Skrevet av Emne: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?  (Lest 32612 ganger)

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #75 : 09. januar 2010, 16:55 »
Jeg har akkurat satt meg ned for å skrive en artikkel. Burte ikke være så vanskelig å få den produsert på sida her. Noen ideer om hva jeg skal skrive om? Vurderer å skrive om hvorfor jenter blir feitere med type. Og vri det inn på at de svelger alt for mye cum. Virker fornuftig.

Yeeez, du måtte bli med i denne tråden også? Trolling ftw

EDIT: Haha, I rest my case

Sitat fra: Amatørweb
Peblo = tard
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #76 : 09. januar 2010, 16:57 »
Haha, nå må jeg le. Forskjellen er vel at det ikke har noen konsekvenser for DEG om Eirik driver sin virksomhet slik han ønsker. Hva regjeringen gjør, vil strengt tatt påvirke alle uansett.

Herregud, tenk at jeg svarte på et slik latterlig stråmannsargument. Jeg må finne på noe bedre å gjøre Wink

Så man har ikke lov til å ytre sin mening, hvis noe ikke påvirker deg direkte? LOL Takk å lov for ytringsfrihet, noe du tydeligvis er imot.

Peblo = tard

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #77 : 09. januar 2010, 16:57 »
Kanskje du ikke liker artiklene til Eirik fordi du er en av de gutta som ikke vil høre på ny kunnskap, men som ALLTID sverger til det "de gamle gutta" har gjort, og har suksess med? Jeg vet ikke om dette er tilfelle, men jeg vet om en deeel sånne folk!

Les innleggene mine en gang til før du kommer med slike tåpeligheter og synsing..



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #78 : 09. januar 2010, 16:59 »
Så man har ikke lov til å ytre sin mening, hvis noe ikke påvirker deg direkte? LOL Takk å lov for ytringsfrihet, noe du tydeligvis er imot.

Peblo = tard

Nice burning.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Gærne Martha

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 0

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #79 : 09. januar 2010, 17:04 »
Så man har ikke lov til å ytre sin mening, hvis noe ikke påvirker deg direkte? LOL Takk å lov for ytringsfrihet, noe du tydeligvis er imot.

Peblo = tard


Hvordan klarte du å komme frem til dette?

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #80 : 09. januar 2010, 17:05 »
Ikke hørt om 2pac? Nas? Eminem? Karpe Diem? Apollo?

Du verden, det var litt av en liste. Ja, Eminem er jo rene Sokrates, bare se her...

Sitat
In third grade, all I used to do
Was sniff glue through a tube and play Rubic's cube
17 years later I'm as Rude as Jude
Scheming on the first chick with the hugest boobs
I've got no game
And every face looks the same
They've got no name
So I don't need game to play
I just say whatever I want to whoever I want
Whenever I want, wherever I want, however I want
However, I do show some respect to few
As ecstasy got me standing next to you
Getting sentimental as fuck spillin' guts to you
We just met
But I think I'm in love with you
But you're on it too
So you tell me you love me too
Wake up in the morning like "yo, what the fuck we do?"
I gotta go bitch
You know I have stuff to do
'Cause if I get caught cheatin' then I'm stuck with you

Dypt, det får en til å tenke. For å ikke snakke om Karpe Diem...

Sitat
åh! yeah. (du finner meg på, finner meg på)
Du finner meg på klubben! (av og til, av og til)
som i dag som a var å tar helt av villt
Dette er fett, dette er fest, det er crazy, det er party,
og seff er det crazy for remix er shcnappi
Jeg er ikke hard, men en helt vanlig kar
som er pissredd for tinnitus og pisse i pissoar
så, jeg tok en paracet og ville bli even
stakk bort å snakka med'a og fika til dj’n
ikke bli sur, men jeg skulle bare kul’n litt å drikke litt brus eller kuli (kuli)
Men det er umulig og ikke bli loony, av G-G-G-UNIT i hue mitt

Nobelprisen i litteratur neste. :Smiley

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #81 : 09. januar 2010, 17:08 »
Seriøst - Dette er morsomt. Ikke bare fordi de fleste av hatersa er så usaklige at det ikke er vits å svare på innleggene, men også fordi Eirik ØKONOMISK kommer godt ut av denne tråden. Tror dere at å slenge dritt går utover virksomheten hans økonomisk? Yes - Det er riktig. Det påvirker den i positiv grad. Denne tråden fungerer som en fin markedsføring i og med at han regelrett knuser de usaklige kommentarene med svarene han har kommet med til nå.

Min mening:

Jeg har kjent Eirik i over ett år. Først som treningspartner, men også som kompis. Eirik er en av de mest oppegående personene jeg kjenner, og har fått til enormt mye iløpet av 2009. Ikke bare iform av han stadig kan mer, men også at han har fått til en ekstremt god hjemmeside med vanvittig mye bra lesestoff.
Snart åpner sandviks GYM.

Hvordan har denne suksessen oppstått? Jeg regner med at en ikke så liten del av grunnen er at han har fornøyde kunder. Han forteller jo selv om at antallet unike brukere og kunder bare stiger og jeg vet selv hvor mange mailer som popper inn i innboxen hans hver eneste dag enten det er for å få laget treningsopplegg eller folk som vil ha PT-timer med han. Hadde han skrevet ELENDIGE artikler hadde han neppe hatt denne suksessen. Personlig er en av grunnen til at jeg leser artiklene hans nettopp måten han skriver på. Det gjør det hele mer interessant når ellers tungt fagstoff blir pakket inn med humor. At dere ikke greier humoren hans og dermed ikke leser artiklene, vel - YOUR LOSS.


Eirik Sandvik er en person dere bare kommer til å høre mer og mer om i fremtiden,  så get used to it.

Til Eirik: HOREEEEE (thats how we roll).

Hilsen: Martin Norum.
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #82 : 09. januar 2010, 17:12 »
Les innleggene mine en gang til før du kommer med slike tåpeligheter og synsing..

Jepp, det var synsing. Tok jeg feil, så er det helt greit. Bare har inntrykk av at mange er så trangsynte at de ikke vil ta til seg nye ting og dermed begynner å mene ett og annet.
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #83 : 09. januar 2010, 17:13 »
Du virker ikke spesielt glup Smiley Hvor relevant er det at de som backer han hittill har få innlegg på TF? Er det mindre respekterte, siden de ikke vier livet sitt til å skrive her inne da eller? I tillegg er de som forsvarer han 100 x sakligere og intelligente enn du er!

Forstår ikke hvordan noen kan sette spørsmålstegn ved intelligensen min, det blir som å hevde at Markus Ruhl har små muskler Wink

Jeg syns heller ikke at "Eirik sandvokkie syns eg er skikklæg kul cuz nå eg ble hælt deppa osv lizzum motiverer han meg <3" er så veldig mye mer relevant argumentasjon..

Man skulle tro at en mening som ikke er tatt rett ut av luften a) kommer fra en som faktisk kan skrive og ikke virker mildt retardert og b) er aktiv på et treningsforum hvor artiklene hans kommer ut annenhver dag. (jada for all del, det kan jo godt være snakk om folk fra iform Grin )

At de som forsvarer han er "100x intelligente enn jeg er".. well, kinda speaks for itself..

At du setter spørsmålstegn ved sakligheten min sier endel om din tekstforståelse og generelle intelligens. Det går klart frem (for selv den mest urenslige sjimpanse) at den forsvant ca rett etter det første innlegget mitt i denne tråden.

Siden det er opplagt at du ikke kan komme tilbake med noe tilnærmet intelligent så anbefaler jeg at vi møtes face to face slik at du kan stirre surt på meg Sad

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #84 : 09. januar 2010, 17:20 »
Forstår ikke hvordan noen kan sette spørsmålstegn ved intelligensen min, det blir som å hevde at Markus Ruhl har små muskler Wink

Jeg syns heller ikke at "Eirik sandvokkie syns eg er skikklæg kul cuz nå eg ble hælt deppa osv lizzum motiverer han meg <3" er så veldig mye mer relevant argumentasjon..

Man skulle tro at en mening som ikke er tatt rett ut av luften a) kommer fra en som faktisk kan skrive og ikke virker mildt retardert og b) er aktiv på et treningsforum hvor artiklene hans kommer ut annenhver dag. (jada for all del, det kan jo godt være snakk om folk fra iform Grin )

At de som forsvarer han er "100x intelligente enn jeg er".. well, kinda speaks for itself..

At du setter spørsmålstegn ved sakligheten min sier endel om din tekstforståelse og generelle intelligens. Det går klart frem (for selv den mest urenslige sjimpanse) at den forsvant ca rett etter det første innlegget mitt i denne tråden.

Siden det er opplagt at du ikke kan komme tilbake med noe tilnærmet intelligent så anbefaler jeg at vi møtes face to face slik at du kan stirre surt på meg Sad

"Jeg syns heller ikke at "Eirik sandvokkie syns eg er skikklæg kul cuz nå eg ble hælt deppa osv lizzum motiverer han meg <3" er så veldig mye mer relevant argumentasjon.."


Hvem har skrevet dette?

Du mener det er saklig og komme med: "Bare jeg som reagerer på at de som backer han har få innlegg på TF?"

Hva i all verden sier dette om disse personenes kunnskap? Ingenting, så fremt du kan bevise at disse ikke har peiling på trening fordi de ikke henger 24/7 på TF.

Nå har jeg ikke tid til å skrive mer til deg, skal ut å spise. Ha en fin kveld:)
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #85 : 09. januar 2010, 17:30 »
Syns det er merkelig at det heller diskuteres hiphop enn å komme med noe konstruktivt.

Siden jeg har så lite kunnskap eller ikke bringer noe til bordet og samtidig lever av det jeg driver med, så burde det være en selvsagthet å satse på dere selv innen samme bransje når det jeg driver med bare er dritt.

Bransjen vil jo da rett og slett være superenkel for dere, så det er i så fall meget merkverdig om dere ikke satser på å skaffe suksess i samme bransje når til og med jeg klarer det.

Det er vel det som skiller det å ha det i kjeften og fremstå anonymt på et treningsforum fra de som faktisk har baller til å faktisk GJØRE noe med ting, ikke bare SNAKKE om det – sistnevnte er noe alle klarer, til og med i barnehagen.

Så spørsmålet er: hvorfor satser du ikke selv på bransjen om du mener jeg ikke kan noe særlig og er full av dritt? (de som velger å ikke svare seriøst på spørsmålet, eller i det hele tatt, har strengt tatt ikke noe i denne diskusjonen å gjøre – jeg stiller i så fall et stort spørsmålstegn ved din integritet).

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #86 : 09. januar 2010, 17:33 »
Pumpaholic slutt å forsvar kjæresten din nå. Du forguder han jo. Eneste vi sier er at mange av artiklene er elendige. Og ja, de er det. Bare sjekk igjennom alle og du ser hvorfor folk reagerer. At han er en god personlig trener, eller er god til å sette opp treningsprogram er jo en helt annen sak. Uansett hvor mye kunnskap han kan sitte med, kan han komme med de grelleste formuleringer og unødvendige poeng. Bare se på lærere. De smarteste lærerne er ofte de dårligste. Siden de ikke klarer å få frem det viktigste og lære andre det. Til du har kommet over the crush, kan du holde deg utenfor.

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #87 : 09. januar 2010, 17:37 »
Pumpaholic slutt å forsvar kjæresten din nå. Du forguder han jo. Eneste vi sier er at mange av artiklene er elendige. Og ja, de er det. Bare sjekk igjennom alle og du ser hvorfor folk reagerer. At han er en god personlig trener, eller er god til å sette opp treningsprogram er jo en helt annen sak. Uansett hvor mye kunnskap han kan sitte med, kan han komme med de grelleste formuleringer og unødvendige poeng. Bare se på lærere. De smarteste lærerne er ofte de dårligste. Siden de ikke klarer å få frem det viktigste og lære andre det. Til du har kommet over the crush, kan du holde deg utenfor.

Velg heller å svare på spørsmålet i det siste innlegget mitt. Er jeg en så dårlig "lærer", så burde ditt eller andres inntog være soleklart.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #88 : 09. januar 2010, 17:45 »

"Jeg syns heller ikke at "Eirik sandvokkie syns eg er skikklæg kul cuz nå eg ble hælt deppa osv lizzum motiverer han meg <3" er så veldig mye mer relevant argumentasjon.."


Hvem har skrevet dette?

Du mener det er saklig og komme med: "Bare jeg som reagerer på at de som backer han har få innlegg på TF?"

Hva i all verden sier dette om disse personenes kunnskap? Ingenting, så fremt du kan bevise at disse ikke har peiling på trening fordi de ikke henger 24/7 på TF.

Nå har jeg ikke tid til å skrive mer til deg, skal ut å spise. Ha en fin kveld:)

Det er naturligvis snakk om indiser, men på samme måte som at jeg låser dørene på bilen når en gjeng med afrikanere nærmer seg, blir også antall innlegg og hvilken dato brukeren er opprettet relevant i forhold til hvor skikket vedkommende er til å uttale seg i en tråd. Ikke minst sier det noe om brukerens motiv om kontoen er opprettet kun for å skrive i en bestemt tråd.

Syns det er merkelig at det heller diskuteres hiphop enn å komme med noe konstruktivt.

Siden jeg har så lite kunnskap eller ikke bringer noe til bordet og samtidig lever av det jeg driver med, så burde det være en selvsagthet å satse på dere selv innen samme bransje når det jeg driver med bare er dritt.

Bransjen vil jo da rett og slett være superenkel for dere, så det er i så fall meget merkverdig om dere ikke satser på å skaffe suksess i samme bransje når til og med jeg klarer det.

Det er vel det som skiller det å ha det i kjeften og fremstå anonymt på et treningsforum fra de som faktisk har baller til å faktisk GJØRE noe med ting, ikke bare SNAKKE om det – sistnevnte er noe alle klarer, til og med i barnehagen.

Så spørsmålet er: hvorfor satser du ikke selv på bransjen om du mener jeg ikke kan noe særlig og er full av dritt? (de som velger å ikke svare seriøst på spørsmålet, eller i det hele tatt, har strengt tatt ikke noe i denne diskusjonen å gjøre – jeg stiller i så fall et stort spørsmålstegn ved din integritet).


Ta et scenario:

Jeg går inn i en skobutikk hvor det står en heslig gammel dame og prøver å overtale meg til å kjøpe noen sko. Salgsteknikken hennes er å fortelle negervitser og samtidig spytte meg i trynet. Er det første jeg gjør da å bli skoselger fordi konkuransen er enkel? Nope, fordi jeg vil ikke være skoselger! Kan jeg allikevel kritisere den gamle damens salgsteknikk? Visst faen kan jeg det Grin Ville jeg blitt en bedre skoselger enn henne? Helt sikkert ikke.

Sånn ellers syns jeg alle innleggene dine så langt har vært velformulerte, og minner overhodet ikke om dasspapir artikkelen!

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #89 : 09. januar 2010, 18:06 »
Ta et scenario:

Jeg går inn i en skobutikk hvor det står en heslig gammel dame og prøver å overtale meg til å kjøpe noen sko. Salgsteknikken hennes er å fortelle negervitser og samtidig spytte meg i trynet. Er det første jeg gjør da å bli skoselger fordi konkuransen er enkel? Nope, fordi jeg vil ikke være skoselger! Kan jeg allikevel kritisere den gamle damens salgsteknikk? Visst faen kan jeg det Grin

Sånn ellers syns jeg alle innleggene dine så langt har vært velformulerte, og minner overhodet ikke om dasspapir artikkelen!

For å fortsette ditt valgte scenario:

Om vi skal overføre din interesse innen trening (som du viser ved å være meget opptatt av dette og trolig bruker mye av tiden din til trening) til interesse for sko ville det vært soleklart at du hadde hatt stor interesse av å jobbe innen skobransjen.

Om du kjenner til skobransjen, ser at konkurransen er dårlig (i dine øyne), bruker masse tid på den, både i form av skriverier som hobby og tid ellers benyttet til å pusse sko (trening i dette tilfellet), så vil det neste spørsmålet være om suksessen innen din lidenskap hadde vært så enkel…

…hvorfor vil du ikke satse på bransjen med mindre du er for feig til å bevise din enorme kunnskap og dine påståtte enkle resultater om du hadde satset på bransjen?

Blir det samme som om du skulle sagt at du lett hadde oppnådd større suksess en Donald Trump fordi du syns han er en kødd, men du vil ikke bevise det fordi du ikke vil jobbe i bransjen.

Du kan også påstå at du hadde vunnet 100 meter i VM om du bare hadde stilt, men du gidder bare ikke bevise det fordi du heller vil løfte vekter.

Det reflekterer å ha det i kjeften, som kjent er noe mange har.

Nei, innleggene minner ikke om dass-analogien fordi det er en filleartikkel (som kun ble skrevet for å faktisk få frem et sentralt og viktig poeng) som er representativ for ca. 5% av det jeg skriver, noe som bevitner det faktum at du har dannet deg en mening om meg basert på dette og ikke den hele og fulle sannhet og meg og det jeg har produsert av litteratur og resultater så langt.

Du ville ikke gått til krig uten å utdanne deg om motstanderen, men heller basert deg på et enkelt rykte, ville du vel? De fleste som kommer med krass og barnslig kritikk her gjør nettopp dette fordi de har lest et par korte artikler som ikke falt i smak på grunn av andre preferanser for valg av humor.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!