Skrevet av Emne: Lise is back in the game!  (Lest 42198 ganger)

Utlogget Doit!Doit!

• Superavhengig
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: JDaniels - RYP - pers i mark! s.8
« #120 : 18. mars 2010, 01:44 »
trønder i bergen by ja det liker vi Grin
truffet endel trøndere de FÅ Tongue gangene jeg er ute på party i bergen by, kjekke folk dere Grin

angående vektene ja, i HIT er det jo bare trene til du ikke klarer en mere reps i alle øvelsene som gjelder(i de versjonen jeg har lest)

oppsettet blir jo 2 øvelser pr muskel, f.eks bryst
benkpress:
3 sett: 10-8-6 eller juster til hva du foretrekker, så lenge settene går uten pause til du er tom
flyes: samme

det skal sies at det er ganske hardt og egner seg best som variasjon kun for noen uker gjerne for og booste styrken litt ekstra

jeg ville mikse det opp litt selv da, fullkropps med egen HIT dag, en dag lavreps ren styrke økt og en høyreps eller isolasjon. eventuellt noen uker av hver om gangen..variasjon for og holde progresjon og motivasjonen oppe er jo viktigst Grin
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Yes, Im a girl
« #121 : 18. mars 2010, 02:06 »
trønder i bergen by ja det liker vi Grin
truffet endel trøndere de FÅ Tongue gangene jeg er ute på party i bergen by, kjekke folk dere Grin

angående vektene ja, i HIT er det jo bare trene til du ikke klarer en mere reps i alle øvelsene som gjelder(i de versjonen jeg har lest)

oppsettet blir jo 2 øvelser pr muskel, f.eks bryst
benkpress:
3 sett: 10-8-6 eller juster til hva du foretrekker, så lenge settene går uten pause til du er tom
flyes: samme

det skal sies at det er ganske hardt og egner seg best som variasjon kun for noen uker gjerne for og booste styrken litt ekstra

jeg ville mikse det opp litt selv da, fullkropps med egen HIT dag, en dag lavreps ren styrke økt og en høyreps eller isolasjon. eventuellt noen uker av hver om gangen..variasjon for og holde progresjon og motivasjonen oppe er jo viktigst Grin
Bor du i Bergen du og da eller? JA, syns det er ganske få trøndere her egentlig, jeg møter ikke på så mange... Ganske trivelig Smiley

Syns det hørtes skikkelig interessant ut det HIT programmet, da kan jeg jo trene noe annet for en gang skyld (altså øvelsene..). Må vel sikkert teste litt først fordi jeg har f.eks aldri tatt en eneste fly i hele mitt liv Tongue haha
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget Doit!Doit!

• Superavhengig
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

• Ain't Nothing To It But To Do It
« #122 : 18. mars 2010, 02:19 »
Bor du i Bergen du og da eller? JA, syns det er ganske få trøndere her egentlig, jeg møter ikke på så mange... Ganske trivelig Smiley

Syns det hørtes skikkelig interessant ut det HIT programmet, da kan jeg jo trene noe annet for en gang skyld (altså øvelsene..). Må vel sikkert teste litt først fordi jeg har f.eks aldri tatt en eneste fly i hele mitt liv Tongue haha

yeppers bor i bergen vettu, bra du trives her og da Grin

ja med HIT velger du selv 2 øvelser pr muskel så har litt frihet, så man måå ikke ta flyes hehe
men den er en fin øvelse.

kan sende noen bedre linker til deg endag, nå er jeg i sengs halveis i drømmeland så minnet over hvor de beste oppsettene er  så som så Cool
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #123 : 19. mars 2010, 00:20 »
yeppers bor i bergen vettu, bra du trives her og da Grin

ja med HIT velger du selv 2 øvelser pr muskel så har litt frihet, så man måå ikke ta flyes hehe
men den er en fin øvelse.

kan sende noen bedre linker til deg endag, nå er jeg i sengs halveis i drømmeland så minnet over hvor de beste oppsettene er  så som så Cool
JA, trives kjempegodt her altså. Ble ganske lei av Trondheim..
Jeg vil faktisk ta flyes, jeg syns det er en sinnsykt kul øvelse! Så det går jo greit, men må lære meg den skikkelig først Wink

Ja, jeg er åpen for all info jeg, så bare send når du har tid! Cheesy
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #124 : 21. mars 2010, 15:30 »
Tidenes treningsuke! NÆT

ALT for dårlig tid den uka her, men neste uke blir bedre, sett bort fra at jeg bare kan trene på mandag Tongue Da blir det treningsfri, i allefall fra vektløfting, men blir masse skigåing og turing i påska. Jeg elsker å fiske og på hytta har vi sikkert TIDENES største torsker, så blir vel litt drakamp der tenker jeg Wink

Ellers har jeg hatt ei fin uke, virkelig koselig med hyggelige kommentarer fra folk på jobb om formen for tia. Har egentlig alltid hatt ganske liten ræv, men "hængaren" har kommet seg betraktelig etter RYP-omgangene. DET kan vi like.

Håper alle har hatt ei fin helg!

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #125 : 22. mars 2010, 15:29 »
Trening 22 mars 2010

Sjekket nye 10 RM, bare sånn.. likevel Tongue

Cardio: 15 min rask gange, 15 min løping, 10 elipse

Knebøy
10 x stanga
10 x 50
10 x 55

Markløft
10 x 60
10 x 70

Skråbenk
10 x 9
10 x 14
10 x 14
5 x 9 Dauuuu Tongue

Nedtrekk
10 x 40 mer inne, men hadde litt dårlig tid
Droppa roing

Arnold
10 x 9
10 x 9

Biceps
10 x 9

Franskpress
10 x 9

Mage etterpå med en sånn 20 kg kule.
Ble litt dårlig med testing av 10 RM på slutten fordi 10'erne manglet jo over alt, så måtte nøye meg med 9. Litt dårlig tid i dag siden jeg har minieksamen i R2 på onsdagskvelden. Hjelpes.

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #126 : 22. mars 2010, 15:41 »
Sammenligning av 10 RM

Første gang
Knebøy: 40 kg
Mark: 35 kg
Skråbenk: 10 kg
Arnold: 6 kg
Biceps: 8 kg
Franskpress: 6 kg

Andre gang
Knebøy: 45 kg
Markløft: 50 kg
Skråbenk: 12 kg
Nedtrekk: 35 kg
Roing: 33 kg
Arnold: 9 kg
Biceps: 10 kg
Franskpress: 8 kg

I dag 22 mars
Knebøy: 55 kg
Markløft: 70 kg
Skråbenk: 14 kg
Nedtrekk: 40 kg
Franskpress: 9 kg
Utelot biceps og arnold her siden jeg ikke fant noen 10'ere. Hadde mer inne på Arnold i allefall!

Oppsummering, altså etter 6 uker
Knebøy: + 10 kg
Markløft: + 20 kg
Skråbenk: + 2 kg
Nedtrekk: + 5 kg
Franskpress: + 1 kg

Veldig fornøyd med dette i allefall Cheesy Mark har jo forbedret seg enormt med tanke på at min første 10 RM var på 35 kg! hehe. Det er jo rett før jul. Sweet Cheesy

Utlogget Missy-

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

« #127 : 22. mars 2010, 16:05 »
Jeg blir så glad hver gang jeg ser jenter som trener bøy og mark Grin Veldig brae økninger! Nå er det på tide å teste 1RM, vel? That's the fun part Grin Har du noen mål i benk, bøy og mark da?

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #128 : 22. mars 2010, 16:44 »
Jeg blir så glad hver gang jeg ser jenter som trener bøy og mark Grin Veldig brae økninger! Nå er det på tide å teste 1RM, vel? That's the fun part Grin Har du noen mål i benk, bøy og mark da?

Takk takk! Smiley Jeg selv syns jo det er knakende gøy å se hvor fort det har gått oppover. Ja, har tenkt litt på det faktisk, men hjelpes. Blir utrolig spent på hva det er! Får sjekke det, kanskje på onsdag eller noe. Da skal jeg i allefall spise en GOD frokost først!

Har ikke trent så masse benk egentlig, bare skråbenk, så har kanskje litt lyst til å lure det inn i et nytt program. Jeg er litt forsiktig med å sette så høye mål. På knebøy er jeg litt usikker pga håndballknær, men marken elsker jeg, så sky is the limit der altså Wink

Utlogget VP

• Superavhengig
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

« #129 : 22. mars 2010, 16:47 »
Bra fremgang!! Grin Du kjører strakmark, gjør du ikke? Kanskje på tide å teste vanlig mark også Smiley

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #130 : 22. mars 2010, 17:04 »
Takk  Grin Strakmark ja. Må vel teste ut vanlig mark kanskje Tongue Men da må jeg glo litt på youtube først tror jeg.

Utlogget Missy-

• Utlogget Utlogget

Sv: JDaniels - oppsummering av RYP s. 9!
« #131 : 22. mars 2010, 17:13 »
Takk takk! Smiley Jeg selv syns jo det er knakende gøy å se hvor fort det har gått oppover. Ja, har tenkt litt på det faktisk, men hjelpes. Blir utrolig spent på hva det er! Får sjekke det, kanskje på onsdag eller noe. Da skal jeg i allefall spise en GOD frokost først!

Har ikke trent så masse benk egentlig, bare skråbenk, så har kanskje litt lyst til å lure det inn i et nytt program. Jeg er litt forsiktig med å sette så høye mål. På knebøy er jeg litt usikker pga håndballknær, men marken elsker jeg, så sky is the limit der altså Wink

Bra! Nå som du er ferdig med RYP, må du kjøre på med Dietmar vettu Wink Da får du benk, skråbenk, mark, strakmark, bøy etc. Alt som trengs med andre ord Grin

Utlogget Mr.LT

• Forumavhengig
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

« #132 : 22. mars 2010, 17:30 »
Bra! Nå som du er ferdig med RYP, må du kjøre på med Dietmar vettu Wink Da får du benk, skråbenk, mark, strakmark, bøy etc. Alt som trengs med andre ord Grin

Da synes jeg du skal sende henne noen oppdaterte Dietmarprogrammer,og ikke de som ligger ute på nett. Og send gjerne noen til meg i samme slengen;)

Utlogget Missy-

• Utlogget Utlogget

« #133 : 22. mars 2010, 17:33 »
Da synes jeg du skal sende henne noen oppdaterte Dietmarprogrammer,og ikke de som ligger ute på nett. Og send gjerne noen til meg i samme slengen;)
That I can do. Bare send meg PM.

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #134 : 24. mars 2010, 21:50 »
Vel vel. Ble ingen trening i dag pga matteheldags etter skolen. Reiser til Trondheim i morgentidlig, så påska blir vel max relax, litt ski- og turgåing osv. Det skal bli så herlig med 2 uker HJEMME, har ikke vært hjemme siden jula. Gleder meg masse Smiley

GOD påske til alle som har fri  Grin Grin Grin Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!