Skrevet av Emne: Lise is back in the game!  (Lest 41930 ganger)

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #105 : 06. mars 2010, 15:30 »
Trening 6 mars 2010
UKE 5, dag 3 i RYP - periode 2

Oppvarming: 15 min rask gange og  20 min løpeintervall.

Knebøy
5 x 57,5
5 x 57,5
10 x 40

Mark
5 x 62,5
5 x 62,5

Skråbenk  Grin
10 x 7
5 x 14
5 x 14
5 x 16 Grin !!
10 x 7

Nedtrekk
5 x 44
5 x 44

Roing
5 x 41
10 x 20

Arnold
5 x 10
5 x 12

Biceps
5 x 12
5 x 12

Franskpress
5 x 10
5 x 10

Kanonøkt i dag føler jeg, hadde sovet godt i natt og var fit for fight! Eneste jeg sliter med er den jækla bicepsøvelsen, som jeg mener jeg har nådd mitt absolutte maks på for tiden. Jeg klarer ikke mer enn 12 på denne, ikke sjans. Får se hvordan det går i neste uke, men jeg makter ikke mer. Det bare sier stopp Tongue

Men over til noe kult! Jeg perset i skråbenk i dag, med 16 kg hantler i begge hendene. Måtte psyke meg litt opp da, hørte på en god beat på iPoden i en stund før jeg begynte. Trodde aldri jeg skulle klare det, faktisk, for 14 er litt tung syns jeg. Men uansett så klarte jeg det Wink FLOTT  Grin

God helg til alle sammen, jeg skal forøvrig tilbringe kvelden og natta på jobb Wink
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP - pers i skråbenk s.8!
« #106 : 08. mars 2010, 17:11 »
Trening 8 mars 2010
Uke 6, dag 1 i RYP - periode 2

Oppvarming på ellipse

Knebøy
10 x stanga
5 x 58
5 x 58
10 x 40

Mark Pers  Grin
5 x 65
5 x 65

Skråbenk
10 x 9
5 x 16
5 x 16
4 x 16
10 x 9

Nedtrekk
5 x 47
5 x 47

Roing
5 x 43
10 x 23

Arnold
5 x 12
5 x 12

Biceps
5 x 12
5 x 12

Fransk
5 x 10
5 x 10

Vel vel, pers i mark i dag da Smiley Det er jo flott! hehe.
Klarte ikke 13 kg på biceps i dag, sliter enda med 12 så det blir vel så jeg stanser der..  Undecided Litt vemodig men armene klarer det rett og slett ikke  Huh Jaja.
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget Bue

• Aktivt medlem
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

« #107 : 08. mars 2010, 17:27 »
Gratulera med pers  Smiley Stå på viare!

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #108 : 08. mars 2010, 17:46 »
Tusen takk  Cheesy

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP - pers s.8!
« #109 : 10. mars 2010, 13:11 »
Trening 10 mars 2010
UKE 6, dag 2 i RYP - periode 2

Oppvarming:
20 min rask gange
10 min løping
5 min på ellipse

Knebøy
10 x 30
5 x 60
5 x 60
10 x 40

Mark pers  Grin
5 x 67,5
5 x 67,5

Skråbenk
10 x 7
5 x 16
5 x 16
5 x 16
10 x 7

Nedtrekk
5 x 47
5 x 47

Roing
5 x 45
10 x 26

Arnold
5 x 12
5 x 12

Biceps
5 x 10
5 x 10

Fransk
5 x 10
5 x 10

Mage:
Planken 1 min x 2 sett
Div situps for øvre og nedre
Sidemusklene på den hengegreia, økte til 20 kg denne gangen. 2 ganger på hver side  Grin

Kjenner at det er viktig med skikkelig energinivå på sise uka i RYP, det er veldig slitsomt med mark og knebøy om man ikke har spist nok! Hvis man ramler av allerede der er man screwed! Tongue
Måtte justere ned på biceps i dag, så i stedet for 14 (!!!) kg tok jeg 10. Det er en mye mer passende vekt for meg akkurat nå.

Skråbenk gikk mye lettere i dag da, så det var veldig gøy!

Fikk faktisk prata med ei jente på trening i dag. Er ikke så veldig mange jenter der akkurat, men hu virker som hu trener ganske seriøst. Hun har i allefall et bra program! Det var ganske koselig Smiley

På fredag er det siste dag med RYP! Gleder meg Cheesy

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP - pers s.8!
« #110 : 13. mars 2010, 00:19 »
Trening 12 mars 2010
UKE 6, dag 3 i RYP - Siste dag!!! Andre periode

Oppvarming: 20 min rask gange + 18 min på ellipse

Knebøy
5 x 63
5 x 63

Mark  Grin Grin Grin Grin Grin Grin
5 x 70 !
Og så plutselig fikk jeg ånden over meg og slo til med hele:
10 x 70 Grin

Skråbenk
10 x 6 seff ingen andre der, de ligger jo strødd over senteret.. dry
5 x 16
5 x 16
5 x 16
10 x 6

Nedtrekk
5 x 50
5 x 50

Roing
5 x 45
10 x 25

Arnold
5 x 12
5 x 12

Biceps
5 x 10
5 x 10

Fransk
5 x 10
5 x 10

Og deretter mage.

Ja, da var jeg ferdig med runde 2 med RYP. Føler jeg har fårr en kjempefremgang iom at jeg aldri hadde tatt en eneste mark før programmet startet første gang for 13 uker siden.

Jeg liker jo de fleste øvelsene i RYP, men det hadde jo vært gøy å prøvd skikkelig benk også.
Har lekt litt med tanken om splitprogram med bein mandag og torsdag, og overkropp tirsdag og torsdag, men jeg vet ikke enda... I tillegg må jeg jo finne frem øvelser som passer til meg og mine mål, samt hvordan øking jeg skal ha hver uke osv.. Masse å sette seg inn i!

Skal sjekke hva målebåndet sier etter friuka som er neste uke. DET BLIR SPENNENDE!

Ha ei fin helg folkens! I mårra skal det feires Wink

Utlogget VP

• Superavhengig
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

Sv: JDaniels - RYP - pers i mark! s.8
« #111 : 13. mars 2010, 13:32 »
Bra mark Thumbsup Hvorfor vente til etter friuka med å sjekke? Sjekk det heller nå Smiley Kan også være greit å finne et fast tidspunkt å sjekke på, f eks på morgenen før du har spist, slik at forutsetningene skal være så like som mulig hver gang.

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #112 : 13. mars 2010, 13:49 »
Bra mark Thumbsup Hvorfor vente til etter friuka med å sjekke? Sjekk det heller nå Smiley Kan også være greit å finne et fast tidspunkt å sjekke på, f eks på morgenen før du har spist, slik at forutsetningene skal være så like som mulig hver gang.
Takk takk Smiley
Vet ikke, bare tenkte på at det var ETTER 6 uker med ryp og friuka. Må skaffe meg bånd da.
Men jeg har ikke målt noe særlig rundt annet enn hofte, bryst og midje da, for det var i anledning klesbestilling Tongue hehe. Men jeg SER jo forandinger på beina, herregud, det er jo fantastisk Smiley

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #113 : 16. mars 2010, 00:51 »
Trening 15 mars 2010

Cardio: 30 min rask gange, 30 min løping og litt elipse..
Magetrening all mass!
Rakk ikke noe mer i dag fordi jeg måtte på jobb, seff. Deilig å løpe litt da, løp 6 km Smiley

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #114 : 17. mars 2010, 20:09 »
Ingen trening i dag fordiiii jeg fikk meg TATTIS Wink wohooo

Utlogget Doit!Doit!

• Superavhengig
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

• Ain't Nothing To It But To Do It
« #115 : 17. mars 2010, 20:13 »
grattis Grin hva du tok?

forresten gikk det greit med progresjonen gjennom alle 6 ukene?
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #116 : 17. mars 2010, 21:39 »
Tok en søt svale på underarma i litt farger på Lets Buzz. Kjempeflott sted! Første tattis da, så starta litt forsiktig Smiley

JA, jeg har funnet ut at mark er øvelsen for meg, altså. Jeg hadde tydeligvis mer inni meg siden jeg bare knuste til med 10 rep på siste vektøkning. Biceps plages jeg mest med, og det irriterer, men nå var jeg ganske fersk der uansett så kan vel ikke vente noe annet. Resten av øvelsene gikk som smurt!
Skal reise hjem til Trondheim neste uke så blir ikke noe skikkelig program før etter påske.

Har lyst til å kjøre man, tirs, tors og fre men jeg jobber jo alltid på tirsdag og torsdag etter skole så det ødelegger jo alt! Så må vel bare slå meg til rette med man ons fre, men da fungerer jo ikke splittprog jeg hadde sett for meg! Sykt irriterende!

Dessuten er jeg rimelig uviten til å lage et eget program, og en jeg jobber med er bare negativ til alle forslagene mine sålangt Tongue Såååå..

Av latskap er det nesten slik at jeg bare tenker RYP en gang til, men aah.. hadde litt lyst på et mer utviklet program, if u see what I mean.

Utlogget Doit!Doit!

• Superavhengig
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

• Ain't Nothing To It But To Do It
« #117 : 17. mars 2010, 22:05 »
Tok en søt svale på underarma i litt farger på Lets Buzz. Kjempeflott sted! Første tattis da, så starta litt forsiktig Smiley

JA, jeg har funnet ut at mark er øvelsen for meg, altså. Jeg hadde tydeligvis mer inni meg siden jeg bare knuste til med 10 rep på siste vektøkning. Biceps plages jeg mest med, og det irriterer, men nå var jeg ganske fersk der uansett så kan vel ikke vente noe annet. Resten av øvelsene gikk som smurt!
Skal reise hjem til Trondheim neste uke så blir ikke noe skikkelig program før etter påske.

Har lyst til å kjøre man, tirs, tors og fre men jeg jobber jo alltid på tirsdag og torsdag etter skole så det ødelegger jo alt! Så må vel bare slå meg til rette med man ons fre, men da fungerer jo ikke splittprog jeg hadde sett for meg! Sykt irriterende!

Dessuten er jeg rimelig uviten til å lage et eget program, og en jeg jobber med er bare negativ til alle forslagene mine sålangt Tongue Såååå..

Av latskap er det nesten slik at jeg bare tenker RYP en gang til, men aah.. hadde litt lyst på et mer utviklet program, if u see what I mean.

ja bra og starte med mindre safe tattis:)

imponerenes at alle 6 ukers progresjon gikk smurt grattis på den, er ganske mange som sliter ihvertfall med 1-2 av øvelsene på slutten:) imponerenes:)

du er student en plass el? siden du skulle hjem til th for ferie..?

ser den med at jobben kom litt iveien for et splitt program, men finnes avanserte fullkrops også:) dog er ryp en formula som funker såpass bra at blir gjerne ikke fullt så vits og begynne med fancy andre versjoner..men hvis du absolutt vil prøve noe nytt så kan du jo søke litt på HIT(high intensity training) dette kan man gjøre på man-ons-fre
http://www.motleyhealth.com/fitness_and_strength/strength/high-intensity-training-routines-hit
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #118 : 18. mars 2010, 01:15 »
ja bra og starte med mindre safe tattis:)

imponerenes at alle 6 ukers progresjon gikk smurt grattis på den, er ganske mange som sliter ihvertfall med 1-2 av øvelsene på slutten:) imponerenes:)

du er student en plass el? siden du skulle hjem til th for ferie..?

ser den med at jobben kom litt iveien for et splitt program, men finnes avanserte fullkrops også:) dog er ryp en formula som funker såpass bra at blir gjerne ikke fullt så vits og begynne med fancy andre versjoner..men hvis du absolutt vil prøve noe nytt så kan du jo søke litt på HIT(high intensity training) dette kan man gjøre på man-ons-fre
http://www.motleyhealth.com/fitness_and_strength/strength/high-intensity-training-routines-hit

Studerer i Bergen ja, så skal endelig reise hjem en tur til Trondheim.

Skal sjekke ut linkene asap!

Må jo si at jeg syns knebøy ble litt tungt på slutten og, men det er vel mest fordi jeg ikke hadde rett teknikk første omgangen med RYP, så ble vel litt feil der tenker jeg.

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #119 : 18. mars 2010, 01:18 »
Det så veldig interessant ut! Men hvordan vet jeg egentlig hvilke vekter jeg skal ta på hvert sett? Det er egentlig det som er litt bekymringsverdig hos meg, for jeg aner jo ikke..  what

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!