Skrevet av Emne: Regler på treningsstudio  (Lest 27576 ganger)

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Regler på treningsstudio
« #135 : 18. januar 2010, 16:48 »
Er jo en forskjell på å rydde etter seg og rydde imens. Særlig om man faktisk skal bruke skivene man har på gulvet neste sett.
siste del var ment generelt, enig i det du sier.

Utlogget Zuul

Sv: Regler på treningsstudio
« #136 : 18. januar 2010, 20:13 »
Ja, gleder meg forsåvidt, men er noe skeptisk med tanke på at det først og fremst skal handle om nye unge ghostbusters... men får håpe at de gamle er involvert like så mye som hardbarka veteraner. Ivan Reitman skal jo heldigvis regissere Cheesy

Det var det første prosjektet, men nå virker det mer som om det går mot en helt annen film. alle de tre originale ghostbusterene, Murray, Akroyd og Ramis, er nå offisielt ombord, sammen med Ernie Hudson. og ryktene går om at både Sigourney og Rick Moranis skal tilbake også.

Utlogget KenJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

  • Bedre sent enn aldri.
Sv: Regler på treningsstudio
« #137 : 18. januar 2010, 20:17 »
Det var det første prosjektet, men nå virker det mer som om det går mot en helt annen film. alle de tre originale ghostbusterene, Murray, Akroyd og Ramis, er nå offisielt ombord, sammen med Ernie Hudson. og ryktene går om at både Sigourney og Rick Moranis skal tilbake også.

Jau, fått med meg at gamlekara skal være med, men ikke at de hadde skrapa den første versjonen, good news indeed!!! Cheesy hehe, kan ikke tenke meg til at Moranis har så mye bedre ting å ta seg til nei Tongue

Utlogget Zuul

Sv: Regler på treningsstudio
« #138 : 18. januar 2010, 20:21 »
Jau, fått med meg at gamlekara skal være med, men ikke at de hadde skrapa den første versjonen, good news indeed!!! Cheesy hehe, kan ikke tenke meg til at Moranis har så mye bedre ting å ta seg til nei Tongue

Må sikkert ha litt arbeid mens han venter på sin neste film: Kjære, jeg krympet, forstørrer, krympet i gjen, bredda, smalna og reduserte barna til 2D

Utlogget KenJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

  • Bedre sent enn aldri.
Sv: Regler på treningsstudio
« #139 : 18. januar 2010, 21:40 »
Må sikkert ha litt arbeid mens han venter på sin neste film: Kjære, jeg krympet, forstørrer, krympet i gjen, bredda, smalna og reduserte barna til 2D

Må ikke glemme bikkja, katta og undulaten... Kommer vel en reboot av de filmene også snart Tongue

Utlogget KNOKKEL_RAMBO

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

Sv: Regler på treningsstudio
« #140 : 25. februar 2010, 22:55 »
det er vel ingen spesielle regler på et treningsstudio, så lenge man benytter vanlig folkeskikk og oppfører seg som folk så går det meste greit.  Smiley
som barn gledet jeg meg til og bli voksen, nå gleder jeg meg til jeg blir stor...

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Regler på treningsstudio
« #141 : 25. februar 2010, 23:00 »
Ikke gjør gjentatte forsøk på å prøve å prate med folk som har med seg iPod eller annen mp3-spiller Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!