Skrevet av Emne: FST-7 og diettips for 2010  (Lest 60367 ganger)

Utlogget 1simen1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #210 : 26. februar 2010, 00:24 »
Riggs skriver:
Sitat
Du mener rett og slett at du må bole for å få resultater av fst-7? Eller har jeg misforstått

Riggs du har misforstått. Har du i det hele tatt lest det jeg har skrevet?
Jeg har aldri sagt at man må bole for å få resultater med FST-7 eller andre treningsprinsipper.

Det jeg finner sterkt kritikkverdig er at Tommi påstår at FST-7 sammen med hans treningsprinsipper, diettprogrammer og motivasjonsteknikker som han selger, kan gjøre at du får fremgang av typen han eksemplifiserer med den stakkars ungjenta han fikk opp 10 kg og ned 4% fett på 3 mnd uten steroider.

Dette er fysiologisk umulig. Saken blir ikke bedre av at en av norges mest gjennomdopede menn prøver å fremstå som ren mens han i realiteten outer ei ung jente med bilde i ett åpent forum som doper.

Når den samme mannen er coach, treningsveileder, driver helsestudio og selger kosttilskudd og later som om doping ikke finnes, får han finne seg i å få kritikk.

Jeg skulle ønske at byggere som Tommi sto frem, kom ut av dop skapet og sa følgende:

"Min kropp kan kun oppnås ved å ta følgende doppreparater i samspill med hard trening og diett. Jeg har spist det og det preparatet og spiser fremdeles det og det. Vær klar over at dere ved å velge den veien jeg går, risikerer store helseplager senere i livet og noen kan komme før dere aner. Flere av disse plagene kan være fatale.

Dere kan ikke oppnå mine resultater ved trening, kosthold,kreatin, og proteintilskudd alene. Dere må i tillegg dope dere.

Enkelte av dere vil handle preparater som er ekstra farlige pga forurensing, eller at ampullene inneholder noe annet enn det dere har blitt fortalt. Enkelte av dere vil komme i kontakt med kriminelle, og vil ende opp med å bli kriminelle selv. (distribuere doping til andre brukere eller værre ting)."


Nå vil noen sikkert si at dette bare er tull og at slikt som det jeg beskriver bare er myter. 
Det er desverre lite ærlighet i dette miljøet av naturlige årsaker. Distrubisjon av dopingmidler er ulovlig og få snakker åpent om det de bedriver av lovbrudd. I tillegg er flere av de såkalte "forbildene" sponset av kosttilskudd produsenter som lever av løgnen:
"spis mine produkter så kan du bli som f.eks Tommi."

En ansvarlig coach og treningsveileder tar ikke doping selv, distrubierer ikke doping til andre og tar sterkt avstand fra alt som har med doping å gjøre.

En ansvarlig coach og treningsveileder veileder sine elever med følgende budskap. Tren hardt over år, tren riktig teknisk, spis riktig og du trenger ikke kosttilskudd, vær flink på restitusjon. Da vil du bli mer enn stor nok. I tillegg vil du få en funksjonell og vakker kropp.

 

Utlogget Thomas Jakobsen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #211 : 05. mars 2010, 14:19 »
Håper du fikk siste ordet i denne tråden, 1simen1.

10 kg opp og 4% ned i fettprosent på 3 måneder?? På ei jente??? UTEN PREPARATER?Huh

Kyss meg i ræva!!


Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #212 : 05. mars 2010, 15:04 »
Come on, SÅ usannsynlig er det ikke.

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #213 : 05. mars 2010, 20:30 »
Come on, SÅ usannsynlig er det ikke.

Eh, jo?
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #214 : 05. mars 2010, 20:53 »
Herrefred holder denne diskusjonen på enda..

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #215 : 05. mars 2010, 23:37 »
Herrefred holder denne diskusjonen på enda..
Nei, jeg tror ikke det.  Thorvildsen og hans påstander er ettertrykkelig knust.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #216 : 05. mars 2010, 23:55 »
Nei, jeg tror ikke det.  Thorvildsen og hans påstander er ettertrykkelig knust.

Hør denne teorien:
Hva om han/hun hadde gått opp 15kg i vekt på 2 måneder,samtidig gått opp f.eks. 12 i fettprosent, så den siste måneden gikk personen ned 5 kg, og 4 i fettprosent. Bare et eksempel altså, det kan være skjult reklame ute å går her  Tongue (vet jeg brukte store tall, men har ikke peiling på fettprosent i forhold til vektoppgang osv).

EDIT: skjult reklame var vel feil ord å bruke her, heller reklamasjonslureri eller noe i den dur Tongue
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget cellmax29

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #217 : 07. mars 2010, 08:25 »
syns ennå det er helt utrolig at så utrolig mange her inne har så ufattelig god peiling på doping preparater , vet liksom alt om dette emne, men alle er imot det, og ingen overhodet bruker det.!!!  Dere må virkelig lese utrolig mye, eller ha mange venner og bekjente som boler seg, og som tydeligvis forteller dere alt om virkning og bivirkninger i løpet av deres liv som boler!! I steden for å kritisere Tommi for sine valg, hva med å komme ut av "bolerskapet" selv heller.
ørjan frøiland
benk: 190kg
skrå hantler: 8X72kg
hantlepress skuldre: 5x62kg hantler

2plass stavanger open 07 cbb+180
3plass NM 07 cbb+180
2008- -100kg... 6 plass

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #218 : 07. mars 2010, 10:47 »
syns ennå det er helt utrolig at så utrolig mange her inne har så ufattelig god peiling på doping preparater , vet liksom alt om dette emne, men alle er imot det, og ingen overhodet bruker det.!!!  Dere må virkelig lese utrolig mye, eller ha mange venner og bekjente som boler seg, og som tydeligvis forteller dere alt om virkning og bivirkninger i løpet av deres liv som boler!! I steden for å kritisere Tommi for sine valg, hva med å komme ut av "bolerskapet" selv heller.

Nå er det vel ikke vi som kommer med usannsynlige påstander. Bevisbyrden ligger ikke på oss. Selvsagt har mange av oss som har drevet med vekter i mange mange år god peiling på steroider uansett om vi har prøvd eller ikke. Vi har jo alle vurdert det eller prøvd det, og lest masse om det. Selvsagt.
Sa brura

Utlogget Thomas Jakobsen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #219 : 07. mars 2010, 11:02 »
Dette handler ikke om det etiske rundt det å dope seg, hvorvidt det er juks eller galt osv. Jeg er per dato ren, men det betyr ikke at jeg dømmer de som doper seg eller at jeg for alltid kommer til å forbli ren. Dette handler om at Thommi Thorvildsen benytter seg av et heller tvilsomt eksempel som bevis på at FST-7 fungerer. Jeg benytter meg selv av FST-7, og jeg kan bekrefte at man får en helt sinnsyk pump av det, men ikke faen om tror på at ei jente klarer å gå opp 10 kg og ned 4 i fettprosent på tre måneder uten bruk av preparater. Som tidligere nevnt så har de høyst en 1/10 av testosteronnivået til en mann, og med tanke på hvor lang tid det tar selv for en genetisk bra anlagt mann å legg på seg muskler så blir jo dette eksemplet helt hinsides.

Hvordan kan noen i det hele tatt være uenige i dette? Regnestykket går jo ikke opp.

Jeg tror hele diskusjonen hadde vært unngått dersom Tommi Thorvildsen hadde benyttet seg av et troverdig eksempel.

Utlogget cellmax29

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #220 : 13. mars 2010, 09:08 »
nå går du ikke opp 10 kilo ren muskelmasse på 4 mnd selv om du boler, men at du lett kan øke ti kilo er ikke noe problem med tanke på vann og div. ut ifra di bildene jeg så av denne jenta, så virket hun fyldig på siste bilde, syns hun virket til og være finere i fasongen, men med høyere fettprosent, eller i det minste vann. Mange faktorer som kan spille inn på vektøkning, men å alltid komme med påstanden om at hun må bole seg blir feil.  En kan tenke mye rart men er ikke alltid en bør skrive det ned på treningsforum. Denne jenta er jo lett å kjenne igjen ut ifra bildene, og hun er jo nå stemplet av mange av brukerene her inne som boler, fordi Tommy la ut bilde av henne. Kan fort bli til at en 3person blir uskyldig berørt av dette.  Å DET BLIR FEIL !!
ørjan frøiland
benk: 190kg
skrå hantler: 8X72kg
hantlepress skuldre: 5x62kg hantler

2plass stavanger open 07 cbb+180
3plass NM 07 cbb+180
2008- -100kg... 6 plass

Utlogget d386yv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 279
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 279

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #221 : 13. mars 2010, 09:49 »
nå går du ikke opp 10 kilo ren muskelmasse på 4 mnd selv om du boler, men at du lett kan øke ti kilo er ikke noe problem med tanke på vann og div. ut ifra di bildene jeg så av denne jenta, så virket hun fyldig på siste bilde, syns hun virket til og være finere i fasongen, men med høyere fettprosent, eller i det minste vann. Mange faktorer som kan spille inn på vektøkning, men å alltid komme med påstanden om at hun må bole seg blir feil.  En kan tenke mye rart men er ikke alltid en bør skrive det ned på treningsforum. Denne jenta er jo lett å kjenne igjen ut ifra bildene, og hun er jo nå stemplet av mange av brukerene her inne som boler, fordi Tommy la ut bilde av henne. Kan fort bli til at en 3person blir uskyldig berørt av dette.  Å DET BLIR FEIL !!

quoted for truth

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #222 : 13. mars 2010, 13:03 »
Eh, jo?


"Eh", nei. Det er jo sykt bra fremgang, men man skal ha rimelig god peiling på fysiologi for å si at dette er fysiologisk umulig. Det er i hvert fall ikke i nærheten av å være det mest usannsynlige jeg har lest på Treningsforum ...

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #223 : 13. mars 2010, 13:36 »
"Eh", nei. Det er jo sykt bra fremgang, men man skal ha rimelig god peiling på fysiologi for å si at dette er fysiologisk umulig. Det er i hvert fall ikke i nærheten av å være det mest usannsynlige jeg har lest på Treningsforum ...
Huh Huh what Ohmy
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: FST-7 og diettips for 2010
« #224 : 13. mars 2010, 14:28 »
Høres jo bare helt sinnsykt ut..  Si dama veide 55kg og hadde en fettprosent på 15. Dvs at hun hadde 8,25kg fett. Ho går opp til 65kg med en fettprosent på 11, og har da altså 7,15kg fett. Det vil si at hun har gaina 11,1 kg muskler på 3 måneder.. Høres helt insane ut spør du meg! Men nå er det jo mye rart der ute Cheesy
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!