Skrevet av Emne: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?  (Lest 32573 ganger)

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #135 : 10. januar 2010, 15:36 »
Synes du skal bry deg like lite selv med eksisterende overskrift! Når noen slenger usakelig dritt er det ofte misunnelse ute å regjerer. Om det er tilfelle nå skal jeg ikke påstå høylytt, men kun antyde.

Husk at man ikke er på skolen for å få gode karakterer. Man er der for å lære noe ;-) Ikke alltid gode karakterer gjenspeiler folks evne til å omsette teori i praksis. Det er først når man har forlatt skolebenken at man viser hvem som har lært mest og bruker det på den lureste måten.

Stå på Eirik! Når man er så effektiv som det du er så kan man ikke alltid skrive knallgode artikler. I tillegg kan man aldri tilfredsstille alle.

Soje

Takk for en konstruktiv tilbakemelding, Soje. Smiley

Her er mange av leserne dine. Og de gir deg tilbakemeldinger. Hva det beviser, er bare at de ikke er så fornøyde og er missfornøyd med måten du skriver på. Kanskje lesertallene kunne vært litt høyere, hvis du hadde tatt til deg kritikken? .

Det jeg anser som "mine lesere" er de som daglig eller regelmessig følger min side, www.sandvikstraining.com. Lesertallene her og antall unike brukere (de som følger meg regelmessig) er hva jeg har å forholde meg til, ikke andre som leser en tilfeldig artikkel og ikke liker den. Jeg sitter på kalde fakta rundt min egen nettside, så denne diskusjonen er ferdig. 

Det diskuteres her hovedsaklig en av ca 150 artikler jeg har skrevet og iform ville ha den på sin nettside, en artikkel som hovedsaklig var en morsomhet på min egen hjemmeside med poenget om å "ikke forkaste det man faktisk har bruk for". Ferdig snakket.

For øvrig er det litt vittig at denne diskusjonen dukker opp her da 95% av artiklene mine det siste året er publisert på iform og ikke her på treningsforum, så kanskje ikke hovedbasen av mine lesere er her, noe statistikken også bekrefter ut ifra tracking av lesere.

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #136 : 11. januar 2010, 15:28 »
Jeg elsker Erik Sandvik sine artikler, han besvarer mine spørsmål og ting jeg lurer på en fin og naturlig måte. Måten han skriver sine artikler er genialt, han bruker humor, godt språk, og veit hva han prater om, og jeg syntes alt er lett forståelig. Mye kunnskapsrike artikler som jeg lært en god del ifra. Det er kanskje noen av dere som misliker han, men jeg syntes dere burde være mer saklige!

For å si det slik, jeg syntes dine artikler er veldig bra og forsett med det. Jeg vil forsatt lese dine kommende artikler, tusen takk for alt informasjonen du har bidratt med.

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #137 : 11. januar 2010, 15:43 »
Jeg elsker Erik Sandvik sine artikler, han besvarer mine spørsmål og ting jeg lurer på en fin og naturlig måte. Måten han skriver sine artikler er genialt, han bruker humor, godt språk, og veit hva han prater om, og jeg syntes alt er lett forståelig. Mye kunnskapsrike artikler som jeg lært en god del ifra. Det er kanskje noen av dere som misliker han, men jeg syntes dere burde være mer saklige!

For å si det slik, jeg syntes dine artikler er veldig bra og forsett med det. Jeg vil forsatt lese dine kommende artikler, tusen takk for alt informasjonen du har bidratt med.

Helt enig.
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #138 : 11. januar 2010, 15:50 »
For øvrig er det litt vittig at denne diskusjonen dukker opp her da 95% av artiklene mine det siste året er publisert på iform og ikke her på treningsforum, så kanskje ikke hovedbasen av mine lesere er her, noe statistikken også bekrefter ut ifra tracking av lesere.

Jeg tror det har noe med at forumet her er bedre likt og mer aktivitet. Folk fra iform kommer jo inn her og spør om programmene som er blitt publisert på iform.

 Cool
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #139 : 11. januar 2010, 17:54 »
Jeg tror det har noe med at forumet her er bedre likt og mer aktivitet. Folk fra iform kommer jo inn her og spør om programmene som er blitt publisert på iform.

 Cool

Ikke snakk om Iform.no sitt forum, blir kvalm bare av tanken.. Treningsforum har en herlig og oversiktlig layout, med masse geniale funksjoner som er gjennomtenkt og utviklet av brukerne Cheesy Det som er så herlig med Treningsforum, er at alle moderatorene og administratorene bruker forumet på en aktiv måte slik som alle oss andre, ikke bare for å moderere Smiley

Utlogget RoBeRt0

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 410
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 410

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #140 : 11. januar 2010, 18:59 »
iTran, at du av og til sliter med motivasjonen og får ny fra Sandviks artikler er jo subjektivt for deg. Å si at blant annet min og andres kritikk av Sandviks skrivestil og ikke minst humor er på grunnlag av at vi har svingende motivasjon for trening er faktisk mer latterlig en dorull artikkelen til Sandvik Wink

Jeg liker ikke artiklene til Sandvik, mest fordi jeg antagelig ikke har samme humoren som han og ikke liker måten han fremstiller problemstillinger på. Er da få eller ingen som har kritisert kunnskapen til Sandvik?

Forøvrig er det jo trådstarter som prøver å trekke Sandvik ned i "dritten" ikke vi som kritiserer han. Synes kritikken for det meste er god og konstruktiv og kanskje det fører til at Sandvik faktisk skriver gode og nyttige artikler som jeg også liker? De som er publisert i magasinet er ihvertfall mye bedre en mange av de artiklene som er på iform og TF

jeg signerer denne

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #141 : 11. januar 2010, 21:49 »
Har slått ihjel et par timer her inne i dag, og sett/lest mange unødvendige tråder og poster, men dette er en av de værste.

"Jeg liker ikke Sandvik, han skriver dritt"
"Nei, du er full av dritt, Sandvik er kul"
"Nei faan ass, Sandvik skriver om dassruller"
"Det handla ikke om dassrullen din tard"

osv osv osv....

10 sider med angrep og forsvar på grunn av en eller annen fjott som ikke likte noen artikler han leste.
Er enig med noen her: Skriv noen artikler selv. (No problem) Få de publisert i et magasin/forum som leses av tusener? (Problem)

At essensen av innholdet i artiklene til Eirik er lærerike er det ingen tvil om. Kunne han spart seg enkelte formuleringer og vinklinger, tonet humoren ned litt og skrevet seriøst hele veien? Om han ville kunne han skrevet akkurat som det passet ham, og det er også det han gjør. Og han tjener mer på det enn de fleste av oss. Jeg vedder på at han legger ned flere timer i arbeidet sitt enn det han tar ut i lønn, så engasjementet hans er det liten tvil om.

Hvorvidt enkelte er enige med ham eller ikke er noe helt annet. Jeg synes heller ikke humoren hans går hjem hos meg, men det gjør det han vil formidle. Og det er det som teller. Andre treffer han sikkert midt i blinken så de får seg en god latter i samme slengen som de lærer noe.

Men dere glemmer en viktig ting her og. Mannen er i begynnelsen av tjue-åra, har egen nettbasert coaching-tjeneste og forum, åpner eget gym og selger produkter med navnet sitt på. Hva ser vi fra Eirik Sandvik om 5 år? Om 10år?

Så fem år fra nå, når både kunnskapen hans og erfaringen hans er ditto mer moden og foretningen hans går så det suser fordi han har kunder fra hele norden, så kommer de fleste av dere som har presentert sin missnøye over hans barnslige humor og manglende evne til å skrive gode artikler fremdeles til å sitte foran skjermen å skrive akkurat de samme innleggene, være like frustrert over andres (in)-kompetanse uten å bidra med stort annet enn sutring selv.

Tror dere virkelig oppegående folk bryr seg om en eller annen dust som ikke liker enkelte ting de gjør?

Don't think so Wink

Hilsen Kenneth



Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #142 : 11. januar 2010, 22:33 »
Har slått ihjel et par timer her inne i dag, og sett/lest mange unødvendige tråder og poster, men dette er en av de værste.

"Jeg liker ikke Sandvik, han skriver dritt"
"Nei, du er full av dritt, Sandvik er kul"
"Nei faan ass, Sandvik skriver om dassruller"
"Det handla ikke om dassrullen din tard"

osv osv osv....

10 sider med angrep og forsvar på grunn av en eller annen fjott som ikke likte noen artikler han leste.
Er enig med noen her: Skriv noen artikler selv. (No problem) Få de publisert i et magasin/forum som leses av tusener? (Problem)

At essensen av innholdet i artiklene til Eirik er lærerike er det ingen tvil om. Kunne han spart seg enkelte formuleringer og vinklinger, tonet humoren ned litt og skrevet seriøst hele veien? Om han ville kunne han skrevet akkurat som det passet ham, og det er også det han gjør. Og han tjener mer på det enn de fleste av oss. Jeg vedder på at han legger ned flere timer i arbeidet sitt enn det han tar ut i lønn, så engasjementet hans er det liten tvil om.

Hvorvidt enkelte er enige med ham eller ikke er noe helt annet. Jeg synes heller ikke humoren hans går hjem hos meg, men det gjør det han vil formidle. Og det er det som teller. Andre treffer han sikkert midt i blinken så de får seg en god latter i samme slengen som de lærer noe.

Men dere glemmer en viktig ting her og. Mannen er i begynnelsen av tjue-åra, har egen nettbasert coaching-tjeneste og forum, åpner eget gym og selger produkter med navnet sitt på. Hva ser vi fra Eirik Sandvik om 5 år? Om 10år?

Så fem år fra nå, når både kunnskapen hans og erfaringen hans er ditto mer moden og foretningen hans går så det suser fordi han har kunder fra hele norden, så kommer de fleste av dere som har presentert sin missnøye over hans barnslige humor og manglende evne til å skrive gode artikler fremdeles til å sitte foran skjermen å skrive akkurat de samme innleggene, være like frustrert over andres (in)-kompetanse uten å bidra med stort annet enn sutring selv.

Tror dere virkelig oppegående folk bryr seg om en eller annen dust som ikke liker enkelte ting de gjør?

Don't think so Wink

Hilsen Kenneth




Honnør. Veldig bra skrevet
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #143 : 11. januar 2010, 22:45 »
for what it counts liker jeg at enkelte tørr å tråkke nye stier
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Invalesco

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

  • Jeg skal bli stor !
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #144 : 11. januar 2010, 22:59 »
Nå har ikke jeg lest igjennom hele tråden..
Jeg synes Eirik har sinnssykt mye bra og skrive om! han har mye kunnskaper!
men noen ganger blir det litt rart.. blir litt som att en skikkelig seriøs person skal begynne med motherfucker yippi yo yippi yeah! når han kommer med artikler som heter PIMP programmet ditt og slik!

men for all del! liker fyren! har har mye og lære bort og har hjulpet mange personer med trening Smiley
Oslo Styrkeløft Klubb
Vekt 100 kg høyde 190cm.
Benkpress 145 konkuranse
Knebøy    190 konkuranse
Markløft   217,5kg konkuranse
17 år

Norgesmester i Styrkeløft
Ungdom -100   2009

Sølv Benk NM 09  
inntill 100kg       



En hindring er det du ser når du slutter å fokusere på målet.

Bildeprofil

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #145 : 11. januar 2010, 23:11 »
Tror dere virkelig oppegående folk bryr seg om en eller annen dust som ikke liker enkelte ting de gjør?

Kanskje med hjelp fra oss duster, vil Eirik ta til seg bedrings potensialet og sørge for at artiklene kommer til nye høyder, som kan slå ann både nasjonalt men også internasjonalt. Da vil jeg sitte i god stolen min, med ølen i handa og si skål. Og ikke minst le av folk som deg, som tror at kritikk ikke er posetivt. Alle som har en smule peiling på idrett, vet at kritikk er veien til suksess. Så til alle CP folk der ute, inkludert meg. Bra jobba og fortsett det glimrende arbeidet med å si sannheten.

Utlogget slettetprofil

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #146 : 01. februar 2010, 19:10 »
leste en artikkel på iform nå(livet skylder dge ikke en dritt) som ham har skrevet,,, veldig bra skrevet synes jeg,,,, alle er vel full av dritt,men synes ham sier veldig mye bra også!min mening iallefall

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!