Skrevet av Emne: Lise is back in the game!  (Lest 41945 ganger)

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - Dietmar
« #180 : 28. april 2010, 01:12 »
Tøft at  du køyrer Dietmar. Eg hadde min beste framgang på dette programmet Smiley

Det er ganske stress å køyre kvadruppelsett(benk, skråbenk, lattroing og biceps) på vektertorget. Det du kan gjere er å dra ein av dei justerbare benkane inn i eit power rack, og gjere alt der. Då slepp du å bruke 2 benkar iallfall. Og eg trur lattroing er det same som foroverbøygd stangroing.

Kva er måla i programmet?
Ja, men jeg skjønner liksom ikke hvordan jeg skal få til roingen samtidig med de andre greiene. Er det megakrise om jeg bare tar lattrowing etterpå? 
Man må faktisk trene tidlig på vektertorget for å slippe innpåslitne møll som enten skal ta hangups i stativet, eller stjeler knebøyplassen din om du skal fylle på vann i 2 sek.. SUKK

Målene vet jeg ikke helt, men jeg trengte et nytt program så jeg tester det ut. Jeg liker resultatene på mark og knebøy, og Dietmar har jo masse av de øvelsene.
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget Leifbjørn

• Skravlekopp
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• Jau
« #181 : 28. april 2010, 08:29 »
Ja, men jeg skjønner liksom ikke hvordan jeg skal få til roingen samtidig med de andre greiene. Er det megakrise om jeg bare tar lattrowing etterpå? 
Man må faktisk trene tidlig på vektertorget for å slippe innpåslitne møll som enten skal ta hangups i stativet, eller stjeler knebøyplassen din om du skal fylle på vann i 2 sek.. SUKK

Målene vet jeg ikke helt, men jeg trengte et nytt program så jeg tester det ut. Jeg liker resultatene på mark og knebøy, og Dietmar har jo masse av de øvelsene.

Viss du brukar mitt forslag kan du dra benken ut av racket og løfte av stanga(ellers er det ingen krise om du tek lattroing eller ein av dei andre øvelsane etterpå) Smiley
Det med at folk tek utstyr har eg faktisk ikkje opplevd som noko problem. Når det hender flyttar folk seg når eg seier i frå. Men det finst nok eit par idiotar som ikkje er like greie...

Eg teinkte på kva mål som er plotta inn i programmet. Reknar med det er 75 i bøy og rundt 100 i mark? Og har du bytta om vanleg mark og strakmark forresten? Ser du løftar ganske mykje i strakmark i forhold til vanleg mark Smiley

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #182 : 28. april 2010, 13:09 »
Trening 28 april 2010
Uke 3, dag 2 i Dietmar

Oppvarming: Rask gange og knappe 5 min på ellipse

Knebøy, nakke, med stopp på boks
6 x 30
5 x 35
5 x 35
5 x 35
5 x 35
5 x 35

Trisett
Benkpress, med stopp
8 x 22,5
6 x 32,5
6 x 32,5
6 x 32,5
6 x 32,5
6 x 32,5

Skråbenk med stopp
6 x 10
6 x 10
6 x 10
6 x 10

Bicepscurl
8 x 9
8 x 9
8 x 9
8 x 9

Lattrowing
8 x 33
8 x 33
8 x 33
8 x 33

Markløft, vanlig
6 x 60
5 x 70
5 x 70
5 x 70
5 x 70
5 x 70

Frontpress - ja, det hadde dere ikke trodd HÆ?  Tongue
6 x 20
6 x 25
5 x 25
4 x 25
4 x 25

Mage 20 kg kettlebells, 10 ganger på hver side.

Faktisk litt stiv i ræva etter i går, lønner seg ikke med pause Tongue hehe.
Lite folk i dag også, så fikk holde på i fred.
Fikk til frontpress denne gangen, men vet ikke helt hva jeg syns om den enda.. Tongue  :Smiley
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #183 : 28. april 2010, 13:12 »
Viss du brukar mitt forslag kan du dra benken ut av racket og løfte av stanga(ellers er det ingen krise om du tek lattroing eller ein av dei andre øvelsane etterpå) Smiley
Det med at folk tek utstyr har eg faktisk ikkje opplevd som noko problem. Når det hender flyttar folk seg når eg seier i frå. Men det finst nok eit par idiotar som ikkje er like greie...

Eg teinkte på kva mål som er plotta inn i programmet. Reknar med det er 75 i bøy og rundt 100 i mark? Og har du bytta om vanleg mark og strakmark forresten? Ser du løftar ganske mykje i strakmark i forhold til vanleg mark Smiley
På denne uka, dag 2 er det 65 kg maks i knebøy, og i mark er det 117,5. Jeg har jo ikke kommer like langt enda, men jeg regner ut det jeg skal ta ved å se på hva jeg klarer på 10RM, og sammenligner fremgangen i ukene i programmet.

Har ikke bytta mark, det står presisert i programmet når jeg skal ta strak og vanlig, så jeg følger programmet ja. Før tok jeg mest strak, men det var fordi jeg kunne bare den. Nå holder jeg på å lære meg vanlig markløft, så det går vel snart oppover der og Smiley

Utlogget Leifbjørn

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

• Jau
« #184 : 28. april 2010, 17:13 »
På denne uka, dag 2 er det 65 kg maks i knebøy, og i mark er det 117,5. Jeg har jo ikke kommer like langt enda, men jeg regner ut det jeg skal ta ved å se på hva jeg klarer på 10RM, og sammenligner fremgangen i ukene i programmet.

Høh? No må eg innrømme at eg ikkje skjønnar heilt. På det programmet eg har er det så enkelt at ein berre fører inn maxen sin øverst på arket, og så blir resten rekna ut av seg sjølv. Ein kan sjølvsagt forandre litt på prosentane, men dei pleier å være ganske greie på dei fleste øvelsane.

Utlogget Doit!Doit!

• Superavhengig
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

• Ain't Nothing To It But To Do It
« #185 : 28. april 2010, 18:49 »
Høh? No må eg innrømme at eg ikkje skjønnar heilt. På det programmet eg har er det så enkelt at ein berre fører inn maxen sin øverst på arket, og så blir resten rekna ut av seg sjølv. Ein kan sjølvsagt forandre litt på prosentane, men dei pleier å være ganske greie på dei fleste øvelsane.

det programm oppsettet tar jeg gjerne imot med glede Grin
skal ikke skifte noe akkurat nå men skal garantert prøve dietmar en gang og en versjon der man bare putter inn tall og vips programet ferdig regnet ut liker jeg lyden av hehe Grin
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #186 : 29. april 2010, 00:24 »
OMG.. ja, det visste jo ikke jeg.. Så har gjort det nå. MEGAKRISE.. flaut

EDIT: sjekka nå, og det jeg har tatt stemte faktisk. Det kommer opp nesten helt det samme. Flaks.. woot

Utlogget Leifbjørn

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

• Jau
« #187 : 29. april 2010, 00:32 »
OMG.. ja, det visste jo ikke jeg.. Så har gjort det nå. MEGAKRISE.. flaut

EDIT: sjekka nå, og det jeg har tatt stemte faktisk. Det kommer opp nesten helt det samme. Flaks.. woot

Rekna med det. Ellers hadde det vore eit snålt Dietmar-program... Wink Du har sikkert lagt merke til det, men veke 1 og 2 osv er like, er dei ikkje?

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #188 : 29. april 2010, 01:14 »
Rekna med det. Ellers hadde det vore eit snålt Dietmar-program... Wink Du har sikkert lagt merke til det, men veke 1 og 2 osv er like, er dei ikkje?
Jepp! Sykt stiv i dag da, sinnsyyyykt. hahah

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #189 : 03. mai 2010, 16:15 »
Trening 3 mai 2010
Uke 4, dag 1 i Dietmar

Oppvarming: 10 min rask gange og 5 min ellipse

Knebøy
8 x 47,5
8 x 52,5
8 x 55
8 x 55
8 x 55
8 x 55

Benkpress, smal
8 x 37,5
6 x 35
6 x 35
6 x 35
6 x 35
6 x 35

Stifflegmarkløft på kloss
8 x 45
8 x 45
8 x 45
8 x 45
8 x 45

Trisett
Arnold
8 x 10
8 x 10
8 x 10

Good morning
5 x 35
5 x 35
5 x 35

Franskpress
5 x 9
5 x 9
5 x 9

Div magegreier etterpå..

Blir litt problemer fremover, har som regel ikke tid til å trene på fredager lenger pga jobb og skole, men vi får se denne uka her da.

Helt OK økt i dag, var i ekstremt dårlig humør i dag. Er bare sykt sint hele tiden, skjønner ikke hvor det kommer fra engang..  Angry Irriterte meg over alt på trening i dag. Flaks at ingen kom bort egentlig, har nemlig fyllt opp tlf med skikkelig sinnamusikk ala. "if u speak to me I will poke ur eyes out with a knife of satan"-opplegg. Gikk meg en laaaang omvei hjem for å roe ned sinnet, men oppdager når jeg kommer hjem at jeg er låst ute. Så har lekt detektiv i 40 min før jeg fant en rar reservenøkkel..

Anyways, inne nå, men fortsatt jævlig sur. What a day  :Smiley

Utlogget Doit!Doit!

• Superavhengig
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

• Ain't Nothing To It But To Do It
« #190 : 03. mai 2010, 16:42 »
hormonene flyr,testoen går i taket og sinnet når nye høyder hehe >Cheesy Grin
hatt mine utbrudd idet siste jeg og lol

likte denne her:
sinnamusikk ala. "if u speak to me I will poke ur eyes out with a knife of satan"-opplegg Grin Grin Grin Grin
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #191 : 03. mai 2010, 16:44 »
hormonene flyr,testoen går i taket og sinnet når nye høyder hehe >Cheesy Grin
hatt mine utbrudd idet siste jeg og lol

likte denne her:
sinnamusikk ala. "if u speak to me I will poke ur eyes out with a knife of satan"-opplegg Grin Grin Grin Grin

hehehe Wink :Smiley

Utlogget VP

• Superavhengig
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

« #192 : 03. mai 2010, 17:00 »
Roidrage!! Shocked furious

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #193 : 05. mai 2010, 16:59 »
Trening 5 mai 2010
Uke 4, dag 2 i Dietmar

Oppvarming: 5 min ellipse

Lårpress
8 x 62,5
8 x 72,5
6 x 72,5
6 x 72,5
6 x 72,5

Trisett
Benkpress med stopp
6 x 35
6 x 35
6 x 35
6 x 35

Skråbenk med stopp
6 x 12 (per hantel)
6 x 12
6 x 12
6 x 12

Biceps
8 x 9
8 x 9
8 x 9
8 x 9

Ikke i trisett:
Lattrowing
8 x 32
8 x 32
8 x 32
8 x 32

Markløft
6 x 60
5 x 70
5 x 75
5 x 75
5 x 75
5 x 75

Frontpress
6 x 20
6 x 22,5
5 x 22,5
4 x 22,5
4 x 22,5

Mage med 20 kg kettlebells og planken.

Ble en kort og effektiv trening i dag iom at jeg hadde 2 fritimer mellom skolen og tattis. Skulle fylle på tattisen i dag kl 13 så måtte være kjapp.

MEN! Gikk en tur på Løvstakken etterpå i finværet. Det var litt vanskelig å komme på rett sti, og nedover skulle vi liksom være så smarte og ta en engen vri. Det resulterte i opprevne legger og sår Tongue Var jo bare knivgreiner og nåletrær hele veien ned. BAD IDEA! Hehe. Men men, det var i allefall FLOTT utsikt  Grin

Effektiv dag Smiley Blir gøy å se om jeg kommer meg på trening på fredag, for her er timeplanen for EI UKE:
Eksamen 6 mai
Matteprøve 7 mai
Innlevering 10 mai
Eksamen 11 mai
Foredrag 12 mai
SÅ det.. Skal feire den 7 juni  woot Da er jeg ferdig.......

Utlogget JDaniels

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

• Yes, Im a girl
« #194 : 08. mai 2010, 13:49 »
Trening løhøhøhøhøøøørdag 8 mai 2010
Uke 4, dag 3 i Dietmar

Oppvarming: 20 min rask gange
Pluss at jeg avslutter økta med 20 min rask gange.

Knebøy nakke
6 x 37,5
8 x 45
8 x 45
8 x 45
8 x 45
8 x 45

Benkpress - Egentlig med strikk, men tøff er jeg ikke. Har ikke sett noen som bruker strikk der, så jeg -nybegynneren i benk- skal ikke prøve meg på det! Tongue
8 x 27,5
6 x 32,5
6 x 35
6 x 35
6 x 35
6 x 35

Strakmark på kloss, bredt grep
6 x 70
5 x 75
5 x 75
5 x 75

Vanlig markløft, bredt grep og bred beinstilling - Her skulle jeg vel strengt talt hatt reimer.. men.. nei
6 x 50
5 x 60
5 x 65
5 x 65
5 x 65
5 x 65

Supersett
Nedtrekk
5 x 40
5 x 40
5 x 40

Lattrowing
8 x 32
8 x 32
8 x 32

Dips
8 x 15 kg hjelp
8 x 15 kg hjelp
8 x 15 kg hjelp

Til slutt de samme magegreiene.

Herlig å trene på en lørdag! Nesten ingen der så det gikk fint med å trene lenge på samme apparat og ta supersett.

Markløft var tung i dag, har litt problemer med ryggen fra før av så den svikta litt på marken.

Egentlig skulle jeg ta et snålt trisett i dag, med good mornings, dips og lattrow, men pga ryggen tok jeg ikke good mornings, og jeg tok heller dipsen etterpå. Derfor kjørte jeg et supersett med nedrett og lattrow i stedet, mest fordi jeg savner nedtrekk litt.

Funket greit å ha supersett mellom to apparater også, det kom en hyggelig fyr og tok noen sett mellom meg i nedtrekk, som gjorde at jeg kunne ta lattrowøvelsen uten å miste plassen Wink Genialt.

Hørte på sinnsykt kul musikk i dag og hadde generellt en fin treningsøkt!

Nå er det lesing i sola  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!