Skrevet av Emne: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner  (Lest 102834 ganger)

Utlogget ebeline

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 248

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #150 : 30. juni 2010, 08:34 »
jeg har også begynt på Ripped Freak. og må si det kribler i hele meg klarer liksom så vidt og site i ro. men kjenner jeg blir noe snodig i magen, akorat som maten bare render igjenom. merker noen av dere dette? næsti sagt altså men bare lurer. tar 1 om morningn ca hall 7 og 30 før mat inntak og ca halvtime etter jeg har spist ja. porselenen neste. så skal jeg i dag begynne med og ta den 2 ca hall 2 tiden. fordi eg er sent ferdig på jobb så blir sen trening. så ja  dry
Ingenting e umulig.

Utlogget gkarlsen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #151 : 30. juni 2010, 17:48 »
Der har man også en mulig forklaring Smiley velkommen til forumet da Smiley

Tusen takk Smiley
Det er ikke selve treningen som er gøy, det er resultatet du ser etter!

Utlogget hello_kitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 13

  • Litt voksen men ganske fjortis også!:D
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #152 : 03. juli 2010, 00:34 »
Jeg skal ta ripped freak resten av livet mitt!Ikke tull engang. Mer energi, mindre matlyst, mer fokusert. Helt super dupert!Tar norsk anbefalt dosering med en pille til dagen. Holder i massevis for meg, men så er jeg ikke så veldig stor heller da. Ble litt kvalm og rar den første dagen eller to, men det har gitt seg nå heldigvis. Tar det om morgenen sammen med litt frokost.Ville anbefalt dette produktet til alle  Grin. Fy søren, jeg høres ut som en levende reklame for dette her jo, haha  Grin
Veien er målet!

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #153 : 03. juli 2010, 00:38 »
Jeg skal ta ripped freak resten av livet mitt!Ikke tull engang. Mer energi, mindre matlyst, mer fokusert. Helt super dupert!Tar norsk anbefalt dosering med en pille til dagen. Holder i massevis for meg, men så er jeg ikke så veldig stor heller da. Ble litt kvalm og rar den første dagen eller to, men det har gitt seg nå heldigvis. Tar det om morgenen sammen med litt frokost.Ville anbefalt dette produktet til alle  Grin. Fy søren, jeg høres ut som en levende reklame for dette her jo, haha  Grin

How much are they paying you...? Tongue

Hadde jeg ikke hatt noe mer fornuftig å bruke pengene på, så hadde jeg nok prøvd ei pakke med dette her.
Mandal Treningssenter.

Utlogget RONNY S7

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 482

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #154 : 03. juli 2010, 07:31 »
Om ikke alt fettet rundt magen har forsvunnet med RF, så har jeg iallefall mer energi under trening og merker økt styrke.
1.70 og 84-86kg. Armer=44cm

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #155 : 05. juli 2010, 20:40 »
Jeg tok ripped freak og hadde en skummel opplevelse. Hjertet begynnte å banke helt ukontrollert, jeg svettet som en gris samtidig som jeg mistet all matlyst. Etterhvert begynnte jeg å skrumpe inn der nede, men ble utrolig "lysten". Etter en stund måtte jeg skru av allt lyset i leiligheten da det var noen utenfor som var ute etter meg. Fikk lagt meg ned under sofaen og lå helt stille mens hjertet banket så høyt at jeg var livredd de skulle høre meg. Hørte at det tasset og tisket utenfor lenge. Men etter 12 timer forsvant de tydeligvis. Fikk ikke sove og begynnte å føle meg uggen og dårlig, nesten deppet. Begynnte å drikke masse vodka for å sove, tok også noen reisesyketabletter jeg hadde liggende og litt cosylan hostesaft. Det hjalp og jeg fikk sove.
Orket ikke trene på noen dager, men da jeg veide meg hadde jeg gått ned 3 kg på 2 dager. Men tror det meste var vann.

Bare noe jeg kom på.

Utlogget Vermin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #156 : 05. juli 2010, 20:45 »
Jeg tok ripped freak og hadde en skummel opplevelse. Hjertet begynnte å banke helt ukontrollert, jeg svettet som en gris samtidig som jeg mistet all matlyst. Etterhvert begynnte jeg å skrumpe inn der nede, men ble utrolig "lysten". Etter en stund måtte jeg skru av allt lyset i leiligheten da det var noen utenfor som var ute etter meg. Fikk lagt meg ned under sofaen og lå helt stille mens hjertet banket så høyt at jeg var livredd de skulle høre meg. Hørte at det tasset og tisket utenfor lenge. Men etter 12 timer forsvant de tydeligvis. Fikk ikke sove og begynnte å føle meg uggen og dårlig, nesten deppet. Begynnte å drikke masse vodka for å sove, tok også noen reisesyketabletter jeg hadde liggende og litt cosylan hostesaft. Det hjalp og jeg fikk sove.
Orket ikke trene på noen dager, men da jeg veide meg hadde jeg gått ned 3 kg på 2 dager. Men tror det meste var vann.

Bare noe jeg kom på.

Tok du hele boksen?

Utlogget Kimboslajz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #157 : 10. juli 2010, 15:03 »
prøvde først 2 en dag og d var greit, men

tok 3 piller halvtime før fotballtrening, aldri igjen as, d var sykt chill i begynnelsen bare løp rundt som en jævla duracell kanin og orka alt mulig, så etter treninga føltes d ut som jeg skulle gå i bakken, var helt klikk i hodet kan liksom ikke beskrive d, før jeg dro bort på senteret for og trene bein/skuldre-nakke, tok vel mye mere en det jeg pleier på omtrent alle øvelser, men føltes fortsatt ut som jeg skulle gå i bakken når som helst.

på kvelden når jeg skulle sove, d gikk jo ikke. lå der i sånn halveis koma og ville helst bare løpe rundt og knuse noe.

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #158 : 11. juli 2010, 10:26 »
Livsfarlig!!
Jeg tok 2 piller og da jeg kom hjem GIKK JEG RETT i bakken Tongue Hadde hvilepuls på 90-100 i 3 timer, mens fattern måtte sitte med blodtrykkmåler rundt armen min.. never more..
1 holder masse vis!
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget NordicNutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #159 : 13. juli 2010, 14:32 »
Hvorfor i allverden tar dere 2 og 3 kapsler samtidig ?

Står 1 kapsel på boksen som dosering.

3 kapsler tilsvarer nesten 1000 mg koffein og er galskap og ta på en gang.


får ikke noe bedre effekt av  og øke doseringen. Eneste som skjer er at dere gir kroppen en altfor stor belastning.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #160 : 13. juli 2010, 14:56 »
Er alltid skeptisk til fettforbrennere, men denne inneholder faktisk koffein og grønn te ekstrakt, som har dokumentert effekt. Om det er verdt pengene, er noe annet... kan sikkert få de samme stoffene billigere fra andre produsenter.

Så stoffer med dokumentert effekt kombinert med radioaktiv innpakning med ordet "DRUG" på og sikkert en god dose placebo bør få dette produktet til å funke Smiley

Utlogget JudoPower

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #161 : 13. juli 2010, 17:11 »
Jeg har prøvd det en snau måned, og har greie erfaringer. Du går kanskje ikke ned i vekt i en fei, men det finnes skjelden noe "vidundermiddel" der ute allikevel, så det forventet jeg ikke heller. Men litt funker det nok i forhold til forbrenninga.. Føles som at kroppen har økt temperatur blandt annet..

Men det jeg merker mest er at man er mer våken og opplagt om mårran, litt mer "på'n", det samme gjelder på treninga.

Så hvis man ønsker å få litt mer guts på trening og føle seg mer våken tidlig på dagen vil jeg anbefale å prøve det.

Det står imidlertid at Geranium som er ingrediens i varen er handelsvare og lovlig å selge i Norge men det gjøres oppmerksom på at ingrediensen står på Wadas liste over forbudte ingredienser.

I denne forbindelse har jeg et spørsmål om hvor lenge dette stoffet blir i kroppen etter bruk, for jeg er gammel idrettsutøver som vurderer å gjøre et comeback. Da kan jeg ikke bruke noen midler som vil gjøre en dopingprøve positiv.

Når det er sagt så vet jeg at et par red bull også ville gitt positivt utslag på en dopingtest, så hvor "heftig" Geranium er lurer jeg fælt på..

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #162 : 13. juli 2010, 17:27 »
Er alltid skeptisk til fettforbrennere, men denne inneholder faktisk koffein og grønn te ekstrakt, som har dokumentert effekt. Om det er verdt pengene, er noe annet... kan sikkert få de samme stoffene billigere fra andre produsenter.

Så stoffer med dokumentert effekt kombinert med radioaktiv innpakning med ordet "DRUG" på og sikkert en god dose placebo bør få dette produktet til å funke Smiley
Er det noen fettforbrennere som ikke inneholder grønn te ekstrakt/koffein?

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #163 : 13. juli 2010, 19:03 »
Mister veldig matlyst av Ripped Freak, klarer lett og holde meg 5 timer uten mat. Og dette har jeg hørt fra mange andre venner av meg som bruker det også. -Og det gjør jo at du slipper en god del Kcal i løpet av en dag.
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget FX!

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

Sv: Ripped Freak - Hybrid Drug Fat Burner
« #164 : 13. juli 2010, 20:18 »
Mister veldig matlyst av Ripped Freak, klarer lett og holde meg 5 timer uten mat. Og dette har jeg hørt fra mange andre venner av meg som bruker det også. -Og det gjør jo at du slipper en god del Kcal i løpet av en dag.

Ja, det er dumt å få i seg næring, helt klart Tongue
1x200 mark
1x110 benk
1x155 bøy
1x80 millitærpress

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!