Skrevet av Emne: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner  (Lest 102684 ganger)

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #60 : 26. mars 2010, 23:03 »
Er det ingen som bare kan trene helt reint?! Tongue Ingen som tørr prøve det engang antar jeg! Kanskje jeg skal. Tongue
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #61 : 26. mars 2010, 23:09 »
definier å trene rent? er vitamintilskudd "urent"?
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget saintsnorge

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

  • RAW FOREVER
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #62 : 27. mars 2010, 14:03 »
Er det ingen som bare kan trene helt reint?! Tongue Ingen som tørr prøve det engang antar jeg! Kanskje jeg skal. Tongue

trener man innenfor reglene i norge, så trener man HELT REINT din tosk!
27år - 88kg - 179cm

RAW løft nå: 
Bøy: 190kg - Benk: 137,5kg - Mark: 220kg

-----------------------------------------------------------------

RAW løft: (2007) @ 92KG
Bøy: 190kg - Benk: 165kg - Mark: 230kg

Utlogget saintsnorge

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

  • RAW FOREVER
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #63 : 27. mars 2010, 14:04 »
hadde han gått ned like mye bare ved å kjøre intervalltrening og ikke tatt ripped freak?

veit jo aldri.. men 7 kg på 4 uker, på kunn intervall 1-2 ganger i uka.. jeg tror ikke det.
27år - 88kg - 179cm

RAW løft nå: 
Bøy: 190kg - Benk: 137,5kg - Mark: 220kg

-----------------------------------------------------------------

RAW løft: (2007) @ 92KG
Bøy: 190kg - Benk: 165kg - Mark: 230kg

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #64 : 27. mars 2010, 14:20 »
Koffein har vel en ørliten effekt på forbrenningen. I høye doser. Litt ekstra når du kombinerer med nikotin tror jeg. Effedrin er litt bedre, jeg tror nesten effedrin gir betydelig forskjell over lang tid. 0,7 kilo ekstra på 12 uker eller noe sånt i en studie så jeg.

Hovedpoenget er selvsagt at du skal orke å trene hardere + effedrin og koffein demper sult.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #65 : 27. mars 2010, 18:45 »
trener man innenfor reglene i norge, så trener man HELT REINT din tosk!

Reint per definisjon er grønnsaker, frukt, kjøtt, fisk, potet, kylling osv.. alt som jorden produserer!

Ikke kreatin, glutamin, ZMA, CLA, protein pulver, gainere, stackere osv.. alt som mennesker produserer..


Det hadde vært et artig prosjekt! 10 stk på rein mat, og 10 stk på mat og en hel masse tilskudd..

-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #66 : 27. mars 2010, 19:00 »
Reint per definisjon er grønnsaker, frukt, kjøtt, fisk, potet, kylling osv.. alt som jorden produserer!

Ikke kreatin, glutamin, ZMA, CLA, protein pulver, gainere, stackere osv.. alt som mennesker produserer..


Det hadde vært et artig prosjekt! 10 stk på rein mat, og 10 stk på mat og en hel masse tilskudd..

Hva er galt med konsentrerte doser næringsstoffer? Nøyaktig de samme næringsstoffene finnes i naturen, men man tar tilskudd hvis man ikke får i seg optimale mengder. Hva er *urent* med dette? Skikkelig doser kreatin f,x er jo direkte brysomt å få i seg via mat.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #67 : 27. mars 2010, 20:17 »
Det er jo akkurat det som hadde vært spennende å prøve. Det som kroppen vanligvis (før i tia) ikke får så mye av, suplerer vi ved å stappe i oss piller og pulver.. Hva om vi prøvde å ikke gjøre det.. Man vet jo aldri, for alle bruker jo et eller anna uansett! Tongue

Jeg for min del, gaina bra de 6månedene jeg bare spiste mat og kun tok proteinpulver etter trening. Hvem vet..

Men det er jo forsket en del på alt det her.. Så ikke alle kosttilskuddene er reine butikken. Noen har virkning..

Jeg bare mener, skal man først ha hjelp med treninga og føler det går for sakte, begynner man med steroider. Kjører noen kurer og blir ferdig med det.. Ellers spiser man reint og trener reint! Istedefor å bruke masse penger på en haug med tilsetninger.. Men jeg gjør det selv, bare syns det virker galt..

Folk ble jo stor for 1000 år sia også...

-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #68 : 27. mars 2010, 20:25 »
Det er jo akkurat det som hadde vært spennende å prøve. Det som kroppen vanligvis (før i tia) ikke får så mye av, suplerer vi ved å stappe i oss piller og pulver.. Hva om vi prøvde å ikke gjøre det.. Man vet jo aldri, for alle bruker jo et eller anna uansett! Tongue

Jeg for min del, gaina bra de 6månedene jeg bare spiste mat og kun tok proteinpulver etter trening. Hvem vet..

Men det er jo forsket en del på alt det her.. Så ikke alle kosttilskuddene er reine butikken. Noen har virkning..

Jeg bare mener, skal man først ha hjelp med treninga og føler det går for sakte, begynner man med steroider. Kjører noen kurer og blir ferdig med det.. Ellers spiser man reint og trener reint! Istedefor å bruke masse penger på en haug med tilsetninger.. Men jeg gjør det selv, bare syns det virker galt..

Folk ble jo stor for 1000 år sia også...

For å få skikkelig utbytte av treningen sin er det viktig med et komplett kosthold. Det vil si alle vitaminer,mineraler,fettsyrer,aminosyrer,antioksidanter,osv. I tillegg hjelper det med stimulerende stoffer,som koffein. Kaffe finnes i naturen.

Ingenting av dette er umulig å få i seg via kostholdet. Jeg tror det er her bøygen ligger, grunnen til at noen mener tilskudd er unaturlig. Jeg tror de tror tilskudd inneholder noe som ikke finnes i samme mengder i ett komplett kosthold. Men det stemmer rett og slett ikke. Tingen er bare at det er brysomt å få i seg alt gjennom kostholdet. Derfor har man tilskudd.

End of story.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #69 : 28. mars 2010, 01:24 »
Hvordan er dette produktet i forhold til Rapid Burn? Prisen på produktene er så å si identiske, men virker som Rapid Burn inneholder all slags mulig krydder.

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #70 : 28. mars 2010, 01:42 »

Folk ble jo stor for 1000 år sia også...



Ikke så store som nå Wink

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #71 : 28. mars 2010, 15:11 »
veit jo aldri.. men 7 kg på 4 uker, på kunn intervall 1-2 ganger i uka.. jeg tror ikke det.

med samme kosthold og samme treningsmengde så tror jeg det hadde gått helt fint.
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #72 : 29. mars 2010, 16:39 »
Virker som et typisk fjortisprodukt. Er som regel bare unge gutter med store ambisjoner som lar seg fasinere av slike produkter. I fjor prøvde jeg Rapid Burn, og jeg gikk ned i vekt. I år bruker jeg det ikke, og jeg oppnår samme effekt av samme trening og kosthold.

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #73 : 29. mars 2010, 19:44 »
Virker som et typisk fjortisprodukt. Er som regel bare unge gutter med store ambisjoner som lar seg fasinere av slike produkter. I fjor prøvde jeg Rapid Burn, og jeg gikk ned i vekt. I år bruker jeg det ikke, og jeg oppnår samme effekt av samme trening og kosthold.

Hehe, den "rippa freaken" er han som har brukt mange hundre kroner på ett tilskudd som ikke virker Cheesy

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #74 : 29. mars 2010, 20:20 »
Det som skremmer meg mest her er at det er en håndfull tenåringer her som trenger koffeinpille for å holde seg våkne på trening  Huh

Mindre COD og GTA i seine kvelds- og nattestimer vil rimelig nok gi større effekt, men det får nå være opp til den enkelte......  Wink

At koffeinkapseler i seg selv skal være noen reellt brukbart remedie for å gå ned i vekt - vel det må en selvfølgelig få lov til å tro, men effekten er i beste fall svært marginal.
De gamle eca-stackene, som pga effedrin ble forbudt i svært mange land, hadde en bevislig effekt - men selv den ga ikke stort mer enn en økning i forbrenning på 1-3%. I tillegg mener mange at effedrinen-koffein-acetylsalisylsyrekomboen ga en viss redusert appetitt, men det var i grunn også det....
En fikk kanskje en liten energiboost av dem de første ukene også, både pga effedrinen og koffeinen, men etter en stund kjente en null av det...en ble snarere slappere enn kvikkere......meeeen en greide knapt å la være å ta svineriet lell.....deri ligger faren med slikt..... 

Litt sånn er det med kaffe om en ikke er vant til mye av det også - en får knapt sove om en tar det på kveldstid, men etter en stunds "bruk" så kan en drikke ei kanne før en legger seg uten noen som helst problem - ikke er det noe kos å drikke kaffe lenger da heller.


Det er sikkert helt uproblematisk å kjøre i seg de mengdene koffein det her er snakk om - og jeg betviler ikke at en lett sliten 17-18-åring med begrenset kaffeerfaring får "et kick" av det, men det er dessverre kortvarig "lykke" er jeg redd... Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!