Skrevet av Emne: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?  (Lest 32645 ganger)

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #45 : 09. januar 2010, 12:04 »
iTran, at du av og til sliter med motivasjonen og får ny fra Sandviks artikler er jo subjektivt for deg. Å si at blant annet min og andres kritikk av Sandviks skrivestil og ikke minst humor er på grunnlag av at vi har svingende motivasjon for trening er faktisk mer latterlig en dorull artikkelen til Sandvik Wink

Jeg liker ikke artiklene til Sandvik, mest fordi jeg antagelig ikke har samme humoren som han og ikke liker måten han fremstiller problemstillinger på. Er da få eller ingen som har kritisert kunnskapen til Sandvik?

Forøvrig er det jo trådstarter som prøver å trekke Sandvik ned i "dritten" ikke vi som kritiserer han. Synes kritikken for det meste er god og konstruktiv og kanskje det fører til at Sandvik faktisk skriver gode og nyttige artikler som jeg også liker? De som er publisert i magasinet er ihvertfall mye bedre en mange av de artiklene som er på iform og TF



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #46 : 09. januar 2010, 12:17 »
“Where the haters at. All the hatin cats
Yeah Look in the mirror nigga hate on dat
Can't fuck wit me or keep up wit me!
So u run and tell a bitch not 2 fuck wit me
Cuz we ballin. Ya'll crawlin
It's aight muthafucka keep talkin
More money Brings more Henessy
More Hate
More Snakes
More Enemies
Can't change dis. Niggas ain't shit
Wild out pop more champagne bitch
Still G'z up. They won't ease up
It's cool Niggas hated on Jesus
Can't tell em' nuttin. Niggas say I'm stuntin.
When they hate on you then U know U doin somethin!!"

Sannhet fra Hi Hater til Maino (haters = ikke et ukjent fenomen).

Vet ikke om jeg ville ha siteter fra en raplåt, om jeg ønsket å bli tatt seriøst. Jeg tenker ihvertfal mitt om en som skriver som en tenåring og tydeligvis mener at rappere har mye smart å si.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #47 : 09. januar 2010, 12:17 »
Sandvik innehar veldig mye kunnskap men skriver litt mye tull til tider Wink
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Jeggs Kilogramsson

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 105

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #48 : 09. januar 2010, 12:20 »
Vet ikke om jeg ville ha siteter fra en raplåt, om jeg ønsket å bli tatt seriøst. Jeg tenker ihvertfal mitt om en som skriver som en tenåring og tydeligvis mener at rappere har mye smart å si.

Det at du ikke liker rapmusikk gjør det ikke noe mer useriøst.

Personlig klarer jeg ikke ta noen som kaller seg Helgekriger seriøst..
Got pump?

Utlogget Burrhus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #49 : 09. januar 2010, 12:23 »
Jeg synes ikke at Eirik Sandvik er full av dritt. Jeg synes han er en av de aller beste skribentene når det kommer til treningsrelatert informasjon på norsk. Han bruker (etter det jeg kan skjønne) gode kilder for kunnskapen og formidler vitenskapelige funn på en lettforståelig måte. Personlig har jeg tatt i bruk informasjon om tøying og oppvarming som enten han har skrevet, eller som jeg har funnet i kildene hans (spes. Eric Cressey og Mark Robertson). I tillegg kommer all informasjon om coretrening som han og B. Fagerli har skrevet som har fått opp øynene til en stakkars styrkeløfter, og fjernet de ryggsmertene jeg har hatt som følge av neglisjert core og ubevegelige hofter.

Jeg har også reagert på (den til tider voldsomt) barnslige "pulehumoren" i noen av artiklene hans, og kunne nok ha tenkt meg et litt annet format på disse. Jeg har imidlertid ingen problemer med å se forbi dette når budskapet er såpass bra som det er.

All ære til Eirik Sandvik fra meg i alle fall!

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #50 : 09. januar 2010, 12:29 »
Det at du ikke liker rapmusikk gjør det ikke noe mer useriøst.

Personlig klarer jeg ikke ta noen som kaller seg Helgekriger seriøst..

Hvem har sagt at jeg ønsker å bli tatt seriøst? Jeg skriver ikke artikler for diverse websider.

Utlogget iTrain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #51 : 09. januar 2010, 12:48 »
iTran, at du av og til sliter med motivasjonen og får ny fra Sandviks artikler er jo subjektivt for deg. Å si at blant annet min og andres kritikk av Sandviks skrivestil og ikke minst humor er på grunnlag av at vi har svingende motivasjon for trening er faktisk mer latterlig en dorull artikkelen til Sandvik Wink

Jeg liker ikke artiklene til Sandvik, mest fordi jeg antagelig ikke har samme humoren som han og ikke liker måten han fremstiller problemstillinger på. Er da få eller ingen som har kritisert kunnskapen til Sandvik?

Forøvrig er det jo trådstarter som prøver å trekke Sandvik ned i "dritten" ikke vi som kritiserer han. Synes kritikken for det meste er god og konstruktiv og kanskje det fører til at Sandvik faktisk skriver gode og nyttige artikler som jeg også liker? De som er publisert i magasinet er ihvertfall mye bedre en mange av de artiklene som er på iform og TF

Tror du tolket meg litt feil eller at jeg formulerte meg dårlig. Mener at skrivestilen hannes gjør at folk får et litt spark i rævva. Blir mye mer gira av en person som skriver litt mer slik som de yngre prater for tiden og ikke skriver med det med silkehansker enn slike lange tørre artikkler med fakta på fakta og som man nesten sovner av etter første avsnitt. Smiley

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #52 : 09. januar 2010, 13:39 »
Jeg erkjenner at mange av artiklene min drar inn mye barnsligheter som for mange lesere virker latterlig og ødelegger leseopplevelsen. Personlig tror jeg dette som oftest er veteraner som ikke gidder å høre på piss og ønsker konkret kunnskap servert (denne gruppen har jeg forstålighet for, men dette er heller ikke målgruppen min i stor grad), personer som ikke tåler spesielt mye eller "hatere" som bare liker å hate andre uansett hva det måtte være.

Det er alltid slik når man stikker nesa frem og spesielt i Norge. De fleste "nye" blir møtt med masse piss inntil folk skjønner at det ikke er noen som egentlig bryr seg. Det skjedde med Børge Fagerli, det skjedde med meg og det skjer med mange andre og det kommer til å skje i fremtiden.

Treningsforum er ikke like happy for skrivestilen min og artiklene i TF magasin reflekterer dette - der er det tonet ned betraktelig.

Iform VIL ha slike artikler! Jeg har fått masse skryt av både redaktør og lesere på iform, min egen side og her på TF. Mange liker det, men slettes ikke alle. Det er greit. Smiley

Jeg syns personlig man skal ha det litt gøy selv om man leser, men om man ikke liker den tørre humoren min så får man velge å enten overse dette og lese videre, eller bare la være å lese artiklene mine. Det er mange personer jeg ikke har spesielt sansen for her i verden - de lar jeg bare være.

Det som blir for dumt er trådstarters tilnærming til meg som person. Ja, det får faktisk på person når man spør om andre syns jeg er full av dritt. Om du har lest mesteparten av det jeg har skrevet siden jeg samarbeidet med Børge Fagerli og IKKE liker hverken skrivestil eller innhold - vel, da har jeg ikke noe problemer med det. ALLE er ikke målgruppen min - det bør forstås.

Også litt artig er det at de aller færreste her har møtt meg personlig eller kjenner meg i det hele tatt. De som ikke forstår at jeg skriver med "glimt i øyet" tror nok jeg er en arrogant jævel, men møt meg gjerne, så finner man ut hvordan ting ligger an. Kanskje jeg fortsatt ikke likes, noe som er greit - men inntil da kan man spare seg for å si jeg er full av dritt basert på å ha lest 0,2% av det jeg har skrevet på nettet.

Setter faktisk pris på kontruktiv kritikk som kommer, men svada gidder jeg ikke å respondere på. Spesielt ikke fra personer som slenger dritt uten fullt navn (tidligere forklart).

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #53 : 09. januar 2010, 14:01 »
Vet ikke om jeg ville ha siteter fra en raplåt, om jeg ønsket å bli tatt seriøst. Jeg tenker ihvertfal mitt om en som skriver som en tenåring og tydeligvis mener at rappere har mye smart å si.

Så du tror ikke rappere har mye smart å si..?


*liker skrivemåten til Eirik Smiley

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #54 : 09. januar 2010, 14:08 »
Så du tror ikke rappere har mye smart å si..?

Jeg vet at rappere ikke har mye smart å si. Tongue

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #55 : 09. januar 2010, 14:16 »
Ikke for å hate, men er det bare jeg som legger merke til at de fleste innleggene som backer Sandvik kommer fra brukere med få innlegg på TF, i tillegg til å være dårlig formulerte og lite intelligente?

*kos*

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #56 : 09. januar 2010, 14:17 »
Jeg vet at rappere ikke har mye smart å si. Tongue

Ikke hørt om 2pac? Nas? Eminem? Karpe Diem? Apollo?

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #57 : 09. januar 2010, 14:18 »
Ikke for å hate, men er det bare jeg som legger merke til at de fleste innleggene som backer Sandvik kommer fra brukere med få innlegg på TF, i tillegg til å være dårlig formulerte og lite intelligente?

*kos*

Mye bedre med 3.7 innlegg per dag altså? Tongue Haha

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #58 : 09. januar 2010, 14:18 »
Ikke hørt om 2pac? Nas? Eminem? Karpe Diem? Apollo?

Er ikke de døde alle sammen? Hvor smart er det?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #59 : 09. januar 2010, 14:19 »
Ikke hørt om 2pac? Nas? Eminem? Karpe Diem? Apollo?

Hahaha biggrin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!