Skrevet av Emne: Marthe`s bildeprofil:  (Lest 496920 ganger)

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Marthe`s profil (nye bilder 02. mars 2010):
« #105 : 04. mars 2010, 14:43 »
hehe, laget min første video av litt ymse på ene treninga mi.
Aldri gjort det før, så fornøyd med at jeg klarte det i det hele tatt *ler*
Satser på at det blir bedre resultater etterhvert som jeg blir litt mer inne i dette med videolaging Smiley

http://www.youtube.com/watch#!v=Ydz7ZUtxxXg

Fin film Smiley

Bare et par ting jeg tenkte jeg skulle nevne slik jeg ser det. Bra bøyteknikk! men tror du vil tjene på å ha enda større fokus på press på hælene, og bøysko ville nok gjort dette perfekt Smiley Kanskje utføre bøyen noe roligere eksentrisk og heller fokusere på en eksplosiv fase konsentrisk. Du har også samme problemet som jeg selv har, i bunnen av løftet beveger knærne dine seg litt innover, prøv å press knærne ut gjennom hele løftet.

Prøv også å utføre en noe mer kontrollert hantelcurl, prøv å isoler slik at du kun beveger underarmen, ser ut som du har en tendens til å kaste vektene litt opp, ta et sett med veldig lette hantler og utfør den veldig bestemt og kontrollert så prøver du å ta den samme teknikken over på litt tyngre hantler.

Regner med at du ville ha litt feedback ettersom du la ut en film, ble mye tips om endringer her, men det er også mye bra! Kos deg videre med treninga Smiley
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Marthe`s profil (nye bilder 02. mars 2010):
« #106 : 04. mars 2010, 14:51 »
Jeg er helt enig med det Andrée skrev her ... og så var jeg inderlig fascinert av hvordan quadriceps bevegde seg da du kjørte mage helt i begynnelsen av filmen .....  biggrin
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s profil (nye bilder 02. mars 2010):
« #107 : 04. mars 2010, 15:02 »
Fin film Smiley

Bare et par ting jeg tenkte jeg skulle nevne slik jeg ser det. Bra bøyteknikk! men tror du vil tjene på å ha enda større fokus på press på hælene, og bøysko ville nok gjort dette perfekt Smiley Kanskje utføre bøyen noe roligere eksentrisk og heller fokusere på en eksplosiv fase konsentrisk. Du har også samme problemet som jeg selv har, i bunnen av løftet beveger knærne dine seg litt innover, prøv å press knærne ut gjennom hele løftet.

Prøv også å utføre en noe mer kontrollert hantelcurl, prøv å isoler slik at du kun beveger underarmen, ser ut som du har en tendens til å kaste vektene litt opp, ta et sett med veldig lette hantler og utfør den veldig bestemt og kontrollert så prøver du å ta den samme teknikken over på litt tyngre hantler.

Regner med at du ville ha litt feedback ettersom du la ut en film, ble mye tips om endringer her, men det er også mye bra! Kos deg videre med treninga Smiley

Takker Cheesy
Masse fine tilbakemldinger her som jeg skal ta med videre,hihi *hoppe rundt og smile*

Jeg bruker jo fullkroppsprogram med få sett og repetisjoner, så jeg bruker som oftes trene med veldig sakte negativ og kontrollerte løft. Men kjente jeg ble superstressa og nervøs i det kamera var på, så tenkte etter settet "jøssenavn så fort det gikk da!" hehe
Satser på at kameraskrekken kommer seg etterhvert og at jeg bedre viser riktig tempo på øvelsene mine *ler*

pingle70

  • Gjest
Sv: Marthe`s profil (nye bilder 02. mars 2010):
« #108 : 04. mars 2010, 15:14 »
Stilig! Mye artigere med livefilm enn foto:)

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s profil (nye bilder 02. mars 2010):
« #109 : 04. mars 2010, 15:19 »
Stilig! Mye artigere med livefilm enn foto:)

Ja, var det jeg også syntes da jeg så filmene til andre her Smiley
Satser på at jeg ikke vil ha så nerver og syns det er så skummelt og tragisk som jeg gjør denne gangen neste gang Tongue

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Marthe`s profil (nye bilder 02. mars 2010):
« #110 : 04. mars 2010, 22:56 »
Takker Cheesy
Masse fine tilbakemldinger her som jeg skal ta med videre,hihi *hoppe rundt og smile*

Hehe, bare hyggelig. Stå på videre Smiley
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Marthe`s profil (nye bilder 02. mars 2010):
« #111 : 04. mars 2010, 23:11 »
Du har veldig lange lårbein, og bør gå ut på bredden med ca. 5 cm på hvert bein. Kanskje du med fordel kan vinkle tærne noe mer ut til siden også.
Du bøyer veldig fint, men du stresser litt. Innled bevegelsen litt mer rolig, slik at du klarer å få knærne mer ut til siden. På denne måten vil du klare å sette deg med kroppen mer ned midt i mellom bena, slik at belastningen ligger på kroppens midtlinje og over midten av fotbladet.
Du har som sagt bra teknikk, dyp og fin. Men jeg tror det vil være enda bedre om du gjør de små justeringene. Bare en tanke Smiley

EDIT: som sagt bøyer du fint, så hvor mye tid og energi du skal bruke på endringer som bare kanskje kan gjøre noe bra bedre, kan jo diskuteres Tongue
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s profil (nye bilder 02. mars 2010):
« #112 : 04. mars 2010, 23:25 »
Du har veldig lange lårbein, og bør gå ut på bredden med ca. 5 cm på hvert bein. Kanskje du med fordel kan vinkle tærne noe mer ut til siden også.
Du bøyer veldig fint, men du stresser litt. Innled bevegelsen litt mer rolig, slik at du klarer å få knærne mer ut til siden. På denne måten vil du klare å sette deg med kroppen mer ned midt i mellom bena, slik at belastningen ligger på kroppens midtlinje og over midten av fotbladet.
Du har som sagt bra teknikk, dyp og fin. Men jeg tror det vil være enda bedre om du gjør de små justeringene. Bare en tanke Smiley

EDIT: som sagt bøyer du fint, så hvor mye tid og energi du skal bruke på endringer som bare kanskje kan gjøre noe bra bedre, kan jo diskuteres Tongue

Dere har nok helt riktig her Smiley
Må nok ha mer bredde på beina mine, men å vinkle tærne mine så veldig mye mer ut kan jeg ikke, da får jeg "klikk" i knærne med en gang :O

Alt kan forbedres Cheesy Takk for gode tilbakemldinger Smiley

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Marthe`s profil (nye bilder 02. mars 2010):
« #113 : 04. mars 2010, 23:40 »
Dere har nok helt riktig her Smiley
Må nok ha mer bredde på beina mine, men å vinkle tærne mine så veldig mye mer ut kan jeg ikke, da får jeg "klikk" i knærne med en gang :O

Alt kan forbedres Cheesy Takk for gode tilbakemldinger Smiley

Om du passer på å vinkle knærne med tærne skal du se dette går veldig fint!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Marthe`s profil (nye bilder 02. mars 2010):
« #114 : 05. mars 2010, 09:11 »
Synes det ser jævla bra ut på kort tid. Når æ så dæ første gang på "Trento" i fjor va du jo ei lita røff pia bare... Ka du tar slags øvelsa når du skal træne bein? Der æ mene du har mest framgang.

Hadde samme casen i knebøy sjøl før.. Stod rett fram med tærn og litt for smalt. Vinkla tærn utover og gikk ca en fotbredde bredere.. Det stemme at det klikke i knærn, men det e bare fordi dt e en ny vri for kneet. Så lenge det ikkje gjør vondt når dt klikke og du også passe på at kneet følge samme bane som tærn står i! Klikkinga forsvinn etterhvert Smiley

Som andre har sagt også, så har du bra anlegg for muskeltrening. Noe enormt og. Så hold mote oppe og stå på videre.. Ikje endre for mye på måten du trene på og kjør det som e mest behagelig for dæ.. Selvfølgelig varierer i øvelsa for at ikje kroppen skal stangere.. Bare ikje bli opphengt i korsn og kordan alle andre trene.. Det e så fælt lett å la sæ påvirke. (Been there, done that!) Tongue Du ville bli overraska over kor mange rare måta folk har klart å bli stor på.. Tongue Alle trene og spis så forskjellig fordi kroppen fungere litt ulikt på hvert menneske.. Speinannes.. Tongue

-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s profil (nye bilder 02. mars 2010):
« #115 : 05. mars 2010, 16:59 »
Om du passer på å vinkle knærne med tærne skal du se dette går veldig fint!

Ja satser på det Smiley går jo veldig fint nå så,hehe


Synes det ser jævla bra ut på kort tid. Når æ så dæ første gang på "Trento" i fjor va du jo ei lita røff pia bare... Ka du tar slags øvelsa når du skal træne bein? Der æ mene du har mest framgang.

Hadde samme casen i knebøy sjøl før.. Stod rett fram med tærn og litt for smalt. Vinkla tærn utover og gikk ca en fotbredde bredere.. Det stemme at det klikke i knærn, men det e bare fordi dt e en ny vri for kneet. Så lenge det ikkje gjør vondt når dt klikke og du også passe på at kneet følge samme bane som tærn står i! Klikkinga forsvinn etterhvert Smiley

Som andre har sagt også, så har du bra anlegg for muskeltrening. Noe enormt og. Så hold mote oppe og stå på videre.. Ikje endre for mye på måten du trene på og kjør det som e mest behagelig for dæ.. Selvfølgelig varierer i øvelsa for at ikje kroppen skal stangere.. Bare ikje bli opphengt i korsn og kordan alle andre trene.. Det e så fælt lett å la sæ påvirke. (Been there, done that!) Tongue Du ville bli overraska over kor mange rare måta folk har klart å bli stor på.. Tongue Alle trene og spis så forskjellig fordi kroppen fungere litt ulikt på hvert menneske.. Speinannes.. Tongue



Jøss, trener du der ??
Nei jeg tar egentlig veldig lite på beina iforhold til alt annet, men jeg vet fra før av at jeg har mulighet til å øke sinnsykt fort der ifrohold til resten.

Jeg rullerer på øvelsene mine hver 2 mnd, kun basisøvelsene som jeg bevarer igjennom.
Kan nok neppe følge noen andre sine program (ikke at jeg noen gang har ønska det), men det er pga alle betennelsene jeg har. Kan ikke kjøre splitt pga det bl.a., det som funker for meg er fullkroppsprogrammer, med få sett og reps og mye variasjon for å beholde betennelsene mine under kontroll. Så jeg blir aldri å gjøre om på det uansett hva andre mener er bedre for meg Smiley

Ikke har jeg noe spesielt mål innen konkurranse eller noe, jeg gjør dette fordi det gir meg overskudd og fordi jeg syns det er morro, ikke fordi jeg streber opp mot et mål...

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Marthe`s profil (nye bilder 02. mars 2010):
« #116 : 05. mars 2010, 18:14 »
Fornuftig av dæ å trene. Du gjør dæ sjøl en kjempe tjeneste. Spesielt hvis du slit med mye betennelse da du kan styrke kroppen sånn at det etterhvert kanskje blir vanskeligere å få betennelse..

Æ blir så irritert og oppgitt over alle de her "modell" jenten som e 16-17-18år, med baby hud og valpefett som står på alle manne og bil bladern rundt omkring i Norge.. Skjønne ikkje fotografan kor dårlige nivå motivan dems e på.. E jo flaut!  Kor det blir av veltrente jente over 20år som faktisk har kropp?!

Sorry for at jeg skriv dt her til dæ, men du har kanskje nån synspunkt? Tongue
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: Marthe`s profil (nye bilder 02. mars 2010):
« #117 : 05. mars 2010, 18:23 »
Ikke dårlig Smiley

Hva heter gruppa på videon?

Utlogget underattack

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: Marthe`s profil (nye bilder 02. mars 2010):
« #118 : 05. mars 2010, 18:45 »
skriver meg på her jeg så jeg kan følgemed på deg, du har hvert super flink, gratulerer.
 lykke til videre...

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s profil (nye bilder 02. mars 2010):
« #119 : 05. mars 2010, 20:43 »
Fornuftig av dæ å trene. Du gjør dæ sjøl en kjempe tjeneste. Spesielt hvis du slit med mye betennelse da du kan styrke kroppen sånn at det etterhvert kanskje blir vanskeligere å få betennelse..

Æ blir så irritert og oppgitt over alle de her "modell" jenten som e 16-17-18år, med baby hud og valpefett som står på alle manne og bil bladern rundt omkring i Norge.. Skjønne ikkje fotografan kor dårlige nivå motivan dems e på.. E jo flaut!  Kor det blir av veltrente jente over 20år som faktisk har kropp?!

Sorry for at jeg skriv dt her til dæ, men du har kanskje nån synspunkt? Tongue

Hehe, nei akkurat det der har jeg ikke så mange synspunkt på  Tongue
Ser ikke så mye på manneblader, eller slike bilmagasiner som bruker sex for å selge...

Ikke dårlig Smiley

Hva heter gruppa på videon?

Takk Smiley
la 38eme donne med sangen "on fera avec" spilles på videoen.

skriver meg på her jeg så jeg kan følgemed på deg, du har hvert super flink, gratulerer.
 lykke til videre...

Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!