Skrevet av Emne: Fått en kul på innsiden av begge brystene!Hva er dette?  (Lest 4888 ganger)

Utlogget Hockey

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Trodde liksom d de solgte i butikker var sikre saker:) er det noe jeg kan gjøre for å få kulene innenfor nipplene mindre da?

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Trodde liksom d de solgte i butikker var sikre saker:) er det noe jeg kan gjøre for å få kulene innenfor nipplene mindre da?

JW er pro-steroid ja, hvis man skal tro hva man leser på andre forum. Selv brukte jeg 6-oxo og fikk gyno, eide meg selv noe så sykt. Men lærte leksa!! Tongue

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Det er bare to (kanskje tre) som fungerer:
1. Fastlegen skriver ut antiøstrogen (aromatasehemmer el.)
2.Fastlegen henviser deg til operasjon
3. Du kan prøve naturlig (og lovlig) antiøstrogen. Druekjerneekstrakt kan fungere, selges på helsekost
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Hockey

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Har du vært hos legen med d?

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Har du vært hos legen med d?

Nei, har ikke det. Har ikke brydd meg så mye om det, selv om det ser litt stygt ut. Var bare hos legen og tok noen blodprøver fordi jeg var nyskjerrig og det var over en måned etter  at jeg hadde tatt de 6-oxo pillene og da viste blodprøven at jeg hadde veldig høye testonivåer så legen trodde at jeg fortsatt tok noe.

Utlogget Hockey

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Får håpe jeg får prøve anti østrogen først:) Men skal prøve meg på det lovelige først..Takk for alle svar.Har blitt skikkelig deppet av dette,hjelper ikke med bra kropp om man har rare nippler ass!

Utlogget BlueLizard

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 146

Får håpe jeg får prøve anti østrogen først:) Men skal prøve meg på det lovelige først..Takk for alle svar.Har blitt skikkelig deppet av dette,hjelper ikke med bra kropp om man har rare nippler ass!

Slapp av... Det kommer til å gå tilbake. Om det ikke blir helt borte, så vil det hvertfall bli mindre ila et par uker, når hormonene dine får tatt seg sammen igjen.

Såkalte "antiøstrogener" vil neppe kunne brukes i denne situasjonen.
Svak, sur og full av varer.

Utlogget BlueLizard

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 146

Hvordan gikk det?
Svak, sur og full av varer.

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
JW er pro-steroid ja, hvis man skal tro hva man leser på andre forum. Selv brukte jeg 6-oxo og fikk gyno, eide meg selv noe så sykt. Men lærte leksa!! Tongue



av 6-oxo (4-Androstene-3,6,17-trione )?  hm... høres ikke helt rett ut da 6-oxo skal hjelpe for å unngå gyno, er heller ikke bevist at det er anabolt...

sitat fra wiki:
4-Androstene-3,6,17-trione (4-AT) is a potent irreversible aromatase inhibitor that inhibits estrogen biosynthesis by permanently binding and inactivating aromatase in adipose and peripheral tissue. [4][5][6] Aromatase is responsible for the conversion of testosterone to estradiol. Blocking aromatase causes the body to decrease in levels of estradiol, which then results in increase of LH and consequently, testosterone. Since testosterone has myotropic activity and estradiol does not, elevated testosterone levels increase muscle mass. However, there appear to be no human or animal studies testing the hypothesis that 4-AT will produce an anabolic effect.

4-AT is also used by steroid or prohormone users to counteract estrogen level increases caused by aromatization during their steroid cycle. This helps minimize side effects such as gynecomastia
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676




av 6-oxo (4-Androstene-3,6,17-trione )?  hm... høres ikke helt rett ut da 6-oxo skal hjelpe for å unngå gyno, er heller ikke bevist at det er anabolt...

sitat fra wiki:
4-Androstene-3,6,17-trione (4-AT) is a potent irreversible aromatase inhibitor that inhibits estrogen biosynthesis by permanently binding and inactivating aromatase in adipose and peripheral tissue. [4][5][6] Aromatase is responsible for the conversion of testosterone to estradiol. Blocking aromatase causes the body to decrease in levels of estradiol, which then results in increase of LH and consequently, testosterone. Since testosterone has myotropic activity and estradiol does not, elevated testosterone levels increase muscle mass. However, there appear to be no human or animal studies testing the hypothesis that 4-AT will produce an anabolic effect.

4-AT is also used by steroid or prohormone users to counteract estrogen level increases caused by aromatization during their steroid cycle. This helps minimize side effects such as gynecomastia

Nei, jeg vet det, synes også det er rart. Men brukte ikke noe annet og jeg hadde ikke gyno før jeg tok det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!