Skrevet av Emne: Lise is back in the game!  (Lest 42200 ganger)

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - oppsummering av RYP s. 9!
« #135 : 25. mars 2010, 18:04 »
Må bare tilføye at jeg ELSKER å være i Trondheim igjen! I dag tok jeg bilen og kjørte til Åre, bare sånn fordi jeg kjeda meg, og handla tequila og 6 L vin til 500 norske kr! Og 1 kg. baconpakker!! SICK. Blir ei sabla god påske Grin
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget Mr.LT

• Forumavhengig
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

« #136 : 25. mars 2010, 18:10 »
Tequila og en kilo bacon hørtes jo digg ut.... Shocked

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #137 : 29. mars 2010, 14:01 »
Påsketrening:
Skitur på fjellet fra 12-1730. Vi gikk ikke i skispor, det var skare så gikk fint, men det var veldig glatt Tongue Fin stigning opp på fjellet, blei skikkelig varm i trøya. Konkurranseinstigt anyone? Tongue Hadde pause fra 2 til halv 4, med skihoppkonk. Kjempegøy!! På veien hjem var det rimelig bratt og rart, så jeg ramla hele tiden. Faktisk mer slitsomt å kjøre nedover iom at jeg bare ramla inni snøhauger hele tiden Tongue Helt umulig å stå på det føret.. haha. Kjempesliten etterpå, godt med en påske-Dahls da, ja Smiley
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #138 : 07. april 2010, 10:22 »
Hjemme fra påskeferie!
Påska har blitt brukt til skigåing, spising, fisking, masse alkohyler og turgåing.
Var først på hytta til ei venninne med gamlegjengen, men desverre ble 9 av 10 smittet med farang og lignende, så formen var laber etter turen. Siden jeg aldri har hatt det, eller sjeldent blir syk (bank i bordet), så har jeg ikke blitt sengeliggende, men jeg har vært ganske dårlig i magen selv. Så var uggen resten av ferien...

Faktisk veldig deilig å gå ute i vårsola. Vi har hytte på kanskje det mest primitive stedet i hele Trøndelag, her snakker vi 3 km lang øy. No joke. Så det ble noen turer frem og tilbake til turboksen Tongue hehe
Men MAKAN til god og frisk luft! I tillegg gikk vi turer på kveldene for å se på stjernene  :Smiley Men det er jo mye klarere himmel så langt ute på sjøen, enn det er i byen. Stjerneskudd så vi også!
MEN jeg har savnet treningssenteret selv om det er deilig å gå ute  :Smiley

Legger til et bilde av den deilige kaka jeg lagde i påska Cheesy

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #139 : 07. april 2010, 10:34 »
Trening 7 april 2010

Onsdag kl 0900
Jævlig kjip start på dagen. Kom med flyet seint i gårkveld, og la meg ikke før 3. Sov veldig lite (noe som er typisk meg hvis jeg skal opp tidlig dagen etter...) og klokka ringte 0700. Litt småuggen form, men gikk til skolen 0830, klar for en ny dag. OG SÅ HADDE VI FRI Huh Æsj! Så, da var det jo egentlig ingenting annet å gjøre enn å dra på trening. KLOKKA 9!

Litt sånn snål trening i dag, skal starte med et spennende nytt program på mandag så får vel bare loke rundt i dag og fredag Tongue
---
Oppvarming:
30 min rask gange
20 min løping på tredemølle, 4.5 km
2 min på ellipse Tongue

Knebøy
10 x stanga
10 x 50
10 x 50

Markløft
10 x 50

Skråbenk
10 x 6
10 x 12
10 x 12
5 x 6 og heeeeer mista jeg all piffen... Tongue

Nedtrekk
10 x 33

Roing
10 x 32,5

Arnold
10 x 9
10 x 9

Biceps
10 x 9

Franskpress
10 x 8

Skrå-magemuskler med vektkule på 20 kg x 10 rep på hver side
Gadd ikke planken eller noe

FOR ei hæsli økt!
Skikkelig svimmel og ugg uggesen etterpå, så gikk bare hjem. Skulle egentlig innom jobb men gadd ikke det heller. Nå skal jeg bare ligge i senga og "lese" hele dagen. Muligens se tv.  dry

Utlogget Doit!Doit!

• Superavhengig
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

• Ain't Nothing To It But To Do It
« #140 : 07. april 2010, 10:58 »
hehe snodig dag indeed Grin den kaken var det verdens beste med sjokolade vri?
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #141 : 08. april 2010, 22:15 »
hehe snodig dag indeed Grin den kaken var det verdens beste med sjokolade vri?

Hehe, ja.
Nei, det er SNICKERSKAKE Cheesy Verdens beste kake, mamma sin oppskrift

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #142 : 08. april 2010, 22:28 »
Vel vel, da har jeg tatt frem målebåndet.
Jeg har egentlig utsatt og utsatt. Jeg har et anstrengt forhold til vekt og målebånd, men la gå. Kanskje jeg har vektrofobia, eller noe  Huh Tongue

Man kommer kanskje ikke så langt med å si at man har fått kommentarer av venner og slikt, men for meg har det vært veldig hyggelig. Blant annet at jeg har fått finere bein, og at rumpa mi har blitt nice. Den siste var egentlig et stort YEY fordi jeg har ALLTID syns at jeg har så liten rumpe Tongue Har prøvd MANGE øvelser for rumpe før, og endelig merker jeg at noe fungerer, i tillegg til de andre Tongue hehe..

I tillegg skulle ei venninne hjelpe meg med å ta på en kjole, for jeg hvis jeg skal bruke den har jeg alltid den med meg i en pose slik at hun kan lukke den for meg. MEN! Sist gang jeg skulle ha den på nå sa hun "jøss, har du tatt av? Den er jo faktisk litt løs". Enda en mental high five for meg.

Ikke at jeg akkurat MÅ gå ned så mye, men det er jo gøy å gå ned noen str. når man først er i gang!

Men oooover til målene da. Er ikke heeeelt sikker på å legge ut hvor mye det er i cm, altså selve målene, jeg starter med det som har skjedd:
dumme meg målte bare noen få ting den gangen, men nå har jeg målt alle, for sikkerhetens skyld

Resultater i løpet av 3 mnd
Bryst: minus 5 cm - egentlig ikke noe sjokk, for DET har jeg merket.. Tongue
Under bryst: minus 3 cm
Midje: minus 2 cm - Jeg EIER ikke midje, så dette er vel egentlig flotte greier
Hofter: minus 4 cm

Vet ikke egentlig hva det sier meg, men jeg har jo målt det med samme målebånd, og samme sted, så det stemmer vel sånn ca. HAr vel kanskje ikke mistet så mye fett eller noe, men jeg har strammet opp..

Dessuten har jeg jo ikke vært helt nazi med maten heller, jeg koser meg jo i helgene med alkohol osv.. Blir spennende å se fremover uansett. Jeg skal i allefall fortsette med å spise slik jeg gjør, kanskje litt oftere Tongue

Men hvor ofte "bør" jeg måle?

Rimelig fersk på sånn her måling  what

Utlogget Mr.LT

• Forumavhengig
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

Sv: JDaniels - Målebåndet er tatt fram... s.10
« #143 : 09. april 2010, 15:32 »
Jeg burde sikkert kommentert målene dine nå, og de er jo bra, men kan du legge ut oppskrifta på overnevnte kake?

LT Grin

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #144 : 09. april 2010, 21:59 »
Hæhæ, det er greit Wink Jeg kan den i hodet uansett Tongue
Husk, dette er overhoooode ingen slankekake, bare så det er sagt!

Snickerskake:
5 eggehviter
3 eggeplommer
5 dl sukker
40 Ritz-kjeks
5 dl saltede peanøtter
1 boks kremfløte
1oo g mørk kokesjokolade
2 ss sukker
60 g smør

Ovnen på 200 grader ca
Bunn:
Pisk eggehvitene og sukkeret (5 dl) til en stiv krem, type marengs
Kjør nøttene og kjeksene i en hurtigmikser, men ikke lag det til mel, det er best om det er litt store biter
Blandes sammen og helles i ei langpanne. Dette skal inn i ovnen i ca 15 min, men vær OBS på fargen og form. Den skal være lysebrun, og litt myk. Blir den for hard blir den ikke god

La kaka avkjøles helt, deretter smelt smør på lav varme med sjokoladen. De tre eggeplommene piskes med 2 ss sukker til eggedosis. Dette blandes sammen når sjokoladen og smøret er litt avkjølt.

Del langpanna i to og pisk kremfløte, som skal i mellom. Altså en bunn marengs + krem + marengs. På toppen heller du over sjokoladen. Den er best om den får stå litt kaldt slik at sjokoladen stivner, men den kan godt serveres med én gang Wink

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #145 : 09. april 2010, 22:06 »
Trening 9 april 2010
Litt vanlig trening pluss at jeg testet litt 1RM

Oppvarming: 20 min rask gange + 6 min på ellipse

Knebøy
10 x 40
5 x 50
5 x 60
1 x 70
Føler kanskje at jeg kunne prøvd å økt her, men jeg var alene så turte ikke i tilfelle jeg ikke fikk meg opp

Markløft
10 x 60
5 x 70
3 x 80
1,5 x 90
Vel, her bøyde jeg meg ikke heeeelt ned til gulvet på den siste så regner den som en halv. Tenkte å prøve med 1,25 kg på men nei.. Tongue

Skråbenk
10 x 7
10 x 12
10 x 12
10 x 7

Arnold
10 x 10
10 x 10

Biceps
10 x 9

Franskpress
10 x 9

Div. mage

Rakk ikke mer i dag fordi jeg mått løpe på jobb. I tillegg visste jeg ikke helt om jeg skulle teste flere 1RM, i såfall måtte det bli benk, og da satser jeg på å dra med meg en kompis først Tongue

Nå holder jeg på å lage hundre tusen geleshots til brusdagen min i morgen Cheesy Skal feire med en kompis, selv om jeg egentlig ikke har før på søndag. Det skal i allefall bli ufyselig!  >Cheesy Gleder meg masse!!! Cheesy

Utlogget Riinoo

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

• Et mål av gangen
« #146 : 09. april 2010, 22:08 »
åå.. den kaka di  Angry

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #147 : 09. april 2010, 22:32 »
Snart kan vel du også unne deg slike godsaker  Cheesy Wink

Utlogget Riinoo

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

• Et mål av gangen
« #148 : 09. april 2010, 22:44 »
Tja.. :Smiley

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!