Skrevet av Emne: Marthe`s bildeprofil:  (Lest 496858 ganger)

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #555 : 23. juni 2010, 22:03 »
wow..sånne progresjonsbilder er gøy å se Smiley

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #556 : 23. juni 2010, 22:22 »
Hehe ,takk takk Tongue

Syns selv bilde #3 er genialt, det som fikk meg til å se igjennom gamle bilder,haha
Mye økning hvertfall har det vært på meg Smiley

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #557 : 23. juni 2010, 22:38 »
Bildene uti vannet der gir litt sånn Amazon-kvinne assosiasjoner, eller en kvinnelig Tarzan om du vil Tongue

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #558 : 23. juni 2010, 22:58 »
Bildene uti vannet der gir litt sånn Amazon-kvinne assosiasjoner, eller en kvinnelig Tarzan om du vil Tongue

haha, ja sånne "filmaktige" assossiasjoner, er jaggu ikke sjelden kommer angående bilder av meg Tongue Men denne var ny,haha

Utlogget lykketrollet

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 757

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #559 : 24. juni 2010, 10:40 »
Du hadde jo en fin kropp allerede før du starta, men nå er du jo bare helt awesome;) Bra framgang!

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #560 : 24. juni 2010, 10:59 »
Du hadde jo en fin kropp allerede før du starta, men nå er du jo bare helt awesome;) Bra framgang!

Takk takk Smiley
Jeg var ikke store flisa før, hele 43 kg... Ikke alltid bilder viser så godt virkeligheten.
De aller fleste jeg møter fra nett irl i nåtid, blir jo gjerne overraska over hvor lav og lita jeg er irl, så for over 10 kg mindre enn det jeg er nå så var det ganske sykelig tynt...Så om megatynt er fint så hadde jeg bra kropp før jah Tongue hehe

Men det er ikke bare kroppen som har forbedra seg, men hele kroppsholdninga, før gikk jeg jo krombøyd-aktig, nå som ryggen har blitt stramma seg opp så er kroppsholdninga mi mye flottere og penere (syns jeg da) Tongue  Nå går jeg jo med rak ryggo g heva hode som man skal Grin haha

Utlogget lykketrollet

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 757

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #561 : 24. juni 2010, 11:04 »
Takk takk Smiley
Jeg var ikke store flisa før, hele 43 kg... Ikke alltid bilder viser så godt virkeligheten.
De aller fleste jeg møter fra nett irl i nåtid, blir jo gjerne overraska over hvor lav og lita jeg er irl, så for over 10 kg mindre enn det jeg er nå så var det ganske sykelig tynt...Så om megatynt er fint så hadde jeg bra kropp før jah Tongue hehe

Men det er ikke bare kroppen som har forbedra seg, men hele kroppsholdninga, før gikk jeg jo krombøyd-aktig, nå som ryggen har blitt stramma seg opp så er kroppsholdninga mi mye flottere og penere (syns jeg da) Tongue  Nå går jeg jo med rak ryggo g heva hode som man skal Grin haha
Det så ikke ut som du var så lita og tynn på de bildene nei, men det kan være vanskelig å se;) Tror jeg veide 44kg når jeg starta jeg og, men da var jeg jo bare 14 år sa det var kanskje ikke så rart:P

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #562 : 24. juni 2010, 11:55 »
Det så ikke ut som du var så lita og tynn på de bildene nei, men det kan være vanskelig å se;) Tror jeg veide 44kg når jeg starta jeg og, men da var jeg jo bare 14 år sa det var kanskje ikke så rart:P

Ja, jeg klipper jo på bildene, så det er kun kroppen i hovedsak som vises. Da mister man endel "helhet".
Men ja, jeg var 43 kg fram til i fjor, og da var jeg 22 år gammel.
Her er to bilder fra 2007 (20 år gammel), det er ikke pent når ryggraden stikker ut av rygg eller at overarmen er nesten tynnere enn underarm.hehe


Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Marthe`s bildeprofil (sommerform 2010,s 37):
« #563 : 24. juni 2010, 12:10 »
De skogsvannbildene var råe! Kreativt innslag i de innholdsrike albumene her inne Wink
Ser virkelig forandringen, og de ti kiloene du har lagt på deg har kommet godt med ^^

Slenger inn en unnskyldning fra tidligere, slik at jeg blir ferdig med det, for jeg angrer. Selv om jeg mente det som en spøk - den ble misforstått og mange ble provosert, later det til - var det ikke nødvendig av meg å skrive det. Så.. Jeg beklager meget, og er glad for at du fortsetter som før Smiley
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil (sommerform 2010,s 37):
« #564 : 24. juni 2010, 12:12 »
Hehe, jeg får ta å veie meg snart igjen, var jo 53/54 i januar... kan hende jeg veier endel mer nå, har hvertfall gått opp i masse siden da. Så har sikkert gått opp mer enn 10 kg på ett år.

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: Marthe`s bildeprofil (sommerform 2010,s 37):
« #565 : 24. juni 2010, 12:59 »
Det ante meg at du likte Immortal... Smiley

Utlogget Cueball

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

  • Sir, you are making a scene
Sv: Marthe`s bildeprofil (sommerform 2010,s 37):
« #566 : 24. juni 2010, 13:24 »
Hehe, jeg får ta å veie meg snart igjen, var jo 53/54 i januar... kan hende jeg veier endel mer nå, har hvertfall gått opp i masse siden da. Så har sikkert gått opp mer enn 10 kg på ett år.

Opp 10kg med kvalitet på kun et år. Det er rett og slett enormt bra, og virkelig noe å være stolt over.
Du må ha gjort svært mye bra og riktig dette året.

Vet ikke hva som er målet ditt, men dersom du ikke tenker på scene og slikt, er jo det resultatet du nå har rimelig nært perfekt IMO. Du kunne sånn sett slått deg til ro med finpuss og vedlikehold. (vil helt sikkert ikke skje..?)
PS: Personlig tror jeg du hadde sett enda et hakk mer fantastisk ut mer et par prosentpoeng høyere fettandel

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil (sommerform 2010,s 37):
« #567 : 24. juni 2010, 13:46 »
hehe, jeg starta å trene for å få mer styrke og for å legge på meg litt vekt.
Vekta økte, styrken ble kjempebra og kroppen ble en bonus som kom itillegg Cheesy

Klart er jeg blitt enda mer opptatt av kroppens utvikling, og hva jeg syns kan utvikles mer iforhold til andre steder, osv.... Men mitt hovedfokus er enda på styrken, følelsen jeg får av mestring og at psyken min holder seg på overskudd. Jeg ønsker å øke i styrke, føle mestringen i en hverdag og i en jobb man ofte føler det motsatte.

Vedlikehold eller ikke, blir da et emne jeg ikke tenker så mye på, fordi det handler om et fokus som jeg ikke har... Hadde utvikling av kroppens utseende vært hovedfokus hadde jeg nok tenkt mer på hva jeg pakker i meg, veid meg oftere enn 2 ganger i året osv....

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Marthe`s bildeprofil (sommerform 2010,s 37):
« #568 : 24. juni 2010, 13:54 »
Sommerformen 2010:

God sommer alle sammen Tongue hehe

Det siste bildet der ble jeg virkelig fasinert av, glemte litt tid og rom der:P

Veldig bra form, flere Jenter burde ha kropp som det der i fokus:)

Utlogget Cueball

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

  • Sir, you are making a scene
Sv: Marthe`s bildeprofil (sommerform 2010,s 37):
« #569 : 24. juni 2010, 14:31 »
hehe, jeg starta å trene for å få mer styrke og for å legge på meg litt vekt.
Vekta økte, styrken ble kjempebra og kroppen ble en bonus som kom itillegg Cheesy

Klart er jeg blitt enda mer opptatt av kroppens utvikling, og hva jeg syns kan utvikles mer iforhold til andre steder, osv.... Men mitt hovedfokus er enda på styrken, følelsen jeg får av mestring og at psyken min holder seg på overskudd. Jeg ønsker å øke i styrke, føle mestringen i en hverdag og i en jobb man ofte føler det motsatte.

Vedlikehold eller ikke, blir da et emne jeg ikke tenker så mye på, fordi det handler om et fokus som jeg ikke har... Hadde utvikling av kroppens utseende vært hovedfokus hadde jeg nok tenkt mer på hva jeg pakker i meg, veid meg oftere enn 2 ganger i året osv....


Der har du den: Man kan selvfølgelig aldri bli for sterk Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!