Skrevet av Emne: FST-7 og diettips for 2010  (Lest 60393 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #180 : 15. februar 2010, 23:06 »
Ja riktig, dette har jo ingenting med bygging av muskler å gjøre:
"Hensikten med denne artikkelen er å gi innsikt i optimal styrketrening og
ernæring for idrettsutøvere som ønsker å øke muskelmasse."

Det tror jeg ikke på. Det er tull.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #181 : 15. februar 2010, 23:10 »
OT's formål er å overtrene alle sammen, slik at alle i hele Norge veier mellom 65-70kg og kjører cardio 3 gang daglig.
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #182 : 15. februar 2010, 23:24 »
OT's formål er å overtrene alle sammen, slik at alle i hele Norge veier mellom 65-70kg og kjører cardio 3 gang daglig.

Heheh

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #183 : 16. februar 2010, 00:06 »
Ja riktig, dette har jo ingenting med bygging av muskler å gjøre:
"Hensikten med denne artikkelen er å gi innsikt i optimal styrketrening og
ernæring for idrettsutøvere som ønsker å øke muskelmasse."

Tror jeg trekker meg ut av denne tråden gitt Wink

like greit, jeg ba deg lese de TO neste setningene, du klarte tydeligvis bare en av de....her kommer den andre:

Rådene tar utgangspunkt i forskningsbasert kunnskap og praktisk erfaring med oppfølging
av toppidrettsutøvere ved Olympiatoppen.


hvis du føler at du faller inn under den målgruppen, så flott for deg...tror dog ikke det er så mange andre her det er relevant for.
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #184 : 16. februar 2010, 00:27 »
OT's formål er å overtrene alle sammen, slik at alle i hele Norge veier mellom 65-70kg og kjører cardio 3 gang daglig.
Dette til forskjell fra dem som fortsatt tror på Arthur Jones, Ellington Darden og Mike Mentzer.  De kjører hver muskelgruppe tre ganger i året, med et oppvarmingssett, et arbeidssett, et droppsett med negative repetisjoner og hjelperepetisjoner til slutt.  Hver minste muskel splittes opp med isolasjonsøvelser.  Kastere, sprintere, vektløftere, boksere, brytere, styrkeløftere, roere og fjellklatrere er å anse som onde influenser som ikke har forstått Mentzers fortolkninger av Ayn Rand riktig.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #185 : 16. februar 2010, 19:17 »
Dette til forskjell fra dem som fortsatt tror på Arthur Jones, Ellington Darden og Mike Mentzer.  De kjører hver muskelgruppe tre ganger i året, med et oppvarmingssett, et arbeidssett, et droppsett med negative repetisjoner og hjelperepetisjoner til slutt.  Hver minste muskel splittes opp med isolasjonsøvelser.  Kastere, sprintere, vektløftere, boksere, brytere, styrkeløftere, roere og fjellklatrere er å anse som onde influenser som ikke har forstått Mentzers fortolkninger av Ayn Rand riktig.
Mentzer var lat, og fikk mer tid til å ta amfetamin og lese atlas shrugged slik vet du!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #186 : 16. februar 2010, 19:21 »
Mentzer var lat, og fikk mer tid til å ta amfetamin og lese atlas shrugged slik vet du!
Javisst, og stormannsgal var han også.  Jeg husker et essay han skrev der han gikk til rasende angrep på Emanuel Kant for å ha ødelagt vestlig filosofisk tradisjon.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget 1simen1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #187 : 24. februar 2010, 13:55 »
Riggs skriver:
Sitat
Greit, mulig jeg formulerte meg på en måte som virket selvmotsigende, men forstå meg rett. Opplegget er at hvis du skal overanalysere alt du gjør i livet, så stresser du unødig. Hvorfor ikke prøve å følge råd til en som allerede har fått resultater? Hvorfor skal du vente på en forskningsrapport som kommer om et år når du kan få resultater i morgen? Satt litt på spissen selvfølgelig..
Erfaring vs forskning... Erfaring!!

Riggs forsøker å lattereligjøre olympiatoppen og deres kompetanse.
Det han ikke klarer å ta inn over seg er at det er forkjell på å trene rent og det og trene med kroppen full av steroider.

Olympiatoppen må ta hensyn til at rene utøvere har en en annen restitusjons syklus en folk som er fulle av dritt.
I tillegg er det veldig få idretter der målet er å blir så svær som mulig. Målet i idrettens verden er funksjonell styrke. Man skal bli så sterk som mulig i en funksjonell kropp som skal fungere optimalt i den idretten man bedriver.

I bygging gjelder det bare å bli så stor som mulig med muskler som er proposjonelle i forhold til hverandre.

Så til det med erfaring vs forskning. Det finnes veldig lite treningsrelevant forskning på folk som har proppet seg full av dop. Så ja hvis du lurer på hvordan du skal få "resultater i morgen" er det bare å dra til Tommi. Han har 18 år som dopmisbruker bak seg i verdens mest gjennombola miljø. Han kan peke deg i "riktig" retning til alt du trenger.

Hadde jeg hatt unger hadde jeg holdt dem langt unna hans studio og hans "kompetanse".  Tommi har null troverdighet som coach eller veileder. Han juger så det renner av han og later som om slike resultater som han beskriver kan oppnås bare man kjøper hans kompetanse i form av treningsprogrammer,diett programmer og motivasjonsteknikker.
Alle som har mer enn 2 hjerneceller vet at slike resultater er fysiologisk umulig uten steroider. Kun folk som velger å gjøre som Tommi bør høre på Tommi. Alle andre bør holde seg langt unna.

Denne linken er fin som illustrasjon på skikkelig jugekorsnakking:
 http://www.nrk.no/banden/bodybuilding-xp/
Her kan du høre om hvor lite dop det er i bygging. I følge vår mann Tommie er det ikke mer doping i denne idretten enn i andre.

Byggere liker ikke å snakke om doping. Mye av grunnen ligger i at distrubisjon av dopingmidler er ulovlig. Dette gjør at de nødvendigvis ofte er i kontakt med kriminelle eller er kriminelle selv (selger til andre brukere). Mange av de som selger doping selger også annet snacks, også kjent som narkotika. Mange kjekke gutter i den bransjen....

Grunnen til at jeg gidder å skrive her er at jeg er lei av og se unge gutter og jenter som lures inn i dopverdenen av vandrenden apotek som later som om de er alt annet enn vandrende apoteker.

Hvis Tommi hadde vært ett skikkelig mannfolk hadde han vært ærlig på sitt eget misbruk og sagt rett ut at "min størrelse kan kun oppnås med doping, og at det er forbundet mye risiko med slik misbruk.
Risko som div. kreftformer,masse hjerte kar og annet snacks."

Unge jenter og gutter som Riggs, trenger å høre dette slik at de ihverfall vet hva de risikerer senere i livet ved å gå Tommi sin vei.

Man kan bli mer en svær nok ved ren trening. Det krever bare 3 ting. Treningsdisiplin, sunn kost og tid. Det burde vært budskapet man forfekter på ett treningsforum. Tommi og hans like burde utestenges totalt og starte sin egen side.

Den siden burde hete: treningsogfarmasiforum.no...Eller vent litt var det navnet på denne siden? Nå ble jeg plutselig litt forvirret.

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #188 : 24. februar 2010, 15:51 »
Sitat
Grunnen til at jeg gidder å skrive her er at jeg er lei av og se unge gutter og jenter som lures inn i dopverdenen av vandrenden apotek som later som om de er alt annet enn vandrende apoteker.




Er nok veldig få som lures til og bruke steroider.
du er i beste fall en klovn som tydeligvis er ekstremt opptatt av hva andre driver med. Tror det hele kommer av manglende selvtillitt og misunnelse.
tror aldri jeg har sett slike personangrep noengang på dette forumet.
Det eneste du oppnår er og skyte deg selv i foten og skade saken du kjemper for.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #189 : 24. februar 2010, 15:54 »
Bare satt på "quotes" jeg, så folk slipper å lure.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #190 : 24. februar 2010, 15:57 »
Bare satt på "quotes" jeg, så folk slipper å lure.

Takk,gidda ikke gjøre det selv Smiley

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #191 : 24. februar 2010, 15:59 »
Takk,gidda ikke gjøre det selv Smiley
Latsabb!!! Grin

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #192 : 24. februar 2010, 16:23 »
 Jeg så en dokumentar i går om en unge i USA som hadde en sykdom der han hadde 50% høyere muskelmasse enn andre på sin alder. Noe som resulterte i at kroppen ikke kunne ta næring fra muskelmasse, men ved sult tok fett fra hjernen og beinmargen. Jeg tror faktisk mer og mer at Tommy har denne tilstanden, noe innleggene hans kan tyde på. Han bruker IKKE steroider, og mye kan tyde på at deffen har gått hardt ut over hjernemassen!!!1!! Hohohohohohahaha.
Sa brura

Utlogget 1simen1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #193 : 24. februar 2010, 17:18 »
Tubbeliten eller er det tubbesvær? skriver:
Sitat
Er nok veldig få som lures til og bruke steroider.
du er i beste fall en klovn som tydeligvis er ekstremt opptatt av hva andre driver med. Tror det hele kommer av manglende selvtillitt og misunnelse.
tror aldri jeg har sett slike personangrep noengang på dette forumet.
Det eneste du oppnår er og skyte deg selv i foten og skade saken du kjemper for.

Jeg skal ikke nevne navn, men vet om ungutter som har blitt fortalt av folk i byggebransjen at noe var harmløst kosttilskudd som senere viste seg å være noen helt annet.

Nå var det ikke dette jeg siktet til med "lurer". Jeg tenker i videre forstand.
Jeg tenkte mer på utalelsen til Tommi om ungjentas "fremganger" (10 kg opp 4% fett ned på 3mnd.)
Han bruker dette som eksempel på hva man kan oppnå ved å kjøpe hans treningsprodukt. (diett, treningsprogram og motivasjonsteknikker).

Han er ikke ærlig med tanke på hvordan han har bygget opp sin egen kropp (eller andres), men lar det skinne igjennom at det er disse unike metodene han bruker som har gjort jobben og de alene. Dette vet du er feil like godt som meg.

Tommi er en autoritetsfigur og ett forbilde for mange. Da er det viktig å være ærlig å inneha sunne verdier når man jobber med unge mennesker.

Det har Tommi beviselig ikke. La meg formulere meg slik. Det er langt høyere risiko for at en 18 åring begynner med steroider om han/hun trener under Tommis vinger enn om han/hun går på NIH.

Jeg er ikke misunnelig på Tommi sin fysikk, jeg synes synd på han og håper for hans del at han ikke må ha ørten bypasser før han blir 50.

Det jeg bedriver er ikke personangrep. Jeg tar til motmele mot noen som har fått slippe unna alt for lenge med desinformasjon og romatifisering av kroppsbygging.

De eneste som skyter seg selv i foten her er Tommi og hans støttespillere.


Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #194 : 24. februar 2010, 17:32 »
"for lenge med desinformasjon og romatifisering av kroppsbygging."

"De eneste som skyter seg selv i foten her er Tommi og hans støttespillere."


Desinformasjon? Er det desinfisert formasjon?..Og romati-fisering må vel være det man får av for mye prottis og dype knebøy Smiley




Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!