Sterk curl, hehe. Kjører du aldri pyramidesett?
Logg litt mat da! Så folk kan hente litt inspirasjon

Nei, har stålkontroll på mengde og intensivitet under løft, så jeg vet akkurat hvor mye som kreves for å ta ut en spesiell muskel 100%. Siden jeg vet dette blir alltid den siste repitisjonen ekstremt tung, men den SKAL opp

Spesielt nå under økningen.
Har kjørt litt pyramide med chins og dips, men nå er jeg så sterk i dips at jeg kjører heller med vekter mellom bena siden jeg klarer altfor mange med kroppsvekt.
Chins kutter jeg ut til jeg LETT tar 90+ i nedtrekk, blir feil med chins i programmet mitt nå siden jeg kun klarer 6 korrekte, så er det stopp.
Maten ja, 2.5 gram protein per dag og MYE ekstra av alt annet

3000 kalorier + og null kardio.
Jeg stusset også på at jeg har gått opp 4.7 kilo på 6 uker, men dette er ikke noe problem, har snakket med flere profesjonelle og det er mye vann jeg har å trekke siden jeg har vært så lenge på deff

Jeg vet at på 87 kilo er jeg relativt i toppform, så tar ikke mange ukene før jeg er tilbake

Kanskje den nye toppformen blir 90 kilo etter byggemåndene.
En vanlig ukedag ser slik ut:
Frokost1 servering whey tech
havregryn og nøtti frutti
Tran
Lunsj1 grov baguette med karbonadekaker, masse salat og mix i denne.
Før trening400 gram karbonadedeig i taco, halv pose nachos, lettost, mye salat, mais.
Etter trening1 servering whey tech, 2 never nøtti frutti
Ettermiddag/kveld400 gram karbonadedeig i taco, halv pose nachos, lettost, mye salat, mais.
Kan booste med litt nøtti frutti på kveldene også hvis jeg føler for det

Ryggen føles forresten veldig bra etter 2 uker med knebøy, ingen problem så langt så fortsetter økningen.