Skrevet av Emne: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner  (Lest 102692 ganger)

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #120 : 14. april 2010, 07:39 »
Vil ikke akkuratt si at koffein,pepper og grønn te er unatrurlig, og vil gi -''''hjerte og karsykdommer, tette blodårer og en tidlig død'''

Det er mye som er naturlig som ikke er bra for oss og som fører til den visse død relativt raskt, men den diskusjonen har Egil hatt en gang tidligere.
koffein, pepper og te vil nok ikke gi noen død. Problemet er at det ikke gir noen ting som er verdt prisen som mange slike produkter koster. Da er det bedre med nye joggesko eller spinningsko som, om du kjenner godt etter, faktisk gir deg litt ekstra treningsmotivasjon og dermed ekstra kaloriforbruk Wink

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #121 : 14. april 2010, 09:18 »
Det er mye som er naturlig som ikke er bra for oss og som fører til den visse død relativt raskt, men den diskusjonen har Egil hatt en gang tidligere.
koffein, pepper og te vil nok ikke gi noen død. Problemet er at det ikke gir noen ting som er verdt prisen som mange slike produkter koster. Da er det bedre med nye joggesko eller spinningsko som, om du kjenner godt etter, faktisk gir deg litt ekstra treningsmotivasjon og dermed ekstra kaloriforbruk Wink
Enig Smiley
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget erimer

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 210
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 210

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #122 : 15. april 2010, 08:21 »
Jeg vurderer å kjøpe dette produktet, men jeg har ingen efaring med sånne produkter. Jeg har mye cardio for tiden fram til sommeren, og jeg lurer på om dette produktet vil hjelpe mye?  jeg har ca 15 % i fett prosent.
19 år
191 cm
100 Kg

Markløft: 200 kg
Knebøy: 150 kg
Benkpress: 115 5 reps kg

"No pain,No gain"

Utlogget hjerte1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #123 : 15. april 2010, 10:38 »
Hei, jeg holder på med MMA og lurte på om ripped freak er uloverlig? om det går innen WADA testene?

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #124 : 15. april 2010, 10:55 »
Hei, jeg holder på med MMA og lurte på om ripped freak er uloverlig? om det går innen WADA testene?

ja, les tråden her så er det nevnt flere ganger samt det står nederst på siden hos de fleste som selger det som feks www.norkost.no



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #125 : 15. april 2010, 23:13 »
Jeg har nå prøvd Ripped Freak i 1stk dag.. Tok 1 tab ca 30 min før trening..

Merka egentlig ingenting rart med kroppen, som flere andre her påstår.. Jeg merka det riktignok på treninga. Normalt sett når jeg trener Kardio så er jeg helt utslitt etter 20 min.. (10min sykling og 10 min tredemølle) MEN.. idag satt jeg jammen på sykkelen og sykla i jevnt tempo i hele 45 min... og hadde masse overskudd til selve treningsøkta.. Kom hjem og det har gått i ett med bæring av matrialer opp en liten bakke.. Noe jeg normalt sett ikke hadde orka stort av etter 2,5 time på trening.. Og først nå etter jeg satte meg i sofan for å se på tv, begynnte jeg å bli trøtt.. Jeg personlig kan ikke huske at jeg har hatt så MYE energi i en hel dag...

Jeg kan absolutt anbefale denne til alle som vil ha en masse av energi..

Drikker forøvrig en del Redbull men merker ikke at det noen gang har hjulpet meg.. (drakk ingen idag)
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget OkY

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #126 : 18. april 2010, 18:44 »
Jeg har prøvd Ripped Freak 1 uke nå. På meg fungerer dette produktet veldig godt. Man føler seg mye mer opplagt gjennom dagen, samtidig som man holder ut lenger i treningsøkten. Men jeg er litt usikker på hvor smart det er å gå på dette produktet lenger enn i 30 dager som er en kur. Når man tar disse pillene føles det ut som hjerterytmen øker og produserer mer blodlegmer slik at kroppen holder ut lenger. Tror nok man skal begrense å gå på dette i alt for lang tid. Tror ikke dette er helt bra for hjertet i lengden:P

Utlogget OkY

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #127 : 18. april 2010, 18:46 »
Jeg har prøvd Ripped Freak 1 uke nå. På meg fungerer dette produktet veldig godt. Man føler seg mye mer opplagt gjennom dagen, samtidig som man holder ut lenger i treningsøkten. Men jeg er litt usikker på hvor smart det er å gå på dette produktet lenger enn i 30 dager som er en kur. Når man tar disse pillene føles det ut som hjerterytmen øker og produserer mer blodlegmer slik at kroppen holder ut lenger. Tror nok man skal begrense å gå på dette i alt for lang tid. Tror ikke dette er helt bra for hjertet i lengden:P
Forresten drikk mye vann, hvis ikke blir du jevelig dårlig i magen!!!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #128 : 18. april 2010, 21:52 »
Bra med erfaringer fra disse 2-20 innlegg-folka..
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #129 : 18. april 2010, 21:58 »
rart det der... Wink
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #130 : 19. april 2010, 09:19 »
Fordi mesteparten er folk som er ute etter resultater via raske snarveier, men ikke gjennom ordentlig trening og kunnskap. Når det gjelder de som presterer så mye bedre etter å ha tatt noen piller Fat Burner, tror jeg det meste er psykologisk. Hadde de fått et par piller med sukker etter å blitt fortalt at det er en "Super gerilja lady`s man burner" ville nok mesteparten allikevel trodd de presterte bedre.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #131 : 20. april 2010, 18:31 »
ha ha lady`s man burner. Utrolig bra.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #132 : 05. mai 2010, 18:04 »
Testa det her ut i 2 dager nå (er på diett ja) i håp om få mer energi /boost som de så fint kaller det. Har normalt sett ALDRI i meg koffein om dagene før dette.. og har hittil INGEN EFFEKT!!!  Sku gjerne likt å visst gjennomsnittsvekta til folk som skryter av dette produktet.

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #133 : 05. mai 2010, 18:38 »
Jeg har brukt i snart 3 uker sammenhengende.. 1 tab. kl. 0700 og en siste tablett 1300.. etter 3 uker så er det fortsatt full effekt.. er 187 høy og veier pr idag 98kg.. tar ellers aldri koffein bortsett fra et glass cola i ny og ne.. Men når det er sagt så er det vel som med alt annet at noe som funker bra for noen, og andre ikke..

 :Smiley
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #134 : 06. mai 2010, 00:11 »
Ser at dere med 5-10 innlegg popper opp med ambisjoner om at dette fungerer. Fikk selv prøve 2 tabeletter fra noen som hadde kjøpt produktet. Ingen effekt. Tror det har psykologisk effekt på mange.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!