Skrevet av Emne: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?  (Lest 32626 ganger)

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #120 : 10. januar 2010, 03:55 »
Min kompetanse har kun blitt målt på skolebenken, og her har jeg en 6er, som også reflekterer mine atletiske ferdigheter.

Om dette stemmer bør jo verden få vite hvilken fremtidig stjerneatlet vi har å gjøre med her! Cheesy

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #121 : 10. januar 2010, 03:56 »
Vi diskuterer trening og bortlæring av kunnskap innen dette feltet, så rart at du drar inn andre temaer eller at du får 6`ere på skolen (flink gutt) i denne sammenheng. Det du bidrar med når det kommer til treningslitteratur eller kunnskap innen feltet viser seg å være som antatt etter all drittslengingen din rundt en dassrull.

Nei, de som ikke likte artikkelen liker ikke artikkelen - verre er det ikke. Om dette er alt du leser av meg og ønsker å danne et bilde av meg på grunn av dette, så helt greit. Bare la være å lese annet jeg har skrevet videre - er veldig enkelt. Smiley

Fint at du fortsatt har baller nok til å innrømme hvilken "treningsekspert" som står bak drittslengingen du presterer å trykke ut på tastaturet ditt.

Don't feed the trolls. Smiley

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #122 : 10. januar 2010, 04:19 »
Hvem er så egentlig trollet? Han som stiller spørsmålene? Eller han som nekter å svare på dem, men likevel ikke greier å la være å svare? Ut ifra min til nå observerende posisjon ser det da vitterlig ut som at det er du Sandvik som står for mesteparten av trollingen i denne tråden. Mvh Eirik Dirdal.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #123 : 10. januar 2010, 06:15 »
Hvem er så egentlig trollet? Han som stiller spørsmålene? Eller han som nekter å svare på dem, men likevel ikke greier å la være å svare? Ut ifra min til nå observerende posisjon ser det da vitterlig ut som at det er du Sandvik som står for mesteparten av trollingen i denne tråden. Mvh Eirik Dirdal.

Uhm, Nei. Eirik Sandvik har jo forklart at lesertallene hans stiger og at han får flere og flere forespørsler om å veilede folk. Hvorfor skal han da forandre på noe? Dont fix it if it aint broken.

Amatørnewb har forklart at han ikke liker det og at han synes det er useriøst osv.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #124 : 10. januar 2010, 12:36 »


At jeg har en meget barnslig side er det ingen tvil om, men å lage en ”hat-tråd” på treningsforum reflekterer ikke akkurat større seriøsitet etter min mening. Kom til meg personlig med fullt navn, eller enda bedre - møt meg personlig, så finner vi fort ut hvem som har det i kjeften på internett eller i virkeligheten. Møt opp på Tveita - Rundtjernveien 1C. Du er velkommen, kom og si din mening til meg personlig.


 
Det var her jeg forstod det som at du ønsket å vite hvem som kritiserer deg. Mulig jeg misforstod Sandvik.  Og la meg presisere; jeg synes ikke Sandvik er full av dritt.  Han er kunskapsrik og dyktig innen trening, men ingen stor skribent.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #125 : 10. januar 2010, 13:45 »
Det var her jeg forstod det som at du ønsket å vite hvem som kritiserer deg. Mulig jeg misforstod Sandvik.  Og la meg presisere; jeg synes ikke Sandvik er full av dritt.  Han er kunskapsrik og dyktig innen trening, men ingen stor skribent.

Jeg ønsker å vite hvem som slenger dritt om jeg skal ta det seriøst, ikke at jeg skal ha adressen dems, dra hjem til dem og utføre steinalderslag med klubber. Personlig syns jeg det er meget feigt å slenge dritt anonymt, men hva andre mener får blir deres sak.

Takk for det. At du og/eller andre ikke liker noe av det jeg skriver eller har skrevet (eller skrivemåten), så har jeg absolutt ikke noe problemer med det. Mange liker det jeg skriver, noe lesertallene og tilbakemeldinger beviser. Det er lite her i verden som passer for alle.

Hadde overskriften på tråden vært "flere som syns Eirik Sandvik skriver dårlig", så hadde jeg brydd meg betydelig mindre.

Utlogget 9ls1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #126 : 10. januar 2010, 13:48 »

"du tydeligvis heller ikke skjønte poenget med."
Lol, så alle som synes at artikkel var grusom, forstår ikke poenget? I det tilfellet, så forstår jeg ikke et ord.

"her reflekterer for øvrig også din store kompetanse."
Min kompetanse har kun blitt målt på skolebenken, og her har jeg en 6er, som også reflekterer mine atletiske ferdigheter. Hvordan skal vi måle din kompetanse? Skal vi bruke dassrull artikkelen, for å finne ut hvor mye kompetanse du sitter med? Nei, det funker ikke slik. Du tror tydeligvis at vi gjør dette her, men det er artikkelene vi snakker om her, og ikke deg. Men du bruker tydeligvis denne taktikken, så derfor har jeg egentlig rett til å gjøre det samme. Dessverre er jeg på et litt mer akademisk nivå, og vet at verden er litt større enn som så. Nå anbefaler jeg deg å få opp øynene, og se hva hele denne tråden handler om! Fordi du har ikke peiling så langt.

Hva sier egentlig overskriften deg i denne diskusjonen??
En mening om en dassrull artikkel?
Eller er den rettet personlig mot Eirik som person?

"flere som syns Eirik Sandvik er full av dritt?"

Å si at folk ikke har skjønt poenget her, fordi det ikke er et personlig angrep, men en mening angående hans artikkel, blir veldig feil fra min side hvertfall!

Så lenge overskiften står som den gjør, går denne diskusjonen personlig på Eirik og ikke bare på hans artikkel..

Vet ikke hvem som burde åpne øynene noe her?


Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #127 : 10. januar 2010, 13:52 »
Det at tråden har en dårlig tittel er trådstarteren sin skyld. Det tråden handler om derimot er uten tvil skrivestilen + litt diskusjon rundt rap osv Wink

Syns og trådnavnet er respektløst og idiotisk.

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #128 : 10. januar 2010, 13:53 »
To avoid criticism, do nothing, say nothing, be nothing.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #129 : 10. januar 2010, 13:54 »
Ved å ha brukt et mer saklig navn på tråden så ville trådstarter fremstått mer moden og mer seriøs i sin kritikk.

Men modenhet, saklighet og seriøsitet tar litt tid å opparbeide seg....

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #130 : 10. januar 2010, 15:07 »
Hadde overskriften på tråden vært "flere som syns Eirik Sandvik skriver dårlig", så hadde jeg brydd meg betydelig mindre.

Synes du skal bry deg like lite selv med eksisterende overskrift! Når noen slenger usakelig dritt er det ofte misunnelse ute å regjerer. Om det er tilfelle nå skal jeg ikke påstå høylytt, men kun antyde.

Husk at man ikke er på skolen for å få gode karakterer. Man er der for å lære noe ;-) Ikke alltid gode karakterer gjenspeiler folks evne til å omsette teori i praksis. Det er først når man har forlatt skolebenken at man viser hvem som har lært mest og bruker det på den lureste måten.

Stå på Eirik! Når man er så effektiv som det du er så kan man ikke alltid skrive knallgode artikler. I tillegg kan man aldri tilfredsstille alle.

Soje

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #131 : 10. januar 2010, 15:09 »
aktiviteten oppsummerer alt perfekt. At Eirik ikke har klart å forstått poenget enda, er jo bare tragisk. Han drar inn selvforsvar og innbiller seg at dette går på han selv om person. WTF? Tyder på dårlig selvtillig, og trangen til å forsvare seg bryter inn.

Du sier at jeg drar inn ting som ikke har noe med saken? Som Erve sier, det er du som troller rundt og er helt på jordet i diskusjonen.

"Mange liker det jeg skriver, noe lesertallene og tilbakemeldinger beviser."
Her er mange av leserne dine. Og de gir deg tilbakemeldinger. Hva det beviser, er bare at de ikke er så fornøyde og er missfornøyd med måten du skriver på. Kanskje lesertallene kunne vært litt høyere, hvis du hadde tatt til deg kritikken? Du skriver jo at du har ikke noe å bli bedre på, og de som ikke liker det kan dra til der peppern gror. Fin tankegang du har. Er det ikke akkurat dette du ikke lærer bort? Folk skal høre på andre, og starte med baseløft. Du kjører noen baseløft og mange isolasjonsøvelser. Og mange liker dette. Men for å treffe alle, må du høre på oss. For vi er baseløftene. Håper at du forstår det skvipet jeg kom med nå, ettersom du gævler om det selv. And btw, lesertall viser ingen ting om hvor bra du leser. De fleste som ikke liker hva de leser, lukker siden. Vel, her er vi og svarer. Ta til deg kritikk for guds skyld og slutt med å forsvare deg selv med masse rart ingen har snakket om.

Og, ja overskriften er litt uheldig. Men hadde du lest innlegget, hadde du forstått at det ikke handler om deg generelt. Men om artikklene bare. I alle sitater går 1 ord igjen. Nemlig artikkler.

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #132 : 10. januar 2010, 15:11 »
Når man er så effektiv som det du er så kan man ikke alltid skrive knallgode artikler.

Enda en som er enig

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #133 : 10. januar 2010, 15:13 »
Så lenge overskiften står som den gjør, går denne diskusjonen personlig på Eirik og ikke bare på hans artikkel..

Vet ikke hvem som burde åpne øynene noe her?
Hvis tråden handler om Eirik personlig. Hva har Eirik å forsvare. Eneste negative man kan dra fram, er overskriften. Alt innen denne tråden er rettet mot artikklene. Jeg har øynene oppe, det har ikke du!

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #134 : 10. januar 2010, 15:20 »
Enda en som er enig

Skal ikke si meg enig i noen ting før jeg har lest artiklene det henvises til. Reagerte bare da jeg så overskriften som jeg mente måtte være uberettiget og fikk bekreftet når jeg leste litt i denne tråden.

Soje

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!