Skrevet av Emne: Lise is back in the game!  (Lest 42188 ganger)

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - Dietmar
« #165 : 14. april 2010, 19:49 »
VEGARD! no e du slem!! Tongue
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget VP

• Superavhengig
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

« #166 : 14. april 2010, 19:53 »
VEGARD! no e du slem!! Tongue
Tror "tough love" er det som skal til for at du lærer rettskriving osv så setter en hard linje Deal
 :Smiley

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #167 : 14. april 2010, 19:57 »
Skylder på tastaturet. Jeg ligger rart og skriver Tongue  furious
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #168 : 19. april 2010, 19:56 »
Trening 19 april 2010
Uke 2, dag 1 i Dietmar

Oppvarming: 7 min ellipse

Knebøy
8 x 45
8 x 50
8 x 50
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Benkepress
6 x 30
8 x 30
8 x 30
8 x 30
8 x 30
8 x 30

Markløft strak
8 x 60
8 x 60
8 x 60
8 x 60
8 x 60
8 x 60

Trisett
Arnold
8 x 10
8 x 10
8 x 10

Good-morgnings
6 x 40
6 x 40
6 x 40

Franskpress
6 x 9
6 x 9
6 x 9

Mage: Sidegreier med 20 kg KETTLEBELLS (sånn Vegard..) og litt situps

Ble skikkelig irritert på trening i dag fordi folk er så ufattelig frekke! Når jeg venta på ledig STATIV til marken så var det én fyr etter meg og et par gutter. De guttene sneik så sykt i køen, så jeg sa fra at jeg faktisk sto i kø og at de var bak han andre kisen. Så, da jeg fikk tatt ferdig mark skulle jeg bare løpe og hente noen hanteler til trisettet, OG hadde lagt flaska samt program PÅ gulvet rett foran, det tok 10 sek å hente de, men da hadde noen allerede tatt plassen. Jævlär!
Måtte si at jeg ikke var ferdig, og de ble sure. Makan!  dry
Og i tillegg kom folk og MASTE på meg MIDT i trisettet om jeg var ferdig med stativet. NEI, of course not, da hadde jeg vel benket meg foran speilet et annet sted, kanskje. Hele 3 ganger ble jeg avbrutt!
Ble seriøst pissed og forlot stedet etter trening med SUR MUNN!  Angry

Utlogget Doit!Doit!

• Superavhengig
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

• Ain't Nothing To It But To Do It
« #169 : 19. april 2010, 20:54 »
wow det er vel det siste man trenger under sånne intense økter folk som maser å prøver og stjele plassen what

hvordan er kostholdet for tiden da? ser jo ganske hardt ut med dietmar 6sett med 8 reps på basene den er heavy Grin skal du ofte opp i vekt i programmet også?

ser for meg man lett kan bli overtrent hvis ikke kostholdet er på plass med dietmar.

artig og følge med hvordan det går ihvertfall Grin
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Missy-

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

« #170 : 19. april 2010, 23:16 »
Ble skikkelig irritert på trening i dag fordi folk er så ufattelig frekke! Når jeg venta på ledig STATIV til marken så var det én fyr etter meg og et par gutter. De guttene sneik så sykt i køen, så jeg sa fra at jeg faktisk sto i kø og at de var bak han andre kisen. Så, da jeg fikk tatt ferdig mark skulle jeg bare løpe og hente noen hanteler til trisettet, OG hadde lagt flaska samt program PÅ gulvet rett foran, det tok 10 sek å hente de, men da hadde noen allerede tatt plassen. Jævlär!
Måtte si at jeg ikke var ferdig, og de ble sure. Makan!  dry
Og i tillegg kom folk og MASTE på meg MIDT i trisettet om jeg var ferdig med stativet. NEI, of course not, da hadde jeg vel benket meg foran speilet et annet sted, kanskje. Hele 3 ganger ble jeg avbrutt!
Ble seriøst pissed og forlot stedet etter trening med SUR MUNN!  Angry

Kjør på med veldig høy musikk på øret, helst hard musikk, ikke noe pop-tranceshit, og se skikkelig pissed ut. Ignorer alle som prøver å få kontakt med deg. Funker som bare det på Dragvoll  Cool

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #171 : 19. april 2010, 23:54 »
wow det er vel det siste man trenger under sånne intense økter folk som maser å prøver og stjele plassen what

hvordan er kostholdet for tiden da? ser jo ganske hardt ut med dietmar 6sett med 8 reps på basene den er heavy Grin skal du ofte opp i vekt i programmet også?

ser for meg man lett kan bli overtrent hvis ikke kostholdet er på plass med dietmar.

artig og følge med hvordan det går ihvertfall Grin

Ja, jeg ble dritsur! Sendte dødens blikk til hu siste jenta som sto og SÅ på meg når jeg gjorde ferdig det siste trisettet. Pusha jo meg som faen, så jeg ble utrolig sliten etterpå.. HESOS.

Vel, i dag var kanskje ikke best, kostholdsmessig, iom at jeg kun hadde tatt en proteinshake + havremel + en håndfull rosiner i dag klokka halv elleve, og jeg trente klokka halv fire Sad hmmm..

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #172 : 19. april 2010, 23:55 »
Kjør på med veldig høy musikk på øret, helst hard musikk, ikke noe pop-tranceshit, og se skikkelig pissed ut. Ignorer alle som prøver å få kontakt med deg. Funker som bare det på Dragvoll  Cool

Skal prøve det neste gang, men er ikke lett når de allerede har tatt plassen din. Tror alt de hørte svar SNERR!! Tongue hehe

Utlogget Doit!Doit!

• Superavhengig
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

• Ain't Nothing To It But To Do It
« #173 : 20. april 2010, 00:50 »
Vel, i dag var kanskje ikke best, kostholdsmessig, iom at jeg kun hadde tatt en proteinshake + havremel + en håndfull rosiner i dag klokka halv elleve, og jeg trente klokka halv fire Sad hmmm..

man kan leve lenge på rosiner vettu Grin
men ja til dette programmet her tror jeg du må opp litt til i kosten Tongue

forresten finner det så tidig alle de som er så mental innstillt på at de må ta treningen i et vis mønster at hvis benken er optatt f.eks så kan de liksom ikke bare begynne denne økten med mark istedet f.eks verden faller liksom sammen lol Grin
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #174 : 20. april 2010, 01:51 »
man kan leve lenge på rosiner vettu Grin
men ja til dette programmet her tror jeg du må opp litt til i kosten Tongue

forresten finner det så tidig alle de som er så mental innstillt på at de må ta treningen i et vis mønster at hvis benken er optatt f.eks så kan de liksom ikke bare begynne denne økten med mark istedet f.eks verden faller liksom sammen lol Grin
Hehe, ja, men jeg er liksom alltid på farten så glemmer å spise i mellom. Det er ikke aktuelt med et rundstykke Tongue

Ja, de står og venter i flere minutter, og når jeg nettopp har fått apparatet og skal ta 6 sett med mark, nytter det ikke å stå og trippe bak meg Tongue

Men et problem er jo at jeg tok mark rett etter knebøy sist, og da var jeg helt utkjørt før benk nesten. Så var greit med en "pause" i mellom Smiley

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #175 : 23. april 2010, 19:47 »
Er i starten på en mean eksamensperiode akkurat nå, så har blitt litt skeis med trening.
Går på skole og rett på jobb etterpå, for å kunne ha fri resten av april og hele mai. Har minst 9 eksamener, hvis jeg er uheldig nok så får jeg kanskje 11.. Skal prøve å trene litt i morgen, hvis jeg får tid.
Blæææ dry

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #176 : 27. april 2010, 12:23 »
Trening 27 april 2010
UKE 3, dag 1 i Dietmar

Oppvarming: 15 min rask gange og 20 min løping på tredemølle med 1 % incline. 4,5 km

Knebøy
8 x 45
8 x 50
8 x 50
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Benkpress med smalt grep
8 x 22,5
6 x 32,5
6 x 32,5
6 x 32,5
6 x 32,5
6 x 32,5

Markløft, strak på kloss
8 x 65
8 x 65
8 x 65
8 x 65
8 x 65

Trisett:
Arnold
8 x 10
8 x 10
8 x 10

Good morning
5 x 40
5 x 40
5 x 40

Franskpress
5 x 9
5 x 9
5 x 9

MAGE Div. situps for øvre og nedre musklatur og sidemusklene med Kettlebells på 20 kg

Tok dag 1 i dag, siden jeg hadde eksamen i går og ikke fikk trent. Skal fortsette som vanlig fremover, men blir litt stress hvis jeg har eksamen.

Treninga i dag var ganske tidlig, men det var greit pga trisettet som alle maser sånn på Tongue Så, var nesten alene på den siden i dag. Fornøyd med treningen, bare litt trøtt på starten.

Gikk strålende på eksamen også, fikk 6!  Grin Grin Så koste meg med en øl i går. Hehe

Utlogget Bue

• Aktivt medlem
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

« #177 : 27. april 2010, 18:43 »
Gikk strålende på eksamen også, fikk 6!  Grin Grin Så koste meg med en øl i går. Hehe
Gratulera! Smiley Bra du står på sjølv om du har eksamen.

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #178 : 28. april 2010, 00:04 »
Takk takk Smiley Hadde sykt dårlig samvittighet for forrige uke da, men det gikk over i dag. Gleder meg til i morgen  woot

Utlogget Leifbjørn

• Skravlekopp
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

• Jau
« #179 : 28. april 2010, 00:20 »
Tøft at  du køyrer Dietmar. Eg hadde min beste framgang på dette programmet Smiley

Det er ganske stress å køyre kvadruppelsett(benk, skråbenk, lattroing og biceps) på vektertorget. Det du kan gjere er å dra ein av dei justerbare benkane inn i eit power rack, og gjere alt der. Då slepp du å bruke 2 benkar iallfall. Og eg trur lattroing er det same som foroverbøygd stangroing.

Kva er måla i programmet?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!