Skrevet av Emne: Marthe`s bildeprofil:  (Lest 496967 ganger)

Utlogget rolfmannen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Marthe`s bildeprofil - ser fram til sommer:
« #1095 : 28. februar 2011, 16:57 »
Ja, som tittelen på tråden min nå sier; så ser jeg virkelig fram til sommeren.  biggrin
Om jeg skal handle noe som jeg trenger, så prøver jeg å planlegge det en tid i forveien, slik at jeg får bestilt det via internett til halveprisen (om ikke mer) enn hva det vil bli når sesongen er her.
Sola har vært tilstede her i Bodø de siste ukene, og det har fått meg til å glede meg veldig til å reise til utlandet i sommer for å bade og kose meg i varmen Cheesy Dermed bestilte jeg en ny bikini via V.S. i usa, og den kom idag  Cool  Er storfornøyd med fargen og passformen, slik at kroppen min ser bra ut i den  Grin

Sånn til extra opplysning, for dem som ikke vet så mye om bikinier osv Tongue så kan det faktisk være veldig vanskelig å handle :O Er ikke bare å ta en som ser bra ut; det bør ses nøye på hvilken modell som passer til den kroppsfasongen en har, og farger som passer til en. Dette er veldig individuelt, og itillegg så kan det endre seg med årene (som for min del som plutselig hadde en veldig annerledes kroppsfasong enn hva jeg har hatt tidligere). Jenter som er godt trente, er som regel en helt egen kategori, og man kan få mange råd og tips ved å lese om hva som passer en atletisk kropp Cheesy

Så ja, jenter ut å handle og finn fram rett modell for nettopp deg  Wink

Du ser drit bra ut..rå ramme.. sexy og muskeløs ..mulig jeg hørtes helt lost ut her nå..
var i hvertfall d som falt meg inn.. looking good

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Marthe`s bildeprofil - ser fram til sommer:
« #1096 : 28. februar 2011, 17:10 »
Veldig kul bikini! Jeg syns VS har utrolig mange flotte bikinier, men jeg er alltid redd for å bestille fra dem, er som du sier litt kritisk med størrelser og modell. Ble det dyrt, inkl frakt og tollavgifter?
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil - ser fram til sommer:
« #1097 : 28. februar 2011, 20:54 »
Kjempestilig bikini til en kjempeflott bikinikropp! Litt kulere å komme på stranden i den, enn i en H&M bikini som 70 andre jenter har på seg.... NÅ mangler bare 25 +grader  biggrin

Tusen takk Grin
Ja, det er absolutt deilig å ha noe som ikke resten av bodø by har,hehe
Har også funnet ut av H&M har veldig like modeller, bare med ulike mønstre og farger. Ingen av dem var av den typen som jeg kom fram til etter mye lesing ville passe meg Sad
Nå mangler det bare 25 + jah Cheesy Skal på velvære til helgen, så får klare meg med det fram til sommeren dukker opp,hihi

Du ser drit bra ut..rå ramme.. sexy og muskeløs ..mulig jeg hørtes helt lost ut her nå..
var i hvertfall d som falt meg inn.. looking good

Takk takk, bra jeg er sexy i den da Smiley
Ønsket at bikinien skulle få det til å se ut som jeg virkelig har former (eier jo ikke hofte og midje så,hehe)

Veldig kul bikini! Jeg syns VS har utrolig mange flotte bikinier, men jeg er alltid redd for å bestille fra dem, er som du sier litt kritisk med størrelser og modell. Ble det dyrt, inkl frakt og tollavgifter?

Takk Tone Cheesy
Ja, de har utrolig mye! og man kan heldigvis trykke på "halter neck" f.eks og plukke ut ifra en modell som man har funnet ut vil passe seg. Det gjør letingen så sinnsykt mye lettere! På VS sin side så har de et størrelseskart, og nå som jeg har testa ut min, kan jeg si at det kartet var veldig bra. Så det anbefaler jeg. Kvaliteten på stoffet og sømmene på bikinien er helt suverent! Så kan anbefale dem på den siden også. Du må nok betale frakt om det blir over 200 norske kr (tror jeg), og da er det ca en hundrelapp. Jeg har totalt handlet min for litt under 300 kr (totalt), det er jaggu ikke mye penger for en bikini Smiley Og fra jeg bestilte til jeg fikk den, gikk veldig fort!

Utlogget rolfmannen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Marthe`s bildeprofil - ser fram til sommer:
« #1098 : 28. februar 2011, 22:42 »
Tusen takk Grin
Ja, det er absolutt deilig å ha noe som ikke resten av bodø by har,hehe
Har også funnet ut av H&M har veldig like modeller, bare med ulike mønstre og farger. Ingen av dem var av den typen som jeg kom fram til etter mye lesing ville passe meg Sad
Nå mangler det bare 25 + jah Cheesy Skal på velvære til helgen, så får klare meg med det fram til sommeren dukker opp,hihi

Takk takk, bra jeg er sexy i den da Smiley
Ønsket at bikinien skulle få det til å se ut som jeg virkelig har former (eier jo ikke hofte og midje så,hehe)

Takk Tone Cheesy
Ja, de har utrolig mye! og man kan heldigvis trykke på "halter neck" f.eks og plukke ut ifra en modell som man har funnet ut vil passe seg. Det gjør letingen så sinnsykt mye lettere! På VS sin side så har de et størrelseskart, og nå som jeg har testa ut min, kan jeg si at det kartet var veldig bra. Så det anbefaler jeg. Kvaliteten på stoffet og sømmene på bikinien er helt suverent! Så kan anbefale dem på den siden også. Du må nok betale frakt om det blir over 200 norske kr (tror jeg), og da er det ca en hundrelapp. Jeg har totalt handlet min for litt under 300 kr (totalt), det er jaggu ikke mye penger for en bikini Smiley Og fra jeg bestilte til jeg fikk den, gikk veldig fort!

synes du eier litt av hvert jeg da...

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Marthe`s bildeprofil - ser fram til sommer:
« #1099 : 28. februar 2011, 22:51 »
Takk Tone Cheesy
Ja, de har utrolig mye! og man kan heldigvis trykke på "halter neck" f.eks og plukke ut ifra en modell som man har funnet ut vil passe seg. Det gjør letingen så sinnsykt mye lettere! På VS sin side så har de et størrelseskart, og nå som jeg har testa ut min, kan jeg si at det kartet var veldig bra. Så det anbefaler jeg. Kvaliteten på stoffet og sømmene på bikinien er helt suverent! Så kan anbefale dem på den siden også. Du må nok betale frakt om det blir over 200 norske kr (tror jeg), og da er det ca en hundrelapp. Jeg har totalt handlet min for litt under 300 kr (totalt), det er jaggu ikke mye penger for en bikini Smiley Og fra jeg bestilte til jeg fikk den, gikk veldig fort!

Kult. Jeg kjøpte endel BHer derfra da jeg var i Miami for noen år siden, og de er av kjempekvalitet, så det er mye for pengene og vel verdt kjøpet! Kanskje jeg tar sjansen på å bestille noe derfra i år Smiley I alle fall hvis størrelsesguiden er såpass bra.
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil - ser fram til sommer:
« #1100 : 28. februar 2011, 22:59 »
synes du eier litt av hvert jeg da...

takker Cheesy

Kult. Jeg kjøpte endel BHer derfra da jeg var i Miami for noen år siden, og de er av kjempekvalitet, så det er mye for pengene og vel verdt kjøpet! Kanskje jeg tar sjansen på å bestille noe derfra i år Smiley I alle fall hvis størrelsesguiden er såpass bra.

Ja, den er bra. For det ser ut som jeg har et sett med pupper i denne bikinien,haha

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Marthe`s bildeprofil - ser fram til sommer:
« #1101 : 01. mars 2011, 00:45 »
Unnskyld meg, men ....

Faen, så fin du er! blush
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil - ser fram til sommer:
« #1102 : 01. mars 2011, 09:35 »
Unnskyld meg, men ....

Faen, så fin du er! blush


 hihi, takk søde dæ innocent

Utlogget trondx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

  • Give it all you can!! and then some more!!
Sv: Marthe`s bildeprofil - ser fram til sommer:
« #1103 : 01. mars 2011, 11:40 »
Ja, som tittelen på tråden min nå sier; så ser jeg virkelig fram til sommeren.  biggrin
Om jeg skal handle noe som jeg trenger, så prøver jeg å planlegge det en tid i forveien, slik at jeg får bestilt det via internett til halveprisen (om ikke mer) enn hva det vil bli når sesongen er her.
Sola har vært tilstede her i Bodø de siste ukene, og det har fått meg til å glede meg veldig til å reise til utlandet i sommer for å bade og kose meg i varmen Cheesy Dermed bestilte jeg en ny bikini via V.S. i usa, og den kom idag  Cool  Er storfornøyd med fargen og passformen, slik at kroppen min ser bra ut i den  Grin

Sånn til extra opplysning, for dem som ikke vet så mye om bikinier osv Tongue så kan det faktisk være veldig vanskelig å handle :O Er ikke bare å ta en som ser bra ut; det bør ses nøye på hvilken modell som passer til den kroppsfasongen en har, og farger som passer til en. Dette er veldig individuelt, og itillegg så kan det endre seg med årene (som for min del som plutselig hadde en veldig annerledes kroppsfasong enn hva jeg har hatt tidligere). Jenter som er godt trente, er som regel en helt egen kategori, og man kan få mange råd og tips ved å lese om hva som passer en atletisk kropp Cheesy

Så ja, jenter ut å handle og finn fram rett modell for nettopp deg  Wink

Fy søren for ei flott jente i bikini Cheesy

He he, nye "skrivebords-bakgrunnene" min dette.
Eat like a T-Rex, to become a T-Rex!!

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: Marthe`s bildeprofil - ser fram til sommer:
« #1104 : 01. mars 2011, 12:05 »
Legger igjen et spor her jeg og. Veldig gøy å følge med Smiley
Så forresten at du bodde i Bodø, det gjør jeg også. Flytta hit pga studiene da, er egentlig fra Trondheim.

Utrolig fine bilder, ble helt fascinert av rævbilde! Utrolig bra!  woot
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget erikv2

Sv: Marthe`s bildeprofil - ser fram til sommer:
« #1105 : 01. mars 2011, 14:20 »

Så forresten at du bodde i Bodø, det gjør jeg også. Flytta hit pga studiene da, er egentlig fra Trondheim.

haha, årets bomtur xD

Utlogget Nsr160

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 338
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 338

Sv: Marthe`s bildeprofil - ser fram til sommer:
« #1106 : 01. mars 2011, 15:54 »
Du er fin Marthe. Ser veldig bra ut.

Utlogget andersc92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 116
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 116

  • lillmy
Sv: Marthe`s bildeprofil - ser fram til sommer:
« #1107 : 01. mars 2011, 21:29 »
Kjempe awzum! Fin kropp!
Alder: 19 - Modell 1992

Morgenvekt: 98-99
Vekt: 99-100
Markløft: 190kg ( 07.03.2012 )
knebøy: 150kg < Prøvde 160, men ble en stygg en>
Benkpress 110kg
Skulderpress(smith) 95kg

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil - ser fram til sommer:
« #1108 : 02. mars 2011, 12:19 »
takk takk Smiley

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!