Skrevet av Emne: Svend tilbake som Norges rammeste markløfter til sommeren?  (Lest 53021 ganger)

Utlogget tobiasht

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 809
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 809

Anbefaler alle her og se: Bigger Stronger Faster.... En fin dokumentar..
Norges 4. Sterkeste Mann (-90kg) 2012
Norges Sterkeste Mann (-90kg) 2010
Norges 3. Sterkeste Mann (-90 kg) 2009

Medlem av Kristiansand Strongteam

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Er det mulig å banne denne tosken snart what
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
agenten, har du settt bigger faster stronger?

Etter jeg hadde sett den fikk jeg ett inntrykk av at steroider ABSOLUT ikke var bra..
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Det er noe bolere bruker når de får mye østrogen pga at kroppen er i ubalanse iforhold til testosteron.
Some athletes and body builders will also use anastrozole as a part of their steroid cycle to reduce and prevent symptoms of excess estrogens; in particular, gynecomastia and water retention.

Tror du steroider i utgangspunktet ble laget til det som vi ser idag?


Hør nå etter din kverulant. Kilden du bruker for å fortelle oss at alt er en konspirasjon og at denne karen døde av steroider klassifiserer en aromatasehemmer som et steroid, noe det så langt fra er! Sjekk hva du siterer mann. Jeg vet utmerket godt hva Arimidex er og hva det brukes til. Men det er og blir aldri et steroid.

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Agenten, hva skal du ha for å slutte å skrive på treningsforum?
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

tenk så mye energi Agenten kaster bort på å hate andre personer.må spise han opp innvendig.
glad jeg klarer å tollerere andre mennesker og heller bry meg om mitt eget liv..

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

tenk så mye energi Agenten kaster bort på å hate andre personer.må spise han opp innvendig.
glad jeg klarer å tollerere andre mennesker og heller bry meg om mitt eget liv..

Trodde du hatet styrkeløftere? Grin
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Er du muslim, Iman? er sannheten noe som skal gjemmes bort.

Sliter du med rekrutering?

Gjemmes bort? er det noen som IKKE vet at Svend Karlsen HAR dopet seg? Er vel ikke noe poeng i å informere om noe alle vet?

Rekrutering? Jeg har aldri og kommer aldri til å dope meg, er forøvrig medlem av NSF og kan testes når som helst. Men hva folk gjør utenfor organisert idrett får være opp til de, og er fullt mulig å ha respekt for løft som er oppnådd selv om de har brukt doping. Å sammenligne de med rene løft er noe annet.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Trodde du hatet styrkeløftere? Grin

De er ikke menneskelige,så det teller ikke Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Så det er greit at de dealer til unge naive menn og damer(har blitt noen av de også)
Hva om noen selger dop til din bror, søster, søskenbarn(vet hvordan slekta di er) og gir de den ene lovnaden og garantien om at det er ufarlig, etc.
Hva om søsteren din gikk i stemmeskifte, du har sikkert møtt noen av de du også, skikkelig tranny....
Noe annet er jo at disse løftene som enkelte skryter av har ingen apostrof som sier at det er med dop, og for ungen naive menn så er 400kg 400kg med eller uten dop.
De fleste her sier jo at dop knapt virker, og at prestasjonene er like bra uansett.
Doperne og dealerne prøver hele tiden å nedscalere effekten, farligheten mm.

Som medlem i NSF burde du av alle vite dette.

Står du å digger med disse gutta så er du en av de..........

Hva om du får gullet du har trent for i mange år i posten, fordi han som fikk heder og ære på stevnet testet positivt.........

Holdninger er vel så viktig som å ikke bruke.......
Flottt! Nå er du såpass generell at det begynner å kunne gjøre nytte en eller annen veg! Wink

Bra at det ikke lenger er løgnaktige anklager uten substans om enkeltpersoner. Du er hjertelig velkommen til å kopiere ditt eget innlegg over i en tråd du kan lage i antidopingforumet, så kan de etiske og moralske aspektene ved dop og andre problemer fritt diskuteres saklig og greit der! Smiley

Denne tråden handler fra nå av ikke om dop.

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Artig hvordan enkelte maser om toleranse, for så å ønske agenten vekk fordi de finner ham irriterende.

Greit nok at det sporet av, men vil likevel rose agenten for å være prinsippfast. Er jo ingen tvil om at han treffer blink, særlig med de siste innleggene som er mer generalisert. Er for meg uforståelig at så mange lar seg hisse opp av litt spissformulerte antidopinginnlegg. Mange som sier at diskusjonen ikke hører hjemme i denne tråden, men ettersom tråden sporet inn på 400kg i mark, mener jeg absolutt at antidopig er on-topic=)

For å returnere til topic; Lykke til mot 400 til Svend Karlsen, hadde vært utrolig om det hadde gått!


Utlogget Big Jaa9

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 253

skjønner ikke hvorfor alle tråder som handler om gode løft og om kjempe talenter må ødelegges av doping diskusjoner i hytt å ver.
Go hard or go home !

Beste løft :

280 - 240 - 250

Powerlifting !

Utlogget Nuffe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Her skrytes det av personer som løfter noe som er umenneskelig om man er ren og faktisk ikke så umulig om man leker med livet som innsats.

Så idiot som du er hadde det kanskje ikke vert så dumt å leke litt med livet som innsats. F.eks russisk rullett med kule i hvert kammer.

Jeg har en god jobb, 2 barn, hus og ei flott dame samt utdannelse, jeg ville aldri byttet det mot 4ookg i mark med doping, jeg har muligens et potensiale på 300kg, men jeg har som sagt talent men mangler lysten på å satse alt på 1,2,3 øvelser som er over på 10min!
All ære til de som digger det.........

Du har sansynligvis ikke talent for noen ting, bortsett fra å være stokk, stein idiot. Det er ditt supertalent. Nuffen lurer på hvilken utdannelse du har, 1., 2. og 3. trinn barneskole med fordypning i O-fag? Er det i hele tatt noe i hodet ditt som fungerer, hvordan kom du frem til at man må velge? Er det slik at dersom du nærmer deg 400 i mark og har familie, hus, barn, dame osv., så må du si dette ifra deg for å greie 400? Du vet, du trenger ikke bytte, Nuffen kjenner faktisk noen som har begge deler.

Jeg skulle klart 400kg i mark med seriøs doping selv, har mye talent der, men er altfor interessert i annen idrett til å toppe mot det, samt juks vil jeg ikke ha noe med..........

Jaaaaaaaada. Nuffen skulle klart  å vinne VM i Formel1 med seriøs trimming av bilen.

tfildaed

  • Gjest
Så idiot som du er hadde det kanskje ikke vert så dumt å leke litt med livet som innsats. F.eks russisk rullett med kule i hvert kammer.

Du har sansynligvis ikke talent for noen ting, bortsett fra å være stokk, stein idiot. Det er ditt supertalent. Nuffen lurer på hvilken utdannelse du har, 1., 2. og 3. trinn barneskole med fordypning i O-fag? Er det i hele tatt noe i hodet ditt som fungerer, hvordan kom du frem til at man må velge? Er det slik at dersom du nærmer deg 400 i mark og har familie, hus, barn, dame osv., så må du si dette ifra deg for å greie 400? Du vet, du trenger ikke bytte, Nuffen kjenner faktisk noen som har begge deler.

Jaaaaaaaada. Nuffen skulle klart  å vinne VM i Formel1 med seriøs trimming av bilen.


Nuffen er muslim, og alle som er uenig med nuffen er lite flink, dum etc.................

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Noen BØR stenge og slette denne tråden ASAP.



3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!