Skrevet av Emne: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner  (Lest 102694 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #90 : 31. mars 2010, 08:51 »
Hmmmm ja, nok om det, men tilbake til saken. 
Jeg vil tro de greiene er ute av kroppen svært raskt, så det er neppe noe å bekymre seg veldig for - men om du guttene og jentene som har brukt det får en en uanmeldt tester på døra, så er det vel uansett ikke mer enn rett og rimelig at en blir tatt heller Wink

En bruker jo lissom de greiene fordi en vil ha noe som minner om "the real thing" - så en har om ikke annet uansett tråkket godt over noen "dopingetiske" grenser  Smiley    Jeg elsker ny ord! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #91 : 31. mars 2010, 09:33 »
vel, man skulle jo tro at norske leverandører var seriøse nok til å undersøke det de selger og evt merke produkter som kunne felle utdøverne i en eventuell doptest, spesielt etter det bråket som var med Grimseth.

...og hvis noen fremdeles lurer på hvorfor Olympiatoppen ikke anbefaler produkter fra noen andre enn Tine...
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget NordicNutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #92 : 31. mars 2010, 09:50 »
vel, man skulle jo tro at norske leverandører var seriøse nok til å undersøke det de selger og evt merke produkter som kunne felle utdøverne i en eventuell doptest, spesielt etter det bråket som var med Grimseth.

...og hvis noen fremdeles lurer på hvorfor Olympiatoppen ikke anbefaler produkter fra noen andre enn Tine...

Vi visste ikke at Geranium stod på WADA`s lister. Det er idrettsutøveren som hele tiden skal være oppdatert på dette.

Og driver du på høyt nivå og kan risikere og bli testet så er det ditt ansvar og sjekke at alle ingrediensene i i kosttilskuddet du bruker er ok i forhold til WADA`s
lister.

Geranium er brukt i en rekke produkter og er lovlig i Norge. At WADA ifjor satte denne på sine lister pga dens stimulerende effekt har ikke noe med at Ripped Freak er lovlig eller ikke.
Stod ikke koffein på samme listen tidligere også?

Her er forresten link til lovdata. Som viser at Geranium er lovlig i Norge.
http://www.lovdata.no/for/sf/ho/to-19991227-1565-0.html

Og ja Veggis, nå står det klart og tydelig på våre nettsider at utøvere som testes under WADA bør ikke bruke produktet.

Geranium finnes i en rekke "fat burnere" så dette er ikke noe nytt forresten.

Dere kan lese mer om Geranium her http://www.snl.no/storkenebb
Det er altså en plante. Og ikke doping Wink


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #93 : 31. mars 2010, 09:56 »
vel, man skulle jo tro at norske leverandører var seriøse nok til å undersøke det de selger og evt merke produkter som kunne felle utdøverne i en eventuell doptest, spesielt etter det bråket som var med Grimseth.

...og hvis noen fremdeles lurer på hvorfor Olympiatoppen ikke anbefaler produkter fra noen andre enn Tine...

Joa jeg er forsåvidt enig i det, men det er jo uansett slik at det er de som må forholde seg til et slikt regelverk som er ansvarlig for å sjekke innholdsfortegnelsen.

Dessuten kan de vel heller ikke garantere at det ikke er noe i de som de ikke vet om heller...noe som ikke skulle vært der lissom....
Kosttilskuddsbransjen er vel ikke den mest stabile bransjen i landet - en bytter stadig leverandører basert på mulig fortjeneste, og det kommer stadig nye produkter fra produsenter en i bunn og grunn har null kontroll på etc etc, så det er er gode grunner til å sjekke produktene nøye dersom en er i "testfare". Tror uansett en skal være bra uheldig om en skulle havne oppi samme ulage som Grimseth gjorde.

Når det gjelder akkurat den type produkter det her er snakk om, så vil jeg tro de fleste med en viss seriøsitet, som er i fare for å bli testet, ligger unna basert på de "noe" suspekte navnene som gis produktene alene Smiley
Personlig hadde jeg begrenset meg til å kjøpe proteinpulver, omega3-6-9 og multivitaminer dersom jeg var hysterisk redd for å få noe "ulovlig" i meg Smiley
De fleste slipper heldigvis å tenke på slikt - så da er det bare å rippe og burne seg til freak vilt og uhemmet! Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #94 : 31. mars 2010, 10:15 »
Enig med tric der.. Selv kjører jeg kun på med proteinpulver, omega 3, multivitaminer og i tilegg zma.. Blir testet jevnlig på jobben, så ikke vits å risikere å miste den pga en burner eller noe annet som lover gull og grønne skoger som en like greit kan oppnå med litt selvdisiplin Smiley



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #95 : 31. mars 2010, 10:28 »
Vi visste ikke at Geranium stod på WADA`s lister. Det er idrettsutøveren som hele tiden skal være oppdatert på dette.

Og driver du på høyt nivå og kan risikere og bli testet så er det ditt ansvar og sjekke at alle ingrediensene i i kosttilskuddet du bruker er ok i forhold til WADA`s
lister.

å legge all skyld her på utdøverne synes jeg er arrogant, burde ikke du vite om det du selger står på dopinglisten eller ikke? hele kosttilskuddsbransjen har en frynsete rykte, nettopp pga holdningene du utviser her. "vi selger hva som helst, så lenge vi tjener penger på det, og om de som handler blir utestengt eller ikke er ikke vårt problem"

tror du overvurderer nivået på de som kan bli testet. jeg er medlem i to klubber, og kan bli testet i begge. det ene er kickboxing og det andre er et treningssenter.

ta kickboxing som eksempel. det er en vektklasseidrett, og nivået på de som konkurrerer på stevnene i norge er i høyst grad varierende, og veldig mange gjør det bare for mosjonens skyld og for å ha det litt gøy. at en av disse kjøper f.eks. Ripped Freak for å litt lettere kunne komme seg ned på matchvekt er et sannsynlig scenario, og at denne utdøveren samtidig tror det vil være helt ok pga at det kjøpes i norge er stor. denne utdøveren pisser i glasset med glede på stevnet, og vips, utestengt i to år og kastet ut fra klubben.
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget NordicNutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #96 : 31. mars 2010, 10:35 »
å legge all skyld her på utdøverne synes jeg er arrogant, burde ikke du vite om det du selger står på dopinglisten eller ikke? hele kosttilskuddsbransjen har en frynsete rykte, nettopp pga holdningene du utviser her. "vi selger hva som helst, så lenge vi tjener penger på det, og om de som handler blir utestengt eller ikke er ikke vårt problem"

tror du overvurderer nivået på de som kan bli testet. jeg er medlem i to klubber, og kan bli testet i begge. det ene er kickboxing og det andre er et treningssenter.

ta kickboxing som eksempel. det er en vektklasseidrett, og nivået på de som konkurrerer på stevnene i norge er i høyst grad varierende, og veldig mange gjør det bare for mosjonens skyld og for å ha det litt gøy. at en av disse kjøper f.eks. Ripped Freak for å litt lettere kunne komme seg ned på matchvekt er et sannsynlig scenario, og at denne utdøveren samtidig tror det vil være helt ok pga at det kjøpes i norge er stor. denne utdøveren pisser i glasset med glede på stevnet, og vips, utestengt i to år og kastet ut fra klubben.

Var ikke meningen at det skulle høres ut som vi legger skylden på utøveren.
Men vi visste faktisk ikke at Geranium stod på WADA´s lister.
Vi sjekker ikke den listen regelmessig for å si det sånn, det bør idrettutøveren derimot gjøre.
Det vi sjekker er om produktet og ingrediensene kan importeres og distribueres lovlig i Norge.
Og Ripped Freak er lovlig for import og salg i Norge.

Geranium finner du i en rekke "fat burnere" solgt i Europa og USA så om en er redd for dette så bør en styre unna slike produkter uansett.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #97 : 31. mars 2010, 10:35 »
Bli mer markert. Har spist sunt og trent godt i over 2 år, (mye utholdenhet, og en del styrke) og har fremdeles ikke fått godt markerte ruter på magen. Kroppen min ser bra ut og er atletisk, men ønsker å bli enda mer markert, få en godt synlig six-pack selv når jeg ikke strammer og ellers en bra kropp. Mulig det er en annen vei å gå, utenom fat burner produkter, og kom gjerne med andre tips.

Spis mindre, tren mer?

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #98 : 31. mars 2010, 10:38 »
Var ikke meningen at det skulle høres ut som vi legger skylden på utøveren.
Men vi visste faktisk ikke at Geranium stod på WADA´s lister.
Vi sjekker ikke den listen regelmessig for å si det sånn, det bør idrettutøveren derimot gjøre.
Det vi sjekker er om produktet og ingrediensene kan importeres og distribueres lovlig i Norge.
Og Ripped Freak er lovlig for import og salg i Norge.

Geranium finner du i en rekke "fat burnere" solgt i Europa og USA så om en er redd for dette så bør en styre unna slike produkter uansett.

i kjøpe burnere fra det store utland er jo en risikosport, men man er gjerne trygg på at det som selges over disk i norge er trygt å bruke. det er uansett bra at dere merker det, kommer jo sikkert til å selge enda mer nå som det er "ulovlig" å bruke Wink
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget NordicNutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #99 : 31. mars 2010, 10:44 »
i kjøpe burnere fra det store utland er jo en risikosport, men man er gjerne trygg på at det som selges over disk i norge er trygt å bruke. det er uansett bra at dere merker det, kommer jo sikkert til å selge enda mer nå som det er "ulovlig" å bruke Wink

Ja mulig det:)

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #100 : 31. mars 2010, 10:50 »
Spis mindre, tren mer?

Enig.

Og til info; om du ikke får til å fjerne fettet ved hjelp av trening blir det neppe å hjelpe med "Drug Fat Burner".

Det er jo en grunn til at butikken reklamerer for dette produktet på f.eks Deiligst.no. De vet hvor de skal finne kjøpere.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #101 : 31. mars 2010, 13:48 »
Det er altså en plante. Og ikke doping Wink


Greier ikke holde kjeft lengre... Grin

Cannabis Sativa er også "bare" en plante... betyr det at den ikke er ulovlig?? Wink

Ma Houng er også en plante, men innholdet er Effedrin alkoider= stack2, stack3... er dette også lovlig da??

Synephrine=bitter appelsinskall
Sidea cordifilia= effedrin alkoider

Jeg tror nesten man må se på innholdsstoffene, jeg.. Grin

Jeg er redd at at dette produktets innkomst til norge er mer på grunn av slett tollarbeid, enn "godkjenning"... Det er jo egentlig ingen institusjon som godkjenner noe produkt vi ønsker å ta inn i landet. man får aldri noe stempel noe steds fra at noe er "godkjent"

Forhåndsvurderingen er et ansvar pålagt det enkelte selskap.

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #102 : 31. mars 2010, 14:07 »
Når vi er inne på det så kan det jo være på sin plass med en gjettekonkurranse, er det noen som vet ca hvor mye synefrin de får i seg ved å drikke en liter appelsinjuice  Smiley

0mg , 22mg  eller 56mg   Grin


Bitter appelsin/Citrus aurantium  er har en H foran seg i urtelisten, er den ekstraktert og ikke malt pulver så er den plutselig over på L.
Dette kan ikke være noe som kundene skal holde orden på, det må vi som selger varene sørge for å ha kontroll på.
Mattilsynet er en kontrollinstans og har ikke noe ansvar for at det vi selger er lovlig, det må vi selv holde rede på.
 

Utlogget NordicNutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #103 : 31. mars 2010, 14:54 »
Greier ikke holde kjeft lengre... Grin

Cannabis Sativa er også "bare" en plante... betyr det at den ikke er ulovlig?? Wink

Ma Houng er også en plante, men innholdet er Effedrin alkoider= stack2, stack3... er dette også lovlig da??

Synephrine=bitter appelsinskall
Sidea cordifilia= effedrin alkoider

Jeg tror nesten man må se på innholdsstoffene, jeg.. Grin

Jeg er redd at at dette produktets innkomst til norge er mer på grunn av slett tollarbeid, enn "godkjenning"... Det er jo egentlig ingen institusjon som godkjenner noe produkt vi ønsker å ta inn i landet. man får aldri noe stempel noe steds fra at noe er "godkjent"

Forhåndsvurderingen er et ansvar pålagt det enkelte selskap.

Alle ingrediensene i Ripped Freak står som handelsvare hos Legemiddelverket.
Er ingenting i Ripped Freak som ikke skulle være lovlig.
Hva skulle det i tilfelle være?
Den er jo ikke så ulik deres egen Rapid Burn?

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #104 : 31. mars 2010, 15:01 »
la vær og kjøp hvis man er i tvil og redd for noe tester..og la de andre bare kjøre på hvorfor skal nå dette her være så stress.

man må kunne gjøre litt egen research selv om man er så itvil om noe man vurderer og kjøpe, og ikke kun skylde på distributøren vel?..

kjøper man racingbil uten og sjekke spesifikasjonene liksom Tongue
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!