Jeg erkjenner at mange av artiklene min drar inn mye barnsligheter som for mange lesere virker latterlig og ødelegger leseopplevelsen. Personlig tror jeg dette som oftest er veteraner som ikke gidder å høre på piss og ønsker konkret kunnskap servert (denne gruppen har jeg forstålighet for, men dette er heller ikke målgruppen min i stor grad), personer som ikke tåler spesielt mye eller "hatere" som bare liker å hate andre uansett hva det måtte være.
Det er alltid slik når man stikker nesa frem og spesielt i Norge. De fleste "nye" blir møtt med masse piss inntil folk skjønner at det ikke er noen som egentlig bryr seg. Det skjedde med Børge Fagerli, det skjedde med meg og det skjer med mange andre og det kommer til å skje i fremtiden.
Treningsforum er ikke like happy for skrivestilen min og artiklene i TF magasin reflekterer dette - der er det tonet ned betraktelig.
Iform VIL ha slike artikler! Jeg har fått masse skryt av både redaktør og lesere på iform, min egen side og her på TF. Mange liker det, men slettes ikke alle. Det er greit.

Jeg syns personlig man skal ha det litt gøy selv om man leser, men om man ikke liker den tørre humoren min så får man velge å enten overse dette og lese videre, eller bare la være å lese artiklene mine. Det er mange personer jeg ikke har spesielt sansen for her i verden - de lar jeg bare være.
Det som blir for dumt er trådstarters tilnærming til meg som person. Ja, det får faktisk på person når man spør om andre syns jeg er full av dritt. Om du har lest mesteparten av det jeg har skrevet siden jeg samarbeidet med Børge Fagerli og IKKE liker hverken skrivestil eller innhold - vel, da har jeg ikke noe problemer med det. ALLE er ikke målgruppen min - det bør forstås.
Også litt artig er det at de aller færreste her har møtt meg personlig eller kjenner meg i det hele tatt. De som ikke forstår at jeg skriver med "glimt i øyet" tror nok jeg er en arrogant jævel, men møt meg gjerne, så finner man ut hvordan ting ligger an. Kanskje jeg fortsatt ikke likes, noe som er greit - men inntil da kan man spare seg for å si jeg er full av dritt basert på å ha lest 0,2% av det jeg har skrevet på nettet.
Setter faktisk pris på kontruktiv kritikk som kommer, men svada gidder jeg ikke å respondere på. Spesielt ikke fra personer som slenger dritt uten fullt navn (tidligere forklart).