Skrevet av Emne: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner  (Lest 102707 ganger)

Utlogget Zeeke

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #15 : 15. januar 2010, 18:31 »
Det jeg prøver å få frem er at såvidt jeg vet er det ikke tillatt med reklame på dette forumet med mindre man betaler for det, og å skape fiktive brukere for å drive å lage blest og skape oppmerksomhet rundt slike produkter er vel strengt tatt reklame. Og det virker strengt tatt temmelig påfallende at det helt ut av det blå dukker opp folk som oppretter brukere her for å drive å diskutere ganske obskure og ukjente produkter. Men for all del, det kan jo godt henne det faktisk er virkelige personer.

Ok, men da er jeg med Wink vet ikke helt hvordan jeg skal kunne bevise for deg at jeg er en virkelig person..
Heter Finn Strand, 17år, bor i Strand Kommune.. Tongue


Utlogget Vermin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #16 : 15. januar 2010, 18:41 »
Hvorfor er det alltid masse folk med maks 5 innlegg som skal drive å hause opp disse nye produktene her inne?

Har ikke så mange innlegg  Undecided  (mest fordi det meste jeg lurer på finner jeg gjennom søkefunksjonen)

Men i dag prøvde jeg Ripped Freak for første gang, tok en kapsel ca 30min før trening.
Duverden så gira jeg ble, jeg tror prestasjonen økte betraktelig pga denne kapselen. Jeg aner hverken hvorfor eller hvordan. Dessuten ble sultnere og klarte og spise mye mere etter trening som en bieffekt av dette. Det må da være positivt?
Jeg kan jo oppdatere tråden om jeg kjenner samme virkning i dagene fremover.

(jeg er en virkelig person,  biggrin )

Utlogget Zeeke

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #17 : 15. januar 2010, 18:53 »
Har ikke så mange innlegg  Undecided  (mest fordi det meste jeg lurer på finner jeg gjennom søkefunksjonen)

Men i dag prøvde jeg Ripped Freak for første gang, tok en kapsel ca 30min før trening.
Duverden så gira jeg ble, jeg tror prestasjonen økte betraktelig pga denne kapselen. Jeg aner hverken hvorfor eller hvordan. Dessuten ble sultnere og klarte og spise mye mere etter trening som en bieffekt av dette. Det må da være positivt?
Jeg kan jo oppdatere tråden om jeg kjenner samme virkning i dagene fremover.

(jeg er en virkelig person,  biggrin )

Jeg merka nesten ingenting etter første kapselen jeg tog halvtime før trening..
Men det kommer jo ann på toleransen fra person til person..
Men viss du syns du ikke får effekt av den ene kapselen, så tar du 2 stk etterhverandre, 60 min før trening, er rett før du går i bakken i begynnelsen men, da snakker du effekt!

Utlogget NordicNutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #18 : 15. januar 2010, 19:27 »
Anbefalt dosering er 1 kapsel.

Dere bør ikke ta 2 kapsler samtidig. Da dette blir 540 mg koffein på en gang.
Det er alfor mye Smiley

Utlogget Zeeke

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #19 : 15. januar 2010, 20:15 »
Anbefalt dosering er 1 kapsel.

Dere bør ikke ta 2 kapsler samtidig. Da dette blir 540 mg koffein på en gang.
Det er alfor mye Smiley

Jeg syns det funka fjell! Smiley

Utlogget tipptopp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #20 : 15. januar 2010, 20:23 »
Hvor kjøpte du det fra ? og hvor mye kostet det ?

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #21 : 15. januar 2010, 20:37 »
Finner det på Nordic Nutrition
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget mro_lfc

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 31

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #22 : 18. januar 2010, 00:49 »
Finnes liknendes produker, uten vektnedgangs effekten?
"God gave the man two heads, but not enough blod to run them bought at the same time"

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #23 : 18. januar 2010, 01:18 »
nok et særdeles overpriset koffeinprodukt ser jeg, dog med såpass høy dose at det faktisk gir litt effekt.
Anbefalt dose tilsvarer ikke mer enn et par-tre kopper kaffe, eller et par halvlitersbokser enregidrikk ala burn, og gir liten merkbar effekt.

Testet 2-4 kapsler derimot, gir merkbar effekt, avhengig av toleranse og kroppsvekt selvfølgelig. (selvfølgelig blir du ikke "nesten slått i bakken" av 540mg koffein om du ikke er skihopper elns.)
Oppsumering; du mister kanskje 0,00001gram fett til blodpris, allikevel mye bedre enn andre produkter som f.eks rapid burn grunnet dosering som faktisk kan gi merkbar effekt.

Karakter: 1+

Merk at som ved alle koffeinprodukter så fører bruk over tid til økt toleranse og dermed mindre virkning.

Også kjekt å vite:
"In large amounts, and especially over extended periods of time, caffeine can lead to a condition known as caffeinism Caffeinism usually combines caffeine dependency with a wide range of unpleasant physical and mental conditions including nervousness, irritability, anxiety, tremulousness, muscle twitching (hyperreflexia), insomnia, headaches, respiratory alkalosis, and heart palpitations. Furthermore, because caffeine increases the production of stomach acid, high usage over time can lead to peptic ulcers, erosive esophagitis, and gastroesophageal reflux disease.

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #24 : 21. januar 2010, 22:12 »
Fått en boks jeg skal teste nå.. Ingrediensene er helt topp og håper det gir et lite kick og får ned fett % litt hvertfall Smiley
60 kapsler i boksen så varer jo litt hvertfall.. Kommer med Anmeldelse av produkte innen 1-2 måneder Smiley
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #25 : 21. januar 2010, 23:50 »

Dag 3, Tok to piller 60 min før trening (Anbefalt dose i USA), jeg følte jeg skulle dø etter de fem første minuttene ærlig talt. Jeg tok dem i klasserommet å jeg måtte rett å slett gå ut for å gjøre noe. Trudde jeg skulle klikke. Har aldri vært borti noe lignende.. Å har aldri hatt en bedre treningsøkt på treningssenteret..

Lest mye om amerikanerne som tok 2 piller som mente de fikk et så stort kick som at de hadde tatt dop, og at det var helt sinnsykt det som skjedde når man tok 2, istedet for 1.

Kan du fortelle meg litt mer om det som skjedde når du tok 2?
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget Terrific

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #26 : 22. januar 2010, 18:18 »
Etter dag ên med dette produktet er jeg både overrasket, og kanskje en smule skremt, men det er forsåvidt min egen feil!

Tok en kapsel før jeg dro avsted til skolen. Jeg hadde ikke tid til å spise, og det var nok det som gjorde utslaget tenker jeg! Hadde gym i 2 timer, der vi hadde lett oppvarming, kordinasjon og avsluttet med en sterk fotballøkt!

Mens jeg satt på bussen til skolen følte jeg meg utrolig pigg, og kunne nesten ikke vente! Har aldri gledet meg så mye til en gymtime i hele mitt liv! Er relativt godt trent fra før, men har aldri - aldri følt en slik "boost" før i hele mitt liv! Det viste seg godt i i gymtimen.. Var utrolig gira og fokusert Smiley

Hadde full energi under hele økten, og følte meg pigg som aldri før! Jeg var laaangt over energinivået til samtlige - og vi er 2 klasser som har gym sammen!

Når gymtimen var ferdig smalt det, og det kraftig.. Hadde nada energi og kroppen var helt ferdig, og da mener jeg HELT ferdig! Lammet av svimmelhet og krampe i musklene. Måtte til og med ofre litt oppkast til toalettet!

Kom meg imidlertid godt etter litt næring Smiley

Hva har man lært?

Spis mat 30 minutter etter inntak av Ripped Freak, ellers vil du gå på en smell!
Hvorvidt produktet virker på fettforbrenning kan jeg ikke uttale meg om, men at det hjelper sinnsykt på energien og gir deg bedre fokus er det INGEN tvil om!

Gleder meg til å teste produktet videre - innta en kapsel like før en styrkeøkt! Kan bli meget interessant =)

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #27 : 22. januar 2010, 21:11 »
Ser det er ein del nyoppretta brukarar som skriv her, noko som ikkje styrkar intrykket av dette produktet nemneverdig.

Eg har sjølv prøvd dette i ein dag, som pre-workout. Kjente lite av denne enorme treningslysta og fukoset, men merka at energien holdt ganske lenge. Har før vorte sliten etter 2-3 tunge marksett, i dag drog eg 6 sett der det siste var like eksplosivt som det fyrste. Om dette var tilfeldigheiter eller Ripped Freak som gjorde, veit eg ikkje, men eg ser ikkje vekk ifrå at det gjev ein energiboost.
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget Rekesniffer

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #28 : 22. januar 2010, 21:34 »
Høres ut som effekten av koffeinet ja... Wink Husk på at koffein har lang halveringstid, så det er ikke så lurt å øke dagsdosen ytterligere.

Koffeinoverdose føles forøvrig helt jævlig.

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #29 : 22. januar 2010, 21:45 »
Nei synast den effekta som var idag var heilt optimal, ser ingen grunn til å auke doseringa. Føler meg heller ikkje utmatta no i ettertid av treninga Smiley
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!