Skrevet av Emne: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner  (Lest 102829 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #105 : 31. mars 2010, 15:02 »
Alle ingrediensene i Ripped Freak står som handelsvare hos Legemiddelverket.
Er ingenting i Ripped Freak som ikke skulle være lovlig.
Hva skulle det i tilfelle være?
Hvor har jeg sagt at den ikke er lovlig?
Jeg bare reagerte på påstanden om at siden det var en plante så skulle det automatisk være lovlig.

Må ikke ryke i forsvar bare fordi det diskuteres her. Du la vel merke til et par smilefjes og leste sikkert hva jeg skrev?? Smiley

Det er ingen som har sagt det ikke er lovlig, men det er en kjensgjerning at Geranium står på dopinglisten.


Den er jo ikke så ulik deres egen Rapid Burn?
Ulik nok til at Kikki heller bruker Ripped Freak... Wink



Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #106 : 31. mars 2010, 15:04 »
Dette kan ikke være noe som kundene skal holde orden på, det må vi som selger varene sørge for å ha kontroll på.
Mattilsynet er en kontrollinstans og har ikke noe ansvar for at det vi selger er lovlig, det må vi selv holde rede på.
 
det var poenget mitt.

Utlogget NordicNutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #107 : 31. mars 2010, 15:11 »
Hvor har jeg sagt at den ikke er lovlig?
Jeg bare reagerte på påstanden om at siden det var en plante så skulle det automatisk være lovlig.

Må ikke ryke i forsvar bare fordi det diskuteres her. Du la vel merke til et par smilefjes og leste sikkert hva jeg skrev?? Smiley

Det er ingen som har sagt det ikke er lovlig, men det er en kjensgjerning at Geranium står på dopinglisten.
Ulik nok til at Kikki heller bruker Ripped Freak... Wink




Hehe. Ja den er ok:)
Tror ikke jeg skriver noe mer i denne tråden her.
Er vel nok sagt nå vil jeg tro. Om konkurrenter har noen spørsmål ang. Ripped Freak så kan de maile meg istedenfor og skrive i tråden her. kundeservice@nordicnutrition.no

mvh
Geir
www.NordicNutrition.no

Utlogget Ina =)

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 18

  • trening <3
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #108 : 31. mars 2010, 15:37 »
Jeg liker ripped freak kjempe godt Smiley har gått på det i tre uker nå, merker store forandringer! jeg har dobbelt så mye energi på trening og føler allerede at side flesket har begynt å forsvinne, mn kan jo hende at det en innbildning da Wink Kan ikke få skrytt nok av dette produktet!
Høyde: 164cm

Vekt: 55kg

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #109 : 05. april 2010, 13:49 »
Som sagt er det unge personer som faller for kosttilskudd som dette. Ikke rart at de reklamerer for dette på Deiligst.no. Fjortiskosttilskudd kaller man det.

Men når alt er sagt; mengden koffein i en slik pille tilsvarer faktisk ikke så mye mer enn et par kopper sterk kaffe. En pose kaffe koster så å si ingenting, mens en kort periode på dette tilskuddet koster en formue.

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #110 : 09. april 2010, 12:45 »
For å få skikkelig utbytte av treningen sin er det viktig med et komplett kosthold. Det vil si alle vitaminer,mineraler,fettsyrer,aminosyrer,antioksidanter,osv. I tillegg hjelper det med stimulerende stoffer,som koffein. Kaffe finnes i naturen.

Ingenting av dette er umulig å få i seg via kostholdet. Jeg tror det er her bøygen ligger, grunnen til at noen mener tilskudd er unaturlig. Jeg tror de tror tilskudd inneholder noe som ikke finnes i samme mengder i ett komplett kosthold. Men det stemmer rett og slett ikke. Tingen er bare at det er brysomt å få i seg alt gjennom kostholdet. Derfor har man tilskudd.

End of story.

I dag er alt for brysomt. Vi skal ta snarveier i alle retninger! Det vises jo nå at mye av de som vi har produsert for at kroppen skal ta det opp raskerer, ofte kan gi oss hjerte og karsykdommer, tette blodårer og en tidlig død. Først trodde man det var for mye inntak av fett, men nå vet vi at det er fast food, raske karbohydrater og enkle matvarer med for mye sukker som er fienden..

Da mener jeg og at raske tilskudd, som skal gjøre livet enklere ikke er bra for kroppen i det hele! Smiley

Men vi er verdens mestre på å ødelegge oss selv.. Alt rundt oss er unaturlig. Tongue
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #111 : 09. april 2010, 13:43 »
I dag er alt for brysomt. Vi skal ta snarveier i alle retninger! Det vises jo nå at mye av de som vi har produsert for at kroppen skal ta det opp raskerer, ofte kan gi oss hjerte og karsykdommer, tette blodårer og en tidlig død. Først trodde man det var for mye inntak av fett, men nå vet vi at det er fast food, raske karbohydrater og enkle matvarer med for mye sukker som er fienden..

Da mener jeg og at raske tilskudd, som skal gjøre livet enklere ikke er bra for kroppen i det hele! Smiley

Men vi er verdens mestre på å ødelegge oss selv.. Alt rundt oss er unaturlig. Tongue

Vil ikke akkuratt si at koffein,pepper og grønn te er unatrurlig, og vil gi -''''hjerte og karsykdommer, tette blodårer og en tidlig død'''
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #112 : 09. april 2010, 13:57 »
I dag er alt for brysomt. Vi skal ta snarveier i alle retninger! Det vises jo nå at mye av de som vi har produsert for at kroppen skal ta det opp raskerer, ofte kan gi oss hjerte og karsykdommer, tette blodårer og en tidlig død. Først trodde man det var for mye inntak av fett, men nå vet vi at det er fast food, raske karbohydrater og enkle matvarer med for mye sukker som er fienden..

Da mener jeg og at raske tilskudd, som skal gjøre livet enklere ikke er bra for kroppen i det hele! Smiley

Men vi er verdens mestre på å ødelegge oss selv.. Alt rundt oss er unaturlig. Tongue

du ser ut som en piss i trynet

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #113 : 09. april 2010, 16:16 »
Vil ikke akkuratt si at koffein,pepper og grønn te er unatrurlig, og vil gi -''''hjerte og karsykdommer, tette blodårer og en tidlig død'''

Grønn te ekstrakt er skadelig/giftigt i høye doser. Hvor mye RF inneholder, står det ingenting om.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #114 : 09. april 2010, 19:30 »
I dag er alt for brysomt. Vi skal ta snarveier i alle retninger! Det vises jo nå at mye av de som vi har produsert for at kroppen skal ta det opp raskerer, ofte kan gi oss hjerte og karsykdommer, tette blodårer og en tidlig død. Først trodde man det var for mye inntak av fett, men nå vet vi at det er fast food, raske karbohydrater og enkle matvarer med for mye sukker som er fienden..

Da mener jeg og at raske tilskudd, som skal gjøre livet enklere ikke er bra for kroppen i det hele! Smiley

Men vi er verdens mestre på å ødelegge oss selv.. Alt rundt oss er unaturlig. Tongue

Hvorfor skiller du egentlig mellom næringstoffer fra tilskudd og næringsstoffer fra mat? Jeg forstår ikke helt det der.. Bare fordi et næringstoff er skadelig i store mengder og visse tilskudd tilfeldigvis inneholder disse næringsstoffene betyr det ikke at tilskudd i sin helhet er skadelig. Det blir som å si at melk er usunt fordi det er flytende akkurat som cola og cola er usunt.

Jeg ser ikke vitsen med å kategorisere slik du gjør. Næringsstoffer er næringsstoffer. Når jeg for eksempel tar proteinpulver fordi jeg ikke gidder å lage meg proteinrik mat, tenker jeg ikke over at det er tilskudd jeg tar. Det er fullstendig urelevant. Jeg har en oversikt i hodet over hva jeg får i meg hver dag, kildene derimot holder jeg ikke styr på. Hva skulle det være godt for?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #115 : 09. april 2010, 20:52 »
Som sagt er det unge personer som faller for kosttilskudd som dette. Ikke rart at de reklamerer for dette på Deiligst.no. Fjortiskosttilskudd kaller man det.

Hva kaller man en voksen som ser på nakne fjortenåringer på deiligst?

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #116 : 09. april 2010, 21:03 »
Hva kaller man en voksen som ser på nakne fjortenåringer på deiligst?

gris?



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #117 : 09. april 2010, 21:46 »

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #118 : 10. april 2010, 00:30 »
Hva kaller man en voksen som ser på nakne fjortenåringer på deiligst?
Tenkte på det samme. Honør : D
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #119 : 10. april 2010, 20:56 »
Vil ikke akkuratt si at koffein,pepper og grønn te er unatrurlig, og vil gi -''''hjerte og karsykdommer, tette blodårer og en tidlig død'''

Lær deg å lese! Tongue

Snakker om frokostblandinger, musli, "energi" brød, "energi" sjokolader osv... Egentlig alt amerikanerne har finni opp..
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!