Skrevet av Emne: Handel med Power-Nutrition  (Lest 19868 ganger)

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: Handel med Power-Nutrition
« #90 : 23. mars 2010, 12:43 »
Det er en utfordring å ta over en veldrevet nettbutikk. Det kan jeg skrive under på. Noen skjær i sjøen blir det dessverre, men det er om å gjøre å kommunisere og løse alt sammen. Man løser ingenting med å trekke seg under jorda og stenge resten av verden ute.
Selv om nettbutikken er veldrevet vil det være behov for økonomisk forsiktighet og kløkt fra dag en. Lærer man ikke raskt nok vil det dessverre gå raskt nedover.

Man må være ærlig og åpen om leveringstider også FØR kunden bestiller. I hvertfall så godt det går.

Bestill fra en nettbutikk som flere er fornøyd med, ikke bare etter hvor fancy produkter de har. Les på Om oss delen. Der bør det stå litt om eierne eller i det minste daglig leder synes jeg. Om en nettbutikk ikke viser til noe info om hvem man handler fra så ville jeg vært tilbakeholden. Har fått flere henvendelser, spesielt fra de litt mer voksne kundene, at om oss siden er viktig for mn vil gjerne se hvem man handler av.

Mvh Soje

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Handel med Power-Nutrition
« #91 : 23. mars 2010, 12:58 »
ej-shop, nordicnutrition og proteinbutikken er de eneste med DIGG service! Eneste jeg holder meg til når jeg skal handle, anbefaler disse Smiley

Nå må vi ikke glemme TN.no.. som faktisk har beste kundeservice av alle!

Utlogget danboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 136
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 136

Sv: Handel med Power-Nutrition
« #92 : 23. mars 2010, 15:24 »
Dette var status 1.februar: Kan opplyse at nye eier av P.N skylder en del penger til tidligere eier, som han sliter med å få. Han har å utelatt å betale leverandører for varer slik at de har stoppet all vareleveranse inntil han har gjort opp for seg.

Utlogget Nybygger85

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Handel med Power-Nutrition
« #93 : 24. mars 2010, 13:24 »
Uff. Jeg kan sikkert glemme å få pengen mine:( Hadde virkelig ikke råd til å miste de pengene på noe jeg ikke får:(

Har sagt at jeg kan ta imot varene jeg opprinnelig bestilte også (selv om det ble avbestilt før noe som helst hadde blitt sendt), men nå ser det kanskje ut til at jeg ikke får noe som helst:(

Får ikke svar heller  Angry

Over tusen spenn rett i vasken.

Utlogget GøranH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

Sv: Handel med Power-Nutrition
« #94 : 24. mars 2010, 14:45 »
Jeg har sagt at han kan sende hva som helst, bare jeg får noen varer som tilsvarer kjøpesummen. Men får ikke noe alikevel. Noe må han da ha på lager??

Er det ikke bare å si det som det er, istedet for å si at pakken er sendt 100 ganger når den faktisk ikke er det..
Knebøy: 150 kg
Benkpress med 1 sek stopp: 117,5 kg
Markløft: 220 kg
Frameløft: 323 kg (Valhalla)

Medlem av Kristiansand Strongteam

Utlogget alexius

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Handel med Power-Nutrition
« #95 : 24. mars 2010, 19:31 »
Dere må rapportere om dette til banken deres, hvor dere har kontoen som summen ble trukket fra.
Dette gjorde jeg for ca 2 måneder siden og  saken ble sendt videre til VISA og nå har jeg endelig fått inn pengene på konto igjen. Gikk enkelt og greit uten noe som helst styr fra min side.  Ikke ta mer kontakt med han fyren som driver dette stedet, spiller ingen rolle hva han måtte mene. Kontakt banken, så vil det ordne seg til slutt! Smiley

Utlogget Nybygger85

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Handel med Power-Nutrition
« #96 : 24. mars 2010, 20:58 »
Dere må rapportere om dette til banken deres, hvor dere har kontoen som summen ble trukket fra.
Dette gjorde jeg for ca 2 måneder siden og  saken ble sendt videre til VISA og nå har jeg endelig fått inn pengene på konto igjen. Gikk enkelt og greit uten noe som helst styr fra min side.  Ikke ta mer kontakt med han fyren som driver dette stedet, spiller ingen rolle hva han måtte mene. Kontakt banken, så vil det ordne seg til slutt! Smiley

Ok! Så bra at det ordnet seg for deg! Jeg har allerede gjort det:) Tenkte kanskje at jeg hadde små sjanser ettersom det var et visa og ikke et masterkort, men nå finnes det iallefall håp. Det beste hadde jo vært å ikke måtte ty til å innrapportere hendelsen, men men:\

Utlogget alexius

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Handel med Power-Nutrition
« #97 : 24. mars 2010, 21:44 »
Gjelder bare å være tålmodig Smiley Takk og pris for strenge forbrukerlover i Norge.

Utlogget GøranH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

Sv: Handel med Power-Nutrition
« #98 : 25. mars 2010, 08:15 »
Hvem får man pengene fra da, ettersom powernutrition tydeligvis ikke har penger?
Knebøy: 150 kg
Benkpress med 1 sek stopp: 117,5 kg
Markløft: 220 kg
Frameløft: 323 kg (Valhalla)

Medlem av Kristiansand Strongteam

Utlogget alexius

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Handel med Power-Nutrition
« #99 : 25. mars 2010, 23:36 »
Les mer om reklamasjon for korttransaksjoner her. Dette gjelder alle banker.

http://www.dataforeningen.no/postbanken-nettbank.4599513-133992.html

Du får igjen pengene dine uansett. Det at PN ikke har penger, blir banken eller politiets sak.

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Handel med Power-Nutrition
« #100 : 28. mars 2010, 17:22 »
Kjøpte du med visa så klag til banken som nevnt over. Hvorfor gidde å krangle med en tilbakestående barnehageunge som tar i mot bestillinger og betalinger samt. ødelegger sin egen troverdighet ved å ikke sende bestillinger eller ved å ikke ta telefonen? Han virker som en skikkelig snik.

Utlogget metalhead

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Sv: Handel med Power-Nutrition
« #101 : 29. mars 2010, 12:38 »
Å bli møtt av følgende melding på forsiden av butikken burde også være god nok grunn til å ikke handle! what woot

Grunnt stygtuhell er vi nå bare 1 nann som mailer og pakker,
DVS kontrot tid er mandag -torsdag 12-16 tlf er også lagt ned, mail untnm det besvares ikke og må resendes på nyt evt vetes og få svar dagen etter, påfølgende dag,følgende ordre som lit lagt inn som oppkrav blir fortløpende sendt ut ca 1 gang pr dag er det utlververing
ang ordre så slettet alle via /mastcard ordre,visaranor av er  det kun mulig og handloe med otsoppkravl.
Beklager alt dette,

MVH

Daglig Leder

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Handel med Power-Nutrition
« #102 : 29. mars 2010, 12:58 »
Huff. Tongue

Utlogget Nybygger85

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Handel med Power-Nutrition
« #103 : 29. mars 2010, 13:02 »
Å bli møtt av følgende melding på forsiden av butikken burde også være god nok grunn til å ikke handle! what woot

Grunnt stygtuhell er vi nå bare 1 nann som mailer og pakker,
DVS kontrot tid er mandag -torsdag 12-16 tlf er også lagt ned, mail untnm det besvares ikke og må resendes på nyt evt vetes og få svar dagen etter, påfølgende dag,følgende ordre som lit lagt inn som oppkrav blir fortløpende sendt ut ca 1 gang pr dag er det utlververing
ang ordre så slettet alle via /mastcard ordre,visaranor av er  det kun mulig og handloe med otsoppkravl.
Beklager alt dette,

MVH

Daglig Leder


Lol...Sikkert fått juling av en kreditor.
Begynner å bli rimelig forbannet. De er jo allerede meldt inn til Visa. Sykt at de har slettet alle kort ordre... Forsøk på å slette bevis? Dumme aper..

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: Handel med Power-Nutrition
« #104 : 29. mars 2010, 14:30 »
Litt vanskelig å forstå hva han skriver pågrunn av betydelig behov for et korrekturprogram men forstår jeg det rett i at de har slettet alle ordrer som er betalt med kort og samtidig opplever folk her at deres kort er blitt belastet så er dette en politisak og ikke noe man skal mase på dem og kortselskapet om alene.
Kontakt kortselskapet omgående og be om hjelp men hadde det vært meg så hadde jeg faktisk levert inn en anmeldelse omgående i tillegg.  Stemmer det som daglig leder her har skrevet og han faktisk mener at ordrer betalt med kort som er kommet inn tidligere er blitt slettet så er det svindel.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!