Skrevet av Emne: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?  (Lest 33408 ganger)

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #105 : 09. januar 2010, 23:43 »
Kan noen oversette det skvipet og si om det gir noe mening? Synes jeg så ordet intelligens. Skal vel ikke så høy iQ for å klare å kommunisere med andre, men her er en som ikke klarer det. Kan like så greit komme med hieroglyfer.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #106 : 10. januar 2010, 00:16 »
Overskrifta her er jo full av dritt.  At trådstarter ikke liker måten og innholdet Sandvik skriver på, forså å lage en sånn tittel på tråden forteller vel det meste.  Jeg er enig i at Sandvik skriver mye "iform-headinger" som den dasshistorien, det blir litt for dumt.  Helt unødvendig og lite morsomt synes også jeg.  Der mener jeg Fagerli er flinkere.  Men det er jo smak og behag da, det er jo egentlig bare og la være og lese det?

Sandvik har garantert masse ekspertise, og hjemmesiden hans inneholder mye bra synes jeg, all ære til han for og dedikere så mye tid for å komme dit han har gjort.  Jeg er glad når noen lykkes med ting de starter med selv.

En ting jeg reagerer på som Sandvik har skrevet, og det er at han vil ha navn og adresse på de som er imot han, og at de kan møte han "face to face"... det er litt barnslig da.:-)

Hilsen
Nils Henning Øglænd
mob. 97761521
så har du iallefall meg registert Sandvik!
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #107 : 10. januar 2010, 00:33 »
Mulig Erik Sandvik er full av dritt, det er ihvertfall jeg hver morgen, gjerne 1kg.

Uansett.. Får en intens kløe av å lese tråder med Amatørnewb som deltaker. Det er fullt av dritt!
Sånn som du synser og deltar i hver eneste tråd, helst med negativt innhold, bør det backes opp med en mastergrad innen idrett eller lignende. Det kan man jo tydelig se at du ikke har. Tror nok Herr Sandvik kan lære deg en ting eller to.


Etter et par uker hvor jeg bare har vært stiv i hele kroppen skal jeg sette igang for alvor. Nå skal jeg trene 2-3 ganger i uka.

Dag 1:
Bryst og Triceps.

Er det samme om jeg tar tricep før bryst eller omvendt? Og bør jeg ta ferdig en del av kroppen før jeg starter på en annen? Eller funker en mix liker så bra?

Har tenkt til å dra inn dips på slutten av treninga. Det tar jo på både bryst og tricep. Det er vel samme om jeg tar den på slutten eller bør den inn etter bryst elr triceps?

Og til slutt. Bør mage kun trenes 1 gang i uken, eller kan jeg slenge den inn på dag 1 og 3?

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #108 : 10. januar 2010, 00:39 »
Det må kunne være mulig å kritisere hvordan en artikkel er SKREVET uten å nødvendigvis ha en mastergrad i idrett og ernæring å slå i bordet med. Om man kritiserer innholdet i artiklene/kommer med egne teorier, er det kanskje mer relevant å se på hva slags kunnskaper vedkommende har. Når det er sagt er det få ting som er mer ubrukelig enn mennesker som sprer humørløs negativitet. (Jeg er den første som skal anerkjenne verdien av litt ondskapsfull humor)

Men det burde også være en forutsetning at man klarte å holde et minimumsnivå av saklighet i en slik debatt, og det synes jeg at det har vært lite av. Det er forskjell på konstruktiv kritikk og drittslenging.

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #109 : 10. januar 2010, 00:42 »
Det må kunne være mulig å kritisere hvordan en artikkel er SKREVET uten å nødvendigvis ha en mastergrad i idrett og ernæring å slå i bordet med. Om man kritiserer innholdet i artiklene/kommer med egne teorier, er det kanskje mer relevant å se på hva slags kunnskaper vedkommende har. Når det er sagt er det få ting som er mer ubrukelig enn mennesker som sprer humørløs negativitet. (Jeg er den første som skal anerkjenne verdien av litt ondskapsfull humor)

Men det burde også være en forutsetning at man klarte å holde et minimumsnivå av saklighet i en slik debatt, og det synes jeg at det har vært lite av. Det er forskjell på konstruktiv kritikk og drittslenging.

Nå har vel denne Amatørnewb svart på det som svares kan innen trening tidligere!

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #110 : 10. januar 2010, 00:44 »
Lol, deltar jeg i hver tråd på forumet? Nå må du skjerpe deg. Jeg deltar i en eller to og er aktiv i de diskusjonene. Og er nesten en måned siden forrige gang jeg trådde i gang. Er mer aktiv innen mine meldinger, hvor jeg har hatt noen heftige diskusjoner.

Dessverre at jeg ikke har en mastergrad i å diskutere dass artikkler. Jeg driter jo minst 1 gang hver dag, og bør vel ha stor nok kompetanse til å minst gi min mening om dassartikkler? Er jo ikke akkurat kjernefysikk vi diskuterer her, men hvor elendig noen av artikklene er skrevet.

Vil Sandvik ha mitt navn, nummer og treffe meg. Kan han spørre om det høflig over privat melding. Har ingen interesse å legge ut det offentlig her til alle, men har ingen grunn til å gjemme meg heller. Eneste jeg har sagt er at en (dass artikkel, eneste jeg har lest) underbygger teorien om at eirik sandvik er full av dritt. For den artikkelen beviser det.

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #111 : 10. januar 2010, 00:55 »
Lol, deltar jeg i hver tråd på forumet? Nå må du skjerpe deg. Jeg deltar i en eller to og er aktiv i de diskusjonene. Og er nesten en måned siden forrige gang jeg trådde i gang. Er mer aktiv innen mine meldinger, hvor jeg har hatt noen heftige diskusjoner.

Dessverre at jeg ikke har en mastergrad i å diskutere dass artikkler. Jeg driter jo minst 1 gang hver dag, og bør vel ha stor nok kompetanse til å minst gi min mening om dassartikkler? Er jo ikke akkurat kjernefysikk vi diskuterer her, men hvor elendig noen av artikklene er skrevet.

Vil Sandvik ha mitt navn, nummer og treffe meg. Kan han spørre om det høflig over privat melding. Har ingen interesse å legge ut det offentlig her til alle, men har ingen grunn til å gjemme meg heller. Eneste jeg har sagt er at en (dass artikkel, eneste jeg har lest) underbygger teorien om at eirik sandvik er full av dritt. For den artikkelen beviser det.

Nei, greit. Du har vel ikke deltatt i hver eneste tråd! Det er vel negativiteten din som har gitt meg det inntrykket. Lettere å utmerke seg negativt og destruktivt enn i en positiv retning, men det vet du vel meget godt fra før av.

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #112 : 10. januar 2010, 02:43 »
Syns du tar alt jeg sier veldig personlig.. Skjønner ikke helt det der. Hvis jeg hadde tjent en shitload med penger av å skrive bøker om hvordan benkpress skal utføres, og artikler om doruller på iform hadde jeg ledd hele veien til banken!

Om du har sett trådens tittel bør du skjønne hvorfor jeg tar dette personlig. Om det er vanskelig å forstå ser jeg ikke poenget med å diskutere dette. Du kommer ikke med saklige svar på noe av det jeg sier eller spør om.


Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #113 : 10. januar 2010, 02:47 »
Du lever i din egen boble. Jeg sier ikke at du er en dårlig personlig trener, eller lærer bort feil i hele tatt. Hvorfor ber du meg om å gå inn i markedet? Eneste jeg sier er at enkelte av artikklene dine er oppgulp av doruller. Jeg kan gjerne begynne å skrive artikkler jeg også og det kan umulig være vanskelig å konkurere mot deg her. Neste artikkeler er på vei. "Jenter blir feite med type" og "Aldri spytt bort væske". Tro det eller ei, alt handler om baseøvelser.

Svar på spørsmålet mitt, nå som jeg har svart på ditt. Synes du virkelig at det er klasse over dorull artikkelen din, eller at den er full av dritt som innlegget heter? Du kan gjerne bare svare 1 eller 2.

1. Ja, min artikkel er full av dritt.
2. Nei, doartikkel er proffesjonelt skrevet, krydret med saklige ord og et poeng jeg aldri har vært borti før.

Jeg spør hvorfor du ikke starter egen business om ting er så lett og at du kan dette bedre selv.

Om du leser min andre innlegg trenger du ikke stille det spørsmålet - det er allerede besvart.

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #114 : 10. januar 2010, 02:51 »
Overskrifta her er jo full av dritt.  At trådstarter ikke liker måten og innholdet Sandvik skriver på, forså å lage en sånn tittel på tråden forteller vel det meste.  Jeg er enig i at Sandvik skriver mye "iform-headinger" som den dasshistorien, det blir litt for dumt.  Helt unødvendig og lite morsomt synes også jeg.  Der mener jeg Fagerli er flinkere.  Men det er jo smak og behag da, det er jo egentlig bare og la være og lese det?

Sandvik har garantert masse ekspertise, og hjemmesiden hans inneholder mye bra synes jeg, all ære til han for og dedikere så mye tid for å komme dit han har gjort.  Jeg er glad når noen lykkes med ting de starter med selv.

En ting jeg reagerer på som Sandvik har skrevet, og det er at han vil ha navn og adresse på de som er imot han, og at de kan møte han "face to face"... det er litt barnslig da.:-)

Hilsen
Nils Henning Øglænd
mob. 97761521
så har du iallefall meg registert Sandvik!

Ser virkelig ikke ponget med å diskutere EN artikkel skrevet rundt en analogi for å få frem et poeng. Dette er ikke myntet på deg, men det er rett og slett Strawman-argumentasjon og jeg har rett og slett ikke tid til å gjenta det samme om og om igjen rundt dette.

Hvor sier jeg at jeg skal ha adresse til de som slenger dritt? Jeg sier bare jeg ikke respekterer usaklig drittslenging fra personer som ikke engang tør å oppgi sitt fulle navn og om de ønsker å si noe, kom gjerne til meg personlig med det. Det er lett å sitte på nettet å leke tøff, men det er veldig få som har baller nok i virkeligheten - det er poenget. Hadde du tatt det veldig seriøst om 10 ukjente drittunger banka på døra di og sa at du var full av dritt? (noe som for øvrig er flere hakk mer respektabelt enn å sitte på nettet å slenge dritt anonymt).

PS: Fagerli skriver bra, men han skriver også en artikkel hver annen måned. Jeg skriver med relativt stor frekvens, så det sier det selv at det blir mange korte og unyanserte artikler. Se gjerne i TF mag for referanser på mer omfattende artikler og gi deretter en tilbakemelding.



Utlogget Bighush

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 242
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 242

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #115 : 10. januar 2010, 02:59 »
Pink panter tar nå hvertfall tiden til å svare på kritikken og det er ikke dårlig Smiley

Men over til saken, hadde overskriften gått mer på artikkel-formen og ikke på Eirik Sandvik som person hadde diskusjonen hatt en helt annen vinkling Det er ikke så lett å finne opp hjulet på nytt og derfor har man en litt annen skrivemåte enn normalt for å få folk til å lese om temaer som er blitt tatt opp tidligere. Sammtidig tar han opp tunge emner innen trening og gjør de lettfattelige for de med ikke fult så mye kunnskap.

Eirik Sandvik sitter på en enorm kunnskap innenfor sitt felt som er skadeforebygging og idrettspesifikk trening, men sammtidig har han vært innom kroppsbygging, stor kunnskap om kosthold og trening generelt. Det folk ikke evner å få inn i hodet er at 3x12 med en 6 splitt ikke er det optimale for 99% av befolkningen. Han krydder artikklene på en fin måte, hvis du ikke liker det nei så la vær å les da. Du går vell ikke til en italiensk resturant om du ikke liker italiensk mat?

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #116 : 10. januar 2010, 02:59 »
Dessverre at jeg ikke har en mastergrad i å diskutere dass artikkler.

Det virker jo slik da du er den som hyppigst nevner ditt misnøye med dassrullartikkelen du tydeligvis heller ikke skjønte poenget med. Den treningsrelaterte posten din som ble sitert over her reflekterer for øvrig også din store kompetanse.  
 
Sitat
Vil Sandvik ha mitt navn, nummer og treffe meg. Kan han spørre om det høflig over privat melding. Har ingen interesse å legge ut det offentlig her til alle, men har ingen grunn til å gjemme meg heller.

Hvorfor ikke? Du har interesse av å slenge dritt om mitt navn, men har ikke baller nok til å identifisere hvem taperen bak det er? Om det er greit at alle ser hva slags dritt du sier offentlig burde det ikke være noe problem å fremstå offentlig heller.

Utlogget Frank T Tank

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 235
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 235

  • Failure is not an option..Drammen Strongman
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #117 : 10. januar 2010, 03:13 »
Bra innlegg Eirik.Stå på.Honnør.
Det virker jo slik da du er den som hyppigst nevner ditt misnøye med dassrullartikkelen du tydeligvis heller ikke skjønte poenget med. Den treningsrelaterte posten din som ble sitert over her reflekterer for øvrig også din store kompetanse.  
 
Hvorfor ikke? Du har interesse av å slenge dritt om mitt navn, men har ikke baller nok til å identifisere hvem taperen bak det er? Om det er greit at alle ser hva slags dritt du sier offentlig burde det ikke være noe problem å fremstå offentlig heller.

140kgx3m farmers
410 kgx3m Yoke
180 kgx1 Stein H=110 cm
450 kgx4 Dekk
121 kg Stokk
116 kg Apollons

Strongman Training http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88396.msg1419589#msg1419589

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #118 : 10. januar 2010, 03:22 »
Nå må du gi deg. Du unngår spørsmålet jeg spørte deg og snakker kun om masse oppspinn jeg ikke engang har vært innom.

"Jeg spør hvorfor du ikke starter egen business om ting er så lett og at du kan dette bedre selv."'
Hvor har jeg i hele tatt nevnt noe om din business, hvor lett det er og at jeg er bedre? Du har tydeligvis ikke lest grundig igjennom, eller lever du i din egen boble.

"du tydeligvis heller ikke skjønte poenget med."
Lol, så alle som synes at artikkel var grusom, forstår ikke poenget? I det tilfellet, så forstår jeg ikke et ord.

"her reflekterer for øvrig også din store kompetanse."
Min kompetanse har kun blitt målt på skolebenken, og her har jeg en 6er, som også reflekterer mine atletiske ferdigheter. Hvordan skal vi måle din kompetanse? Skal vi bruke dassrull artikkelen, for å finne ut hvor mye kompetanse du sitter med? Nei, det funker ikke slik. Du tror tydeligvis at vi gjør dette her, men det er artikkelene vi snakker om her, og ikke deg. Men du bruker tydeligvis denne taktikken, så derfor har jeg egentlig rett til å gjøre det samme. Dessverre er jeg på et litt mer akademisk nivå, og vet at verden er litt større enn som så. Nå anbefaler jeg deg å få opp øynene, og se hva hele denne tråden handler om! Fordi du har ikke peiling så langt.

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #119 : 10. januar 2010, 03:34 »
Nå må du gi deg. Du unngår spørsmålet jeg spørte deg og snakker kun om masse oppspinn jeg ikke engang har vært innom.

"Jeg spør hvorfor du ikke starter egen business om ting er så lett og at du kan dette bedre selv."'
Hvor har jeg i hele tatt nevnt noe om din business, hvor lett det er og at jeg er bedre? Du har tydeligvis ikke lest grundig igjennom, eller lever du i din egen boble.

"du tydeligvis heller ikke skjønte poenget med."
Lol, så alle som synes at artikkel var grusom, forstår ikke poenget? I det tilfellet, så forstår jeg ikke et ord.

"her reflekterer for øvrig også din store kompetanse."
Min kompetanse har kun blitt målt på skolebenken, og her har jeg en 6er, som også reflekterer mine atletiske ferdigheter. Hvordan skal vi måle din kompetanse? Skal vi bruke dassrull artikkelen, for å finne ut hvor mye kompetanse du sitter med? Nei, det funker ikke slik. Du tror tydeligvis at vi gjør dette her, men det er artikkelene vi snakker om her, og ikke deg. Men du bruker tydeligvis denne taktikken, så derfor har jeg egentlig rett til å gjøre det samme. Dessverre er jeg på et litt mer akademisk nivå, og vet at verden er litt større enn som så. Nå anbefaler jeg deg å få opp øynene, og se hva hele denne tråden handler om! Fordi du har ikke peiling så langt.

Vi diskuterer trening og bortlæring av kunnskap innen dette feltet, så rart at du drar inn andre temaer eller at du får 6`ere på skolen (flink gutt) i denne sammenheng. Det du bidrar med når det kommer til treningslitteratur eller kunnskap innen feltet viser seg å være som antatt etter all drittslengingen din rundt en dassrull.

Nei, de som ikke likte artikkelen liker ikke artikkelen - verre er det ikke. Om dette er alt du leser av meg og ønsker å danne et bilde av meg på grunn av dette, så helt greit. Bare la være å lese annet jeg har skrevet videre - er veldig enkelt. Smiley

Fint at du fortsatt har baller nok til å innrømme hvilken "treningsekspert" som står bak drittslengingen du presterer å trykke ut på tastaturet ditt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!