nå går du ikke opp 10 kilo ren muskelmasse på 4 mnd selv om du boler, men at du lett kan øke ti kilo er ikke noe problem med tanke på vann og div. ut ifra di bildene jeg så av denne jenta, så virket hun fyldig på siste bilde, syns hun virket til og være finere i fasongen, men med høyere fettprosent, eller i det minste vann. Mange faktorer som kan spille inn på vektøkning, men å alltid komme med påstanden om at hun må bole seg blir feil. En kan tenke mye rart men er ikke alltid en bør skrive det ned på treningsforum. Denne jenta er jo lett å kjenne igjen ut ifra bildene, og hun er jo nå stemplet av mange av brukerene her inne som boler, fordi Tommy la ut bilde av henne. Kan fort bli til at en 3person blir uskyldig berørt av dette. Å DET BLIR FEIL !!
Hvis denne jenta er 3. person, hvem er da 1. og 2. person? Regner jo med at Tommi Thorvildsen spurte henne om tillatelse, og da er hun ikke 3. person. Hvis hun føler seg uvel av å være en del av denne debatten så kan hun takke seg selv.
For øvrig må hun bare bole så mye hun vil for min del, det er hennes problem og hverken jeg eller andre har rett å dømme henne for det. Det er uansett ikke det debatten handler om.