Skrevet av Emne: Marthe`s bildeprofil:  (Lest 497638 ganger)

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #450 : 04. juni 2010, 12:18 »
Hva er det som gjør at du synes få damer kler tattisene sine, mens blodsrit gjør det? Vet du hvilke faktorer det er så påvirker om noen kler tattisene eller ei?

Selv synes jeg dama er nydelig og at tattisene er et kunstverk, men i dette tilfellet som i alle tilfeller med tattoveringer så synes jeg at sluttresultatet er som et flott og nymalt bygg som har fått fasaden tilgriset av grafitti. Det er forstyrrende og ikke pent, så jeg forstår ikke at folk bruker mye penger på å la andre tegne og male på kroppen sin. Kjøp heller et lerret og la kunstnerne utfolde seg der og heng kunsten opp på veggen i stua Smiley Og hvis man absolutt ønsker å ha noe på kroppen så ta slike tegninger som bare varer noen dager Smiley

Det spiller sikkert ikke noen rolle fra eller til, og jeg håper ikke mitt innlegg blir tatt alt for personlig av blodsrit, men jeg følte for å balansere tilbakemeldingene litt. Dette fordi hvis alle entydig hyller ei jente med tatoveringer så vet jeg at jenter er så lett påvirkelige at de som leser hyllesten selv vil ønske å gjøre det samme (altså tattovere seg) for å selv få den samme oppmerksomheten. Med litt nyanserte meninger så vil kanskje de mest lettpåvirkelige jentene også tenke seg om to ganger Smiley

Uansett ; fin rumpe Smiley

Nei, dette tar jeg ikke for personlig, men jeg syns det er flott at denne vinkelen kom fram jeg Smiley

For det er denne virkeligheten jeg står imot hver eneste dag i jobbsammenheng, i selskaper, i viktige møter osv...Det er ingen dans på roser ved at folk syns at man er usedvanlig vakker, virkeligheten er det motsatte! Virkeligheten er som du beskriver den.
Jeg må tildekke meg i viktige jobbsammenhenger (når det er 25 pluss ute så er ikke dette alltid så hyggelig, men må gjøres i min jobb), jeg må ta hensyn i andre viktige sammenhenger også. Man må på mange måter jobbe dobbelt så hardt for å bli tatt alvorlig.
Folk kommer ikke bort og forteller at en er vakker på gata når man går i sommerlige klær, men reiser øyenbrynene i stede for. Jenter som ønsker å gå min vei bør ha en rak rygg som tåler dette, for rosen er MEGET sjelden å få irl...
Men samtidig er det IKKE derfor jeg har tatt alle mine. Jeg tok ikke å brukte mine penger og mange timer med smerte for at det skulle være et image eller noe jeg skulle "skryte" av til folk. De har en helt personlig betydning/effekt, og handler om meg og min mestring. På mange måter som treningen, bare at treningen blir det fysiske og tatoveringene det psykiske.
Jenter eller gutter som tar tatoveringer for fremme seg selv eller få et image støtter jeg ikke...

Går jeg over til å forklare hvorfor kanskje jeg "kler" mine bedre enn mange andre, så har jeg jo brukt 1-2 år (på hver enkelt av dem) med å tegne og strategisk planlagt plassering av dem, jeg har også valgt å gå for en stil som er "myk" sort and grey, (ikke som f.eks tribal som er hard svart). Ekstremt mange jenter finner et motiv som de syns er pent og tar det på et sted etter hvor de kan tenke seg å "vise den fram på", ikke etter hvor den formen på tatoveringen vil passe seg på kroppen en selv har.... Det er mye planlegging bak mine, mange år.... det kan ha noe med at det kanskje ser bedre ut resultatmessig enn hos mange andre...
Planlegging, gode tatovører og nøye planlegging av plassering er de tingene som har gjort at jeg har stått på scenen ett par ganger og har førsteplass i "Best black and grey" bak meg hvertfall..

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #451 : 04. juni 2010, 12:24 »
Honnør til deg, Marthe!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #452 : 04. juni 2010, 19:48 »
Siden tatoveringene er grundig gjennomtenkt og plasser.

Kan du gi meg en kort begrunnelse for hva trollet på ryggen symboliserer?

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #453 : 04. juni 2010, 23:45 »
Siden tatoveringene er grundig gjennomtenkt og plasser.

Kan du gi meg en kort begrunnelse for hva trollet på ryggen symboliserer?

Nei, noen kort begrunnelse kan jeg ikke gi deg...
Jeg har tilsammen 7 troll på kroppen min, så de har en meget stor betydning for meg og min søster, og handler bl.a hvordan vi håndterte en del vanskelige ting i vår oppvekst, og symboliserer idag endel bånd oss imellom og representerer en stor mestring. Hvorfor akkurat troll har med en tegneserie som vi leste, og hvem våre favorittfigurer å tegne var (da vi begge driver med tegning og maling på fritiden). Det som er viktig nå er hvilke tidspunkter vi valgte å leve oss bort i vår fantasiverden med tegning og lek med troll og alver og se hvordan noe så enkelt kunne hjelpe oss igjennom noe så uoverkommelig.
De store stygge trollene fra ElfQuest, og senere andre kilder er blitt mitt støttepunkt i livet, min påminner om hva jeg som person er laget av og hva jeg faktisk tåler og stå imot.

Men igjen, minner jeg på at jeg har skrevet før i denne loggen at jeg ønsker at spm angående tatoveringer og slikt kommer på en pm, for det er ikke dem jeg ønsker å sette fokus på her egentlig, men min fremgang med trening og kroppen min som stadig bygger seg opp Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #454 : 05. juni 2010, 14:45 »
Nei, dette tar jeg ikke for personlig, men jeg syns det er flott at denne vinkelen kom fram jeg Smiley

For det er denne virkeligheten jeg står imot hver eneste dag i jobbsammenheng, i selskaper, i viktige møter osv...Det er ingen dans på roser ved at folk syns at man er usedvanlig vakker, virkeligheten er det motsatte! Virkeligheten er som du beskriver den.
Jeg må tildekke meg i viktige jobbsammenhenger (når det er 25 pluss ute så er ikke dette alltid så hyggelig, men må gjøres i min jobb), jeg må ta hensyn i andre viktige sammenhenger også. Man må på mange måter jobbe dobbelt så hardt for å bli tatt alvorlig.
Folk kommer ikke bort og forteller at en er vakker på gata når man går i sommerlige klær, men reiser øyenbrynene i stede for. Jenter som ønsker å gå min vei bør ha en rak rygg som tåler dette, for rosen er MEGET sjelden å få irl...
Men samtidig er det IKKE derfor jeg har tatt alle mine. Jeg tok ikke å brukte mine penger og mange timer med smerte for at det skulle være et image eller noe jeg skulle "skryte" av til folk. De har en helt personlig betydning/effekt, og handler om meg og min mestring. På mange måter som treningen, bare at treningen blir det fysiske og tatoveringene det psykiske.
Jenter eller gutter som tar tatoveringer for fremme seg selv eller få et image støtter jeg ikke...

Går jeg over til å forklare hvorfor kanskje jeg "kler" mine bedre enn mange andre, så har jeg jo brukt 1-2 år (på hver enkelt av dem) med å tegne og strategisk planlagt plassering av dem, jeg har også valgt å gå for en stil som er "myk" sort and grey, (ikke som f.eks tribal som er hard svart). Ekstremt mange jenter finner et motiv som de syns er pent og tar det på et sted etter hvor de kan tenke seg å "vise den fram på", ikke etter hvor den formen på tatoveringen vil passe seg på kroppen en selv har.... Det er mye planlegging bak mine, mange år.... det kan ha noe med at det kanskje ser bedre ut resultatmessig enn hos mange andre...
Planlegging, gode tatovører og nøye planlegging av plassering er de tingene som har gjort at jeg har stått på scenen ett par ganger og har førsteplass i "Best black and grey" bak meg hvertfall..

Honnør!

Essensen i dine tattoveringers suksess etter min mening er fargetonen.. Hvis jeg noen gang skal ta en tattovering skal jeg få fargekoder hos deg Smiley

Nydelig jente i sommerkjole, dersom det er fint vær der du befinner deg i helgen må du slenge ut ett miniskjørtbilde! Wink

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #455 : 05. juni 2010, 21:14 »
Jeg har mye klær i mitt "walk in closet", men jeg eier ingen miniskjørt....
Så der må jeg nok skuffe deg, at det blir du aldri å få se meg i, hehe

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #456 : 05. juni 2010, 21:17 »
Jeg har mye klær i mitt "walk in closet", men jeg eier ingen miniskjørt....
Så der må jeg nok skuffe deg, at det blir du aldri å få se meg i, hehe

Sjekk Veslekardias logg for inspirasjon Grin
Smiley

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #457 : 05. juni 2010, 21:38 »
Sjekk Veslekardias logg for inspirasjon Grin

jeg har et par :Smiley men nå som ræva har bygd seg opp sånn kan man ikke GÅ i det lenger for det glir så lett over gluteus maximusen Wink. fint skal det værra, men hele ræva kan likevel ikke henge på utsiden! :Smiley
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #458 : 05. juni 2010, 23:51 »
Jeg vet at Vesla forstår dette veldig godt; Jeg blir aldri typen til å gå i miniskjørt....
Ingenting kan inspirere meg til å krysse den grensen av hvem jeg er,hehe

Kan røpe dere en ting om meg, og det er at jeg er ikke hun som blir sjekka opp på byen,hehe
Kler på meg klær, og er hun som direkte mistrives i en bikini på stranda fordi jeg føler meg direkte ubekvem i det Tongue Dermed er jeg ikke akkurat den å finne på stranda som slikker sol om sommern,hehe

Vesla og jeg er veldig ulike på det punktet der Tongue

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #459 : 06. juni 2010, 00:02 »
Kan røpe dere en ting om meg, og det er at jeg er ikke hun som blir sjekka opp på byen,hehe

Det er ikke nødvendigvis en negativ ting Smiley hehe
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #460 : 06. juni 2010, 00:04 »
Jeg har mye klær i mitt "walk in closet", men jeg eier ingen miniskjørt....
Så der må jeg nok skuffe deg, at det blir du aldri å få se meg i, hehe

Ikke for allmenheten! Treningsforum content only! Wink
Dog forstår jeg ikke hvorfor miniskjørt er værre enn tights som deler perfekte skinker i to vakumpakkede poser Grin

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #461 : 06. juni 2010, 00:04 »
Jeg vet at Vesla forstår dette veldig godt; Jeg blir aldri typen til å gå i miniskjørt....
Ingenting kan inspirere meg til å krysse den grensen av hvem jeg er,hehe

Kan røpe dere en ting om meg, og det er at jeg er ikke hun som blir sjekka opp på byen,hehe
Kler på meg klær, og er hun som direkte mistrives i en bikini på stranda fordi jeg føler meg direkte ubekvem i det Tongue Dermed er jeg ikke akkurat den å finne på stranda som slikker sol om sommern,hehe

Vesla og jeg er veldig ulike på det punktet der Tongue

men selv jeg går ikke i miniskjørt. miniskjørt er for flatrumper Grin.
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #462 : 06. juni 2010, 00:15 »
Det er ikke nødvendigvis en negativ ting Smiley hehe
Jeg ser ikke det som en negativ ting nei... Jeg er ekstremt sjelden ute og da er det bare å ta på seg fjellstøvler for å stå støtt, bukse som man kan gå vel med, og noe man ikke vil fryse med over Tongue haha
Neida, jeg er nok ikke hun som må ha mye oppmerksomhet ute, tvert imot. Er ute for å være med venner og slappe av og kose meg, ikke for å bli rent ned av mannfolk...

Ikke for allmenheten! Treningsforum content only! Wink
Dog forstår jeg ikke hvorfor miniskjørt er værre enn tights som deler 2 perfekte skinker i to vakumpakkede poser Grin
hehe, jeg blir aldri å ta på meg et miniskjørt for noen sammenheng jeg....
Er noe med skjørt som strider meg direkte imot...men går jo i supersmå dongerishortser om sommern, så handler ikke om at jeg er gørr-kjedeli, men ja skjørt blir det aldri...

men selv jeg går ikke i miniskjørt. miniskjørt er for flatrumper Grin.
Egentlig meget betryggende at du ikke gjør det Wink

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #463 : 06. juni 2010, 00:20 »
Egentlig meget betryggende at du ikke gjør det Wink

...fasongen på ræva kommer tross alt best frem i bukse Wink.
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #464 : 06. juni 2010, 00:22 »
...fasongen på ræva kommer tross alt best frem i bukse Wink.

Indeed Wink
Bare fint å overlate litt til fantasien også Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!