Skrevet av Emne: Røyskatt sine nybegynnerspørsmål.  (Lest 576 ganger)

Røyskatt

  • Gjest
Røyskatt sine nybegynnerspørsmål.
« : 21. januar 2010, 17:17 »
1, Vil styrke trening med vekter være like effektiv måte og forbrenne fett på som cardio?
2, Vist jeg er ute etter bedre definisjon skal jeg jeg ligge i overskudd av proteiner og lite karbs?
3, None som vet et bra inteval program jeg kan kjøre på spinning for bedre kondisjon?(har beinhinnebetennelse)
4, Kan man bli alergisk vist man spiser bare de samme type proteine hele dagen? egg,kylling tunfisk osv.

Tror det var alt, kommer sikkert på none flere siden. Setter pris på at none med go peiling svarer og ikke en eller annen 16åring som skriver det han har hørt av andre feks......

 Wink


Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Røyskatt sine nybegynnerspørsmål.
« #1 : 21. januar 2010, 17:31 »
1: Dette avhenger såklart av hvordan du ville trent, men en kombinasjon er som regel det beste.
2: Definisjon får du ved å deffe, altså ved innta færre kcalorier enn du forbrenner.
3: 4x4 (Mtp beinhinnebetennelsen kan det være lurt å prøve litt frem, å se hva du kan og ikke kan gjøre)
4: Det er alltid en mulighet for å bli allergisk mot noe, men dette er nok ikke noe du behøver å bekymre deg særlig over.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget mariusfa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Røyskatt sine nybegynnerspørsmål.
« #2 : 21. januar 2010, 22:17 »
1&2: Jeg vil si at styrketrening er bedre enn kardio for slanking og bedre definisjon.

Muskler krever energi(aminosyrer) for å opprettholdes. ved kaloriunderskudd(som er påkrevd for vektnedgang) vil kroppen tære bort like mye muskelmasse som fettvev. trener man jevnlig styrketrening vil kroppen forstå at det er behov for å beholde musklene og vil forbrenne mere fett i stedet..

kardio er bra for hjerte og lunger, men er som regel muskelnedbrytende.

det er svært vanskelig og bygge muskler og minske fett samtidig.
25år 190cm 104kg(på vei ned)

Bp: 90
Ml: 180
FB:100
Mp:60
Logg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!