Skrevet av Emne: Moralkontroll i Oslos Innvandrergater  (Lest 1524 ganger)

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Moralkontroll i Oslos Innvandrergater
« : 10. januar 2010, 18:45 »
En tankevekker og et eksempel på hva som skjer om vi er for naive og forsiktige med å sette krav til personer som kommer fra totalt motsatte kulturer enn vår egen, kombinert med fenomenet ghettofisering, at alle samles i et konsentrert område. Advarslene har vært mange og har lenge kommet fra andre europeiske storbyer, men ingen er så blind som den som ikke vil se.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3456633.ece

Klassisk naiv forkjemper for flerkultur møter en annen virkelighet enn den han hadde sett for seg:

Han flyttet til Grønland nettopp for å oppleve det kulturelle mangfoldet og den åpne storbyen. Etter fem år er den glødende antirasisten desillusjonert. Han er blitt redd for å bli banket opp og merker at noen helst vil ha ham ut av strøket. Hjemme i leiligheten et steinkast unna Oslos største moské spør han seg om dette er takken for at han alltid har engasjert seg på innvandrernes side.

–Jeg kom hit veldig naiv. Nå føler jeg at jeg går flere tiår tilbake i tid når jeg forlater denne leiligheten. Etter at resten av Norges befolkning gradvis har akseptert homofile, kommer en minoritet, som selv krever å bli forstått og godtatt, og viser en slik forakt.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Moralkontroll i Oslos Innvandrergater
« #1 : 10. januar 2010, 19:04 »
Haha, beklager at jeg ler av denne Michael, men han får så jævlig fortjent, hvor dum går det ann å bli? Han er en av de som stemplet folk som har advart mot ghettoiseringen av Oslo som rasister, nå får han smake sin egen medisin. Stakkars Michael, var det ikke så gøy å være homo i lille Mogadishu likevel? Grin

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Moralkontroll i Oslos Innvandrergater
« #2 : 10. januar 2010, 20:59 »
Jaja, hva kan man forvente når snillismen (les: idiotien) på venstresida får styre? Dette er jo helt etter boka, spør du meg. Smiley Bare lukker øynene for det ubehagelige faktum, nemlig at vi har ghettoer i hovedstaden som mer eller mindre er kontrollert av muslimer. Og så, et retorisk spørsmål: kommer det til å bli mer eller mindre av dette i tiden fremover?

Men whattaheck, de er jo potensielle velgere! Gi dem fluksens statsborgerskap, alle mann!

For øvrig kan jeg vagt erindre at Erik Solheim fant en ny skole for sin kjære datter(?), fordi skolen hun først begynte på hadde noe sånt som 95% ikke-vestlige elever. Ironisk, eller hva? Man skulle jo tro at denne gode SV-er skulle gå foran med et godt eksempel. Fargerikt mangfold, kulturell berikelse og alt det der.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Moralkontroll i Oslos Innvandrergater
« #3 : 12. januar 2010, 17:46 »
Syns denne linken kan være bra og ha med i tråden.

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article1209423.ece

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Moralkontroll i Oslos Innvandrergater
« #4 : 12. januar 2010, 23:10 »
RassisSME!!11one

Nuhvel..

Han kaller nå i allefall en spade en spade; fortsetter innvandringa som den gjør blir vi til slutt minoritet i eget land. (Og de som nå føler for å pirke i min lille "vi" og "dem", kan i grunnen bare kysse meg i raua. Smiley )

Edit: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3464141.ece lols @ dat. De eneste som ikke ser tendensen er våre "kjære" politikere. Nei vent, stemmerett og alt det der ja. Glemte jeg helt.. Menneh.. Gjelder dette problemet bare muslimer?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Moralkontroll i Oslos Innvandrergater
« #5 : 14. januar 2010, 08:50 »
Zahid Ali har blitt truet av "Grønlands moralpoliti"

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=590938

Ali sier til avisen at han svarer dem på norsk, noe som fører til at «moralpolitiet» blir enda sintere.

- De blir sinte og slår over på morsmålet, ofte punjabi fordi «moralpolitiet» stort sett er første generasjon menn fra Pakistan, eller andre land. Jeg vil holde en distanse. Hvis jeg svarer på deres språk, har jeg godtatt kulturen, akseptert at de har rett.


Hva har Zahid Ali gjort galt? Blitt for norsk, som ser ut til å være skjellsord i enkelte kretser? Bra han sier i fra i allefall, respekt til han. Det er sikkert ikke lett å stå i mot et så stort press fra sine "egne"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!