Skrevet av Emne: mat før og etter kardio trening  (Lest 11689 ganger)

Utlogget HIT

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

Sv: mat før og etter kardio trening
« #15 : 24. januar 2010, 01:13 »
Godt nytt år. Smile

Skal du gjøre Kardio trening for forbrenning er et av de beste alternativene å gjøre kardio før frokost og før du spiser noe mat, dette fordi da brenner du mer fett, spiser du først å gjør kardio etter på brenner du det du spiser..ikke bra for å forbrenne fett som er lagret på kroppen.Når du kommer hjem etter en rask gå tur med puls på 65-70% av maks puls spiser du frokost. Kardio trening i ca 30-60 minutter vi være gunstig for å brenne fett.

Det andre alternativet som er et bra tidspunkt å gjøre cardio trening på er rett etter styrke trening. da spiser du ikke noe før du er ferdig med cardio treningen. Rett etter kardio treningen anbefaler jeg da protein og carbo shake.

Lykke til

Martin "Leangains" Berkhan

" Never attempt to train yourself into a caloric deficit. Don't spend hours on the treadmill. Diet comes first, cardio second. The dumbest fat loss strategy ever devised is used by people that wake up early in the morning before going to work to do cardio and follow that up with "recovery shake." Congratulations, you just wasted two hours of your life. Cardio is good for cardiovascular health, but most people use cardio as a fat loss tool - and force themselves through regimens that aren't very conducive to their daily routine (or mental sanity). Next time, skip the shake and the cardio. Sleep two hours longer, but skip breakfast and fast until lunch time. This way you can create the same caloric deficit with the added bonus of feeling more rested and having saved more time. You'll be much better off. "

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: mat før og etter kardio trening
« #16 : 24. januar 2010, 01:24 »
Martin "Leangains" Berkhan

" Never attempt to train yourself into a caloric deficit. Don't spend hours on the treadmill. Diet comes first, cardio second. The dumbest fat loss strategy ever devised is used by people that wake up early in the morning before going to work to do cardio and follow that up with "recovery shake." Congratulations, you just wasted two hours of your life. Cardio is good for cardiovascular health, but most people use cardio as a fat loss tool - and force themselves through regimens that aren't very conducive to their daily routine (or mental sanity). Next time, skip the shake and the cardio. Sleep two hours longer, but skip breakfast and fast until lunch time. This way you can create the same caloric deficit with the added bonus of feeling more rested and having saved more time. You'll be much better off. "


Martin Berkhan er ikke så stor som Tommi og jeg har ikke sett ett bilde av han der han er lavere enn cirka 5%, så dette kan vi avskrive som sub-optimalt.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
Sv: mat før og etter kardio trening
« #17 : 24. januar 2010, 15:37 »
Martin Berkhan er ikke så stor som Tommi og jeg har ikke sett ett bilde av han der han er lavere enn cirka 5%, så dette kan vi avskrive som sub-optimalt.

Word.
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: mat før og etter kardio trening
« #18 : 24. januar 2010, 15:51 »
cardio trening kan gjøres på andre tider også ,men er ikke det beste , si hva du vil men få se et bilde av deg beef i super ultra rippet form da og vis at det fungerer .har aldri sett han beef fyren i super shredded form da eller har du....dere ass skal forhøre dere med amatører, ja bare kjør det løpet men tenk etter jeg har hatt 55 show som kroppsbygger og ble kåret i musclemag for mest ripped gluteus gjennom tidene i 30 år...vel jeg  trenger ikke si mer, slutt med svada piss. ha en god dag husk at jeg har snakket med de beste trenerene i verden inkludert milos, chad, haney ramod og charles glass og utdannelse der i usa....orker ikke krangle med amatører .....spis is og bli tynn,,,,hør på onkel amatør   he he.... biggrin
Mvh
Tommi

No offence, du er sikkert veldig stor og greier, men det der var bare latterlig. Leser flere innlegg av deg her inne hvor du stort sett bare argumenterer med at "jeg er den beste i ditt og datt, så hør på meg, jeg vet best" når andre her inne (f.eks beefcake) viser til reelle og seriøse studier.. Det er tydelig at du sitter med mye kunnskap, men å komme med innlegg som det over blir for dumt for meg, jeg vil nesten gå så langt som å si at du driter deg ut.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: mat før og etter kardio trening
« #19 : 24. januar 2010, 16:01 »
Er ikke Tommi besvarer i Treningsforum magasinet? Vil dere i teamet bak ha folk med sånn forumetikette til å besvare lesere i bladet dere satser på?
For øvrig helt enig i at det var et flåsete innlegg.
Forferdelig nedlatende og barnslig holdning i min mening.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: mat før og etter kardio trening
« #20 : 25. januar 2010, 20:22 »
Nå er det heldigvis slik at Kikki leser all korrektur i Treningsforum magasinet ...

Grin

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: mat før og etter kardio trening
« #21 : 25. januar 2010, 20:40 »
Hm, vi kan vel si at det er flere veier til et mål, og vi responderer ikke alle helt likt på diett og cardio.
Man må nesten bare prøve og se hva som fungerer best for en selv Smiley

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: mat før og etter kardio trening
« #22 : 25. januar 2010, 20:45 »
cardio trening kan gjøres på andre tider også ,men er ikke det beste , si hva du vil men få se et bilde av deg beef i super ultra rippet form da og vis at det fungerer .har aldri sett han beef fyren i super shredded form da eller har du....dere ass skal forhøre dere med amatører, ja bare kjør det løpet men tenk etter jeg har hatt 55 show som kroppsbygger og ble kåret i musclemag for mest ripped gluteus gjennom tidene i 30 år...vel jeg  trenger ikke si mer, slutt med svada piss. ha en god dag husk at jeg har snakket med de beste trenerene i verden inkludert milos, chad, haney ramod og charles glass og utdannelse der i usa....orker ikke krangle med amatører .....spis is og bli tynn,,,,hør på onkel amatør   he he.... biggrin
Mvh
Tommi


Der sa du det, hehe! Grin Tongue
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!