Skrevet av Emne: Hvilket proteinpulver bruker DU, og hvilke tanker har du om smak, pris osv?  (Lest 4738 ganger)

Utlogget metalhead

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Hvilket proteinpulver bruker du? Kjøpt fra hvor, og hva koster det?
Hva syns du om det angående smak, konsistens, pris osv?
Varierer litt, men vender stadig tilbake til Dalblads three in one. Blanding av myse, egg og kasein. Fantastisk smak! Det negatitive er at den er litt dyr, men synes den er verdt det. Mulig jeg ikke er hardcore nok, men jeg foretrekker å nyte en shake kontra å tvinge den ned Grin Koster 1149,- på highwhey.no.

Utlogget ola_

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 251
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 251

Protein fabrikken whey tech(sjokolade) - bra konsistens og bra smak, men litt dyr..Gull
90+ sjokolade - smaker lit "mørkere", men godt  og lit melete konsistens, til en bra pris woot  Gull
Multipower soya bringeber -  rofl  smaker helt.. furious

 Tongue Tongue

Utlogget Sckank

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 193

Jeg har prøvd det meste opp igjennom årene og blandingsproteiner har desidert best effekt på meg! Jeg anbefaler Dalblad's Three In One og Fairing's Complete Protein III. Kanskje litt bedre effekt av Fairing sin. Smaken på Fairing er også ypperlig. Jeg veksler mellom disse for å få variasjon.   Smile
Greit nok de er ganske dyre begge to. Men sliter man ræva av seg så fortjener man iallefall såpass gode greier!!!  biggrin
KB - 192 | ML 200 | BP 127.5

Utlogget mufc

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 269
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 269

Jeg har prøvd det meste opp igjennom årene og blandingsproteiner har desidert best effekt på meg! Jeg anbefaler Dalblad's Three In One og Fairing's Complete Protein III. Kanskje litt bedre effekt av Fairing sin. Smaken på Fairing er også ypperlig. Jeg veksler mellom disse for å få variasjon.   Smile
Greit nok de er ganske dyre begge to. Men sliter man ræva av seg så fortjener man iallefall såpass gode greier!!!  biggrin

hva smak anbefaler du på three in one ?

Utlogget Sckank

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 193

Sjokolade og Banan/Sjokolade er de beste.
Fairing med Vanilje/Blåbær har den beste vaniljesmaken jeg har vært borti  Smile
KB - 192 | ML 200 | BP 127.5

Utlogget Pastranaa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Jeg sendte mail til norkost og fikk tilsendt noen smaksprøver på 100% pure whey jordbær og sjokolade. Smakte først sjokolade. Var ikke så god. Prøvde deretter jordbær. FANTASTISK! Cheesy Å jeg mener gooood. Ikke sånn proteinpulver god der du forventer dårlig smak, men får en helt grei smak, god Tongue Jeg mener god Cheesy

Vet ikke med normal dosering, men på smaksprøven stod det 3 dl melk sammen med innholdet i posen. Sto at jeg skulle riste i 10 sekunder, men syntes 20 sekunder var bedre. Lot den stå i 30 sekunder slik at aroma stoffer osv fikk løst seg opp. Smakte melk med god jordbærsmak!

Nå har ikke jeg studert innholdet på dette proteinet og vet ikke hvor bra det er på det området, men på smak var det fantastisk! Har også tilbud på norkost nå. 4 kg 100% pure whey er tingen Cheesy

Utlogget mufc

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 269
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 269

jeg har brukt 100% pure whey og er ganske fornøyd me smaken og pulveret. pulveret setter seg ikke fast overalt liksom, som det gjorde med 90+, med andre ord så er pure whey ikke melete i det hele. løser seg også ganske lett opp i melk og vann, jeg nyyyyyyyter hver shake. anbefalest! billig og bra protein Smiley

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Protein delite. Kjører det i blender sammen med en eller to isbiter og melk. Har samme smak og konsistens som en god milkshake. Ganske dyrt, men lett verdt det.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Jeg bruker Gainer pro, banan smak!

Anbefales sterkt, har den fra gymgrossisten 4kg.. Har bare et ord, himmelsk! (A)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!