Hei hei

Mitt navn er Marthe.
Er en 1987 modell, og bor per d.d i ullensaker.
Kommer opprinnelig fra Bodø, et sted jeg kommer til å flytte tilbake til etter jeg er ferdig med bacheloren min ved høgskolen i oslo nå til sommeren.
Bor sammens med min katt Bitteliten, og min trekkhund Tarek

Jeg har vært ballettdanser i 9 år før jeg sniffa såvidt på styrketrening. Starta såvidt med styrketrening da jeg var 13 år fordi jjeg utvikla kronisk betennelse i hele høyre side av ryggen min og begge sider av nakken min. Trening var en måte å holde smertene litt på avstand, og er fremdeles det

Men etter at jeg starta å trene seriøst med Tarek, skjønte jeg fort at jeg måtte ha enda mer styrke for å holde tritt med hans utvikling (han blir 3 år i februar), så jeg startet å trene seriøst med styrken i mars 2009. Har hatt en veldig økning på kort tid, og er hekta

Jeg trives best med fullkroppsprogram, og har 3 ulike programmer som jeg kjører på ulike dager igjennom uken. Har har jeg med baseøvelser og isolasjonsøvelser om hverandre.
Trener styrke annen hver dag, og har jo bikkjetrening de andre dagene, så jeg går vel mer eller mindre i ett. Har brukt mye tid i høst på å balansere kostholdet mitt etter denne intensive hverdagen, og føler jeg har begynt å nå målet mitt der. Massen jeg legger på meg og appetitten er jo et bevis på det

Her er litt bilder om hvor jeg er henne i løypa per d.d:
Show off med vekter :

:

Rygg:

Arm:

Bein (noe uklart bilde, men det jeg hadde):

Jepp, dette var da meg