Skrevet av Emne: Svend tilbake som Norges rammeste markløfter til sommeren?  (Lest 53030 ganger)

Utlogget Frank T Tank

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 235
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 235

  • Failure is not an option..Drammen Strongman
Ja det er greit å ha realistiske mål.Han har hatt bra framgang på kort tid så det er rart om det kanskje stopper nå i en alder av 27 år?
Selvfølgelig er det ikke sikkert at han får så mye på drakta,men noe burde det jo hjelpe.
En ekstra motivasjon er det nok da norgesrekorden er ett uttalt mål og muligens innen rekkevidde.c",)
Joda. Han har løftet 345 kg på trening i et løft som ville blitt underkjent i en styrkeløftkonkurranse. Og med teknikken han bruker så tror jeg ikke drakten vil hjelpe så veldig mye. Han er grisesterk men jeg tror ikke det er bare å øve med drakten, jeg tror teknikken må forbedres, og noen andre muskler enn ryggstrekkerne også må bedres, selv uten drakt før det blir noen stor framgang med drakt. Så hvis framgangen er rimelig god så tror jeg han vil få godkjent 340 kg på NM om han stiller og ikke gjør bona-fide løft i knebøy og benk. Jeg blir ikke sur om han knuser mine spådommer, men jeg har sett mange håpefulle (meg selv inkludert) tro at trær vokser inn i himmelen. Og derfor har jeg begynt å legge inn litt erfaring mtp. hvordan spådommer som regel har slått ut tidligere. Jeg har trodd jeg skulle klare 200 kg i benk i 3 år, jeg har trodd OD skulle få ny markrekord i 3 år og jeg har trodd at Randen skulle løfte 415 kg i bøy og 1070 kg totalt i 2-3 år. Ingenting har hendt. Hvis jeg sier hva jeg tror jeg skal få godkjent i NM i styrkeløft så kan man normalt trekke fra 30 kg fra totalen hvert år Smiley Beklager til Lars om han føler jeg virker negativ. Jeg har blitt anklaget for å være det tidligere, men jeg sier ikke bare hva jeg tror når jeg er like optimistiske som ambisiøse løftere. Jeg sier også hva jeg tror når det innebærer å være uenig med forventet progresjon.  
140kgx3m farmers
410 kgx3m Yoke
180 kgx1 Stein H=110 cm
450 kgx4 Dekk
121 kg Stokk
116 kg Apollons

Strongman Training http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88396.msg1419589#msg1419589

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Jesus Krist!

1. Svend har løftet i en ikke testet "aktivitet"  og konkurrert mot alle de andre som også har løftet i ikke testet "aktivitet" og faktisk slått dem alle sammens under like forhold! Verdens Sterkeste Mann 2001!
Det fortjener mannen umåtelig stor respekt for uansett ditt og datt.

2. Svend melde seg inn i NSF igjen? Hvorfor? For at de som kritiserer han skal se om han er rein? Han er ikke aktivt medlem og vært ute så lenge at han er strøket. Hvis Svend skulle til all formodning melde seg inn igjen, så hadde jeg ville trodd at han ville hatt muligheten til å løfte mye og sette noen VR som veteran kjenner jeg Svend riktig hadde dette gått lett;) men i og med at NSF har ny regler så er jo det også utelukket fordi Svend har drevet med "aktivitet" utenfor NIF. Og om han hadde meldt seg inn og løftet så hadde det også blitt feil!
Nei Svend ...bli hvor du er eller annet mer vettugt forbund.

3. 400 i rawmark...ikke umulig,men det er jo lang vei fra 320 til 400 men er det noen som kan klare det er det Svend Karlsen! Han annonserte i 2000 under NSM at han lovte på tro og vikingære at han skulle vinne WSM 2001! Og det gjorde han: dedikation og selvoppofrelse!
Og Lars S.K. 400 er mye..tiden vil vise om du er mann nok;)

Også skjønner jeg ikke hvorfor alle NSF hvite små foler skal hause opp alle tråder med doping ditt og datt!
Ser Dere ikke at Dere lager MERE blest om doping. Reklame er reklame enten den er god eller dårlig: burde 2-3 likksom utdannede hvite foler ha lært seg på skolen sin;)



3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Jeg tipper 432,5 i bøy på Einar på NM.


Først må han få opp noe over 350 på stevne...lettere sagt enn gjort å ta 432,5 tror jeg;)


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Joda. Han har løftet 345 kg på trening i et løft som ville blitt underkjent i en styrkeløftkonkurranse. Og med teknikken han bruker så tror jeg ikke drakten vil hjelpe så veldig mye. Han er grisesterk men jeg tror ikke det er bare å øve med drakten, jeg tror teknikken må forbedres, og noen andre muskler enn ryggstrekkerne også må bedres, selv uten drakt før det blir noen stor framgang med drakt. Så hvis framgangen er rimelig god så tror jeg han vil få godkjent 340 kg på NM om han stiller og ikke gjør bona-fide løft i knebøy og benk. Jeg blir ikke sur om han knuser mine spådommer, men jeg har sett mange håpefulle (meg selv inkludert) tro at trær vokser inn i himmelen. Og derfor har jeg begynt å legge inn litt erfaring mtp. hvordan spådommer som regel har slått ut tidligere. Jeg har trodd jeg skulle klare 200 kg i benk i 3 år, jeg har trodd OD skulle få ny markrekord i 3 år og jeg har trodd at Randen skulle løfte 415 kg i bøy og 1070 kg totalt i 2-3 år. Ingenting har hendt. Hvis jeg sier hva jeg tror jeg skal få godkjent i NM i styrkeløft så kan man normalt trekke fra 30 kg fra totalen hvert år Smiley Beklager til Lars om han føler jeg virker negativ. Jeg har blitt anklaget for å være det tidligere, men jeg sier ikke bare hva jeg tror når jeg er like optimistiske som ambisiøse løftere. Jeg sier også hva jeg tror når det innebærer å være uenig med forventet progresjon.  

Det er derfor det er meget vanskelig å øke feks 5 % på din total på 2 år feks......fra 850 til 892,5 er faktisk 5 %økning:-o

Og jo høyere total du har jo større blir selvsagt differansen....også er det også det å øke 5% i mark som kanskje gjør at programmet ditt blir for høye% på noen av øktene også er hele opplegget fucket for lang tid igjen....ja ja sånn gikk no dagan Einar;)


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Jeg tipper 432,5 i bøy på Einar på NM.
Helvette. Selv om det er kødd så må du ikke skrive slik Smiley Jeg begynte å svette i hendene når jeg leste det. Nå må vi tilbake til Svend her Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
 rofl Drankere Erter lol

For en diskusjon Smiley hahaha.... Folk har ALT for mye tid til overs altså Smiley

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
rofl Drankere Erter lol

For en diskusjon Smiley hahaha.... Folk har ALT for mye tid til overs altså Smiley

WORD, 11sider om, dop, bøy, progresjon, pustevansker og som Gud sier SYTEN ONT KLAGEN Grin
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget NeDD

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 288
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 288

Håper virkelig at Svend klarer dette. Om han gjør det i setting med mye publikum så blir det enda artigere!

Huff, leif av alle styrkeløftere som ødelegger tråder...
Hvor blir det av warnings for utallige offtopic poster?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Helvette. Selv om det er kødd så må du ikke skrive slik Smiley Jeg begynte å svette i hendene når jeg leste det. Nå må vi tilbake til Svend her Smiley

Det blir jo 402,5 når man regner på det...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget |Andreas|

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

har han ikke det da?

Denne videoen burde i alle fall fjerne all tvil om kapasiteten

http://www.youtube.com/watch?v=u3qMKYYEpD4#noexternalembed&hl=en_US&fs=1&
Morsomt at han anstrenger seg mer med å sette på en vektskive enn å peise opp 270 kilo.

tfildaed

  • Gjest
Håper virkelig at Svend klarer dette. Om han gjør det i setting med mye publikum så blir det enda artigere!

Huff, leif av alle styrkeløftere som ødelegger tråder...
Hvor blir det av warnings for utallige offtopic poster?


Jeg er ikke styrkeløfter, ikke vektløfter, men 100% mot skryt og hausing av de som doper seg!
Våre barn ser på de som forbilder i gymet(bolerne eier jo gymet bokstavlig talt)

Når sannheten skal skjules og skrytet fremmes da kommer slike som meg som har sett virkligheten og problematikken rundt bruk av doping og reklamering av ufarligheten av det.

En ung mann døde i NFL nettopp, 26år gammel, på college holdt det muligens med naturlig kropp, men i NFL holdt det ikke. Da ble dopet fremskaffet og mannen døde av hjerteinnfarkt i en alder av 26år...........
Sikkert mange som benekter dette, toxicology-testen er ikke klar før om 2mnd, men trenger man den.........

For mange her er doping religion, jeg er en av de som innformerer om den negative siden, på samme måte som de som jobber for å fjerne prestevelde i Islam som ikke ønsker motstand og slår ned på all motstand fra de som har andre dokumeterte og siviliserte meninger.

Bottom line, doperne og langerne vil drepe debatten slik som Imaner vil drepe demokrati, for da mister de selv makten når den frie tanke kommer frem.......

Når argumentene ikke finnes, begynner man å rakke ned på personen for å få med seg bølingen med "hangarounds" som med-lytter skare og bestevenner...........

Eller som en kjent forfatter sa til en ung mann som vil frem i verden.............

I
Det første bud er ganske lett.
De som er flest har alltid rett.

II
Tenk alltid på hva folk vil si.
Og ta den sterkestes parti.

III
Og tviler du, så hold deg taus
til du ser hvem som får applaus.

IV
Tenk nøye ut hva du bør mene.
Det kan bli dyrt å stå alene.

V
Følg ingen altfor høye krav.
Men si, hva du har fordel av.

VI
Si alle hva de gjerne hører.
Gå stille gjennom alle dører.
(For sannhet bringer sorg og nød,
mens daglig løgn gir daglig brød.)

VII
Gå aldri oppreist. Snik deg frem.
Og gjør deg varm i alle hjem.


VIII
Husk: Ingen mann kan roses nok.
Slik bygger man en venneflokk.
(Og i et brødre-paradis
har du den beste livspolis.)


IX
Av sladder husker du hvert ord
til bruk i neste sjefskontor.
(Men ingen taktfull sjel forteller
et ord til han som ryktet gjelder.)


X
Hvis siste bud blir respektert,
da er din fremtid garantert!
Følg dristig med i kamp mot troll,
men vis fornuftig måtehold!
Skrid tappert frem i livets strid,
én time forut for din tid.


Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Fint dikt. Dette var ett jeg fant:



"Om fitter og sånt"

agenten hadde lite å gjøre
Så han dritt over hele TF ville smøre

om dop, steroider og bol
og faktisk også sanasol

disse hadde ikke livets rett
han ville se dopens retrett

personangrep og masse svada
oppgulp som gav oss nada

mange brukere svarte med å hyle
og stikke etter ham med kanyle

feig og anonym, hvor enn han bor
slenger han ut store ord

før du sier mer, fortell hvem du er
"face2face" er regelen som gjelder her






Figuz

  • Gjest
Andreas Bull Hansen, er det deg? Shocked

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Fint dikt. Dette var ett jeg fant:



"Om fitter og sånt"

agenten hadde lite å gjøre
Så han dritt over hele TF ville smøre

om dop, steroider og bol
og faktisk også sanasol

disse hadde ikke livets rett
han ville se dopens retrett

personangrep og masse svada
oppgulp som gav oss nada

mange brukere svarte med å hyle
og stikke etter ham med kanyle

feig og anonym, hvor enn han bor
slenger han ut store ord

før du sier mer, fortell hvem du er
"face2face" er regelen som gjelder her







Honnør den likte jeg godt men den siste vart bare dum i rim face2face, ødla messom helle greia:/

Utlogget Rogerlossius

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

har ikke blitt velsignet med en honnør-knapp men du fortjene en for vært av innleggene i tråden Ruben  Cool

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!