna i natt (for resten av kroppen). Det er ikke vinter - vinteren er en bløff!

Nå synes jeg du blir litt usaklig. Ta heller og skriv hvor kaldt det er ute hos deg i dag.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Klimabløffen
« #199 : 10. januar 2010, 23:23 »
Total pwnage, en klimasvindler blir eid.

http://www.youtube.com/watch?v=X8BCnX8LIIY

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Klimabløffen
« #200 : 11. januar 2010, 00:32 »
Eksakt når og hvordan blir Hearst eid?  Grunntemaet i dette intervjuet er at Hearst forstår statistikk mens intervjueren ikke gjør det (eller later som om han ikke gjør det for å lage konfronternede TV).  Meteorologisk institutt her i Norge får mange av sine data fra Met Office, og meteorologenes ferdigheter når det gjelder å varsle været er nå blitt meget gode.  At meteorologene tar feil av og til, er å forvente.  Men de har nå rett mye oftere enn de tar feil.  Deres matematiske modeller er mye, mye bedre enn dem som f.eks. finansanalytikere bruker.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Klimabløffen
« #201 : 11. januar 2010, 16:18 »
Eksakt når og hvordan blir Hearst eid?  Grunntemaet i dette intervjuet er at Hearst forstår statistikk mens intervjueren ikke gjør det (eller later som om han ikke gjør det for å lage konfronternede TV).  Meteorologisk institutt her i Norge får mange av sine data fra Met Office, og meteorologenes ferdigheter når det gjelder å varsle været er nå blitt meget gode.  At meteorologene tar feil av og til, er å forvente.  Men de har nå rett mye oftere enn de tar feil.  Deres matematiske modeller er mye, mye bedre enn dem som f.eks. finansanalytikere bruker.

Han blir eid fra ca. 0:00 til 6:11. At meteorologene har rett oftere enn de tar feil, er et håpløst argument, det må både du og morra di forstå. Tongue

Hearst og kollegaene hans har mer eller mindre spådd dommedag i 2050, skal vi tro dem når vi ser hvor jævlig de har bommet de siste årene? De spådde i 2006 at 2007 ville bli det varmeste året siden målingene startet, men det viste seg at 2007 ble kaldere enn normalt. Faktisk så har ikke gjennomsnittstemperaturen på kloden steget siden 1999.

Hearst er bare nok en person som har tjent seg skittent rik på folks frykt for klimaforandringene, i likhet med en haug av andre forskere, politikere og miljøvernaktivister.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Klimabløffen
« #202 : 11. januar 2010, 16:29 »


Tja, spørs hva du mener med at folk flest ikke har råd.. Wink  Folk flest har RÅD til å kjøre elbil eller spare strøm...


ja, alle har råd til å spare på å bruke strøm. men ikkje alle har råd til investeringen dette ofte krever.

hørte forresten om den fantastiske kvaliteten på elbilene rundt om i norge på radioen i dag.. anbefales å settes igjen hjemme av NAF -i oslo:O er ikkje spesielt kaldt der i forhold til andre plasser en gang..
Westside disciple

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Klimabløffen
« #203 : 11. januar 2010, 19:46 »
Han blir eid fra ca. 0:00 til 6:11. At meteorologene har rett oftere enn de tar feil, er et håpløst argument, det må både du og morra di forstå. Tongue
Kan du forklare meg hvordan forskere skal gripe an emner der statistisk usikkerhet er en del av selve problematikken?  Skal de aldri prøve å forutsi noe som helst?

Sitat
Hearst og kollegaene hans har mer eller mindre spådd dommedag i 2050, skal vi tro dem når vi ser hvor jævlig de har bommet de siste årene? De spådde i 2006 at 2007 ville bli det varmeste året siden målingene startet, men det viste seg at 2007 ble kaldere enn normalt. Faktisk så har ikke gjennomsnittstemperaturen på kloden steget siden 1999.
Denne siste påstanden din er tatt helt ut av sin sammenheng.  Ta en kikk her:

http://data.giss.nasa.gov/gistemp/graphs/

Der kan du se hva som er små, selektive datautvalg og hva som er det store bildet.  Men du tror kanskje at NASA også er med i den store klimakonspirasjonen?

Sitat
Hearst er bare nok en person som har tjent seg skittent rik på folks frykt for klimaforandringene, i likhet med en haug av andre forskere, politikere og miljøvernaktivister.
Dette er bare sprøyt.  Hearst har en lederjobb i Met Office, og lønnen hans og arbeidsforholdene  hans er ganske uavhengige av klimadebatten.  Den altoverskyggene oppgaven til Met Office er værmelding, ikke klimaprognoser.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Klimabløffen
« #204 : 11. januar 2010, 22:12 »
Jeg tror ikke på en klimakonspirasjon, bare at folk er feilinformert om klimaendringene, og at svindlere som Al Gore utnytter seg av dette. Kan noen fortelle meg hvorfor denne mannen har fått Oscar og Nobels fredspris for å spre løgner?

Jeg nekter ikke for at klimaet er i endring, eller at CO2-utslippet vårt påvirker klimaet. Men at CO2 er grunnen til klimaforandringene, den kjøper jeg ikke. Klimaet på jorden har aldri vært stabilt, den er i konstant forandring, akkuratt som kontinentene flytter på seg, det er uunngåelig. Det er så klart kjipt for de som ender opp som klimaflyktninger, men vi må tilpasse oss klimaet, og ikke omvendt.

Og jeg har allerede sagt hva jeg mener om forbruket vårt, den må ned, ikke på grunn av klimaet, men peak oil.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Klimabløffen
« #205 : 11. januar 2010, 23:19 »
Jeg tror ikke på en klimakonspirasjon, bare at folk er feilinformert om klimaendringene, og at svindlere som Al Gore utnytter seg av dette. Kan noen fortelle meg hvorfor denne mannen har fått Oscar og Nobels fredspris for å spre løgner?

Jeg nekter ikke for at klimaet er i endring, eller at CO2-utslippet vårt påvirker klimaet. Men at CO2 er grunnen til klimaforandringene, den kjøper jeg ikke. Klimaet på jorden har aldri vært stabilt, den er i konstant forandring, akkuratt som kontinentene flytter på seg, det er uunngåelig. Det er så klart kjipt for de som ender opp som klimaflyktninger, men vi må tilpasse oss klimaet, og ikke omvendt.

Og jeg har allerede sagt hva jeg mener om forbruket vårt, den må ned, ikke på grunn av klimaet, men peak oil.
hm.. eg er veldig enig med deg..
Westside disciple

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Klimabløffen
« #206 : 22. januar 2010, 00:50 »
Endelig flere som har skjønt det, nå har forskning.no også skjønt at solflekk aktivitet styrer klimaet mer enn noe annet.. Co2 please....

Aktiviteten på solen er uvanlig lav, og viser få tegn til økning. - Slik var det også under deler av den lille istid, påpeker norsk solforsker

les videre : http://www.forskning.no/artikler/2008/september/196440
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Klimabløffen
« #207 : 22. januar 2010, 01:00 »
FNs klimapanel beklager feil

«Bommet» med 300 år på bresmelting i Himalaya. haha--- er det det vi kaller en skivebom???

- Troverdigheten til FNs klimapanel (IPCC) avhenger av hvor nøye proseydrene blir fulgt. I dette tilfellet har prosedyrene blitt brutt. Det må vi ikke la skje igjen, fordi troverdigheten til klimapolitikken kan bare være basert på troverdig forskning, skriver leder for FNs klimapanel, Yvo de Boer, i en mail til nyhetsbyrået AP.

Bakgrunnen er at det har sneket seg inn en pinlig feil i FNs siste klimarapport fra 2007. I et avsnitt i en underseksjon har panelet kommet i skade for å fremskynde forsvinningen av isbreene i Himalaya med over 300 år.

les videre : http://www.bt.no/nyheter/klima/FNs-klimapanel-beklager-feil-1009369.html
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Daeemon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: Klimabløffen
« #208 : 22. januar 2010, 02:47 »
Kan allerede ha blitt spurt om, jeg orker ikke lese gjennom alle sidene;

Men hva med de åpenbare klimaendringene og naturkatastrofene de siste åra? Er ikke det bevis nok i seg selv?
18 år
BP 120
ML 180
KB 100x10 (ikke maksa enda)

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Klimabløffen
« #209 : 22. januar 2010, 02:49 »
Kan allerede ha blitt spurt om, jeg orker ikke lese gjennom alle sidene;

Men hva med de åpenbare klimaendringene og naturkatastrofene de siste åra? Er ikke det bevis nok i seg selv?

Bevis på hva?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!