Skrevet av Emne: FST-7 og diettips for 2010  (Lest 60374 ganger)

Utlogget 1simen1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #75 : 04. februar 2010, 23:42 »
Rez skriver:
Sitat
Hva mener du med kalle en spade for en spade?

Og hva er galt med "Tommi's Verden" ?

Klart noen som lever av dette ønsker å dele suksesshistorier, det sier seg selv, er vel ingenting galt i det. Det er noe alle PT'er og coacher gjør. Alle som driver butikk ønsker å selge produktene sine. Og de som handler der ønsker ofte ekspertise og veiledning. No harm there either.

Skjønner ikke hvorfor folk går til personangrep her. At noen påpeker at det ikke finnes vitenskapelig bevis for at en metode/prinsipp fungerer er en ting, men dra den videre til at noen farer med løgn om hvordan de oppnår resultatene sine er vel litt drøyt.
Du kommer faktisk ganske langt med dedikert og disiplinert trening og kosthold. Ingenting galt i det heller, om noen gjør det raskere/bedre enn andre er det heller ingenting galt i.

Og for å dra'n enda litt lenger: Skal du be alle som oppnår resultater her i verden å "kalle en spade for en spade" ? Alle som har brukt mer en 2 timer i et gym skjønner hva du mener her, men det er en diskusjon for moralens voktere og andre som stiller spørsmålstegn ved noen som har bedre fremgang enn andre.

Vi har lov til å ta egne valg, og vi har lov til å gjøre som vi vil.

Drikker du deg full i helgene? Bruker du andre ting enn alkohol for å holde festen gående?
Hvor mange uskyldige er det ikke som blir dratt inn i DEN verden, å for et potensiellt fruktbart treningsopplegg ødelagt av fyll og vrøvl fremfor god søvn og "ubesudlet restitusjon" ?

Hvorfor skal noen absolutt være ærlige om hvordan de bruken den nevnte spaden sin? Er ikke det en privatsak? Ingen vits i å hverken skryte av sånt eller nevne det i forbifarten for den saks skyld.

Noen oppnår resultater andre ikke får. Er det gener? Er det dop? Er det avansert treningsprogrammering og inntak av riktig næring til riktig tid? Er det en kombinasjon?
Who the fuck cares.  Noen velger å få hjelp av folk med både utdanning og erfaring, og de betaler for det og får ditto resultater om de står på. Andre gjør ikke det. Og majoriteten av de som IKKE gjør det, ser rimelig dvaske ut i forhold.

My 2c

Rez jeg respekterer individenens rett til å leve livet slik de synes er best selv.

Som du skjønner er jeg sterkt i mot doping. At noen velger den veien er et valg de får ta med de konsekvensene det bringer med seg. Det er greit nok. Jeg liker det ikke, men det er deres liv og det kan de leve som de selv vil så lenge deres handlinger kun går ut over dem selv og er innenfor de rammer storsamfunnet setter.

Det jeg ikke synes er akseptabelt er at folk som Tommi selger sin ekspertise og resultater som om de er rene når de er noe annet (ref. jenta han nevner selv som bevis på hvor flink han er)  Det er med på å gi unge jenter og gutter falske forhåpninger om hvor fort de kan få fremgang med treningen sin.

Dette blir ytterligere forverret av han med dette eksemplet (10kg opp 4% ned i fett på 3 mnd på ei jente)villeder de naive til å tro at man kan oppnå slike resultater ved å bruke hans treningsprogrammer og hans diett forslag som naturligvis er basert på kosttilskudd han selger sammen med programmene sine.

Og nei Rez, det slutter å bli en privatsak når man har brukt spaden sin for å komme i posisjon til å bli en offentlig person som bruker sin "status" til  å selge ett produkt ikke finnes......

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #76 : 05. februar 2010, 01:04 »
Kunne vært enig med deg om det fantes bevis for at den jenta har jukset seg frem mot målet sitt, men det finnes ikke, så derfor sitter du igjen med spekulasjoner og antakelser som du bruker som argumenter som om de var sannheter uten like. Det syns jeg er feil/dårlig gjort. Skal man anklage noen burde man ha bevisene klare. Nok om det.

Ser fremdeles ikke noe galt i å inkludere kosttilskudd i diettene han setter opp, det gjør vel alle som setter oppe dietter, inkluderer en eller annen form for tilskudd, enten det er VitOmega, Udo's eller CellMax. At han selger de er jo bare beleilig for de som hyrer ham, da får de alt på en plass. Hvor mye mer effektivt dette gjør dietten/opplegget i seg selv er dog rimelig diskutabelt Smiley Men at de har en motivasjonsfaktor i form av placebo om ikke annet, det er iallefall sikkert. ZMA bygger fint lite muskler, det vet aller som googler litt etter studier, men zink og magnesium og B6 har derimot andre gode fordeler. Hjelper virkelig glutamin oss med å beholde muskler på diett? Relativt marginalt, vil jeg påstå, men kan det hjelpe oss å holde ved en diett i den tro at det gjør en viss jobb? Helt klart, for noen.

At du er sterkt imot doping er jo i og for seg greit det, noen er imot innvandrere og, så har vi blitzerne som stort sett er imot alt som går an å være imot. Hver sin smak. Det som skiller oss er evnen til å respektere hverandre og la folk være folk er Wink


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #77 : 05. februar 2010, 02:05 »
Folkens, vær ærlig med dere selv nå.

Ei jente gikk opp 10kg muskelmasse på 3mnd, det MÅ hun ha gjort da hun også gikk NED 4% fett.

Ok, for det første, så hadde jeg ikke trodd på det selv om det var snakk om en gutt. Du kan motivere ræva mi så mye du vil, du kan optimalisere aminosyreinntaket til du blir grønn i trynet, og du kan jokke opp fem komma tre reps delt på seks komma ni sets og skuliatten duliatten im the scatman, du hadde aldri fått NOEN som helst person til og gå opp 10kg muskelmasse på tre mnd. Kanskje ved steroidbruk.

For det andre så er det snakk om ei jente. Jenter har omlag ti ganger så lavt testosteronnivå som menn, og bygger muskler i et mye saktere tempo. Du trenger ikke å være expert utdannet i usa for å skjønne at den eneste måten man kan oppnå slike resultater på er ved steroidbruk.

Faktisk så tror jeg ikke på at ei jente hadde klart 10kg muskelmasse på tre mnd selv på tidenes kur, administrert av testosteronguden engang.


Så hva er det egentlig som diskuteres her? Tommi er her for å promotere og linke til kosttilskudd og treningsprogrammer ved å bastant påstå at hans programmer og tilskudd er best. Never mind hva andre her inne mener,som er utdannet innen ernæring, trening etc mener, Tommi vet best, for han er expert utdannet i usa gjennom kursing av andre kroppsbyggere som også selger sine programmer og hjemmesnekra teorier.

Jeg blir oppgitt.
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #78 : 05. februar 2010, 02:11 »
Kunne vært enig med deg om det fantes bevis for at den jenta har jukset seg frem mot målet sitt, men det finnes ikke, så derfor sitter du igjen med spekulasjoner og antakelser som du bruker som argumenter som om de var sannheter uten like.


10kg muskler på tre mnd..er ikke det bevis nok? Jeg har aldri hørt tale om noe i nærheten, selv hos menn PÅ steroidkur.
Da burde menn på tommis treningsprogram kunne gaine 20kg muskler på 3mnd, lean da? Uten roids? Where do I sign up!??!?

Dog veldig rart at slik det foregår i virkeligheten så sliter folk som trener seriøst, spiser seriøst og er motiverte som faen med og gå opp ett par kilo pr år! Menn! Hvis du virkelig tror at riktig "motivasjon"(gjeesp) , aminosyretilskudd og 10 sekunder lenger pause mellom settene kommer til å adde de ekstra 40kiloene med muskelmasse pr år, så har du virkelig min sympati.

Dette tror du ikke på selv en gang. Jeg sier som Penn and Teller, it`s BULLSHIT.
Sa brura

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #79 : 05. februar 2010, 09:04 »
Kunne vært enig med deg om det fantes bevis for at den jenta har jukset seg frem mot målet sitt, men det finnes ikke, så derfor sitter du igjen med spekulasjoner og antakelser som du bruker som argumenter som om de var sannheter uten like. Det syns jeg er feil/dårlig gjort. Skal man anklage noen burde man ha bevisene klare. Nok om det.

Ser fremdeles ikke noe galt i å inkludere kosttilskudd i diettene han setter opp, det gjør vel alle som setter oppe dietter, inkluderer en eller annen form for tilskudd, enten det er VitOmega, Udo's eller CellMax. At han selger de er jo bare beleilig for de som hyrer ham, da får de alt på en plass. Hvor mye mer effektivt dette gjør dietten/opplegget i seg selv er dog rimelig diskutabelt Smiley Men at de har en motivasjonsfaktor i form av placebo om ikke annet, det er iallefall sikkert. ZMA bygger fint lite muskler, det vet aller som googler litt etter studier, men zink og magnesium og B6 har derimot andre gode fordeler. Hjelper virkelig glutamin oss med å beholde muskler på diett? Relativt marginalt, vil jeg påstå, men kan det hjelpe oss å holde ved en diett i den tro at det gjør en viss jobb? Helt klart, for noen.

At du er sterkt imot doping er jo i og for seg greit det, noen er imot innvandrere og, så har vi blitzerne som stort sett er imot alt som går an å være imot. Hver sin smak. Det som skiller oss er evnen til å respektere hverandre og la folk være folk er Wink
Dette kan virke tilforlatelig, men du glemmer en viktig ting.  Det var Tommi Thorvildsen som først satte fram påstanden om 10 kilos økning og samtidig en 4 prosents nedgang i fettandel hos ei jente i løpet av tre måneder.  Da er det Thorvildsen som har bevisbyrden.  Det dreier seg ikke om noen som påstår at de nettopp satt personlig rekord med 5 kilo i markløft.  Det dreier seg om et helt ekstraordinær framgang, og ekstraordinære påstand krever virkelig solid bevismateriale dersom de skal stå til troende.

Tommi Thorvildsen har i et svar i denne tråden vist til ymse yrkeshemmeligheter.  De hemmelighetene bør han dele med alle som driver med naturvitenskap i verden.  Hvis dette er genuint, vil nemlig alle som lider av kreft eller dystrofilidelser kunne høste store fordeler.  Hvorfor holde en genial metode hemmelig når man kan hjelpe millioner av syke samt antagelig få en nobelpris i medisin?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #80 : 05. februar 2010, 10:36 »
Dette kan virke tilforlatelig, men du glemmer en viktig ting.  Det var Tommi Thorvildsen som først satte fram påstanden om 10 kilos økning og samtidig en 4 prosents nedgang i fettandel hos ei jente i løpet av tre måneder.  Da er det Thorvildsen som har bevisbyrden.  Det dreier seg ikke om noen som påstår at de nettopp satt personlig rekord med 5 kilo i markløft.  Det dreier seg om et helt ekstraordinær framgang, og ekstraordinære påstand krever virkelig solid bevismateriale dersom de skal stå til troende.

Tommi Thorvildsen har i et svar i denne tråden vist til ymse yrkeshemmeligheter.  De hemmelighetene bør han dele med alle som driver med naturvitenskap i verden.  Hvis dette er genuint, vil nemlig alle som lider av kreft eller dystrofilidelser kunne høste store fordeler.  Hvorfor holde en genial metode hemmelig når man kan hjelpe millioner av syke samt antagelig få en nobelpris i medisin?

Det er sant, jeg burde husket det i gjerningsøyeblikket at jeg lot bevisbyrden falle på feil person, beklager.

Men jeg ser fremdeles ikke noe galt i å promotere seg selv på den måten, som sagt hver sin smak. For det er jo det mye av diskusjonen går i, nemlig hvordan Tommi legger frem (eller ikke legger frem) påstandene sine. Kroppsbygging har alltid vært druknet i myter og alle som ikke greier å legge på seg noe særlig lurer på hva hemmeligheten til suksess er. Klart steroider har mye å si, men du behøver ikke bruke det for å få fremgang. Ser at mange synes det er tvilsomt med så bra resultater på tre mnd'r, men mange andre påstår også å ha de samme resultatene med DC, Myo-reps (børge påsto i en artikkel noe lignende som dette) 5x5 etc, men jeg har fremdeles tilgode å se noen hakke på Børge og MyRevolution fordi han trener folk og anbefaler selolje fra sjappa si. Men jeg skal ikke si noe mer, iløpet av denne tråden har jeg bare fått mer og mer lyst til å prøve ut FST-7 selv Smiley

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #81 : 05. februar 2010, 10:43 »
Det er sant, jeg burde husket det i gjerningsøyeblikket at jeg lot bevisbyrden falle på feil person, beklager.

Men jeg ser fremdeles ikke noe galt i å promotere seg selv på den måten, som sagt hver sin smak. For det er jo det mye av diskusjonen går i, nemlig hvordan Tommi legger frem (eller ikke legger frem) påstandene sine. Kroppsbygging har alltid vært druknet i myter og alle som ikke greier å legge på seg noe særlig lurer på hva hemmeligheten til suksess er. Klart steroider har mye å si, men du behøver ikke bruke det for å få fremgang. Ser at mange synes det er tvilsomt med så bra resultater på tre mnd'r, men mange andre påstår også å ha de samme resultatene med DC, Myo-reps (børge påsto i en artikkel noe lignende som dette) 5x5 etc, men jeg har fremdeles tilgode å se noen hakke på Børge og MyRevolution fordi han trener folk og anbefaler selolje fra sjappa si. Men jeg skal ikke si noe mer, iløpet av denne tråden har jeg bare fått mer og mer lyst til å prøve ut FST-7 selv Smiley

Nå skriver vel Børge på sin EGEN side, det er en vesentlig forskjell. At Tommi trener folk og selger produkter til dem har jeg ingen problemer med, det som irriterer er når det kommer artikler på "uavhengige" nettsider som er rene salgsplakater.
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #82 : 05. februar 2010, 10:47 »
Det er sant, jeg burde husket det i gjerningsøyeblikket at jeg lot bevisbyrden falle på feil person, beklager.

Men jeg ser fremdeles ikke noe galt i å promotere seg selv på den måten, som sagt hver sin smak. For det er jo det mye av diskusjonen går i, nemlig hvordan Tommi legger frem (eller ikke legger frem) påstandene sine. Kroppsbygging har alltid vært druknet i myter og alle som ikke greier å legge på seg noe særlig lurer på hva hemmeligheten til suksess er. Klart steroider har mye å si, men du behøver ikke bruke det for å få fremgang. Ser at mange synes det er tvilsomt med så bra resultater på tre mnd'r, men mange andre påstår også å ha de samme resultatene med DC, Myo-reps (børge påsto i en artikkel noe lignende som dette) 5x5 etc, men jeg har fremdeles tilgode å se noen hakke på Børge og MyRevolution fordi han trener folk og anbefaler selolje fra sjappa si. Men jeg skal ikke si noe mer, iløpet av denne tråden har jeg bare fått mer og mer lyst til å prøve ut FST-7 selv Smiley

Til info så har også Børge fått sin dose pepper her på tf.

Utlogget 1simen1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #83 : 05. februar 2010, 11:40 »
Sitat
Tommi Thorvildsen har i et svar i denne tråden vist til ymse yrkeshemmeligheter.  De hemmelighetene bør han dele med alle som driver med naturvitenskap i verden.  Hvis dette er genuint, vil nemlig alle som lider av kreft eller dystrofilidelser kunne høste store fordeler.  Hvorfor holde en genial metode hemmelig når man kan hjelpe millioner av syke samt antagelig få en nobelpris i medisin?

Tommi viser til yrkeshemmligheter han har samlet opp igjennom 18 år i farmasibransjen. Det er ingen som betviler hans kompetanse her.

Det som irriterer meg er at han påstår at fremganger som i eksemplet han bruker (jente 10kg muskelmasse opp, 4% fett ned på 3 mnd.) kan oppnås ved å trene rent så lenge man bruker treningsprogrammene, diett planene og motivasjonsteknikene han selger.

Dette er særs villedene markedsføring og stripper han for all troverdighet i bransjen.

Budskapet hans er kom til meg hvis du har lyst til å bli svær fort, jeg kan hjelpe deg med både det ene og det andre......

Slike budskap bør ikke få stå uimotsagt.

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #84 : 05. februar 2010, 12:29 »
Tommi viser til yrkeshemmligheter han har samlet opp igjennom 18 år i farmasibransjen.

Budskapet hans er kom til meg hvis du har lyst til å bli svær fort, jeg kan hjelpe deg med både det ene og det andre......

Slike budskap bør ikke få stå uimotsagt.


Så ikke bare er han en uetisk markedsfører, men han er dealer også? Smiley
Spør du meg er det SLIKE utsagn som ikke skal stå uimotsagt.
Anklagelser og atter anklagelser....

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #85 : 05. februar 2010, 12:40 »
har trent i 2 år. 130kg i benk. 150kg i bøy og 190kg i mark. har hatt som regel 1 isolasjonsøvelse på bryst og evt rygg, men når jeg kjørte fst-7 fikk jeg en enorm skade etter kun 2 økter! de 7 settene ble altfor mye..14 sett i uka på bryst,,,flere vist man trener 3 ganger i uken.
Gå for myo reps vist man vil ha korte pauser og høy intensitet uten å bli overtrent på 2 dager. Fst-7 kan fungere for mange, som bruker mange midler på kroppen for å si d sånn.
Skal man kjøre fst-7 bør man kjøre veldig lav belastning..20 reps eller noe. skulder/kragebein/bryst skaden gikk bort etter en uke, var sikkert for mye sett på en muskel med fst-7.

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #86 : 05. februar 2010, 13:04 »
skulder/kragebein/bryst skaden gikk bort etter en uke, var sikkert for mye sett på en muskel med fst-7.

_skade_ som gikk bort etter en uke? .....
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget 1simen1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #87 : 05. februar 2010, 13:13 »
"Rez" skriver:

Sitat
Så ikke bare er han en uetisk markedsfører, men han er dealer også?
Spør du meg er det SLIKE utsagn som ikke skal stå uimotsagt.
Anklagelser og atter anklagelser....

Rez, jeg skriver ikke at Tommi er en dealer det vet jeg ingenting om.

At han derimot sitter på masse kompetanse på farmasi etter 18 år som profesjonell bygger skal du være rimelig naiv for å benekte.

I din verden tok vel Arnold, Lou, Dorian, Ronnie med fler aldri mer enn corflakes til frokost og levde lykkelig alle sine byggedager uten kjenskap til fenomenet steroider....

Så for å understreke. Ja han er en uetisk markedsfører.

Nei jeg har intet belegg for å hevde at han er en dealer, det har jeg heller ikke hevdet.
At han har langt mer kunskap om steroider og steriodebruk enn folk flest har jeg ikke noe problem med å hevde.

Det er ikke en antagelse men ett faktum.

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #88 : 05. februar 2010, 13:18 »
har trent i 2 år. 130kg i benk. 150kg i bøy og 190kg i mark. har hatt som regel 1 isolasjonsøvelse på bryst og evt rygg, men når jeg kjørte fst-7 fikk jeg en enorm skade etter kun 2 økter! de 7 settene ble altfor mye..14 sett i uka på bryst,,,flere vist man trener 3 ganger i uken.
Gå for myo reps vist man vil ha korte pauser og høy intensitet uten å bli overtrent på 2 dager. Fst-7 kan fungere for mange, som bruker mange midler på kroppen for å si d sånn.
Skal man kjøre fst-7 bør man kjøre veldig lav belastning..20 reps eller noe. skulder/kragebein/bryst skaden gikk bort etter en uke, var sikkert for mye sett på en muskel med fst-7.

haha...seriøst? 14 sett i uka på bryst er jo ingenting, jeg har akkurat fullført sheiko #29 og der er det rundt 100 reps i uka på benken + 20 sett med støtteøvelser for bryst. tipper "skaden" din rett og slett er stølhet jeg...
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #89 : 05. februar 2010, 14:10 »

Skal man kjøre fst-7 bør man kjøre veldig lav belastning..20 reps eller noe. skulder/kragebein/bryst skaden gikk bort etter en uke, var sikkert for mye sett på en muskel med fst-7.

Ja, ok. Stølhet heter det. Må ikke forvirres med skade.
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!