Skrevet av Emne: Marthe`s bildeprofil:  (Lest 496990 ganger)

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1425 : 26. oktober 2011, 11:39 »
Jeg sliter selv med det samme, og det er så utrolig slitsomt. Føler at jeg aldri får spist nok. Hvordan klarer du det? :p

Jeg er uansett helt utrolig fascinert av deg og hva du har fått til. Du er bare RÅ og ser så jævlig bra ut! Wink

Smiley
Jeg la om kostholdet på den måten at jeg kutta alt som har med "lettere" produkter. Det fins ikke annet enn meierismør, H-melk, bacon, og kremfløte på litervis i mitt kjøleskap for å si det sånn...
Jeg spiser i perioder mye hamburgere, pizza osv, som jeg tilfører fete dressinger til. Prøver også å spise kun "sunt", men da raser jeg ned med en gang, så jeg har en balanse mellom usunt og sunt nå. men jeg har klart å "stabiliere" meg litt etter litt på vekten, f.eks så er jeg stabil på å ikke gå under 54 kg uansett nå, før var det tallet f.eks 51 kg. Så metoden funker på et vis, stabiliseringsvekta økeer sakte men sikkert, selv om jeg slingrer på 4 kg.
Kostholdet mitt er dermed at jeg spiser i hovedsak sunne men fete produkter (i mengder), og at jeg prøver å spise etter hvordan trening jeg har (utholdenhet på langtur eller tung knebøy en dag).  Dette kjenner man på etterhvert man blir kjent ed kroppen under de ulike treningene, hva som fungerer å spise før og etter.

En annen ting som er verd å nevne at du ser meg aldri på en tredemølle eller sykkel på gymmen, jeg trener aldri utholdenhet på timevis iløpet av uka. jeg "sparer" meg, men igjen så får jeg mye via bikkja som i mitt hode er mye tøffere og mer naturlig utholdenhet enn en tredemølle.

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1426 : 26. oktober 2011, 23:06 »
Lett å se forskjell på bredden Smiley Ser ut som om du har fått deg fyldigere ryggstrekkere og, men litt vanskelig å sammenligne pga lysforskjell. Stusset litt først for jeg syntes det var noe nytt, og det var tattoveringa. Godt arbeid! Hvor tar du dem?
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1427 : 27. oktober 2011, 08:37 »
veit det er irriterende å høre for folk - men jeg kunne nok - etter mange overveininger - ønske jeg hadde problemer med å legge på meg, framfor %#^@$ sideflesket… Smiley
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1428 : 27. oktober 2011, 09:24 »
Lett å se forskjell på bredden Smiley Ser ut som om du har fått deg fyldigere ryggstrekkere og, men litt vanskelig å sammenligne pga lysforskjell. Stusset litt først for jeg syntes det var noe nytt, og det var tattoveringa. Godt arbeid! Hvor tar du dem?

Er mye forskjell her for trente øyer Tongue men ja er tross alt bare 6 kgs forskjell det er snakk om på disse årene, ikke f.eks 15 kg som ofte er inne på dette forumet..... Da er det LETT å se forskjeller når vi snakker om slike forskjeller.
Men jeg er jente, og jeg er rein, da blir det vanskeligere å se forskjellene på bilder, hehe
Den forskjellen kjenner jeg mest, med at der jeg var "myk" før eller hadde litt myk musklatur, er nå blitt steine hardt Smiley  Jeg har blitt MYE sterkere siden 2009, og ikke minst mer kvalitet på muskelmasse og blitt større, så det er store forskjeller på meg Smiley

Jeg tar mine hos Electric Linda i Moss.

veit det er irriterende å høre for folk - men jeg kunne nok - etter mange overveininger - ønske jeg hadde problemer med å legge på meg, framfor %#^@$ sideflesket… Smiley

Kan hende jeg er kort, men dette her forsto jeg lite av, hva mener du her? hehe

Utlogget Neophema

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1429 : 27. oktober 2011, 11:30 »
Kan hende jeg er kort, men dette her forsto jeg lite av, hva mener du her? hehe

Han mener at han skulle ønske det var vanskeligere å gå opp i vekt. Gresset er alltid grønnere på den andre siden, da.

Takk for råd, forresten. Jeg har gått til innkjøp av bacon og skal tvinge i meg mer mat enn jeg vanligvis orker. Er alt for glad i sunn, kalorifattig mat, dessverre. :p

Fant før og etter-bildene dine, btw, og jeg må nesten si at du har nå blitt mitt store forbilde. Tok i ekstra hardt på SATS i går. Cheesy

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1430 : 27. oktober 2011, 12:00 »
veit det er irriterende å høre for folk - men jeg kunne nok - etter mange overveininger - ønske jeg hadde problemer med å legge på meg, framfor %#^@$ sideflesket… Smiley

Second that.

Dere har et luksusproblem folkens! Smiley
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1431 : 27. oktober 2011, 12:52 »
Han mener at han skulle ønske det var vanskeligere å gå opp i vekt. Gresset er alltid grønnere på den andre siden, da.

Takk for råd, forresten. Jeg har gått til innkjøp av bacon og skal tvinge i meg mer mat enn jeg vanligvis orker. Er alt for glad i sunn, kalorifattig mat, dessverre. :p

Fant før og etter-bildene dine, btw, og jeg må nesten si at du har nå blitt mitt store forbilde. Tok i ekstra hardt på SATS i går. Cheesy

Bra bra Smiley
Husk det er fettet som gjør at maten smaker, så ikke skjær bort fett fra kjøtt osv! hehe
Lever kun en gang jeg, og ingen randoom doktor på en nettside eller et ukeblad skal fortelle meg hvordan jeg skal leve det!  Cool 

Fint å høre! ji jernet du! Smiley
Har jeg kart det, klarer du det vettu. Løft til du ikke får det opp, rop uten å bli flau, blø uten å ji deg Wink

Second that.

Dere har et luksusproblem folkens! Smiley

Dette her.... Det gjør meg bare forbanna...

Utlogget Neophema

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1432 : 27. oktober 2011, 14:35 »
Bra bra Smiley
Husk det er fettet som gjør at maten smaker, så ikke skjær bort fett fra kjøtt osv! hehe
Lever kun en gang jeg, og ingen randoom doktor på en nettside eller et ukeblad skal fortelle meg hvordan jeg skal leve det!  Cool 

Fint å høre! ji jernet du! Smiley
Har jeg kart det, klarer du det vettu. Løft til du ikke får det opp, rop uten å bli flau, blø uten å ji deg Wink

Dette her.... Det gjør meg bare forbanna...

Er nok av fett på bacon, i hvert fall! Wink Jepp, du så jo nesten spinklere ut enn meg på før-bildene dine, men kan liksom ikke tro at jeg kan klare å få til det du har fått til... men skal prøve mitt beste! Cheesy Stønna så jeg ble flau i går i hvert fall :p haha

Blir forbanna selv av folk som sier sånt... det er IKKE luksus.

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1433 : 27. oktober 2011, 14:44 »
Er nok av fett på bacon, i hvert fall! Wink Jepp, du så jo nesten spinklere ut enn meg på før-bildene dine, men kan liksom ikke tro at jeg kan klare å få til det du har fått til... men skal prøve mitt beste! Cheesy Stønna så jeg ble flau i går i hvert fall :p haha

Blir forbanna selv av folk som sier sånt... det er IKKE luksus.

bacon er fint ja Smiley Fint til frokost. Så har jeg ofte ynglingsretten min til kvelds, og det er ribbeskiver Cheesy Der skal det helst være mer hvitt enn rødt å kjøttet, hæhæ. Crispy snacks til kvelds det altså! nam nam
Lykke til Grin

Utlogget Neophema

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1434 : 27. oktober 2011, 14:58 »
bacon er fint ja Smiley Fint til frokost. Så har jeg ofte ynglingsretten min til kvelds, og det er ribbeskiver Cheesy Der skal det helst være mer hvitt enn rødt å kjøttet, hæhæ. Crispy snacks til kvelds det altså! nam nam
Lykke til Grin

Jepp, var en del av frokosten, faktisk. Ribbeskiver, ja. Kanskje jeg skal prøve det og! Smiley

Tusen takk. Mulig jeg starter en logg etterhvert for å booste motivasjonen. Får komme meg vekk fra mac-en og kanskje.. hehe.

Utlogget m4rv_

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1435 : 05. november 2011, 22:35 »
Flott form på deg Smiley

Legger igjen ett spor så jeg kan følge med videre  Grin

Utlogget Mariebrawo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 268

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1436 : 06. november 2011, 02:09 »
En så rå kropp og viljestyrke skal man vel lete lenge etter! Stå på Cheesy

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1437 : 06. november 2011, 08:52 »
Håper du har hatt ei fin helg Cheesy

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1438 : 06. november 2011, 13:56 »
Flott form på deg Smiley

Legger igjen ett spor så jeg kan følge med videre  Grin

Takk takk Smiley

En så rå kropp og viljestyrke skal man vel lete lenge etter! Stå på Cheesy

tusen takk,veldig koseli å høre Wink

Håper du har hatt ei fin helg Cheesy

Heia, ja rolig helg med jobbing, soving og filmtitting Cheesy
Håper du også har hatt en fin helg så langt.

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Marthe`s bildeprofil:
« #1439 : 06. november 2011, 14:35 »
Joa, den har gått fort som vanlig Tongue
Fått trena i dag da, godt var jo det. Så skal jeg snart hente eldsta som har vert med far sin i helga. Skal bli godt å få ho hjemmat Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!