Skrevet av Emne: Jenter og facebook-statuser  (Lest 12653 ganger)

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Jenter og facebook-statuser
« : 17. januar 2010, 16:35 »
Er det noen som kan fortelle meg hvorfor alle jenter for tiden driver å oppdaterer facebook-stausen sin av typen: "Silje spiser snop i dusjen, fordi hun er så kul"? Hva er greien?

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Jenter og facebook-statuser
« #1 : 17. januar 2010, 16:37 »
Fjortiss-fakter. It's just the way it is.
Har alltid vært slik, og kommer alltid til å være slik... ; )
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Jenter og facebook-statuser
« #2 : 17. januar 2010, 16:39 »
Det er ikke meningen du skal skjønne alt.  Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Jenter og facebook-statuser
« #3 : 17. januar 2010, 16:39 »
Sånn er det bare. Syns de jentene som drar med seg personlige konflikter inn i status updates er mye verre da, lite lurt å henge ut folk på et sosialt nettverk.

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Jenter og facebook-statuser
« #4 : 17. januar 2010, 16:41 »
Det jeg snakker om begynte på fredag, og alle jenter gjør det, samtidig som de ler seg i hjel av hverandres statuser. Ingen jenter svarer på hva det er for noe, det eneste jeg har sett er at en skulle sende link eller et eller annet til en annen jente som spurte hva det var. Er tydeligvis noe som går akkurat nå, og jeg skjønner virkelig ikke hva som er så morsomt med det what

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Jenter og facebook-statuser
« #5 : 17. januar 2010, 16:54 »
Det er ikke bare jenter, selv om de kanskje representerer majoriteten. Det er vel bare folks egosentriske behov for å fremme seg selv og sitt antar jeg? Før ringte man kanskje veninna si og fortalte om alt man hadde gjort osv, men nå kan man jo oppdatere på FB, så vet ALLE alt det flotte og fantastiske du gjør i løpet av en dag.

Du har jo den typiske overskriften; " Huff, slit assa! Barna vekte meg halv seks, så laget vi frokost sammen og gikk på skitur. Så ble det litt tid til å lese skole da, mens schærsten var sååå flink og skifta bleie på lille tutta! <3. Laget økologisk gresskarstuing til middag, før jeg møtte besteveninna mi Trude på cafe! Har selvfølgelig vært flink å trent, og nå skal jeg frike ut med litt nøtter (økologiske!)"

Man har andre typer også, men de her se-på-meg-hvor-flink-jeg-er er vel de mest typiske.
Og folk som legger ut om private ting som sykdommer hos ungene, bilder av ungene, alt mulig, det synes jeg er kvalmt. Ofte selvfølgelig de samme folkene.

Interessant nok gjenspeiler ofte folks personlighet hvordan de er på FB også. Folk som i det virkelige liv er ekstremt selvopptatt og mest opptatt av å prate om seg og sitt, er som regel også de som bruker FB til å virke ekstremt opptatt, viktige, flinke osv.

Har vel bare et ord som trengs for å summere opp hva jeg synes om det, og det er patetisk Smiley
Sa brura

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Jenter og facebook-statuser
« #6 : 17. januar 2010, 16:58 »
Det er ikke bare jenter, selv om de kanskje representerer majoriteten. Det er vel bare folks egosentriske behov for å fremme seg selv og sitt antar jeg? Før ringte man kanskje veninna si og fortalte om alt man hadde gjort osv, men nå kan man jo oppdatere på FB, så vet ALLE alt det flotte og fantastiske du gjør i løpet av en dag.

Du har jo den typiske overskriften; " Huff, slit assa! Barna vekte meg halv seks, så laget vi frokost sammen og gikk på skitur. Så ble det litt tid til å lese skole da, mens schærsten var sååå flink og skifta bleie på lille tutta! <3. Laget økologisk gresskarstuing til middag, før jeg møtte besteveninna mi Trude på cafe! Har selvfølgelig vært flink å trent, og nå skal jeg frike ut med litt nøtter (økologiske!)"

Man har andre typer også, men de her se-på-meg-hvor-flink-jeg-er er vel de mest typiske.
Og folk som legger ut om private ting som sykdommer hos ungene, bilder av ungene, alt mulig, det synes jeg er kvalmt. Ofte selvfølgelig de samme folkene.

Interessant nok gjenspeiler ofte folks personlighet hvordan de er på FB også. Folk som i det virkelige liv er ekstremt selvopptatt og mest opptatt av å prate om seg og sitt, er som regel også de som bruker FB til å virke ekstremt opptatt, viktige, flinke osv.

Har vel bare et ord som trengs for å summere opp hva jeg synes om det, og det er patetisk Smiley

ikke vits å skrive en vegg av tekst for å så oppsummere med at du syns de er patetiske Sad
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Jenter og facebook-statuser
« #7 : 17. januar 2010, 16:59 »
ikke vits å skrive en vegg av tekst for å så oppsummere med at du syns de er patetiske Sad

Er det noe mer vits å påpeke at du synes det ikke er noe vits?
Sa brura

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Jenter og facebook-statuser
« #8 : 17. januar 2010, 17:03 »
Det er ikke bare jenter, selv om de kanskje representerer majoriteten. Det er vel bare folks egosentriske behov for å fremme seg selv og sitt antar jeg? Før ringte man kanskje veninna si og fortalte om alt man hadde gjort osv, men nå kan man jo oppdatere på FB, så vet ALLE alt det flotte og fantastiske du gjør i løpet av en dag.

Du har jo den typiske overskriften; " Huff, slit assa! Barna vekte meg halv seks, så laget vi frokost sammen og gikk på skitur. Så ble det litt tid til å lese skole da, mens schærsten var sååå flink og skifta bleie på lille tutta! <3. Laget økologisk gresskarstuing til middag, før jeg møtte besteveninna mi Trude på cafe! Har selvfølgelig vært flink å trent, og nå skal jeg frike ut med litt nøtter (økologiske!)"

Man har andre typer også, men de her se-på-meg-hvor-flink-jeg-er er vel de mest typiske.
Og folk som legger ut om private ting som sykdommer hos ungene, bilder av ungene, alt mulig, det synes jeg er kvalmt. Ofte selvfølgelig de samme folkene.

Interessant nok gjenspeiler ofte folks personlighet hvordan de er på FB også. Folk som i det virkelige liv er ekstremt selvopptatt og mest opptatt av å prate om seg og sitt, er som regel også de som bruker FB til å virke ekstremt opptatt, viktige, flinke osv.

Har vel bare et ord som trengs for å summere opp hva jeg synes om det, og det er patetisk Smiley

Det du skriver om er velkjent ja, en som jeg har studert med tidligere oppdaterte en dag statusen sin 10 ganger i løpet av 5 timer, og det var bare svada alt sammen. Men dette som jeg snakker om nå er et fenomen som har oppstått for noen dager siden, tydeligvis en application eller noe som jenter driver å sender til hverandre, som forteller hva som skal stå i statusen? Ingen som vet hva jeg snakker om? Er overalt på home-siden min i allefall

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Jenter og facebook-statuser
« #9 : 17. januar 2010, 17:10 »
Er det noe mer vits å påpeke at du synes det ikke er noe vits?

ja
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: Jenter og facebook-statuser
« #10 : 17. januar 2010, 17:14 »
Jeg fikk denne idag. Kanskje det er noe lignende??

For noen uker siden fant mange jenter på ugagn her på facebook .. de sa hvilken farge det var på BH'n deres. Forsøk på å få til noe lignende ble gjort, men nå ser det ut for oss alle at det er på tide å gi dem litt hodebry .. La oss bli enige om å svare på følgende spørsmål på statusen vår: Hvor mange venner er online på facebooken din, svar på dette nå . For å gjøre ting enda mer merkelig, skriver du svaret (og eneste svaret) med bokstaver og ikke tall. Deretter sender du denne videre til alle dine guttevenner på facebook. Jentene klarte å komme med i svenske Expressen på grunnlag av deres prestasjoner. Da vil vi faktisk klarer å havne i Aftonbladet/Dagbladet :-P Og husk. Ingen avsløringer i det hele tatt for noen jente, vil dette være vår hemmelighet, og deres hodepine! :-) Videresend til alle manlige venner på FB. "
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Jenter og facebook-statuser
« #11 : 17. januar 2010, 17:37 »
Jeg fikk denne idag. Kanskje det er noe lignende??

For noen uker siden fant mange jenter på ugagn her på facebook .. de sa hvilken farge det var på BH'n deres. Forsøk på å få til noe lignende ble gjort, men nå ser det ut for oss alle at det er på tide å gi dem litt hodebry .. La oss bli enige om å svare på følgende spørsmål på statusen vår: Hvor mange venner er online på facebooken din, svar på dette nå . For å gjøre ting enda mer merkelig, skriver du svaret (og eneste svaret) med bokstaver og ikke tall. Deretter sender du denne videre til alle dine guttevenner på facebook. Jentene klarte å komme med i svenske Expressen på grunnlag av deres prestasjoner. Da vil vi faktisk klarer å havne i Aftonbladet/Dagbladet :-P Og husk. Ingen avsløringer i det hele tatt for noen jente, vil dette være vår hemmelighet, og deres hodepine! :-) Videresend til alle manlige venner på FB. "

Ja, der tror jeg du er på sporet av noe, det må være noe lignende. For ingen av jentene ville si noe om det. Jaja, godt de vet å more seg

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Jenter og facebook-statuser
« #12 : 17. januar 2010, 17:52 »
Åja, nei, det forstår jeg ingenting av. Aner ikke hva det dreier seg om. Heldigvis.
Sa brura

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Jenter og facebook-statuser
« #13 : 17. januar 2010, 17:55 »
Jeg vil ikke bare si at det gjelder jenter..

Utlogget [TK]

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 392
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 392

  • There can be only one!
Sv: Jenter og facebook-statuser
« #14 : 17. januar 2010, 18:02 »
Hele facebook-hysteriet er temmelig drøyt spør du meg..
Facts:
- 77\' modell,
- Trent siden mars 2003
- Morgenvekt: 104.5kg
- Høyde 180cm
- Bøy - Benk - Mark: 200 - 170 - 225 (belte + surringer)

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=4800.new#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!