Skrevet av Emne: tips til måltider..  (Lest 999 ganger)

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
tips til måltider..
« : 08. januar 2010, 01:15 »
 trenger litt tips til måltider som funker på deff..
Grunnen til at jeg trenger skikkelige oppskrifter er at madammen vil være med og da kan ikke jeg spise kjedelige måltider slik som jeg har gjort tidligere under deffene mine.
Kan være alt fra lunch/middag/kvelds  Smiley Vil gjerne ha oppskrifter fra dere som er gode, istedenfor å prøve ting som ingen jeg kjenner har prøvd før.

Vis det ikke er noen interesse for å skrive en oppskrift eller noe slikt, kan dere tipse meg om noen nettsider som gir gode oppskrifter?  Hadde vært sykt flott vis kalori-innhold hadde vært med så slepper jeg å rekne selv Tongue

Honnør venter  Grin

takk på forhånd

Utlogget CheddaR

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 679
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 679

Sv: tips til måltider..
« #1 : 08. januar 2010, 18:09 »
Du kan finne noen fine oppskrifter her:
http://fitnessbloggen.no/oppskrifter/

Scroll ned og velg blant lunch, middag osv
Står også oppført antall kcal, samt proteiner, fett og karbohydrater.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: tips til måltider..
« #2 : 08. januar 2010, 18:19 »
Er ikke så veldig vanskelig, ha alltid med en ren proteinbase i måltidene, stek ditt eget kjøtt i magert margarin eller kokkosolje. Hvis du er på deff skal du ikke ha så mye karbohydrater, derfor er blir tilbehørsvalget ditt litt annerledes, men lag alt fruen ønsker så hun kan forsyne seg av det! Du forsyner deg bare av det du vet du skal spise, på den måten kan dere spise felles måltider. Hun kan ikke forvente at dere skal spise synkroniserte tallerkener, det er umulig når hun kanskje vedlikedholder/gir seg faen og du deffer... Smiley

Lykke til, men litt innsats går ALT! Det krever litt ekstra planlegging, og i dette tilfellet litt ekstra viljestyrke når den ostegratinerte soppstuingen står på bordet, mens det kun er 400 gram ytrefilet og 100 gram pimpernellpotet på tallerkenen din Smiley Ikke glem desserten din; Udos Choice, haha Smiley Så kan fruen supe i seg en sjokoladefondant.......

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Sv: tips til måltider..
« #3 : 08. januar 2010, 22:36 »
Er ikke så veldig vanskelig, ha alltid med en ren proteinbase i måltidene, stek ditt eget kjøtt i magert margarin eller kokkosolje. Hvis du er på deff skal du ikke ha så mye karbohydrater, derfor er blir tilbehørsvalget ditt litt annerledes, men lag alt fruen ønsker så hun kan forsyne seg av det! Du forsyner deg bare av det du vet du skal spise, på den måten kan dere spise felles måltider. Hun kan ikke forvente at dere skal spise synkroniserte tallerkener, det er umulig når hun kanskje vedlikedholder/gir seg faen og du deffer... Smiley

Lykke til, men litt innsats går ALT! Det krever litt ekstra planlegging, og i dette tilfellet litt ekstra viljestyrke når den ostegratinerte soppstuingen står på bordet, mens det kun er 400 gram ytrefilet og 100 gram pimpernellpotet på tallerkenen din Smiley Ikke glem desserten din; Udos Choice, haha Smiley Så kan fruen supe i seg en sjokoladefondant.......

Vis du leste posten min skikkelig så ser du at jeg og madammen skal deffe sammen Smiley   
Jeg har også deffet selv flere ganger med skikkelig opplegg som det står Tongue

Det jeg egentlig ville ha var oppskrifter siden jeg ikke er flink å lage mat samt finne ut av oppskrifter selv .

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!