Skrevet av Emne: Lise is back in the game!  (Lest 42195 ganger)

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #90 : 24. februar 2010, 14:35 »
Trening 24 feb 2010
UKE 4, dag 2 i RYP - periode 2

Oppvarming var kort i dag, bare 12 min på ellipse fordi lyset var slått av, så ble ikke noe jogging i dag.

Knebøy
5 x 47
5 x 47
10 x 40

Mark
5 x 52,5
5 x 52,5

Skråbenk
10 x 7
5 x 12
5 x 14
5 x 14
10 x 7

Nedtrekk
5 x 37
5 x 37

Roing
5 x 35
10 x 19

Arnold
5 x 9
5 x 9

Biceps
5 x 10
5 x 10

Franskpress
5 x 8
5 x 8

Mage: Situps, og sånn sidegreier pluss planken i 2 x 1 min   :Smiley

Syyykt sliten av planken i magen, lurer på om jeg skal spare den heeelt til sist. Har liksom aldri brukt å ta planken noe særlig så var litt spennene Tongue

Franskpress går skikkelig greit nå, faktisk veldig overrasket over det Smiley

Teknikktrening på knebøy i dag og, følte at jeg fikk det litt bedre til enn sist i allefall, knær over tær!!!
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #91 : 26. februar 2010, 15:49 »
Trening 26 feb 2010
UKE 4, dag 3 i RYP - periode 2

Oppvarming: 15 min rask gange + 10 min på ellipse, nivå 15

Knebøy
5 x 50
5 x 50
10 x 40

Mark
5 x 55
5 x 55

Skråbenk
10 x 7
5 x 12
5 x 14
5 x 14
10 x 7

Nedtrekk
5 x 38
5 x 38

Roing
5 x 36
10 x 19

Arnold
5 x 10
5 x 10

Biceps
5 x 10
5 x 12  helpme tuuuuuuuuuuuuungt

Franskpress
5 x 9
5 x 9  Grin

Mage
Sidemuskler - 10 x 16kg, 2 sett
Situps for øvre og nedre del
Holde-planken-lengst-konkurranse med en kompis!  woot

Seriøst, jeg dør av bicepscurl. Det går liksom lettere hver gang, men når jeg må øke så havner jeg på rock bottom igjen, føles det ut som.. Men men, vi får se i neste uke hvordan det går!

Franskpressens økning i dag hadde jeg bekymret meg litt for, men det gikk kjempelett!

Det var veldig gøy å trene i dag, ikke så masse folk osv, i tillegg til at jeg trente med en venn. Vi skulle sjekke hvor lenge vi kunne holde planken, og han vant. Blææ..
Vi kjørte 3 runder. Første runde klarte jeg litt over 1 min, mens han tok 2,18  Angry Neste runde tok jeg 1 min igjen, mens han tok 1,15. Og siste runde klarte jeg 45 sek og han tok akkurat 1 min. Dødsslitne etterpå! hehe..

Nå skal jeg vaske leiligheten og sånn til helgen, slappe av litt og deretter på jobb i hele natt Sad
God helg til dere som har fri Tongue hehe
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #92 : 28. februar 2010, 21:35 »
Fin og effektiv søndag, må jeg si Tongue
Har faktisk jogga/løpt ute en liten tur i dag og i tillegg gått litt, så har hatt litt trening i dag ute i kulden.
Flott idé må jeg si, sitter igjen med en forferdelig irriterende hoste og fryser Tongue haha..
Jaja, GODT FOR SJÆLA!  Wink

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #93 : 01. mars 2010, 20:21 »
Trening 1 mars 2010
UKE 5, dag 1 i RYP - periode 2

Slappeste formen ever.. Ufattelig lav energi på trening etter en laaang arbeidsdag og lite mat  Undecided

Knebøy
10 x stanga - teknikk
5 x 50
5 x 50

Mark
5 x 57
5 x 57

Skråbenk
10 x 7
5 x 14
5 x 14
5 x 14
10 x 7

Nedtrekk
5 x 40
5 x 40

Roing
5 x 38
10 x 20

Arnold
5 x 10
5 x 10

...ooooog her forsvant all energien...  Embarrassed
Biceps
5 x 12
4 x 12

Franskpress
5 x 9
5 x 9

Litt halvslappe mageøvelser etterpå og så 20 min rask gange hjem til middag. Herregud, så slapp jeg var i dag. Må huske å ha med 2 lunsjer i mårra  Undecided

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #94 : 03. mars 2010, 17:16 »
Trening 3 mars 2010[/b]
UKE 5, dag 2 i RYP - periode 2

Oppvarming: 20 min på ellipse, litt over 4 km   Smiley I tillegg har jeg vasket intensivt fra 10 - 15 i dag. Både tak og vegger...

Knebøy
5 x 55
5 x 55
10 x 40

Mark
5 x 60
5 x 60

Skråbenk
10 x 7
5 x 14
5 x 14
5 x 14
10 x 7

Nedtrekk
5 x 42
5 x 42

Roing
5 x 40
10 x 21

Arnold
5 x 10
5 x 12

Biceps
5 x 12
5 x 12
5 x 10

Franskpress  Grin
5 x 10
5 x 10

Her går det sykt oppover, blir helt svimmel av uke 6 nesten  Knebøy
Følte at jeg kom meg ganske dypt ned i knebøy i dag, så er ganske fornøyd med det!

Syns starten på denne sangen passer så bra når jeg skal ta knebøy og mark! Håhåhå  Cool

http://www.youtube.com/watch?v=ThKNt-GY1ww#noexternalembed

Utlogget VP

• Superavhengig
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

« #95 : 03. mars 2010, 17:27 »
Vektene kommer seg nå, ja biggrin Funnet ut hvordan du skal trene når denne perioden med RYP er ferdig? Hvordan har kroppsvekten utviklet seg siden du begynte?

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #96 : 03. mars 2010, 17:37 »
Vel vel. Det er jo mange som har ideer, så det er litt vanskelig å finne ut hvem som har mest peiling Tongue
Er ekstremt usikker faktisk, for jeg trives jo med øvelsene i RYP, men jeg vet ikke om jeg orker akkurat det samme programmet en gang til. Vurderer kanskje å trene et splitt-program fordelt på 4 dager, har jo trent man ons fre siden jeg var 16 år liksom Tongue

RYP har jo gjort slik at jeg har lyst til å virkelig trene alle muskelgruppene i kroppen, men jeg vet ikke om det er "bra nok" å trene f.eks. bein bare én gang i uka...  what

Har jo ikke veid meg men jeg tok noen mål med målebånd før jul som jeg skal sjekke etter uke 6. Det blir spennende å se!

Utlogget VP

• Superavhengig
  • Utlogget Utlogget

« #97 : 03. mars 2010, 18:12 »
Vel vel. Det er jo mange som har ideer, så det er litt vanskelig å finne ut hvem som har mest peiling Tongue
Er ekstremt usikker faktisk, for jeg trives jo med øvelsene i RYP, men jeg vet ikke om jeg orker akkurat det samme programmet en gang til. Vurderer kanskje å trene et splitt-program fordelt på 4 dager, har jo trent man ons fre siden jeg var 16 år liksom Tongue

RYP har jo gjort slik at jeg har lyst til å virkelig trene alle muskelgruppene i kroppen, men jeg vet ikke om det er "bra nok" å trene f.eks. bein bare én gang i uka...  what

Har jo ikke veid meg men jeg tok noen mål med målebånd før jul som jeg skal sjekke etter uke 6. Det blir spennende å se!
Støtter egentlig Bjørn sin idé om 5x5. Men et alternativ kan jo være en to-split/overkropp-underkropp-split 4 dager i uken.

Hva tror du selv da? har du ønsket å legge på deg eller å ta av? Ser du noe i speilet, større muskler f eks? Smiley

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #98 : 03. mars 2010, 19:12 »
Ja, leste litt om det programmet Bjørn nevnte men jeg følte ikke jeg skjønte så alt for mye om det. Skummet bare over det da, så får vel sette meg skikkelig inn i det før jeg bestemmer meg.

Likte alternativet ditt og da, noe sånt jeg kunne tenkt meg egentlig. Huff, vanskelig Tongue

Altså, jeg syns jo det er vanskelig å se selv hvor mye som har skjedd på 12 uker, men jeg får jo en del komplimenter av folk jeg kjenner så det må jo ha skjedd noe  Huh

Eneste jeg VET er at jeg hadde ikke noen muskel på utsiden av låret før, det har jeg nå (strengt talt ikke huge, men alt til sin tid Wink I tillegg til den søte muskelen på baksiden av lårene. Jeg har jo kun hatt løpetrening før, så det var vel egentlig bare legger der før Tongue

Jeg har lyst til å få fine armer, altså sånn at man ser at de er trent. Symmetrisk. Det er mine mål i første omgang

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #99 : 03. mars 2010, 19:18 »
Hvis jeg skal gi et eksempel vil jeg i allefall ha en slik overkropp, etter hvert.

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #100 : 05. mars 2010, 23:21 »
Atlså.. ble ingen trening i dag, skammelig. Men var ute i går (kanontur) etter en laaaang arbeidsdag og er meget redusert i dag. Har holdt meg unna junken da, men likevel. Kommer sterkere tilbake i morgen.

Huff.. Trening på en lørdag... Blæh

Utlogget VP

• Superavhengig
  • Utlogget Utlogget

« #101 : 05. mars 2010, 23:25 »
Er så sinnsykt redusert i dag jeg også! Var du på skotten?

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #102 : 06. mars 2010, 00:21 »
Begynte å drikke ganske sent (og intensivt) så er ikke så rart jeg bare ligger her i hele dag Tongue hehe.
Nei, i går var jeg på Feliz. Va du på skotty?

Utlogget VP

• Superavhengig
  • Utlogget Utlogget

« #103 : 06. mars 2010, 00:37 »
Var innom en liten tur bare. Var VM i shotting på nachet da. Feliz er for østlandshomoer? Aldri vært der

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #104 : 06. mars 2010, 01:12 »
Haha! Vant du eller? Ganske keeg på Feliz ja, men likevel så gøy. Man kan liksom ikke ha på fin kjole på skot. Så passa seg ikke

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!